Board logo

標題: 光纖盒上牆 [打印本頁]

作者: cktse    時間: 2022-5-16 20:31     標題: 光纖盒上牆

唔知算唔算月經,新屋裝修全爆做過新位俾光纖入屋,拉好線後師傅話個盒唔上牆,要我搵個面板封返個掣位,而個盒就另外搵位放。我睇過個盒其實成個明盒咁,盒底仲有哂螺絲位,根本就可以上落個掣位度。咁其實我自己收返個盒去個掣位度又得唔得呢?[attach]2320501[/attach]
作者: KT.Cheung    時間: 2022-5-16 21:24

佢唔幫你做姐,你自己搵螺絲上
個盒應該係標準size

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: cktse    時間: 2022-5-17 00:35

係呀,標準size,窿都已經對埋可以收上去,不過佢話唔得就真係唔知點解
作者: behappy    時間: 2022-5-17 02:01

自已搞la, 個底坐可能係 PCCW/towngas, 合約上未必可以用。
作者: iamredfox    時間: 2022-5-17 02:11

想請教各位師兄,如果間樓得PCCW,咁Netvigator師父係唔係要裝上盒或釘上牆
作者: shingzhk    時間: 2022-5-17 02:21

想請教各位師兄,如果間樓得PCCW,咁Netvigator師父係唔係要裝上盒或釘上牆 ...
iamredfox 發表於 2022-5-17 02:11

自己決定, 你強烈要求既(我估)都會同你搞既

#1個盒我屋企都用緊, 情願唔上牆我而家質埋一二面
本身牆身出線位係櫃後, 一般面板都係凹入牆, 唔想有個凸出來禁樣衰+哂位
作者: iamredfox    時間: 2022-5-17 02:29

自己決定, 你強烈要求既(我估)都會同你搞既

#1個盒我屋企都用緊, 情願唔上牆我而家質埋一二面
本身牆身出 ...
shingzhk 發表於 2022-5-17 02:21


我只係好奇問,N年前第一次裝,學師兄咁隨便放,第二次搬位都係隨便放,隨口問個師父如果裝修要點至整定個底座先可以上牆,佢答我話唔會做
作者: wunit    時間: 2022-5-17 02:49

標準安裝哩個盒唔包上牆

空面板係唔會比(因為真係冇在身), 你有需要就自己落街買$16-$20左右

但如果好聲氣D, 有時都會扭到D師傅放低個RJ11/RJ45面板比你

你搞個盒時小心D, 個SC頭未必咬得實條fiber, 退左出來就麻煩
作者: iamredfox    時間: 2022-5-17 04:05

標準安裝哩個盒唔包上牆

空面板係唔會比(因為真係冇在身), 你有需要就自己落街買$16-$20左右

但如果好聲 ...
wunit 發表於 2022-5-17 02:49


謝謝師兄解答:

其實係想知如果裝修,想預先鋪定喉管,有無可能將個寬頻裝上牆,最好做到平牆面。咁做有乜唔好處。謝謝!
作者: hithand    時間: 2022-5-17 04:32

回覆 1# cktse

你可以自已將個盒上返牆, 其實將d線同個頭收入牆身, 用平面面板都得
我裝果時叫個c fu咁裝,佢係咁話易壞難維修, 但係都幫我咁裝左, 用左幾年咩問題都無

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: laico    時間: 2022-5-17 09:08

唔知算唔算月經,新屋裝修全爆做過新位俾光纖入屋,拉好線後師傅話個盒唔上牆,要我搵個面板封返個掣位,而 ...
cktse 發表於 2022-5-16 20:31


  我自己裝左上牆
作者: KinChungE    時間: 2022-5-17 09:18

謝謝師兄解答:

其實係想知如果裝修,想預先鋪定喉管,有無可能將個寬頻裝上牆,最好做到平牆面。咁做有 ...
iamredfox 發表於 2022-5-17 04:05


就算你有喉, 師傅都唔一定會幫你穿
基本安裝本身唔包, 睇師傅好唔好人
作者: laico    時間: 2022-5-17 09:29

就算你有喉, 師傅都唔一定會幫你穿
基本安裝本身唔包, 睇師傅好唔好人
KinChungE 發表於 2022-5-17 09:18



    我就係成功例子~
作者: C-Leung    時間: 2022-5-17 09:38

咁其實我自己收返個盒去個掣位度又得唔得呢?

