Board logo

標題: 大陸完全封鎖VPN [打印本頁]

作者: simon2012a    時間: 2017-4-3 08:54     標題: 大陸完全封鎖VPN

本帖最後由 simon2012a 於 2017-4-3 08:55 編輯

剛過去週未,本人再次北上,在香港家中ASUS ROUTER預設OPENVPN 功能,大陸使用中國電訊固網
網絡,檔案不能連接香港VPN,甚至連外國OPENVPN (日本,韓國,泰國等) 都不能連接。相反我即時轉用中移動漫遊數據
4G卡,可順利連接香港預設OPENVPN,足以証明,不論私人還是付費VPN,大陸已完全封鎖。

不知道大陸外資,如果利用VPN與外國總部連接呢?
作者: ae861    時間: 2017-4-3 08:56

回覆 1# simon2012a


    yesterday use china unicom 4G SIM + LT2P ..no problem at SZ
but speed slow
作者: simon2012a    時間: 2017-4-3 08:57

回覆  simon2012a


    yesterday use china unicom 4G SIM + LT2P ..no problem at SZ
but speed slow ...
ae861 發表於 2017-4-3 08:56

內地聯通還是香港聯通漫遊卡?
作者: ae861    時間: 2017-4-3 08:59

回覆 3# simon2012a


    內地聯通....
作者: ethernor    時間: 2017-4-3 09:13

how about shadowsocks?
作者: hhpower    時間: 2017-4-3 09:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akuma99    時間: 2017-4-3 09:34

openvpn = all vpn 唔得?
作者: kevinckc    時間: 2017-4-3 09:34

封openvpn唔等於完全封鎖 vpn,至少 ss 同 l2tp 都仲用到喎, openvpn 之前都已經有封架啦

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: acd33199    時間: 2017-4-3 09:43

openvpn 封左好耐
最近廣州PPTP都封得七七八八
作者: dube    時間: 2017-4-3 10:13

大陸移動,自已起既ss用ip連到但好快lost connection , DDNS就成日連唔到, override DNS setting都系一時時得

via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh    時間: 2017-4-3 11:11

同一地方openvpn是連到上不到,但用pptp又可以,openvpn用wifi未成功過
作者: 雯雯    時間: 2017-4-3 11:53

剛過去週未,本人再次北上,在香港家中ASUS ROUTER預設OPENVPN 功能,大陸使用中國電訊固網
網絡,檔案不能 ...
simon2012a 發表於 2017-4-3 08:54


OpenVPN早就唔得啦!
作者: 雯雯    時間: 2017-4-3 11:54

openvpn 封左好耐
最近廣州PPTP都封得七七八八
acd33199 發表於 2017-4-3 09:43


PPTP電信封o左出國既, 聯通暫時仲OK.
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-3 12:06

