Board logo

標題: 超薄超幼lan線 - 明線之寶 [打印本頁]

作者: worldcat    時間: 2017-11-20 22:34     標題: 超薄超幼lan線 - 明線之寶

係TB買左兩條10米超薄(1mm)超幼(4mm) lan線,10米都行到100MB左右。
全條線都係用雙面膠紙貼,去牆腳線一流,過門隙亦無問題。
無唔知會唔會好快氧化跌速。但二三十蚊條,有需要嘅師兄都可以考慮下用 。
[attach]2024876[/attach]
[attach]2024877[/attach]
作者: blackkh    時間: 2017-11-20 22:58

係TB買左兩條10米超薄(1mm)超幼(4mm) lan線,10米都行到100MB左右。
全條線都係用雙面膠紙貼,去牆腳線一流 ...
worldcat 發表於 2017-11-20 22:34

我用了幾年都沒問題

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2017-11-21 07:11

係TB買左兩條10米超薄(1mm)超幼(4mm) lan線,10米都行到100MB左右。
全條線都係用雙面膠紙貼,去牆腳線一流 ...
worldcat 發表於 2017-11-20 22:34


   
之前用過類似

好易損壞

拉大力少少就收皮

所以我以後唔會買哩種線

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: roytam1    時間: 2017-11-21 10:13

兩三條疊埋啲crosstalk一定好勁
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-21 11:03

有冇giga lan版本?
作者: blackkh    時間: 2017-11-21 11:09

有冇giga lan版本?
Sempron2400+ 發表於 2017-11-21 11:03

有cat6的,我用了幾年了

via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-21 11:23

有cat6的,我用了幾年了  

via HKEPC Reader for Android
blackkh 發表於 2017-11-21 11:09
即搵 咁岩真係需要改位D router
作者: gkk    時間: 2017-11-21 12:32

回覆 1# worldcat


   ching, 可以PM LINK比我嗎?THX!~~~~
作者: 132003hk    時間: 2017-11-21 16:02

呢啲?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... %3Bfilter%3D2592000
前排都由2條好阻訂嘅5M圓長換成2條1M扁短,正哂
作者: ecorange    時間: 2017-11-21 16:03

聽聞扁線無圓線咁耐用同埋唔穩定?

我之前淘左20米圓線都幾穩定
唔敢試扁線

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: worldcat    時間: 2017-11-21 17:06

回覆  worldcat


   ching, 可以PM LINK比我嗎?THX!~~~~
gkk 發表於 2017-11-21 12:32


【隐形超细极细网线扁平软电脑成品线带头1毫米厚易穿缝2~20米包邮】http://h.iutrv.com/h.D9OAlS 点击链接,再选择浏览器打开;或复制这条信息¥J1Cs074R4Ym¥
作者: edgeyim    時間: 2017-11-21 17:07

前後用過好幾條,半年左右玩完,亦試過放一條係袋入面當後備,未用過都會壞,
我就永久black list了。
作者: worldcat    時間: 2017-11-21 17:08

呢啲?

前排都由2條好阻訂嘅5M圓長換成2條1M扁短,正哂
132003hk 發表於 2017-11-21 16:02

講緊呢款比正常扁線窄同薄一半。
但come唔come用就另計。
作者: gkk    時間: 2017-11-21 17:09

回覆 11# worldcat


    THX!~~~~~~
作者: worldcat    時間: 2017-11-21 17:11

之前用過類似

好易損壞

拉大力少少就收皮

所以我以後唔會買哩種線

via HKEPC IR Pro v2.1.0 -  ...
kofz 發表於 2017-11-21 07:11


用得呢啲線我估for固定位多,正常少抆插。
自己拉線嘅時候又唔覺好脆,比預期好。

但耐用度一定比唔上正規線。
作者: worldcat    時間: 2017-11-21 17:12

聽聞扁線無圓線咁耐用同埋唔穩定?

我之前淘左20米圓線都幾穩定
唔敢試扁線

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - i ...
ecorange 發表於 2017-11-21 16:03


用到圓線一定用圓線,呢類產品係有需要先考慮。
作者: worldcat    時間: 2017-11-21 17:14

有冇giga lan版本?
Sempron2400+ 發表於 2017-11-21 11:03


行足唔敢講,但100MB(800mb)鬆啲實測無問題。
作者: andymok    時間: 2017-11-21 17:16

啲 pair 有冇 twist 過都成問題
作者: worldcat    時間: 2017-11-21 17:17

前後用過好幾條,半年左右玩完,亦試過放一條係袋入面當後備,未用過都會壞,
我就永久black list了。 ...
edgeyim 發表於 2017-11-21 17:07