可以
作者: 1919    時間: 2022-5-17 15:20

正常係裝牆身,咪聽師傅水,除非牆身裝唔到
作者: kimyiu1029    時間: 2022-5-17 19:51

用過pccw, hkbn, cmhk 3間都係就咁掉個盒出黎
作者: alan4k    時間: 2022-5-17 20:30

用過pccw, hkbn, cmhk 3間都係就咁掉個盒出黎
kimyiu1029 發表於 2022-5-17 07:51 PM


我TV櫃底都有三隻 pccw/smt/cmhk
作者: kimyiu1029    時間: 2022-5-17 20:32

我TV櫃底都有三隻 pccw/smt/cmhk
alan4k 發表於 2022-5-17 20:30

好處係方便下次番個方便個c fu lor
作者: SSII    時間: 2022-5-18 07:01

正常係唔装上墙

1.日后你需要裝電話,用rj11面板,噤就捉蟲,分分鐘要交師傅上黎拆左,比你裝電話

2.裝牆身限制活動範圍,一陣你話需要長,個師傅又要上門搞過


以hkbn,pccw,icable公司安裝計,指引上係唔建議師傅拆走客人既面板,裝個光纖面板上去,因為會影響客人無左個電話面板用,影響其他服務



樓主個case,本身無面板,師傅係唔會拿個電話面板同你裝上去,因為裝光纖物料上係唔會用到電話面板,張order出唔到物料,師傅唔會白蝕比你。

另外係上面講既 1.既問題

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: evantkh    時間: 2022-5-18 07:32

正常係唔装上墙

1.日后你需要裝電話,用rj11面板,噤就捉蟲,分分鐘要交師傅上黎拆左,比你裝電話

2.裝牆 ...
SSII 發表於 2022-5-18 07:01


現在電話線可以經GPON出。
作者: SSII    時間: 2022-5-18 07:33

現在電話線可以經GPON出。
evantkh 發表於 2022-5-18 07:32

如果樓主要裝第二間公司固網,就會需要用到電話wallpate

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: evantkh    時間: 2022-5-18 08:04

如果樓主要裝第二間公司固網,就會需要用到電話wallpate

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
SSII 發表於 2022-5-18 07:33


同時裝兩個ISP只要有位放到第二條GPON就得,除非行銅線。
作者: SSII    時間: 2022-5-18 09:16

同時裝兩個ISP只要有位放到第二條GPON就得,除非行銅線。
evantkh 發表於 2022-5-18 08:04

淨裝電話的話,pccw,hgc,hkbn基本上有銅線既話,都會比銅線你

我諗無人想家居固網要拖住只光纖ont用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 雯雯    時間: 2022-5-18 11:29

淨裝電話的話,pccw,hgc,hkbn基本上有銅線既話,都會比銅線你

我諗無人想家居固網要拖住只光纖ont用

vi ...
SSII 發表於 2022-5-18 09:16


唔想都無計! 我大陸就用緊fibre出, 因為isp全部做晒光改.
作者: 罪大惡極    時間: 2022-5-18 13:04

可以自己夾番個光纖頭嗎
作者: adechan    時間: 2022-5-19 14:25

我新居屋,最近都join咗hkbn
咁新居屋原本已經有個位係比寛頻拉線
我裝修個陣叫師傅造條喉經地下由原本位置駁去對面牆造番個電掣盒出
咁寛頻拉線師傅來到,我同佢講要拉去對面出
佢就幫我將個光纖盒上咗去個電掣盒上面

原先個位,佢應該就唔會拎來上光纖盒,但佢會經個到拉線入屋
你想上牆,要係裝修前唸定條線點走
作者: cktse    時間: 2022-5-19 19:47

最後係自己將條光纖打餅再輕輕紮好,收咗上牆
[attach]2321015[/attach]
作者: alanh999    時間: 2022-5-19 19:58

回覆 27# cktse


   Looks nice, thanks for sharing and enjoy the broadband.
作者: pbodq    時間: 2022-5-20 01:58

標準安裝哩個盒唔包上牆

空面板係唔會比(因為真係冇在身), 你有需要就自己落街買$16-$20左右

但如果好聲 ...
wunit 發表於 2022-5-17 02:49 AM



其實我唔明合約上的標準安裝點解唔包面板

有尾無頭都能叫標準?