我長年經常性喺大陸,一年200日左右全國度度都會去,經驗就係VPN管得比以前嚴,但基本上都無問題。
最簡單但費用會高嘅辦法就係用漫游,完全唔使set,唔使VPN,直接可用Facebook同Google之類。
跟住就係留意邊間酒店可以透明咁去Facebook同YouTube,比如廣州建國酒店,好多城市嘅外資五星酒店都得,例如SPG,IHG集團之類旗下嘅酒店。
國內手機就盡量用聯通,基本上到今日都重係可以接大部份VPN。
移動就Open VPN同pptp都好多城市唔得,但L2TP,ssl 同 shadowsocks 都重係可以,但L2TP同 ssl 都幾易斷,最好就set 斷後自動重接,用電會多咗,所以首選 shadowsocks,但會慢過 L2TP 同 ssl,最多到YouTube 480左右,一般用無問題。
電信就盡量唔好用,比其他兩家都慢,4G覆蓋亦唔好,但慢慢在增加,或者遲啲會好啲,不過目前如果為翻牆就首選聯通網絡。
酒店或者骨場Wi-Fi就要睇酒店,好多低星級連鎖酒店本身封咗open VPN 同 pptp VPN,加上連接差,出海慢,接通要靠運氣,接通咗都幾分鐘到半個鐘就會斷,又要再接,又要睇人品好唔好,隨時搞十分鐘都接唔返,呢個時候又係shadowsocks 會好啲,最多係慢但仍然可以勉強用。
好啲嘅酒店同星巴克之類嘅Wi-Fi就一般都唔太難接通,通常都頂到一個半個鐘先斷一次,再接都唔太難。
至於速度就pptp最快,open VPN(依家已經好少機會用到) 第二,L2TP 第三,ssl 第四, shadowsocks 同ssl 接近但慢啲,不過日常用就穩定性最好,我自己公司嘅光纖(15M) 就全部都可以睇YouTube 到1080, 但shadowsocks 已經有啲勉強,通常會用240開始,慢慢上480, 再上720, 到唔到1080就睇彩數,pptp 我試過 30幾M (公司另一條50M光纖),係酒店有晚試過60M,有師兄試過話80M都得。
至於ddns就睇個時敏唔敏感,敏感時期啲asuscomm同其他ddns服務好多都會唔work,直接IP就多數都唔受影響,另外付費嘅私家域名都無受影響,係敏感時期都照樣可用,我用咗一個400包三年嘅私家域名加ddns服務,托賴呢五六年都未試過唔work,但VPN就由pptp轉L2TP,到最終依家直接用齊pptp,open VPN,L2TP,ssl 再加shadowsocks,所以未試過翻唔到牆。
經驗中手機用聯通可以用到pptp,L2TP,ssl 同 shadowsocks server。
Wi-Fi就要睇地方,通常shadowsocks都無問題,Wi-Fi本身嘅上網穩定嘅話就另外啲VPN都用到。
免費VPN就穩定性差,付費VPN就一分錢一分貨,一般50蚊包5G(三個月到半年)都幾快,比喺香港用家居網絡搭嘅VPN server 快。
以上純自已經驗,未必一定準,俾大家當參考。
作者: 雯雯    時間: 2017-4-3 13:35

我長年經常性喺大陸,一年200日左右全國度度都會去,經驗就係VPN管得比以前嚴,但基本上都無問題。
最簡單 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-3 12:06


暫時都係用聯通好, 電信就算4G覆蓋多o左出海始終係慢.
作者: yanwong1990    時間: 2017-4-3 15:34

舊聞
據說其實只係封鎖冇營運登記備案既VPN...
作者: whitechunk    時間: 2017-4-3 17:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomchanmot    時間: 2017-4-3 19:03

大陸外資大把錢,點會用普通broadband行vpn丫,人地申請晒MPLS同IEPL等等既專線啦
作者: shadownk    時間: 2017-4-3 19:19

最近係上海用PPTP都成日斷, 基本上係用唔倒, 以前唔係咁
作者: 雯雯    時間: 2017-4-3 22:06

返來丫
whitechunk 發表於 2017-4-3 17:57


長期用轉唔到聯通就加錢上cn2.
作者: chue    時間: 2017-4-3 22:11

會唔會令港獨份子有新借口?
作者: ckwong722    時間: 2017-4-5 03:29

draytek SSL 都唔係成日得,連到都不能上網
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-5 05:41

draytek SSL 都唔係成日得,連到都不能上網
ckwong722 發表於 2017-4-5 03:29



    我無事,我用2960再加 draytek 嘅 smart VPN 去連,通常如果Wi-Fi或者4G連結質素好嘅話都無問題,但有時啲酒店嘅連接質量差就無辦法,同draytek 或者 ssl 無關。
作者: 神田傲    時間: 2017-4-5 08:24

我長年經常性喺大陸,一年200日左右全國度度都會去,經驗就係VPN管得比以前嚴,但基本上都無問題。
最簡單 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-3 12:06



