Board logo

標題: [操作疑難] BT唔斷線,要睇邊一部分性能? [打印本頁]

作者: kb8kb82006    時間: 2022-2-23 23:45     標題: BT唔斷線,要睇邊一部分性能?

本帖最後由 kb8kb82006 於 2022-2-23 23:46 編輯

先簡單講下情況。

用老電1gb。
分別係以下兩部機試左。
SET A PC ,
i5 4590,860EVO,8G。 連lan線

SET B PC,
I7 12700,980PRO,32G。連lan線

兩部機試左,一BT,去到50-80MB/s,維持一陣就斷線,等一陣再連番。
但係wifi無事。 屋企人手機正常上到網。
lan線上唔到網
到底關唔關router事?


用緊cheap雞華為router

如果關,要睇咩規格黎簡先唔會出現呢種問題?
thx ching們
作者: shukuist    時間: 2022-2-24 00:13

唔講咩router 係冇用架
作者: kb8kb82006    時間: 2022-2-24 00:27

回覆 2# shukuist


    呢部
https://baike.baidu.com/item/%E8 ... 24184670?fr=aladdin
作者: blkbd5    時間: 2022-2-24 00:56

唔係個router,仲會有乜嘢會發生問題,你試下將BT個速度設限,去低啲,睇下仲會唔會斷線?
作者: kevin169    時間: 2022-2-24 02:08

唔係個router,仲會有乜嘢會發生問題,你試下將BT個速度設限,去低啲,睇下仲會唔會斷線? ...
blkbd5 發表於 2022-2-24 00:56

冇錯,modem直插PC 便知龍鳳。
換Router啦!
作者: t1174-3    時間: 2022-2-24 02:47

本帖最後由 t1174-3 於 2022-2-24 02:56 編輯

不過 50 至 80 MBps BT, 應該十分少見吧。
比我要咁多交通,第一都是 google 下 NAT thought put 去到多少, 可能也睇下 RAM 多少。當然,都先只會選這邊 CHING 多用而不多投訴的形號先。
作者: blkbd5    時間: 2022-2-24 04:33

不過 50 至 80 MBps BT, 應該十分少見吧。
比我要咁多交通,第一都是 google 下 NAT thought put 去到多少, ...
t1174-3 發表於 2022-2-24 02:47

據樓主講,BT 初期行到的,之後先會斷線,斷估系 IC 過熱,我已前部N56U就系咁!
作者: kingwilliam    時間: 2022-2-24 07:10

想問 “斷線” 定義是什麼?
1. 見到windows個network connection斷開左?
2. 見到windows個network traffic突然drop到零, 過幾秒到十多秒後就升返, 之後不斷重覆?
作者: kofz    時間: 2022-2-24 11:27

想問 “斷線” 定義是什麼?
1. 見到windows個network connection斷開左?
2. 見到windows個network traffic ...
kingwilliam 發表於 2022-2-24 07:10

就係個 router 頂唔順大量連線

1. 可能 reboot

2. 速度快時 drop一 drop之後不斷無限 loop

我建議你都係 set  qos 限速同頻寬優先次序

有改善既話可以慳返唔駛換

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: KinChungE    時間: 2022-2-24 11:29

如果lan死但wi-fi唔死, 估計係router內既switch chip過熱

穩定性係冇得靠睇規格, 要用落先知
最緊要係唔好貪平
作者: minibanana    時間: 2022-2-24 14:56

係華為部野高負載會過熱, 搵風扇吹佢啦, 硬件性能夠嫁啦, 但始終係22nm高熱量
作者: kb8kb82006    時間: 2022-2-24 22:09

回覆 4# blkbd5

未試過,上一部tenda ac9都有呢個情況。

回覆 6# t1174-3


回覆 5# kevin169

放假試試

回覆 7# blkbd5
竟然過熱

回覆 8# kingwilliam
右下角出現無網絡,隔一陣,應該1分鐘內會重連。

回覆 10# KinChungE
話平唔平話貴唔貴,買左450人仔。

回覆 11# minibanana
可以一試,但係呢幾日咁凍都冇改善過....
作者: ww9876    時間: 2022-2-24 23:40

本帖最後由 ww9876 於 2022-2-24 23:42 編輯

1.可能過載過熱
2.bt要大量connection.個router軟件頂唔到超過soft limit。有d bt軟件可以限制connection上限。又或者換過另一個bt軟件。

via HKEPC Reader for Android
作者: KinChungE    時間: 2022-2-25 16:48

回覆  blkbd5

未試過,上一部tenda ac9都有呢個情況。

回覆  t1174-3


回覆  kevin169

放假 ...
kb8kb82006 發表於 2022-2-24 22:09


經常BT就俾錢買部好少少啦
先唔計散熱, 平價Router RAM少, 頂唔到同時大量connection
作者: fatoil    時間: 2022-2-25 19:20

家用 Router CPU 就好小有 DVFS 嘅 (唔係無,小弟用緊隻有 DVFS), 所以過熱就唔係太大可能嘅 (即係要過熱就一早過熱)
似係 firmware 寫得唔好, session table 太小, timeout 太長
作者: kb8kb82006    時間: 2022-2-25 22:16

回覆 13# ww9876
   
THX

回覆 14# KinChungE

都少。一星期一次,一次1-2套,30-70GB,無理由佢B緊我唔上網


回覆 15# fatoil

太專業睇唔明
作者: Miipp    時間: 2022-2-26 09:11

據樓主講,BT 初期行到的,之後先會斷線,斷估系 IC 過熱,我已前部N56U就系咁! ...
blkbd5 發表於 2022-2-24 04:33


我以前用 n56u 24小時掛機瘋狂 PT 都無遇過任何問題喎,不過係刷左俄仔 fw.

到而家部 n56u 重行緊做 2 奶 router (拎 2nd ip),比電器用
作者: funfunhk    時間: 2022-2-26 10:25

set bt軟件唔好扯咁盡算啦  
作者: qkuser    時間: 2022-2-26 10:40

本帖最後由 qkuser 於 2022-2-26 10:41 編輯

限制返個BT connection 就ok . 你個router 可能太雞
呢家好多就算幾百蚊貨就都好小會有呢d 問題. 所以建議換隻好d 的router .
作者: aboutfung    時間: 2022-2-26 11:32

回覆  ww9876
   
THX

回覆  KinChungE

都少。一星期一次,一次1-2套,30-70GB,無理由佢B緊我 ...
kb8kb82006 發表於 2022-2-25 22:16


要好穩定,唔斷線,大BT吞吐量,速度高,就要買商用grade router,家用嘅,就算大家成日講嘅ASUS,一樣做唔到,唔係話hardware唔夠勁,係個system本身唔夠做得好。其實好多商用grade router,芯片同家用router一樣,但system寫得好,出來嘅效果就截然不同。
所以,睇自己需求來買router
作者: ricky1992    時間: 2022-2-26 11:40

直插modem試左未
作者: kb8kb82006    時間: 2022-2-26 19:42

回覆 17# Miipp

可以參考

回覆 18# funfunhk
或者訓左先B,就算...  睇其他CHING意見似乎其他差唔多??

回覆 19# qkuser
睇怕都係要用呢招.......

回覆 20# aboutfung
THX,可能遲D先換...

回覆 21# ricky1992
未,連續番左N日工攰,唔想搞咁多野下星期放假,再搞搞。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2