Board logo

標題: 呢到有冇師兄真係買左netgear隻m5 [打印本頁]

作者: tol4kzk    時間: 2021-5-27 23:47     標題: 呢到有冇師兄真係買左netgear隻m5

想知用後感,接收如何?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: alexlty    時間: 2021-5-28 21:32

接收好敏感
可能放近少少窗邊一兩尺位都有好大分別
仲有佢好熱
Outdoor用會好易overheat就唔叉電
作者: tol4kzk    時間: 2021-5-28 21:53

接收好敏感
可能放近少少窗邊一兩尺位都有好大分別
仲有佢好熱
Outdoor用會好易overheat就唔叉電 ...
alexlty 發表於 2021-5-28 21:32

聽落⋯好似差啲⋯仲6k價

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: kofz    時間: 2021-5-28 23:52

接收好敏感
可能放近少少窗邊一兩尺位都有好大分別
仲有佢好熱
Outdoor用會好易overheat就唔叉電 ...
alexlty 發表於 2021-5-28 21:32

速度點?穩定性?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: alexlty    時間: 2021-5-29 11:32

速度上無投訴,係快既!
用左三個月無Hang過
但佢個內置WiFi唔係太遠
電池方面我都係多數用Type-C尿袋
以依個價錢真心好大心理關口
買部電話Share WiFi都差唔多
但最後點解會買都係因為覺得長用唔會賣唔諗二手價
不後悔但不太吸引
作者: tol4kzk    時間: 2021-5-29 14:32

速度上無投訴,係快既!
用左三個月無Hang過
但佢個內置WiFi唔係太遠
電池方面我都係多數用Type-C尿袋
以依 ...
alexlty 發表於 2021-5-29 11:32


你用咩PLAN放係M5身上 thanks
作者: NeTZoO    時間: 2021-5-29 18:38

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-5-29 18:44 編輯

長插火牛長用算穩定(無插粒乾電),不過堅熱,前掛望過張nano 會彎彎地添

點解買公司需要用,當時市場上無咩選擇,華為/中興有段時間度度都無貨
如果自用唔建議買,如果唔係一定要lan port,用5G 手機放wifi 算啦
我本身用5G 手機+一部2號機,囉住佢用左幾日放袋出街用,攪到個袋好熱,M5 本身又唔輕,使用感覺唔算好
作者: kofz    時間: 2021-5-29 19:02

長插火牛長用算穩定(無插粒乾電),不過堅熱,前掛望過張nano 會彎彎地添

點解買公司需要用,當時市場上無 ...
NeTZoO 發表於 2021-5-29 18:38

哩個就睇你點用

唔長開我覺得可以用手機代替

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: wayama3210    時間: 2021-5-29 22:27

原本打算買, 5G用黎打機ping 好似好D
但係好似唔支援N79, 再加上唔平, 出唔到手
等緊 Linksys 部 5G router,再諗......
作者: rhino    時間: 2021-5-29 22:38

屎通張家居五豬sim 放入 M1 或者 M5 用唔用到?
作者: tol4kzk    時間: 2021-5-29 23:04

屎通張家居五豬sim 放入 M1 或者 M5 用唔用到?
rhino 發表於 2021-5-29 22:38


發覺好多5G PLAN唔同台都好PK, 要硬食ROUTER


作者: a652311279    時間: 2021-5-29 23:15

回復 10 #rhino

改IMEI可能得
作者: kofz    時間: 2021-5-29 23:38

屎通張家居五豬sim 放入 M1 或者 M5 用唔用到?
rhino 發表於 2021-5-29 22:38

要用佢提供既 router

張 sim卡應該鎖死

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 某人兄    時間: 2021-5-29 23:46

Smartone 個台 鎖 IMEI Range

5G CPE Pro 2 - 073004
MC801A - 367104
T1a - 172305

其實都無得怪電話公司,呢個Plan獨特之處係無鎖Cell,如果擺落任何一部機都用到,就唔會有人join普通5G Plan
作者: rhino    時間: 2021-5-30 00:08

回覆 12# a652311279


   有方法自改?
作者: a652311279    時間: 2021-5-30 01:25

回復 15 #rhino

理論上可以 但系好少資料關於m5改imei
作者: kofz    時間: 2021-5-30 02:22

Smartone 個台 鎖 IMEI Range

5G CPE Pro 2 - 073004
MC801A - 367104
T1a - 172305

其實都無得怪電話公 ...
某人兄 發表於 2021-5-29 23:46

我反而想知

Smartone個5g plan係有限使用地點

佢應該 set咗收居住地點附近既發射站先有訊號

如果超出範圍呢?好似冇人真係測試過

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kofz    時間: 2021-5-30 02:27

本帖最後由 kofz 於 2021-5-30 02:30 編輯
回復 rhino

理論上可以 但系好少資料關於m5改imei
a652311279 發表於 2021-5-30 01:25

網上哥 d Unlock服務 ?

我見有 hk 簡

Google

Unlock code for Netgear NIGHTHAWK M5

[attach]2265674[/attach]


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tol4kzk    時間: 2021-5-30 08:34

網上哥 d Unlock服務 ?

我見有 hk 簡

Google

Unlock code for Netgear NIGHTHAWK M5




via HKEPC IR ...
kofz 發表於 2021-5-30 02:27


unlock 只係解網路鎖, 而家係要改imei (repair imei)
作者: kofz    時間: 2021-5-30 09:28

unlock 只係解網路鎖, 而家係要改imei (repair imei)
tol4kzk 發表於 2021-5-30 08:34

有 IMEI repair

要另外比多$44.90

[attach]2265682[/attach]


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: bendoraemon    時間: 2021-5-30 15:22

一堆人討論, 最後迫使網絡供應商鎖cell
作者: tol4kzk    時間: 2021-5-30 17:15

本帖最後由 tol4kzk 於 2021-5-30 17:16 編輯

其實睇SPEC唔錯, 但偽咪無SUPPORT N79
反而LTE support 到 cat 20

Supports LTE CAT 20, LTE Advanced
5-band Carrier Aggregation, 4x4
MIMO, 256QAM

https://www.downloads.netgear.com/files/GDC/MR5200/MR5200_DS.pdf


作者: hkd    時間: 2021-5-30 23:25

netgear m1, m2  都用過兩部都好正, 好過晒其它牌子
但呢部m5真係太貴
作者: ai_shiteyu    時間: 2021-5-31 11:19

唔知點解今次M5好似冇澳洲版咁????,上兩代M1 M2澳洲版抵玩好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kofz    時間: 2021-5-31 15:21

唔知點解今次M5好似冇澳洲版咁????,上兩代M1 M2澳洲版抵玩好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
ai_shiteyu 發表於 2021-5-31 11:19

洋垃圾冇咁快到

等人退機/合約完/壞機翻修。。。。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ai_shiteyu    時間: 2021-5-31 15:24

洋垃圾冇咁快到

等人退機/合約完/壞機翻修。。。。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
kofz 發表於 2021-5-31 15:21

但係上一兩代好似仲快過港行????

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: a652311279    時間: 2021-5-31 17:04

回復 21 #bendoraemon

唔驚 M5太貴 買MU500好過 費事搞緊多野 本身M5都少人玩 改imei好似冇成功例子





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2