  我一年OVER 250日系大陸既同你講 SS 系最快的 快過L2TP 同 ssl
YOUTUBE 睇4K都唔會LAG

香港100M/1000M   連 大陸100M L2TP,SSL,SS 都SET過測過
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-5 13:31

我一年OVER 250日系大陸既同你講 SS 系最快的 快過L2TP 同 ssl
YOUTUBE 睇4K都唔會LAG

香港100M ...
神田傲 發表於 2017-4-5 08:24



    我基本上一年係大陸一年飛大約100次,由極北到極南,極東到極西嘅城市都有,用手機或者手提連返香港,除咗少數例外,真係無見到ss server(我用golbal mode,AES128) 快過pptp 或者 L2TP,唔係唔信ching 你,而係好奇係用乜機做server同點設置?等我可以參考吓,我依家用Vigor 2960 做 ss 以外嘅server,同時開哂所有VPN service,而 ss server 就貪方便,用緊 AC56U,AC68U 同 AC88U,實際用真係唔夠其他VPN快,依家預備起個X86 做 server ,睇吓會唔會快啲,因為ss server 有佢優點,而且我有個付費 ss 真係幾快,但仍然快唔過我接返去2960, 但始終其他VPN碰到網絡連接唔夠好時就好難接通,但網絡好時,真係其他VPN會快啲。
作者: keis    時間: 2017-4-5 17:30

我基本上一年係大陸一年飛大約100次,由極北到極南,極東到極西嘅城市都有,用手機或者手提連返香港 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-5 13:31


玩 x86 又未買料的話可以留意下 ECS 既 LIVA Z / LIVA Z Plus.
需然唔知幾時可以買到, 但我一睇到呢兩套 mini PC 既尺吋同設計, 第一個返應就係極之想用佢做 Router / Server
作者: samVV2018    時間: 2017-4-5 18:23

強國鎖國北韓化嗎~
作者: 雯雯    時間: 2017-4-5 19:45

玩 x86 又未買料的話可以留意下 ECS 既 LIVA Z / LIVA Z Plus.
需然唔知幾時可以買到, 但我一睇到呢兩套  ...
keis 發表於 2017-4-5 17:30


兩個LAN port少o左D.
作者: Mathk    時間: 2017-4-5 19:49

我基本上一年係大陸一年飛大約100次,由極北到極南,極東到極西嘅城市都有,用手機或者手提連返香港 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-5 13:31

咁要交兩邊稅喎
作者: Hippo    時間: 2017-4-5 20:45

玩 x86 又未買料的話可以留意下 ECS 既 LIVA Z / LIVA Z Plus.
需然唔知幾時可以買到, 但我一睇到呢兩套  ...
keis 發表於 2017-4-5 17:30


呢 d 冷門機做 router 真係 driver 都未必搵得齊
作者: kofz    時間: 2017-4-5 20:47

兩個LAN port少o左D.
雯雯 發表於 2017-4-5 19:45


    通常都要預左駁多個 switch
作者: keis    時間: 2017-4-5 20:50

呢 d 冷門機做 router 真係 driver 都未必搵得齊
Hippo 發表於 2017-4-5 20:45


Intel Apollo Lake / Kaby Lake CPU, Intel Chipset, Intel WiFi, Realtek LAN 請問有幾冷門呢?
作者: SoCold    時間: 2017-4-5 21:45

我基本上一年係大陸一年飛大約100次,由極北到極南,極東到極西嘅城市都有,用手機或者手提連返香港 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-5 13:31



    會唔會係ss加密唔同 速度有影響
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-5 22:51

會唔會係ss加密唔同 速度有影響
SoCold 發表於 2017-4-5 21:45

有可能,所以我都想知道其他ching點set,係咪有辦法可以快啲。
作者: 神田傲    時間: 2017-4-5 23:06

本帖最後由 神田傲 於 2017-4-5 23:09 編輯
我基本上一年係大陸一年飛大約100次,由極北到極南,極東到極西嘅城市都有,用手機或者手提連返香港 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-5 13:31