師父無帶係身就係佢問題, 叫師父行多轉lor
作者: pbodq    時間: 2022-5-20 02:03

謝謝師兄解答:

其實係想知如果裝修,想預先鋪定喉管,有無可能將個寬頻裝上牆,最好做到平牆面。咁做有 ...
iamredfox 發表於 2022-5-17 04:05 AM



明盒, 暗盒的分別
作者: CMZ    時間: 2022-5-21 10:58

最後係自己將條光纖打餅再輕輕紮好,收咗上牆
cktse 發表於 2022-5-19 19:47



    全部線入晒牆
咁係咪連隻 Router 都冇埋,牆身插座直出 LAN去 Wifi Router?
作者: SSII    時間: 2022-5-21 15:19

其實我唔明合約上的標準安裝點解唔包面板

有尾無頭都能叫標準?


師父無帶係身就係佢問題, 叫師父行多 ...
pbodq 發表於 2022-5-20 01:58

因為係寬頻公司真係無提供
師傅唔會貼錢打工

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 1919    時間: 2022-5-23 10:08

其實我唔明合約上的標準安裝點解唔包面板

有尾無頭都能叫標準?


師父無帶係身就係佢問題, 叫師父行多 ...
pbodq 發表於 2022-5-20 01:58

成個盒裝上牆就包,但額外白膠蓋就唔包,咁多人話唔包上牆係因為舊位有電話插座或者安裝條友懶
作者: cktse    時間: 2022-5-31 20:49

全部線入晒牆
咁係咪連隻 Router 都冇埋,牆身插座直出 LAN去 Wifi Router? ...
CMZ 發表於 2022-5-21 10:58 AM



    牆身光纖插座照原來咁樣駁去huawei modem,再lan線落自己router。我只係收返好吊吊fing嘅盒仔
作者: cktse    時間: 2022-5-31 20:52

成個盒裝上牆就包,但額外白膠蓋就唔包,咁多人話唔包上牆係因為舊位有電話插座或者安裝條友懶 ...
1919 發表於 2022-5-23 10:08 AM


我間屋新裝修乜都無都唔包上牆喎
都唔駛要佢額外買料都唔做
作者: 三穿七    時間: 2022-5-31 23:00

年零前入伙 都係師父裝

作者: 1919    時間: 2022-6-1 08:28

我間屋新裝修乜都無都唔包上牆喎
都唔駛要佢額外買料都唔做
cktse 發表於 2022-5-31 20:52

佢唔幫你裝上牆,叫佢走搵專人跟進,連線都唔畀佢拉
作者: minibanana    時間: 2022-6-7 14:10

本帖最後由 minibanana 於 2022-6-7 14:17 編輯

幫你係人情, 唔幫你道理
希望唔好教人將發爛渣合理化
如果好簡單上到牆幫下手無所謂, 但你知D自私精, 一個傳開話會上牆, 咁師父米要帶埋個電鑽開工? 一陣鑽得唔好或者鑽到牆入面D野, 師父局食?
外判師父由頭拉到落尾光纖一單收入只係~$200, 你叫個電工鑽2個窿都最少收$500
將心彼己啦, 諗縮數都有個普吧

標準安裝講明係唔包上牆, 一係自己搵裝修佬搞, 一係就米鬼裝
作者: minibanana    時間: 2022-6-7 14:22

本帖最後由 minibanana 於 2022-6-7 14:25 編輯
成個盒裝上牆就包,但額外白膠蓋就唔包,咁多人話唔包上牆係因為舊位有電話插座或者安裝條友懶 ...
1919 發表於 2022-5-23 10:08



都唔包的, 因為各寬頻公司比師父既錢~$200/單, 係無預師父會帶電鑽, 一律需要鑽牆既都唔包
如果要到電鑽開工, 單價4倍以上價錢吧
就係你地呢D曾經有好師父比過人情之後, 不懂感恩, 仲教壞其他人去R著數
如果唔係, 寬頻公司都唔會寫明條款標準安裝是不包上牆, 請仔細閱讀完條款細則先啦
作者: minibanana    時間: 2022-6-7 14:33

其實我唔明合約上的標準安裝點解唔包面板

有尾無頭都能叫標準?