Oh, too bad.
睇下我呢兩條可以用到幾耐。
作者: mo9394    時間: 2017-11-21 17:21

本帖最後由 mo9394 於 2017-11-21 17:23 編輯

用左好耐無問題
入左房再拖幾部機, 無特別測試, 出街駁google drive 同BT 幾部機run 都唔慢, 幾肯定過到 500Mb
作者: jerryon2234    時間: 2017-11-21 17:26

我都岩岩開始用緊一條,覺得拉長用幾好,又輕又易放位,之後就睇用到幾耐
作者: 132003hk    時間: 2017-11-21 20:08

回覆 13# worldcat
咁西利?我條厚度同1蚊一樣.
[attach]2025048[/attach]
作者: peterpan1974    時間: 2017-11-24 21:11

呢種線用左幾年,带係隨身百寶袋唔阻定,而且幾年都無壞
作者: water668    時間: 2017-11-24 21:25

淘寶啲扁cat6線用咗好耐,厚1.5mm,唔知算唔算薄囉,平過香港買好多,用落都無乜怪事發生。
作者: 風雨飄搖    時間: 2017-11-24 22:20

聽聞扁線無圓線咁耐用同埋唔穩定?

我之前淘左20米圓線都幾穩定
唔敢試扁線

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - i ...
ecorange 發表於 2017-11-21 16:03

短照計冇乜分別嘅
長就一定圓>扁
同埋要留意圓入面啲線有冇相扭
作者: blkbd5    時間: 2017-11-24 23:05

好耐之前,福仁雜貨鋪買,10米線,同你一樣,Gigalan,用咗好耐
作者: peterpan1974    時間: 2017-11-24 23:34

回覆 24# water668


    見展昇賣的都唔係好貴
作者: DGCNYO    時間: 2017-11-24 23:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ffdsf    時間: 2017-11-25 08:32

在福仁買過,用雙面膠纸沿地腳線拉入房再驳router,不會再拉扯,差不多兩年了,相當穩定。房內pc 接廳nas.速度接近gigalan。

via HKEPC Reader for Android
作者: worldcat    時間: 2017-11-25 09:31

在福仁買過,用雙面膠纸沿地腳線拉入房再驳router,不會再拉扯,差不多兩年了,相當穩定。房內pc 接廳nas.速 ...
ffdsf 發表於 2017-11-25 08:32


無留意到福仁有,連淘都慳返。
作者: tomchen    時間: 2017-11-25 09:35

以前落 site 做野都試過一隻 AMP 薄線放 carpet 底,有 twist 都厚過呢隻線...
同埋抗干擾真係...唔好咁多條薄線放埋疊埋一齊,會出事
作者: blackkh    時間: 2017-11-25 09:57

無留意到福仁有,連淘都慳返。
worldcat 發表於 2017-11-25 09:31

這種線深水埗大把,有平有貴,我用的幾拾元10m都用了幾年!

via HKEPC Reader for Android
作者: alanh999    時間: 2017-11-25 11:01

Good as backup but not for demanding environments.
作者: conanhkg    時間: 2017-11-27 13:40

呢啲線勁多 lost packets, 一般用家唔會覺, 用儀器 / managed switch 就會見到。
作者: ang    時間: 2017-11-27 16:14

我屋企條扁線都起碼用左4,5年了
作者: sry888    時間: 2017-11-28 06:22

有cat6的,我用了幾年了  

via HKEPC Reader for Android
blackkh 發表於 2017-11-21 11:09

cat6出咗有幾年?
作者: roytam1    時間: 2017-11-28 09:31

以前落 site 做野都試過一隻 AMP 薄線放 carpet 底,有 twist 都厚過呢隻線...
同埋抗干擾真係...唔好咁多 ...
tomchen 發表於 2017-11-25 09:35



    AMP有twist就好啲
作者: worldcat    時間: 2017-11-28 11:59

這種線深水埗大把,有平有貴,我用的幾拾元10m都用了幾年!

via HKEPC Reader for Android ...
blackkh 發表於 2017-11-25 09:57


ssp只係普通扁線,呢款係再窄同薄一半。
作者: worldcat    時間: 2017-11-28 12:07

以前落 site 做野都試過一隻 AMP 薄線放 carpet 底,有 twist 都厚過呢隻線...
同埋抗干擾真係...唔好咁多 ...
tomchen 發表於 2017-11-25 09:35


家用一兩條就好,正規拉線唔會考慮呢啲款。抗擾連普通扁線都比唔上圓線。

呢類異種扁線更加唔洗講,一定係最差。就算雙絞都係咁話。
(呢款面皮好薄,隱約睇到裏面係雙絞。)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2