Board logo

標題: 裝修拉線疑問 [打印本頁]

作者: HM4139    時間: 2021-3-26 19:33     標題: 裝修拉線疑問

朋友屋企裝修,裝修佬剪曬佢入屋堆線,朋友話會係房上網同打電話,裝修佬竟然叫搵寬頻公司拉曬D線入房,再拉返出廳。

如果裝修果陣由入線位做咗暗喉入房,寬頻佬會唔會幫你行暗喉拉入房?

一條燈喉可以入到幾多條Cat6a?

想行10Gb係咪一定要用Cat6a?

廳中間有個位想放電話,叫佢拉條Cat5/Cat6淨係用兩芯會唔會好浪費?(預日後可能轉做Lan),定叫佢拉一條Cat5/Cat6+1條兩芯電話線? 我估死人裝修佬拉多一條線就會收多幾百,即使唔打骰仔。
作者: jerrychan0610    時間: 2021-3-27 09:39

本帖最後由 jerrychan0610 於 2021-3-27 09:40 編輯

除非你間屋係自己起屋, 一般C樓,都會係大聽有個入線位, 唔會由屋外直接拉入房.
裝BB只會去你第一個出口, 即係大聽. 你可以同個C苦私了拉入房.
作者: DeathKnight    時間: 2021-3-27 13:59

有樣野我唔係幾明
呢個區成日都有人話寬頻師傅淨係肯裝入屋第一個位

我裝過兩次PXXW,兩次都係私樓
第一次係十年前
果次要穿過廳,再穿兩間房先喺廳另一邊牆出

第二次係七年前
呢次簡單啲
穿過廳喺第一間房出

兩次個師傅都無講全何野
我都無offer任何野就幫我拉咗
當然我唔排除係年代變咗又或者我只係咁好彩遇倒特別nice既師傅
作者: KinChungE    時間: 2021-3-27 14:04

有樣野我唔係幾明
呢個區成日都有人話寬頻師傅淨係肯裝入屋第一個位

我裝過兩次PXXW,兩次都係私樓
第一次 ...
DeathKnight 發表於 2021-3-27 13:59


應該咁講
同你拉暗線入房, 做係人情, 唔做係道理

如果師傅得閒, 同你做埋唔奇
但係如果有下一單就肯定唔show你
作者: TH30    時間: 2021-3-27 14:17

有樣野我唔係幾明
呢個區成日都有人話寬頻師傅淨係肯裝入屋第一個位

我裝過兩次PXXW,兩次都係私樓
第一次 ...
DeathKnight 發表於 2021-3-27 01:59 PM

行規/公司指引(?)是拉到入屋第一個井位,通常係廳出。拉入房,執到正係另一個工序,好似叫加分機,當年老電收成500蚊一個位

tldr: 免費幫你做係人情,唔做係道理
C父幫你做就算唔俾貼士都請人飲支可樂
作者: TH30    時間: 2021-3-27 14:21

人類總是犯相同的錯誤
請版主考慮置頂
所有裝修一定要交帶C父切不可胡亂剪線
否則在裝修費扣錢補償ISP重新拉線費用
作者: DeathKnight    時間: 2021-3-27 14:21

應該咁講
同你拉暗線入房, 做係人情, 唔做係道理

如果師傅得閒, 同你做埋唔奇
但係如果有下一單就肯定唔 ...
KinChungE 發表於 2021-3-27 14:04


有樣野我係同意既
外判師傅如果係斷job收錢的話
佢的確無理由去做麻煩既case

但係我係客,只要我做咗喉佢穿得過的話
條寛頻線喺邊度出應該係我決定
而唔係ISP/寛頻師傅

我唔介意ISP根據實際情況去收唔同安裝費
E.g. 廳出就收$680
穿一間房就$880
兩間就$1080等等
而唔係要自己走去妥協或者同個師傅私了
作者: KinChungE    時間: 2021-3-27 14:22

本帖最後由 KinChungE 於 2021-3-27 14:25 編輯
有樣野我係同意既
外判師傅如果係斷job收錢的話
佢的確無理由去做麻煩既case

但係我係客,只要我做咗喉 ...
DeathKnight 發表於 2021-3-27 14:21


ISP價錢表入面冇呢D服務, 所以唔提供
老電有另一種服務, 幫你諗哂全屋network點走, 但係最少都幾千蚊起

按實際情況睇完再收費係做唔到, 因為要先上門睇位, 再等公司報價, 客戶確認後再第二次上門先安裝
結果又肯定千千聲
PCCW唔休做穿一間房$200呢D生意
(數幾多間房冇用, 喉入面夠唔夠位, 線要幾長, 中間多唔多彎位/接駁位等等都會影響價錢)
作者: DeathKnight    時間: 2021-3-27 14:36

行規/公司指引(?)是拉到入屋第一個井位,通常係廳出。拉入房,執到正係另一個工序,好似叫加分機,當年老 ...
TH30 發表於 2021-3-27 14:17


都係果句
我係客
我同ISP簽果份約無寫,個sales無講
(我睇返我份約真係無寫只會第一個位出)
佢地行規同公司指引又關我X事?