   
Qnap ss 同 ac68u 梅林ss 用香港九倉100m fix ip, n56u padavan ss hkbn 1000m

大陸用長城100m同中移動4G

不過我集中系深圳 可能你同我地區唔同

我都有用付費ss, 自己咁建快過付費好多

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: 學生一名    時間: 2017-4-6 00:47

teamviewer 返香港電腦得唔得?
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-6 02:58

咁要交兩邊稅喎
Mathk 發表於 2017-4-5 19:49



    兩邊都無交,因為我兩邊都無人工。
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-6 03:09

Qnap ss 同 ac68u 梅林ss 用香港九倉100m fix ip, n56u padavan ss hkbn 1000m

大陸用長城100m同 ...
神田傲 發表於 2017-4-5 23:06



    我有個付費SS,香蕉加速,快過我自己嘅server。
我公司暫時無分公司喺深圳,要靠酒店,骨場或者星巴克網上網,真係未有一個用ss會快過其他VPN,係我廣州公司,上海公司同北京公司用10M,15M同50M光纖都一樣係ss 最慢,睇1080無問題,4K就唔使想,我下次試下停咗QOS(動態流控,set 咗15M)再試。
作者: panda360    時間: 2017-4-6 20:54

不是完全封鎖VPN,用一段時間會封,移動,聯通都得,封了以後,行飛行模式,重新再接過。
我位置在東莞。
作者: isodummy    時間: 2017-4-13 01:46

我長住深圳, 大陸電信100M, 香港PCCW 500M, 好耐之前PPTP已經大概15分鐘自動斷, 到我忍唔住試其他方法, 經驗如下.
- OPENVPN, 基本上無試過connect到
- 香港PC做SS, 一個字, 慢, 基本上唔會connect唔到
- L2TP, 未試過set
- 買左DrayTek 2925 replace香港個2130, SSL VPN connect到但慢, 個人接受唔到

最後solution, 用2130係大陸IPsec site-to-site VPN去2925, 無點試過唔得, 速度我接受

不過真係唔好以為電信100M連香港VPN速度好穩定, 繁忙時間(一般晚上收工時間至12點左右)都幾慢下, 我長ping香港internal ip時不時都有lost
作者: 雯雯    時間: 2017-4-13 10:01

我長住深圳, 大陸電信100M, 香港PCCW 500M, 好耐之前PPTP已經大概15分鐘自動斷, 到我忍唔住試其他方法, 經 ...
isodummy 發表於 2017-4-13 01:46


你試試大陸用聯通connect PCCW.
作者: terry_beginner    時間: 2017-4-13 11:26

我長年經常性喺大陸,一年200日左右全國度度都會去,經驗就係VPN管得比以前嚴,但基本上都無問題。
最簡單 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-3 12:06


師兄經驗豐富!多謝詳細分享!
作者: wall007    時間: 2017-4-13 15:54

我長住深圳, 大陸電信100M, 香港PCCW 500M, 好耐之前PPTP已經大概15分鐘自動斷, 到我忍唔住試其他方法, 經 ...
isodummy 發表於 2017-4-13 01:46



我本來都想買部2925代替部2130, 睇來都係电信改聯通好過~~~
作者: wall007    時間: 2017-4-13 15:58

回覆 41# 雯雯

見你講過電信用CN2會d, 請問點申請?上官綱見唔到
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-13 17:14

Qnap ss 同 ac68u 梅林ss 用香港九倉100m fix ip, n56u padavan ss hkbn 1000m

大陸用長城100m同 ...
神田傲 發表於 2017-4-5 23:06


付費VPN快嗰啲係幾快嘅,自已搞嘅好難用到商用線路同多路,非繁忙時間好難快過付費VPN,不過自己搭shadowsocks server 都要睇setup,比如用 rc4-md5 就快過default 嘅 aes。
作者: ITX    時間: 2017-4-13 17:49

