Board logo

標題: 請問有冇師兄試過喺Citylink買嘢 價錢真係好平 是否黑店 [打印本頁]

作者: handsome_guy    時間: 2020-12-12 21:58     標題: 請問有冇師兄試過喺Citylink買嘢 價錢真係好平 是否黑店

HKBN 1000M USER

WHICH ONE IS BETTER, THX ??

華碩 ASUS Wi-Fi 6 AX1800 雙頻路由器 RT-AX56U 四天線加強版 $699

https://www.citylink.com.hk/loca ... 0%e5%bc%b7%e7%89%88



華碩 ASUS Wi-Fi 路由器 AC1900 RT-AC68U $699

https://www.citylink.com.hk/loca ... 20AC1900%20RT-AC68U
作者: shukuist    時間: 2020-12-12 22:21

水貨當然平
作者: chue    時間: 2020-12-12 22:50

本帖最後由 chue 於 2020-12-12 22:52 編輯

一次,LG G3 港行

講平,淘更平
作者: sky81    時間: 2020-12-13 00:29

HKBN 1000M USER

WHICH ONE IS BETTER, THX ??

華碩 ASUS Wi-Fi 6 AX1800 雙頻路由器 RT-AX56U 四天線加 ...
handsome_guy 發表於 2020-12-12 21:58


大陸水貨
我今日收左一隻AC68U
佢係大陸兩腳加一個轉插俾你
其實陸水都係同一個firmware都無乜分別
作者: handsome_guy    時間: 2020-12-13 00:40

果然真係 淘寶仲平 拿拿淋 即刻  買咗 集運

唔該曬師兄 提點

https://detail.tmall.com/item.ht ... c1bc1ef8b67eb9a1404
作者: chue    時間: 2020-12-13 01:23

果然真係 淘寶仲平 拿拿淋 即刻  買咗 集運

唔該曬師兄 提點
handsome_guy 發表於 2020-12-13 00:40



    樓主用邊間集運?收費如何?
作者: handsome_guy    時間: 2020-12-13 01:25

晉越集運
首重9元/kg,續重3.9元/kg
作者: chue    時間: 2020-12-13 12:09

本帖最後由 chue 於 2020-12-13 12:29 編輯

了解左,佢個禁運清單都幾清楚,唔會攪到連日用品都禁,例如窗廉布

佢個支付寶比錢 ALIPAYHK 得唔得?
作者: handsome_guy    時間: 2020-12-13 18:32

ALIPAYHK 得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2