師父無帶係身就係佢問題, 叫師父行多 ...
pbodq 發表於 2022-5-20 01:58



空面板不留都唔包, 因為係你自己問題
標準就係標準, 你既要求好明顯係OVER標準既完美, 咁好應該付返相應既錢
作者: 悲歌之王    時間: 2022-6-7 15:15

上牆呢個問題 , 要睇你個牆本身有冇底盒 , 如果有帶底盒嘅話我覺得師傅係需要上牆嘅 , 上兩口螺絲有幾困難... ?? , 不過我屋企安裝嘅時候師傅都係就咁掉喺地下 , 可能師傅聰明知道我幅牆仲未上油 , 又或者方便我啲師傅上油 , 不過好彩地 , 呢個師傅冇乜手尾 , 垃圾線材 , 光纖盒嗰啲配件佢冇掉到 , 結果咪自己拆開 , 螺絲自己裝返上去囉
作者: minibanana    時間: 2022-6-7 16:21

本帖最後由 minibanana 於 2022-6-7 16:45 編輯
上牆呢個問題 , 要睇你個牆本身有冇底盒 , 如果有帶底盒嘅話我覺得師傅係需要上牆嘅 , 上兩口螺絲有幾困難. ...
悲歌之王 發表於 2022-6-7 15:15



好多人都有需要幫手裝修埋, 有幾間房, 每間房都要整埋, 但又唔想比錢添...
合約條款講到明標準安裝係不包上牆, 因為太多無理客, 不同情況,, 有各式各樣既無理「有需要」, 人地先定呢套標準費事爭拗
如果你有需要, 咁唔該額外比錢搵裝修佬, 識既就diy, 或者好聲好氣同師父買個人情, 但唔好講到老鳳要咁做囉
你講到咁易有幾難, 咁得啦DIY解決, 有幾難?

一切一切都係比唔足錢師父, 之前有d ISP講明$680安裝費, $80物料, 寬頻公司食$200, 外判食$200, 剩返$200比師父人工連車資。如果知道咁既情況, 你仲會否故意為難人?

裝修佬幫你只係屋內拉條cat5e都$500起, 何況拉光纖由電話房穿幾層直入你屋都只係$200收入

反而我覺得「有需要」加收安裝費, 到時你呢個「有需要」上牆立即變無需要
作者: 悲歌之王    時間: 2022-6-7 17:28

本帖最後由 悲歌之王 於 2022-6-7 17:56 編輯
好多人都有需要幫手裝修埋, 有幾間房, 每間房都要整埋, 但又唔想比錢添...
合約條款講到明標準安裝係不 ...
minibanana 發表於 7/6/2022 04:21 PM


睇師兄嘅口吻似乎行內人 , 咁我想請問 , 如果我個環境同圖片咁樣 ,師傅係咪都要收錢先可以幫我掛上牆呢 ? , 又或者話上牆服務係唔包 , 只係包放喺地下 ? Thx

我明白到師父有佢嘅公司工作指引 , 但係我作為客人我都想知道 , 我嘅合理權益去到邊度 ., 收錢冇問題嘅 , 只要講到明公司真係唔包就得啦 .
因為我曾經有個經歷就係HKT師傅 濫收費

補充 : 啱啱 我親自打去服務熱線1000 營業部問過 , 我幅圖 呢一個已經係標準安裝

作者: 1919    時間: 2022-6-8 17:10

都唔包的, 因為各寬頻公司比師父既錢~$200/單, 係無預師父會帶電鑽, 一律需要鑽牆既都唔包
如果要到電鑽 ...
minibanana 發表於 2022-6-7 14:22

電訊公司提供光纖包內有兩粒螺絲同一條索帶等材料,希望各位大師傅唔好咁懶,何況樓主個案根本係唔需要鑽牆同有位修到螺絲,裝上去係用多幾分鐘,無謂蝦d客無知。
作者: 悲歌之王    時間: 2022-6-9 00:13

電訊公司提供光纖包內有兩粒螺絲同一條索帶等材料,希望各位大師傅唔好咁懶,何況樓主個案根本係唔需要鑽 ...
1919 發表於 8/6/2022 05:10 PM



    不過你又吹佢唔脹 , 我打去1000服務熱線問過 , 的而且確佢哋係唔包
作者: minibanana    時間: 2022-6-10 16:04

睇師兄嘅口吻似乎行內人 , 咁我想請問 , 如果我個環境同圖片咁樣 ,師傅係咪都要收錢先可以幫我掛上牆呢 ...
悲歌之王 發表於 2022-6-7 17:28



都話左條款唔包上牆囉
你好態度既, 如果係我跟手, 我會賣人情簡單裝到就裝, 但唔係老鳳串串貢既態度囉
$200/單收入, 將心彼己啦
作者: minibanana    時間: 2022-6-10 16:05