你試試大陸用聯通connect PCCW.
雯雯 發表於 2017-4-13 10:01



最近電信和PCCW 的site to site vpn...無左30%封包..
作者: 雯雯    時間: 2017-4-13 17:57

最近電信和PCCW 的site to site vpn...無左30%封包..
ITX 發表於 2017-4-13 17:49


繞路, 電信去部分PCCW繞o左去美國.
作者: isodummy    時間: 2017-4-13 22:23

回覆 41# 雯雯


聯通固網?
作者: 雯雯    時間: 2017-4-13 22:55

回覆 48# isodummy

固網或手提.
作者: mdws2002    時間: 2017-4-14 17:13

啱啱試咗SS,OpenVPN同埋L2TP,OpenVPN真係完全陣亡,連都連唔到。其餘兩個仲用到。

網絡︰聯通手機網絡。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: 雯雯    時間: 2017-4-14 17:58

啱啱試咗SS,OpenVPN同埋L2TP,OpenVPN真係完全陣亡,連都連唔到。其餘兩個仲用到。

網絡︰聯通手機網絡。 ...
mdws2002 發表於 2017-4-14 17:13


speed呢?
作者: cyruschan112    時間: 2017-4-14 18:00

想問下anyconnect/openconnect 算係SSL vpn?
and 有冇ching用過synolgoy router 個VPN?

寧願用d比較冷門的vpn,其他封鎖機會細d
OPENVPN, PPTP已經放棄, L2TP大後備
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 18:09

想問下anyconnect/openconnect 算係SSL vpn?
and 有冇ching用過synolgoy router 個VPN?

寧願用d比較冷門的 ...
cyruschan112 發表於 2017-4-14 18:00



用緊 Synology Router RT1900ac

用緊 L2TP VPN  完全無問題



[attach]1975156[/attach]
作者: tphk98    時間: 2017-4-14 18:17

會唔會到真係買呢隻S 記時,又比佢block 左?
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 18:24

測試 L2TP VPN @ IOS 10.3.1 by iPhone 7 Plus









[attach]1975162[/attach]


[attach]1975163[/attach]



[attach]1975164[/attach]
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 18:44

本帖最後由 NOSTALE 於 2017-4-14 18:46 編輯

L2TP VPN 速度測試

L2TP VPN 速度會受到VPN Router / Server 所影響,以下數據只供參考






[attach]1975182[/attach]
作者: 雯雯    時間: 2017-4-14 18:59

用緊 Synology Router RT1900ac

用緊 L2TP VPN  完全無問題
NOSTALE 發表於 2017-4-14 18:09


樓上係指Synology個web VPN.
作者: 雯雯    時間: 2017-4-14 19:00

想問下anyconnect/openconnect 算係SSL vpn?
and 有冇ching用過synolgoy router 個VPN?

寧願用d比較冷門的 ...
cyruschan112 發表於 2017-4-14 18:00


anyconnect/openconnect 係SSL vpn
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 19:04

想問下anyconnect/openconnect 算係SSL vpn?
and 有冇ching用過synolgoy router 個VPN?

寧願用d比較冷門的 ...
cyruschan112 發表於 2017-4-14 18:00



有冇ching用過synolgoy router 個VPN
作者: 邪惡小孩    時間: 2017-4-14 19:18

北京 SSL VPN 可連線 沒問題,只是斷線好像視乎睇乜野網頁,例如FACEBOOK之類的斷得較快,但可重新連線
作者: cyruschan112    時間: 2017-4-14 19:43

回覆 59# NOSTALE


    唔駛咁激動
sorry ,係我冇講清楚,我係想講哩款
synology VPN plus
https://www.synology.com/en-us/r ... rver?model=RT1900ac
記得暫時只有synology router 先可以裝到,NAS 唔得
同NAS 個vpn server 會有d唔同
除PPTP/L2TP/OPENVPN 外,還有另外一種VPN
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 19:53

