作者: 黑市波波 時間: 2016-5-27 00:00 標題: 其實68u係咪咁好?
事關早個星期開個post問各位ching 意見
好多人都話68u 但都貴到要9百尾
反而隻r7000 899
隻ea6900仲要799添(899-100)
3隻好難揀 有無好明顯分別3隻入面
作者: frankykw 時間: 2016-5-27 06:52
回覆 1# 黑市波波
三隻都差唔多, 但Asus 有三年保養, 其他得一年
如果冇特別preference, 當俾多一百蚊買多兩年保養都係抵
作者: Evangeline 時間: 2016-5-27 07:18
Netgear 都3年保
作者: astrial 時間: 2016-5-27 07:37
本帖最後由 astrial 於 2016-5-27 07:42 編輯
其實3間都3年保
年頭幫親戚入過AC68U,主要都係貪3年保(當時Netgear同Linksys仲未3年),平少少(R7000仲係$1099,貴$100,華碩仲有百佳送,同埋AsusWRT真心好用
跟住自己係交易區執咗隻R7000,flash埋Merlin後都唔覺有太大分別
既然依家3間都3年保,邊個平用邊個啦
via LG E960, LG H815T, HTC Flounder LTE
作者: mingming123 時間: 2016-5-27 07:42
r7000 好D
作者: susaad 時間: 2016-5-27 13:45
R7000 絕對好過 AC68U.
利申: 2者都用緊.
作者: bbnetnet 時間: 2016-5-27 14:20
回覆 6# susaad
Ching 請問兩台router有沒有插上usb3.0 2.5吋硬碟24小時使用?穩定嗎?thanks....
作者: kellykk 時間: 2016-5-27 15:04
asus 三年一換一,其他第一年一換一,之後維修
作者: 321 時間: 2016-5-27 16:34
R7000啦梗係,硬件高一班,可以刷merlin
via HKEPC Reader for Android
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-27 23:50
回覆 8# kellykk
我見到有幾間有貼住linksys一換一
反而有2間都講netgear係頭一年一換一 之後係維修
D sales開始唔肯答我野 可能我太煩

咁linksys又如何? 可以刷merlin嗎?
佢好似最平
慳得一蚊得一蚊作者: 黑市波波 時間: 2016-5-27 23:56
回覆 7# bbnetnet
呢個我都想知 係唔係可以同我d nas做backup?? 係唔係隻隻有USB都可以咁做?
作者: peacehoperisc 時間: 2016-5-28 00:16
回覆 6# susaad
R7000 用原廠 Firmware?
作者: schmike 時間: 2016-5-28 07:59
好左d咩?
速度?穩定?
有無圖
via HKEPC Reader for Android
作者: kellykk 時間: 2016-5-28 11:59
當初我又係依三部揀,但見6900 又話flash rom 有問題,最後都係買左asus
作者: Tong05 時間: 2016-5-28 19:10
r7000都三年喎
作者: zero_water 時間: 2016-5-28 19:28
本帖最後由 zero_water 於 2016-5-28 19:40 編輯
作者: 留白兄 時間: 2016-5-28 19:36
回覆 16# zero_water
邊度899?
作者: zero_water 時間: 2016-5-28 19:40
回覆 17# 留白兄
樓主寫 899 我都唔清楚
作者: mingming123 時間: 2016-5-28 21:18
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D4&page=2
金的士
作者: 留白兄 時間: 2016-5-28 21:25
回覆 19# mingming123
唔會係gold taxi買野
作者: Tong05 時間: 2016-5-28 21:37
正X中X都有啦
作者: zero_water 時間: 2016-5-29 02:48
上priceXX 顯示 990HKD

