作者: worldcat 時間: 2017-11-20 22:34 標題: 超薄超幼lan線 - 明線之寶
係TB買左兩條10米超薄(1mm)超幼(4mm) lan線,10米都行到100MB左右。
全條線都係用雙面膠紙貼,去牆腳線一流,過門隙亦無問題。
無唔知會唔會好快氧化跌速。但二三十蚊條,有需要嘅師兄都可以考慮下用 。
[attach]2024876[/attach]
[attach]2024877[/attach]
作者: blackkh 時間: 2017-11-20 22:58
我用了幾年都沒問題
via HKEPC Reader for Android
作者: kofz 時間: 2017-11-21 07:11
之前用過類似
好易損壞
拉大力少少就收皮
所以我以後唔會買哩種線
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: roytam1 時間: 2017-11-21 10:13
兩三條疊埋啲crosstalk一定好勁
作者: Sempron2400+ 時間: 2017-11-21 11:03
有冇giga lan版本?
作者: blackkh 時間: 2017-11-21 11:09
有cat6的,我用了幾年了
via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+ 時間: 2017-11-21 11:23

作者: gkk 時間: 2017-11-21 12:32
回覆 1# worldcat
ching, 可以PM LINK比我嗎?THX!~~~~
作者: 132003hk 時間: 2017-11-21 16:02
呢啲?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... %3Bfilter%3D2592000
前排都由2條好阻訂嘅5M圓長換成2條1M扁短,正哂
作者: ecorange 時間: 2017-11-21 16:03
聽聞扁線無圓線咁耐用同埋唔穩定?
我之前淘左20米圓線都幾穩定
唔敢試扁線
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: worldcat 時間: 2017-11-21 17:06
【隐形超细极细网线扁平软电脑成品线带头1毫米厚易穿缝2~20米包邮】http://h.iutrv.com/h.D9OAlS 点击链接,再选择浏览器打开;或复制这条信息¥J1Cs074R4Ym¥
作者: edgeyim 時間: 2017-11-21 17:07
前後用過好幾條,半年左右玩完,亦試過放一條係袋入面當後備,未用過都會壞,
我就永久black list了。
作者: worldcat 時間: 2017-11-21 17:08
講緊呢款比正常扁線窄同薄一半。
但come唔come用就另計。
作者: gkk 時間: 2017-11-21 17:09
回覆 11# worldcat
THX!~~~~~~
作者: worldcat 時間: 2017-11-21 17:11
用得呢啲線我估for固定位多,正常少抆插。
自己拉線嘅時候又唔覺好脆,比預期好。
但耐用度一定比唔上正規線。
作者: worldcat 時間: 2017-11-21 17:12
用到圓線一定用圓線,呢類產品係有需要先考慮。
作者: worldcat 時間: 2017-11-21 17:14
行足唔敢講,但100MB(800mb)鬆啲實測無問題。
作者: andymok 時間: 2017-11-21 17:16
啲 pair 有冇 twist 過都成問題
作者: worldcat 時間: 2017-11-21 17:17
Oh, too bad.
睇下我呢兩條可以用到幾耐。
作者: mo9394 時間: 2017-11-21 17:21
本帖最後由 mo9394 於 2017-11-21 17:23 編輯
用左好耐無問題
入左房再拖幾部機, 無特別測試, 出街駁google drive 同BT 幾部機run 都唔慢, 幾肯定過到 500Mb
作者: jerryon2234 時間: 2017-11-21 17:26
我都岩岩開始用緊一條,覺得拉長用幾好,又輕又易放位,之後就睇用到幾耐
作者: 132003hk 時間: 2017-11-21 20:08
回覆 13# worldcat
咁西利?我條厚度同1蚊一樣.
[attach]2025048[/attach]
作者: peterpan1974 時間: 2017-11-24 21:11
呢種線用左幾年,带係隨身百寶袋唔阻定,而且幾年都無壞
作者: water668 時間: 2017-11-24 21:25
淘寶啲扁cat6線用咗好耐,厚1.5mm,唔知算唔算薄囉,平過香港買好多,用落都無乜怪事發生。
作者: 風雨飄搖 時間: 2017-11-24 22:20
短照計冇乜分別嘅
長就一定圓>扁
同埋要留意圓入面啲線有冇相扭
作者: blkbd5 時間: 2017-11-24 23:05
好耐之前,福仁雜貨鋪買,10米線,同你一樣,Gigalan,用咗好耐
作者: peterpan1974 時間: 2017-11-24 23:34
回覆 24# water668
見展昇賣的都唔係好貴
作者: DGCNYO 時間: 2017-11-24 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ffdsf 時間: 2017-11-25 08:32
在福仁買過,用雙面膠纸沿地腳線拉入房再驳router,不會再拉扯,差不多兩年了,相當穩定。房內pc 接廳nas.速度接近gigalan。
via HKEPC Reader for Android
作者: worldcat 時間: 2017-11-25 09:31
無留意到福仁有,連淘都慳返。
作者: tomchen 時間: 2017-11-25 09:35
以前落 site 做野都試過一隻 AMP 薄線放 carpet 底,有 twist 都厚過呢隻線...
同埋抗干擾真係...唔好咁多條薄線放埋疊埋一齊,會出事
作者: blackkh 時間: 2017-11-25 09:57
這種線深水埗大把,有平有貴,我用的幾拾元10m都用了幾年!
via HKEPC Reader for Android
作者: alanh999 時間: 2017-11-25 11:01
Good as backup but not for demanding environments.
作者: conanhkg 時間: 2017-11-27 13:40
呢啲線勁多 lost packets, 一般用家唔會覺, 用儀器 / managed switch 就會見到。
作者: ang 時間: 2017-11-27 16:14
我屋企條扁線都起碼用左4,5年了
作者: sry888 時間: 2017-11-28 06:22
cat6出咗有幾年?
作者: roytam1 時間: 2017-11-28 09:31
AMP有twist就好啲
作者: worldcat 時間: 2017-11-28 11:59
ssp只係普通扁線,呢款係再窄同薄一半。
作者: worldcat 時間: 2017-11-28 12:07
家用一兩條就好,正規拉線唔會考慮呢啲款。抗擾連普通扁線都比唔上圓線。
呢類異種扁線更加唔洗講,一定係最差。就算雙絞都係咁話。
(呢款面皮好薄,隱約睇到裏面係雙絞。)