回覆  NOSTALE


    唔駛咁激動
sorry ,係我冇講清楚,我係想講哩款
synology VPN plus

記得暫時只 ...
cyruschan112 發表於 2017-4-14 19:43





[attach]1975199[/attach]



[attach]1975198[/attach]




增加了SSTP、SSL VPN、WebVPN
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 19:54

回覆  NOSTALE


    唔駛咁激動
sorry ,係我冇講清楚,我係想講哩款
synology VPN plus

記得暫時只 ...
cyruschan112 發表於 2017-4-14 19:43




不過之前佢話要收費先有得用,我就廢事搞

同埋L2TP VPN 已經夠我用
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 20:02

本帖最後由 NOSTALE 於 2017-4-14 20:05 編輯

我多數係聯通4G + PPTP VPN 就已經搞掂 (Android 機)

youtube mytv 完全無問題 OK曬

好少用酒店WiFi 唔夠4G穩定

酒店WiFi有時會好慢
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-14 20:17

同埋有D大陸酒店WiFi / Lan線 用用下會唔知點解redirect左去一D不知名網站
(唔知係咪DNS比人hack左)

又要改DNS 又搞呢樣個樣 好煩
作者: derek9999    時間: 2017-4-14 21:29

前日和昨天在廣洲用中國電信同中國移動pptp番香港唔得。
作者: mdws2002    時間: 2017-4-14 22:43

回覆 51# 雯雯
[attach]1975322[/attach]
呢個係SS嘅速度。
作者: 某人兄    時間: 2017-4-14 22:49

而家用緊OpenWRT 自行架設 IPSec + OpenConnect (AnyConnect)
作者: 雯雯    時間: 2017-4-14 23:08

回覆  雯雯

呢個係SS嘅速度。
mdws2002 發表於 2017-4-14 22:43


我用ocserv connect去我香港屋企既PCCW speed:
[attach]1975324[/attach]
作者: patchcyw    時間: 2017-4-14 23:19

用緊ASUS OPENVPN,用緊電信8M,連到不過要試多幾次
好奇怪我用DDNS,我睇openvpn個log,唔成功係佢回左個9唔搭8既ip返嚟,跟住connect timeout

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: fireeye    時間: 2017-4-15 10:58

禁末小左好多小紅粉過來搞事,正啊。
作者: mdws2002    時間: 2017-4-15 17:47

本身個網速都唔係快,再加上HKBN返大陸條水喉仔咁細,有咁嘅速度已經好好啦。
另外今日試咗移動卡個網絡,SS用唔到。反而L2TP仲可以。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: y8u99amc13    時間: 2017-4-15 19:09

廣東江門市113.93開頭中國電信IP,最高速度下載20M,上載1.5M。

服務器:PCCW 219.79

PPTP成功連接
下載速度:6Mbps(穩定)
上載速度:1.5Mbps(穩定)
延遲:20ms

L2TP成功連接:
下載速度:26.5Mbps
上載速度:0.9-2Mbps

ShadowSocks AES256CFB
下載速度:9-14Mbps(不穩定)
上載速度:0.01Mbps


via HKEPC Reader for Android
作者: PN420    時間: 2017-4-15 20:35

回覆 73# y8u99amc13

奇怪,pptp你可以用到喎!
之前好多ching話中電信block左pptp.
作者: y8u99amc13    時間: 2017-4-15 20:44

我都唔知,但的確能連接。我去過好多地方攞萬能鑰匙連wifi後,再連PPTP大多數都成功。全部tracert過都經過共享地址100.64.0.1。唔知系咪得我呢個地區系甘。(中國電信)(聯通簡直無敵啦速度)(移動PPTP連接都成功)

via HKEPC Reader for Android
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-16 03:40