如果佢份約寫得清清楚楚要既
$500一間房咪照俾囉

我唔想我下一次要裝寛頻果時
到時要去同ISP/師傅嘈
作者: DeathKnight    時間: 2021-3-27 14:49

按實際情況睇完再收費係做唔到, 因為要先上門睇位, 再等公司報價, 客戶確認後再第二次上門先安裝
結果又肯定千千聲
PCCW唔休做穿一間房$200呢D生意
(數幾多間房冇用, 喉入面夠唔夠位, 線要幾長, 中間多唔多彎位/接駁位等等都會影響價錢)
KinChungE 發表於 2021-3-27 14:22



呢樣我當然知道
我咁講只係一個比喻
只係想表達佢唔好淨係收一個所謂安裝費
到頭來原來唔係我想要既野

至於師兄講既plan全屋network服務
講真對我嚟講真係overkill
一個幾百幾尺既單位上嚟epc大把師兄俾倒更加好既意見我
不過只要佢唔會迫我之後用佢既「減值服務」(WiFi等等)
可能真係要作為「俾我揀寛頻線邊度出」既last resort
作者: KinChungE    時間: 2021-3-27 15:32

呢樣我當然知道
我咁講只係一個比喻
只係想表達佢唔好淨係收一個所謂安裝費
到頭來原來唔係我想要既野

...
DeathKnight 發表於 2021-3-27 14:49


唔係over唔overkill問題
係一般幾百蚊貨仔唔想同你搞咁多野, 想搞就大量課金
作者: TH30    時間: 2021-3-27 18:00

都係果句
我係客
我同ISP簽果份約無寫,個sales無講
(我睇返我份約真係無寫只會第一個位出)
佢地行規同公司指引又關我X事?
DeathKnight 發表於 2021-3-27 02:36 PM


唔係份約冇寫就=任個客要求既
你要拗頸隨得你啦
唔珍惜C父賣俾你既人情就唔好要求人做份外野
你咁想白紙黑字好簡單
下次同sales講明要裝分機
佢張單開多個item收多份錢
C父開心你安樂
作者: DeathKnight    時間: 2021-3-27 18:47

唔係份約冇寫就=任個客要求既
你要拗頸隨得你啦
唔珍惜C父賣俾你既人情就唔好要求人做份外野
你咁想白紙 ...
TH30 發表於 2021-3-27 18:00


啱架
所以最好就係一開始講清楚由邊個位出
就唔會有任何爭拗
問題就係簽約果時sales唔會同你講
合約又無寫 (我果份真係無啲咁既條款)
到裝果時先嚟爭拗?

好似裝冷氣機/浴室寶咁
sales都會同你講標準安裝包乜野
有咩項目要自己俾錢師傅整

我唔係有上epc都唔知原來「行規」係咁
師兄你真係覺得「一般用家」會覺得寬頻線由第一個位出係合理?
如果大家(外判師傅/客)既perception係有落差
唯一既解決辦法係白字黑字寫清楚

我由頭到尾都無講過我唔肯付出就要人地去做extra既野
只係覺得呢啲係ISP同外判師傅之間既事點解要個客去硬食
作者: wyhui5124    時間: 2021-3-27 20:14

假如有暗喉,又有穿線繩,又或者算易穿,D師傅都會做,反正多唔倒幾分鐘;但假如太麻煩就可能會唔do。

PS: 我自己用CM(HKBN線)同外家PCCW都係出線位响廳,但改咗位, 有暗喉駁通,師傅都冇炸型,照指示安裝到位,
作者: NeTZoO    時間: 2021-3-27 20:26

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-3-27 20:29 編輯
啱架
所以最好就係一開始講清楚由邊個位出
就唔會有任何爭拗
問題就係簽約果時sales唔會同你講
合約又無 ...
DeathKnight 發表於 2021-3-27 18:47


