作者: ling1980 時間: 2022-3-18 02:44 標題: 轉極router都穿唔到牆, 真煩!
tp-link, linksys, 換過好幾個唔同ge router,全部都入唔到房, 可能係因為有道主力牆, 搞到我成日都要用手機數據, 雖然5g都幾順, 但得幾十gb, 成日搞到爆數據
作者: 炎冬 時間: 2022-3-18 03:03
唔用Mesh router 唔夠cover咪加多隻囉
作者: bunch 時間: 2022-3-18 03:06
冇得繞過的話,Mesh響主力牆前加多個衞星撞過去
via HKEPC Reader for Android
作者: 炎冬 時間: 2022-3-18 03:07
主-------衛(牆)----------衛(房)
作者: ww9876 時間: 2022-3-18 03:58
香港法例規定router最多只可有100mW輸出,係死症。
via HKEPC Reader for Android
作者: hihihellohihi 時間: 2022-3-18 07:55
呢個情況轉mesh的確係其中一個解決方法,另外如果放到線的話直接放多部AP/router入房又得
作者: tgo 時間: 2022-3-18 10:26
電波穿牆係物理問題,乜嘢牌子都唔會有太大分別。
作者: hookcele 時間: 2022-3-18 10:31
首先router國家揀美國
5g好難穿牆, 開埋2.4g
SSID 5g和2.4g用同一個名
check下附近邊條頻道少人用
5g 頻道數字揀細數字的
router 掛高和盡量放中間位, 天線方向指入房
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 10:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2022-3-18 10:43
溝通係雙向
你隻 router 好好力 , 推到全宇宙都收到 , 不過你部手機唔夠力 , 根本 send 唔到 request / 握手返 router 都無用
過唔到主力牆就加多隻 access point / extender / mesh 啦
作者: Miipp 時間: 2022-3-18 10:49
R 爆頭, 換咁多隻都唔加 extender / mesh 係乜玩法
作者: hookcele 時間: 2022-3-18 10:55
本帖最後由 hookcele 於 2022-3-18 11:00 編輯
回覆 9# Brainstomer
揀美國或澳洲在advance頁面功率有得加大D
作者: t101 時間: 2022-3-18 11:01
試左mesh未? mesh router收得好過你一般手機
作者: t1174-3 時間: 2022-3-18 11:02
另外安放位也好重要, 而且, 要有點要考慮反射點.
比如, 你以8對正走廊, 走廊入面房就收好, 其實反而唔好.
作者: t101 時間: 2022-3-18 11:07
2.4G 才是100mw
5G 是200mw limit
作者: tunster 時間: 2022-3-18 12:41
我比較 old school, 一對 homeplug, 搞掂
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 12:53
我如果用底板內置或usb wifi都收得好弱,但用router做橋接或aimesh,訊號強了好多。
Android 紅米note8pro
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 14:02
錯, 買戶外大功率的 wifi 可以穿牆的。
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 14:04
根本 homeplug 又得 , 拉條 lan 線又得。。。。下下要要 wifi 穿牆, 都唔考慮電磁波的問題。
作者: nexstar 時間: 2022-3-18 14:07
mesh / repeater 一樣會收得唔好
你隻衛星/repeater 收得差 一樣慢
唯一解決要home plug / 拉線放AP
作者: 1個閒人 時間: 2022-3-18 14:10
我部ROUTER, 特登調到最弱WIFI, 就係怕電磁波傷身
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 14:18
有腦的人總是比較少。。。。
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 14:19
即咁講,自己唔射死自己,比人射死中唔抵
[img][/img]作者: nexstar 時間: 2022-3-18 14:32
[attach]2311323[/attach]
作者: Miipp 時間: 2022-3-18 14:38
間中見到 d 人 (線上/下) 話熄 router 先訓覺我都廢事笑....