電訊公司提供光纖包內有兩粒螺絲同一條索帶等材料,希望各位大師傅唔好咁懶,何況樓主個案根本係唔需要鑽 ...
1919 發表於 2022-6-8 17:10



你老鳳咁既態度唔使指意師父會賣人情比你
唔係懶唔懶問題, 係條款已經保障左雙方
作者: new68u    時間: 2022-6-10 16:12

一定唔會有人同你上牆,你上咗下次如果轉第二間寬頻,個cfu係唔郁得其他公司嘅資產,可以望完話裝唔到。我用過和記同smartone(即hkbn),而家兩間公司都有一個盒條條噏喺我牆第面板飛出來。唔好處當然係多咗啲嘢喺枱/地,好處就係你下次喺hgc/hkbn/smartone遊走轉來轉去都唔駛拉過線,cfu唔駛15分鐘裝完走得。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: catandfrish    時間: 2022-6-10 18:54

正常嚟講,HKT光纖盒可以電話同光纖同一個盒出,.HKBN光纖盒唔得,如果净係收螺絲,大部師父應該會幫手整,我曾經做過師父
作者: 1919    時間: 2022-6-11 14:11

你老鳳咁既態度唔使指意師父會賣人情比你
唔係懶唔懶問題, 係條款已經保障左雙方 ...
minibanana 發表於 2022-6-10 16:05


不如你指出邊條條款講明d線同個盒仔可以通地行,就算個客肯喺間屋行地下,出面公共地方都唔畀你亂咁來
作者: minibanana    時間: 2022-6-15 14:32

本帖最後由 minibanana 於 2022-6-15 15:12 編輯
不如你指出邊條條款講明d線同個盒仔可以通地行,就算個客肯喺間屋行地下,出面公共地方都唔畀你亂咁來 ...
1919 發表於 2022-6-11 14:11



條款寫左, 亦有會員自己識搵同講左, 係你唔信人, 人點講你都唔會信, 自己又死懶
另外仲要係你要投訴, 要指出條款既人應該係你, 關我春事? 我老鳳要幫你搵條款? 咁唔該你比律師費我啦
呢種態度都唔知邊度學返黎

出面公眾地方, 你都識講公眾地方, 你屋企又係米公眾地方? 師傅有係公眾地方亂黎咩? 人地有規定公眾地方點行D線, 師父有跟足
但你自己屋企就你自己定, 每個人指標唔同, 呢個又話咁, 果個又話咁, 收入就固定雞碎咁多$200, 叫人點跟呀? 所以合約條款講明標準安裝、不包上牆囉, 呢D屬自己裝修範圍, 自己搵裝修佬點整點靚都得添, 比$200果少少錢就想當自己大爺?

識得話簡單果D, 咁簡單唔該你DIY啦。 最憎呢D人, 口講簡單, 自己又唔整, 叫人整又唔肯比錢, 簡單都要曬時間嫁大佬, 掃地、洗碗夠簡單啦, 咁係米唔使出糧比人? 我講咁耐, 都係想將心彼已, 唔好扭曲d價值觀, 咩都要自己著數曬, 雙重標準

有時都怪有D太好心師傅做壞行規, 話左唔包上牆就統一唔好咁好心幫佢地搞, 就算幾簡單都好, 因為實有呢D老鳳唔識感恩知足既人會得寸進尺

所以我好支持商會幫寬頻師傅爭取加人工, 到時羊毛出自羊身上, 你係米肯先? 刁民見得多
作者: rfdingo    時間: 2022-6-15 14:52

剛加裝hkbn 1g
而家連埋pccw 兩隻盒仔 牆身 出線放地下,我都係自己扎2個盒 去機櫃仔
2次d 師父都有幫我 上番原牆身個蓋位( 個盒仔都係走線落地,唔上牆)

會連盒上埋牆身既,暫時係得 舊100m個隻 rj45 頭,佢地會換埋個面蓋

*利申, hkbn 1g+pccw 1g+smt 100m

話說以前裝pccw時唔肯定隻router 放邊
個師父一次過拉好一大餅線比我,點知最後只係放門口,而家成餅光纖線阻左哂
作者: 1919    時間: 2022-6-15 16:30

條款寫左, 亦有會員自己識搵同講左, 係你唔信人, 人點講你都唔會信, 自己又死懶
另外仲要係你要投訴, 要 ...
minibanana 發表於 2022-6-15 14:32

大師傅唔洗發爛渣,如果我要裝寬頻安裝之前會講明,唔係等你裝完先來屈你做,個客畀足680蚊做安裝費,至於你畀判頭食差價又要關個客事?你唔裝咪走個客冇所謂,無謂阻住大師傅你做下一單。最多浪費一日專登請假等大師傅光臨寒舍假期





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2