廣東江門市113.93開頭中國電信IP,最高速度下載20M,上載1.5M。

服務器:PCCW 219.79

PPTP成功連接
下 ...
y8u99amc13 發表於 2017-4-15 19:09



    你個L2TP重快過網絡上限,有啲神奇,而shadowsocks 用aes256cfb,除非你個router嘅CPU運算能力好勁,唔係就實唔會快同速度穩定,試吓轉用rc4-md5啦,一般會快幾倍。
作者: mdws2002    時間: 2017-4-16 08:12

你個L2TP重快過網絡上限,有啲神奇,而shadowsocks 用aes256cfb,除非你個router嘅CPU運算能力好勁 ...
hkwtongme 發表於 2017-4-16 03:40


   
其實SS用電腦嚟提供服務,CPU算唔算夠勁?

連咗成日,啱先有個不知名電話號碼(普通電話號碼)打嚟話聯通發覺異常使用,按「0」轉至人工服務接聽解釋,唔知係堅定係詐騙電話嚟呢?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-16 10:26

其實SS用電腦嚟提供服務,CPU算唔算夠勁?  

連咗成日,啱先有個不知名電話號碼(普通 ...
mdws2002 發表於 2017-4-16 08:12



    搵笨居多,唔理最好,等再有電話係真人對話先算,有都同佢講會落門市先講。
作者: lio    時間: 2017-4-16 21:35

我都唔知,但的確能連接。我去過好多地方攞萬能鑰匙連wifi後,再連PPTP大多數都成功。全部tracert過都經過 ...
y8u99amc13 發表於 2017-4-15 20:44



    你用過PPTP 個D IP你有無再用幾次? 電信會CHECK到哩粒IP用過PPTP先會BAN, 所以可能你只係攞到粒未BAN過IP, 個IP你用完之後就會被BAN
作者: y8u99amc13    時間: 2017-4-16 23:38

回復 79 #lio

又ban左PPTP了窩,哈哈。屋企(VDSL2)宜家連都連唔到。但我去西餐廳果d中國電信wifi 100M光纖秒連PPTP,速度限制10M。

親戚屋企電信都連到(光纖),就系速度超穩定限速0.45Mbps。

可能有d地區攞嘅IP冇限制掛。

宜家得L2TP可以用,速度好快(餐廳果度測到上45Mbps,屋企仍然穩定保持21-26Mbps)



via HKEPC Reader for Android
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-17 02:04

L2TP VPN 一步到位,唔洗煩,速度又夠快
作者: Blue4Tom    時間: 2017-4-17 03:07

岩岩先買R7000學識用openVpn先黎話我知唔得……(屋企轉用BB1000)我真系寧願用返日本五層鑊黎行PPTP......叫做半夜用得到……
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-17 12:03

本帖最後由 NOSTALE 於 2017-4-17 12:04 編輯

PPTP VPN + 中國聯通4G  By LG G4 單卡版  
Android 6.0 實測 @深圳成功測試






[attach]1975919[/attach]



[attach]1975920[/attach]
作者: allinall    時間: 2017-4-17 13:19

在廣東省可用到L2TP
作者: rebmup    時間: 2017-4-17 16:09

本帖最後由 rebmup 於 2017-4-18 10:09 編輯

我而家係東莞,在coffee shop 連wifi, 用到家中router  vpn !

via HKEPC Reader for Android
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-17 17:07

如果用聯通4G卡,喺大部分(其實我重未試過唔得)國內城市都可以上PPTP,但耐唔耐就會斷線,又要再接,比較麻煩,其他L2TP同ssl都一樣,暫時保持在線最好就係shadowscoks server,即使由Wi-Fi轉4G都可以保持在線,其他open VPN就好似好多地方都唔係幾得,而L2TP 同 ssl 就基本上全部都無問題,只係要求連接質量要高,唔係就好易斷線。
作者: sam009    時間: 2017-4-17 17:38

我上個月尾在廣東江門用wifi上馬會App,佢搜到我話位置在國內,登入唔到(用緊哎瘋)。以前用Android上馬會App就冇問題,唔知點解
作者: y8u99amc13    時間: 2017-4-17 19:26