作者: mocha_boy 時間: 2022-3-18 14:46
唔想俾電磁波傷身, 本應就直頭手提電話都唔好用, 唔好上網, 用返固網電話, 最徹底係去郊外住, 但都唔好用智能電話, 唔好睇電視


作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 14:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mocha_boy 時間: 2022-3-18 14:49
其實樓主係唔係唔知Mesh係乜?
我上星期鄰居先話個仔投訴上ZOOM好慢又成日斷, 用extender, homeplug都唔得, 原來佢真係唔知有樣野叫Mesh, 第二日換左Mesh router, 全個世界唔同晒
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 15:03
回復 25 #Miipp
年青時,老一輩會講,唔好睇咁多手機,平時着多件衫,落雨唔好淋濕,受傷要好好處理,
洗頭要吹乾,手淫唔好太密等等.....!
原因得1個,因為佢以上出了問題,所以會好顧慮!
你現在對wifi不怕,因為你個腦無問題!
顧慮wifi會影響他,他巳.…......!
Android 紅米note8pro
作者: 罪大惡極 時間: 2022-3-18 15:04
如果唔係主力牆, 就拆左佢改用輕磚牆.
作者: 1個閒人 時間: 2022-3-18 15:18
24樓答左, 訊號唔單止係[有同冇], 仲分有[強同弱],
另外有人講手機, 其實手機都有訊號強度限制的, 為的就是保障健康.

完:
作者: tgo 時間: 2022-3-18 15:29
你會買戶外大功率的係屋企用咩?
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 15:31
回復 31 #1個閒人
23樓我都放出隔離比我家的訊號還強。你掃下附近先再講啦。
Android 紅米note8pro
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 15:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster 時間: 2022-3-18 15:50
原來好多人都仲未知 Penetration 同 Coverage 嘅分別, 唉
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 15:54
要用 wifi 穿牆都點都要考慮
作者: C_K 時間: 2022-3-18 16:01
用戶組: 初級會員 Rank: 1
註冊日期: 2020-8-17
上次訪問: 2022-2-22 16:04
最後發表: 2022-3-18 02:44
閱讀權限: 10
帖子: 21 篇
平均每日發帖: 0.04 篇
精華: 0 篇
樓豬註冊咗年幾,依家仲係懶懶閒
POST Locked
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 16:02
咁你就極錯
1> 樓主無講過係香港
2> 7樓人兄係講 "電波穿牆係物理問題", 幾時變左受法例限制的電池波?
作者: ichigo1000 時間: 2022-3-18 16:14
樓主都未回覆就已經吹咗4版

BTW, 請問邊度set wifi訊號強弱 (Asus)? 謝謝!
作者: nicksir 時間: 2022-3-18 16:21
呢個情況homplug就得啦,幾舊水咋,wifi收到佰九幾MB架, 一般4k utube phub都夠用。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: akitohk 時間: 2022-3-18 16:37
身邊識兩個朋友係對wifi router 係附近近距離(2~3米內)就會頭痛既體質
其中一個係對2.4Ghz 敏感d,5Ghz 無咁敏感
作者: wyhui5124 時間: 2022-3-18 16:43
咁樣的話,你兩個FD都唔駛出街得喇,全街都係一堆堆SSID
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 16:51
回復 41 #akitohk
下次將wifi 2.4G同5G都關左佢,
插電對住佢睇佢點答,同佢講呢隻訊號超強係咪特別痛!
Android 紅米note8pro
作者: akitohk 時間: 2022-3-18 17:11
其中一個我肯定佢係真係感受到
有次同佢係街食野佢話想換枱
再問個店員話隻router 真係係正頭頂假天花位
作者: akitohk 時間: 2022-3-18 17:13
要好近距離
實際要幾多-dbm 我唔知
佢自己屋企個隻擺遠啲就ok
作者: landfi 時間: 2022-3-18 17:14
放線入房, 放多個WIFI/MESH
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 17:30
本帖最後由 jackwong717 於 2022-3-18 17:32 編輯
回復 44 #akitohk
我當然唔會話係假,不過d奇異人唔會咁多,就好似d 玩左幾十年既音響玩家咁,越聽越厲害,水同煤發電都聽得出,
所以做10試test都要啱我先信真,
我家姐都係成日好怕wifi,
人開始老左就痴痴地我會信多d!