其實師父黎到如果發現難拉線就會fail 你,唔會因為公司收左幾多加裝過路幾多個位,所以唔會好似你諗有個list

大把人連第一個位都好難入,就係D 人以前想去邊就去邊,所以講只去到入屋第一個位
你想入房係就,師父可以比長長既線你,你自已行明線又好,總之屋內自已諗辦法之麻
作者: HM4139    時間: 2021-3-28 03:30

人類總是犯相同的錯誤
請版主考慮置頂
所有裝修一定要交帶C父切不可胡亂剪線
否則在裝修費扣錢補償ISP重新 ...
TH30 發表於 2021-3-27 14:21

裝修第一日拆野已經剪咗,朋友第一日打比裝修佬叩唔好剪都無用。

依家剪到咁,佢好似係用BB100連埋電話,Check過座樓爆咗Port,無得轉BB1000。
[attach]2255355[/attach]

如果叫寬頻師傳拉過,佢又再拉返條Cat5e入黎,好似好唔抵,同埋會搞到出面走廊條喉越黎越塞。

個寬頻師傅會唔會偷懶,就咁拉條線出去,用夾豆夾返就算?

依家HKBN係咪仲係一條Cat5e出寬頻同電話? 一般用邊Pair做寬頻邊Pair做電話? 定係兩條Cat5e分開做?

如果有資料,我可能幫佢拉返出出面個井,用夾豆夾返再拉返入屋就算,慳返幾舊水。

如果第日Call HKBN 維修,佢地發現個骰仔盒唔係原裝HKBN果個,會唔會唔整?

其實我唔知朋友當初係直接拉Cat5e入黎打個頭,定係有盒果隻,佢地好似用咗HKBN好多年,我自己屋企就有骰仔盒無骰仔盒都試過。
作者: TH30    時間: 2021-3-28 22:01

依家HKBN係咪仲係一條Cat5e出寬頻同電話? 一般用邊Pair做寬頻邊Pair做電話? 定係兩條Cat5e分開做?
HM4139 發表於 2021-3-28 03:30 AM


正路BB100一條CAT5入屋
電話(如非光纖入屋即不會有ONU分俾電話)另一條CAT5
如BB100和電話共一條CAT5,是C父偷懶,或其他現場阻礙如塞喉拉不到線之類

(以下方法後果自負)
如果你跟到線,打豆駁返頂住用,第時被HKBB發現,大不了收你錢重新拉線
付出的金錢同你朋友現在付HKBB重新拉線一樣,差別在你朋友付錢你不用做免費勞工
重新拉線的線路質素和穩定度可能較打豆稍佳(但只行BB100其實要求不高)
一千幾百拉線,對以萬計十萬計的裝修費,只是小數

反而我成日勸,應該趁裝修,做好全屋各廳房之間的藏喉,以及放喉上天花預備裝吸頂AP
有喉之後要穿線就易好多
作者: 留白兄    時間: 2021-3-28 22:05

本帖最後由 留白兄 於 2021-3-28 22:07 編輯

回覆 17# TH30

其實如果係行cat 5既bb100
撞啱你幢樓hkbn有真固網(非ip phone)的話
同一條8芯cat 5e入屋係可以既
Bb100只會用4芯 另外2芯可以比電話用 留返2芯後備
咁樣大家都好 一來條喉冇咁易塞
二來師傅跟線容易
作者: 留白兄    時間: 2021-3-28 22:10

回覆 15# NeTZoO

想入房通常都係比利是睇下師傅肯唔肯
冇人會寫包單 亦都唔好奉旨人地會幫你搞
我次次都係叫師傅入屋留長多8-10米左右比我自己搞
作者: NeTZoO    時間: 2021-3-28 22:59

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-3-28 23:02 編輯
裝修第一日拆野已經剪咗,朋友第一日打比裝修佬叩唔好剪都無用。

依家剪到咁,佢好似係用BB100連埋電話, ...
HM4139 發表於 2021-3-28 03:30


BB100用4芯,唔係揾cat5e拉,你想佢用咩線拉?
其實你都唔係識好多,正常咩色都唔知,叫你朋友比錢人攪算啦,要入房從新做喉咪得囉,裝修唔好左慳右慳啦

入屋寬頻條線call 番師父做,佢自然入到屋比到訊號你用!
另外佢未必跟色芯入屋,你無追雞追去機房靠自已撞,呢D睇自已經驗啦
作者: Tom_jerry    時間: 2021-3-28 23:04

裝修第一日拆野已經剪咗,朋友第一日打比裝修佬叩唔好剪都無用。

依家剪到咁,佢好似係用BB100連埋電話, ...
HM4139 發表於 2021-3-28 03:30

5覺有光纖 呢D識就自己DIY豆仔夾返推返D收口上去就得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2