廣東江門某高檔西餐廳,中國電信100M,連PPTP速度有60Mbps(香港屋企PCCW Router)(2.4GHz極限速度掛),同冇連vpn測速時嘅速度一樣,睇Youtube可以跑到7MB/s。冇經過100.64.0.1共享地址

via HKEPC Reader for Android
作者: SoCold    時間: 2017-4-17 23:20

我上個月尾在廣東江門用wifi上馬會App,佢搜到我話位置在國內,登入唔到(用緊哎瘋)。以前用Android上馬會Ap ...
sam009 發表於 2017-4-17 17:38

iOS 馬會App要跟Policy check GPS location
唔係香港唔可以login入去投注 防止賭外圍
Android無限制
唔關網絡事
作者: Satomi    時間: 2017-4-18 00:06

回覆 88# y8u99amc13


    你隻 router 行 PPTP 咁快既? 我果隻得 1x Mbps .... 雖然都叫夠用
作者: hkwtongme    時間: 2017-4-18 00:19

回覆  y8u99amc13


    你隻 router 行 PPTP 咁快既? 我果隻得 1x Mbps .... 雖然都叫夠用 ...
Satomi 發表於 2017-4-18 00:06



    如何木router夠力,係可以行得快好多,國內100M線路,我用Vigor 2960 可以行到60幾70M,有ching用X86 router 可以行到過80M。
作者: sam009    時間: 2017-4-18 04:37

回覆 89# SoCold

哦 原來如此
作者: bbsunny    時間: 2017-4-18 11:55

啱啱試咗SS,OpenVPN同埋L2TP,OpenVPN真係完全陣亡,連都連唔到。其餘兩個仲用到。

網絡︰聯通手機網絡。 ...
mdws2002 發表於 2017-4-14 17:13



    有冇教學參考?.?近排都要起過黎用
作者: shal    時間: 2017-4-18 12:52

我用SSS VPN & IOS VPN Master 收費& 佛山@毛卡
仲用到

SSS自家server
作者: gumptang    時間: 2017-4-18 14:39

長期喺廣州上珠江寛頻(聯通二级)可以用pptp連我個ASUS router,9成5成功,仲好少斷缐喎
作者: boazfat001    時間: 2017-4-18 15:08

L2TP VPN 一步到位,唔洗煩,速度又夠快
NOSTALE 發表於 2017-4-17 02:04

師兄可否介紹下邊隻ROUTER原生有得SET L2TP
ASUS得PPTP/OPENVPN都翻唔到牆
作者: Comeon    時間: 2017-4-18 15:23

師兄可否介紹下邊隻ROUTER原生有得SET L2TP
ASUS得PPTP/OPENVPN都翻唔到牆 ...
boazfat001 發表於 2017-4-18 15:08


一定要「原生」就有應該唔多選擇
Synology router 有 VPN Plus Server support 比較多 vpn
[attach]1976274[/attach]
作者: bbsunny    時間: 2017-4-18 18:23

有冇人識用R6220個VPN
作者: NOSTALE    時間: 2017-4-18 19:47

師兄可否介紹下邊隻ROUTER原生有得SET L2TP
ASUS得PPTP/OPENVPN都翻唔到牆 ...
boazfat001 發表於 2017-4-18 15:08



    Synology Router RT1900ac

  
    千零蚊一隻,貴唔貴就見人見智


    Synology Router VPN 真係好用,設定超簡單,又穩定
作者: mdws2002    時間: 2017-4-18 22:03

有冇教學參考?.?近排都要起過黎用
bbsunny 發表於 2017-4-18 11:55


   
我個比較簡單。
本身屋企Router內置PPTP,有一台長開嘅電腦Server裝咗Softether,提供L2TP VPN同埋Open VPN,另外執行一個exe檔,提供埋SS服務。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2