Android 紅米note8pro
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 18:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 18:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2022-3-18 18:20
咁佢地點係呢個社會生存?
手支的功率重勁過 wifi 好多喎,手支基站熄唔到
出街,室內度度都係 AP,點去關 2-3 米內的 AP?
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 18:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KT.Cheung 時間: 2022-3-18 18:26
如果公司個位頭頂有AP點算
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 18:56
27dbm 約等於 500mW, 你的世界 wifi 最大就係半瓦?
作者: akitohk 時間: 2022-3-18 19:24
佢係要自己就
上面餐廳食野只係其中一個例子, 我見住佢知道好近距離有wifi ap 都唔止一次半次
係街行過短時間當然無咩問題, 佢都係定點一陣既情況先會開始頭痛
去人地公司開會都係坐一陣先知會議室有擺ap, 解決方法都係換位坐遠d
講電話佢一早已用有線免提(不過講電話佢話影響唔大, 係以前有一兩部nokia會少少唔舒服)
我自己唔會質疑佢, 佢自己都試左好多野,
2.4Ghz 都唔係樣樣野有影響, kb & mice, 以前既固網2.4Ghz 室內無線電話無問題
樓上講既插電唔開router wifi 一樣一早揾屋企人幫佢試左, 當然係估中晒)
作者: Miipp 時間: 2022-3-18 19:37
下次可以手支開個 HS 係佢隔離試試
作者: Miipp 時間: 2022-3-18 19:47
我都重分乜係乜唔係電離輻射

作者: Brainstomer 時間: 2022-3-18 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ww9876 時間: 2022-3-18 21:49
疫情期間大家果然好踴躍發言
你冇聽過當初2G3G話用太耐手機會煮熟個腦咩
via HKEPC Reader for Android
作者: jackwong717 時間: 2022-3-18 22:01
回復 58 #ww9876
有聽過下,不過呢個傳到班傻西當真
https://youtu.be/-aSl3AQeQ1c
Android 紅米note8pro
作者: mocha_boy 時間: 2022-3-18 22:09
近日網上流傳5G技術會傳播新型冠狀病毒,英國伯明翰和默西賽德郡(Merseyside)等地有多個手機信號塔被人縱火焚毁。英國國民保健服務(NHS)醫療總監波伊斯(Stephen Powis)昨日(4日)表示批評,有關5G會傳播新冠病毒的傳言是「最壞的假新聞」,沒有科學證據支持,「完全是垃圾、一派胡言」。內閣辦公室部長高文浩(Michael Gove)同樣斥責這是胡說八道。
波伊斯指出,現實是流動電話網絡對公眾極為重要,對於有人縱火燒毁這些有助應對疫情的設施,感到十分憤慨。英國最大的電訊商BT的一座信號塔被縱火,造成嚴重損毁,BT稱公司有提供2G、3G、4G服務,但沒有提供5G服務。
(路透社/中央社)
作者: bunch 時間: 2022-3-18 22:10
本帖最後由 bunch 於 2022-3-18 22:12 編輯
回復 47 #jackwong717
但實際上,香港發電係mixed
我玩左咁多年,我都仲係聽唔出香港幾多%係煤電,幾多%天然氣,再生能源比例都聽唔出
via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-18 22:13
咁可能你個世界的法律唔同我生存果個世界唔同。。。
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-19 00:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 炎冬 時間: 2022-3-19 01:12
拆牆不如造喉拉LAN線吧.
作者: XML 時間: 2022-3-19 01:17
搵個薄既位 例如房門 房門內外兩隻組MESH
或者搵個位穿條天線入房
作者: alanh999 時間: 2022-3-19 09:33
本帖最後由 alanh999 於 2022-3-19 09:35 編輯
回覆 54# akitohk
"講電話佢一早已用有線免提" > The use of hand-free WILL NOT alter the strength of electromagnet waves which your friend's cell produces.
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-19 14:33
本帖最後由 Kin_2012 於 2022-3-19 14:36 編輯
先唔講7樓係講電磁波, 唔知點解比你搬到變左受法倒限制的 wifi
你個網頁係下面咁寫,唔係你講的最大 0.5W, 你引番你個世界的法律啦
Maximum transmitter output power, fed into the antenna, is 30 dBm (1 watt).
Maximum Effective Isotropic Radiated Power (EIRP) is 36 dBm (4 watt).
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-19 14:35
提埋你自己係 34樓講咩。。。
作者: kwliu 時間: 2022-3-19 14:50
Easy

作者: t101 時間: 2022-3-19 14:53
如果只20db loss,一般發射功率都應該收到。-40dbm減20db都係-60dbm,都可以幾穩定,只係當地noise floor或interference有幾大。
另外,所謂穿牆唔一定係穿透,可以經第三反射面反彈,MIMO基本原理。
作者: ricky1992 時間: 2022-3-19 15:05
攞支砲仔打穿牆就得
作者: 留白兄 時間: 2022-3-19 15:50
本帖最後由 留白兄 於 2022-3-19 15:56 編輯
回覆 61# bunch
仲有核電 (港燈冇)
煤已經好小 但仲有 夏天就會用到 環保原因 所以呢幾年小左燒煤啦
比例上天然氣同核能係最多 仲有水力同沼氣發電
我地有實時輸出數據睇到 但冇開放比公眾
(利申: 中電staff)
作者: 7個提供 時間: 2022-3-19 15:58
回覆 52# KT.Cheung
戴頭盔
[attach]2311481[/attach]
作者: Miipp 時間: 2022-3-19 16:16
笑死左,講 router 吹到去最神性的 HiFi 信仰
板煮真係要加下分比樓煮
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-19 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-19 23:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: landfi 時間: 2022-3-19 23:58
喵來嫁
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-20 00:00
你想點搬就點搬啦。。。
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-20 00:02
搬得好。。。穿 n 幅牆!
作者: tgo 時間: 2022-3-20 09:55
見你同另外一個C兄就拗咗好個POST啦,咁Technical嘅嘢小弟就唔識啦,實際d啦,因應樓主個問題,請推介隻戶外大功率的 wifi router俾大家啦。
作者: tgo 時間: 2022-3-20 10:05
小弟知識有限,有錯請賜教,2.4G/5G呢d頻段嘅特性係傳播方面同可見光都有d類似,只有金屬先可反射(反彈),係一殷屋企,特別係香港d屋好多都有條走廊,得幾面牆都反彈到?MIMO原理又係咁嘅咩?
作者: 1個閒人 時間: 2022-3-20 14:31
有網頁講不同地區的wifi最大功率, 應該可以參考下嘅
Short overview of the ETSI standard:
– 2.4 GHz: 100 mW (20 dBm)
– 5 GHz channel 36 to 64: 200 mW (23 dBm)
– 5 GHz channel 100 to 140: 1000 mW (30 dBm)
– 5 GHz channel 155 to 171: 4000 mW (36 dBm)
https://w.wol.ph/2015/08/28/maxi ... sion-power-country/
作者: ddb493 時間: 2022-3-20 16:10
HOME PLUG 幫到你
唔使拉線
作者: 炎冬 時間: 2022-3-20 22:44
但Homg plug 實際速度要打4折, 唔知現在最新一代2000M有沒改善?
作者: KinChungE 時間: 2022-3-20 22:47
4折?
3折都未必有
1000M homeplug實際都好難去到300
作者: 炎冬 時間: 2022-3-20 22:50
2000M Homeplug, 3折有 600M都好...
作者: ddb493 時間: 2022-3-20 23:26
我駁去房打機唔使咁快
ping值仲緊要
wifi做唔到
作者: 炎冬 時間: 2022-3-20 23:32
如果mesh都覆蓋唔到, 一是加Homeplug, 在房隻homeplug + AP or 買隻Homeplug連wifi, 不過2樣好像只有1000M/1200M + AC Wifi
作者: kilikulu 時間: 2022-3-21 02:37
無辦法架
我以前都試過穿極都唔過嘅生活
而家咪好似你咁成日用手機數據
無所謂啦
啱啱先轉咗聯通5G
$249蚊有成300GB
點用都唔怕佢會爆
上網直接可以申請添
https://www.cuniq.com/global/Ser ... tail?goodsId=900791
作者: antonyhk 時間: 2022-3-21 09:09
有心搞無話整唔到,想方便唔介意慢少少就homeplug, 想快少少既就用mesh, 但想快及穩定就一定係用有線!
終極當然係拉線入牆再係房駁mesh router或AP, 嫌麻煩既,犧牲少少外觀拉明線去走廊或房放隻mesh就解決!
事在人為,睇你覺得邊樣做得來,的起心肝搞到次就一了百了!

作者: t101 時間: 2022-3-21 09:57
本帖最後由 t101 於 2022-3-21 10:38 編輯
睇呢個啦, https://isalinis.wordpress.com/2 ... ng-your-router/amp/
另外,金屬係吸收唔係反射。
你試下空曠地方,無反射面,mimo係唔會提高speed,無multi path唔會增加速度。
beam forming係另一件事。
作者: t101 時間: 2022-3-21 10:36
本帖最後由 t101 於 2022-3-21 13:13 編輯
真穿牆loss會好多下。真正發生緊唔系靠穿牆方法,家中有走廊就會有反射,就如聲音傳播方式。
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-21 10:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer 時間: 2022-3-21 10:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tgo 時間: 2022-3-21 12:04
Ground咗嘅金屬先係數吸晒落地。所以wifi一過主力牆個lost咁大,MIMO咁樣彈吓彈吓係WORK嘅,嘅個forum就唔會有咁多苦主囉。聲音嘅頻段低咁多,傳播特性完全唔同,要比就攞光黎比。你睇夜晚淨係大廳開燈,尾房有幾光就知啦。
作者: t101 時間: 2022-3-21 12:48
本帖最後由 t101 於 2022-3-21 16:00 編輯
唔ground都得,你試下搵個鐵盒,放你個手機,睇下點?有個physic term叫eddy current
每種material對唔同frequency有唔同表現,用聲音只系個比喻。
正確咁講,金屬表面都會反射部分,只係量會少
作者: fangkr21 時間: 2022-3-21 14:51
系咪可以考慮一下用電力貓來中轉DATA入房
作者: tgo 時間: 2022-3-21 23:59
eddy current 都攞出黎講?利害,咁 WIFI 都可以煮食當電磁爐啦。高頻電波係另外一樣嘢,你睇下以下條片先,照你咁講應該唔work喎。
https://www.youtube.com/watch?v=Nk-nj_BwoBE
https://www.youtube.com/watch?v=89mSMahm-3w
作者: hkmand001 時間: 2022-3-22 01:04
我有一個大膽想法
不如連一隻mesh路由器放入房間?
作者: t101 時間: 2022-3-22 01:10
本帖最後由 t101 於 2022-3-22 01:47 編輯
真搞笑,你應該沒見過天線大功率發射可以通過線圈點燈泡?
睇落你根本唔識物理學或無線電。
唔講啦,浪費時間, 自己睇下面youtube, 有講wifi情況
https://youtu.be/UxDdwGhSf4o