作者: m.a.t.t. 時間: 2016-5-29 06:41
如果其他廠router硬件好d,又可以用Asus WRT,咁就真係唔需要用一樣價錢買牙石。
*刷第三方firmware 可能會變磚同無埋保養,刷前需要清楚流程,以免得不償失。
作者: ababab2828 時間: 2016-5-29 08:25
回覆 5# mingming123
But R7000 size is very BIG including the power adaptor. (vs. ASUS 68U)
作者: ltho3k 時間: 2016-5-29 10:46
回覆 17# 留白兄
See below
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2293293&extra=page%3D1
作者: ltho3k 時間: 2016-5-29 10:47
回覆 22# zero_water
See bwlowhttp://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2293293&extra=page%3D1
作者: zero_water 時間: 2016-5-29 14:11
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-29 19:40
回覆 14# kellykk
6900我揾返有c兄刷左Merlin 佢係刷唔定咩
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-29 19:47
係呀 好多地方都係做 990/999 扣埋果一百咪899囉
作者: tmtp101 時間: 2016-5-30 10:19
Netgear 3年 1換1
作者: 426886 時間: 2016-5-30 10:25
why dont buy MU-MIMO Linksys EA7500? $1188 with $100 coupon
http://www.price.com.hk/product.php?p=222246
作者: susaad 時間: 2016-5-30 11:29
Linksys 係好用, 但係原廠 FW 冇 wakeup, DDNS 冇 NO-IP support.
除非刷 DD-WRT. 但會冇左 NAT ! Speed test 快盡都係350-400.
我自己都有部 EA6400, 但最後都係買R7000用 !!
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-30 12:56
Ea7500好似貴貴地 都有睇過 mu-mimo值唔值?同埋port forward 多唔多?c兄係唔係用緊?
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-30 13:03
Linksys 係好用, 但係原廠 FW 冇 wakeup, DDNS 冇 NO-IP support.
除非刷 DD-WRT. 但會冇左 NAT ! Speed t ...
susaad 發表於 2016-5-30 11:29
WoL其實實際無用 因為我要wake on wan 反正我都唔熄機
之前做過research好似得舊buffalo先做到wow所以放棄左
作者: yelodog 時間: 2016-5-30 16:06
如果你想WOW, 好多router都可以網絡登入設定頁面同喺設定頁面度做WOL. 雖然部驟煩左少少,但都等同做到呢個功能。我自己就經常咁用來reboot屋企部NAS。
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-30 22:36
我都留意到可以咁做 而家有咩牌子可以咁做?
作者: sunnykoomos 時間: 2016-5-31 00:09
以MU MIMO呢個function算平啦
不過我屋企定多咪得2部電話+ipad+NB,有2部一齊連既幾率唔知有無1%時間

咁我買隻平平地好過啦
作者: yelodog 時間: 2016-5-31 01:18
回復 36 #黑市波波
我試過Asus, Totolink, TP-Link同Draytek都有, 其他牌子未試過唔敢肯定
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-31 23:52
以MU MIMO呢個function算平啦
不過我屋企定多咪得2部電話+ipad+NB,有2部一齊連既幾率唔知有無1%時間:titt ...
sunnykoomos 發表於 2016-5-31 00:09
咁如果我夜晚7-8部機就有影響?
作者: 黑市波波 時間: 2016-5-31 23:54
但比個介面出街會唔會好易比人hack左成個network先?
作者: pingpangpo 時間: 2016-6-1 00:33
在AC1900組別, R7000實在較AC68U好得多
[attach]1893973[/attach]
[attach]1893974[/attach]
Source: http://www.smallnetbuilder.com/w ... less-retest?start=2
作者: joejoni 時間: 2016-6-1 00:52
個測試係兩年幾前,當時佢地既firmware同而家都唔同,基本上個結果係而家嚟講係冇任何參考性
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
作者: sunnykoomos 時間: 2016-6-1 00:57
咁就會大好多,不過你要起碼2部裝置以上有MU-MIMO,同一時間load耶先會有差別
作者: sunnykoomos 時間: 2016-6-1 00:59
宜家AC68U主要輸在過熱,否則同一核心差別唔會太大
作者: pingpangpo 時間: 2016-6-1 01:36
load咗新firmware, AC68U的確有改善。不過LAN to WAN只有8xx Mbps. 亦見多c hing話有時唔穩定, 唔知會否太熱
作者: yelodog 時間: 2016-6-1 06:51
係會有機會比人撞,所以要改出街port number, 或者set只比邊部機(或者網址)先可以login. 再唔係就唔放出街, 要撥VPN先入去
作者: mcgate 時間: 2016-6-2 08:54
要入router 搞setting or wol,梗係openvpn 入去再login,就咁放login port出街任人魚肉,太危險啦。
作者: manitoba 時間: 2016-6-2 09:10
有冇ching試過 AC68 嘅RAM超頻?
作者: sunnykoomos 時間: 2016-6-2 15:27
已經過熱仲超
作者: manitoba 時間: 2016-6-3 13:56
冇開冷氣我部68u只係微暖,cpu大概80多度
作者: eva2112 時間: 2016-6-3 14:09
我本身用梗 ac56u (HKBN 500M)
值唔值得 upgrade 去買 ac68u (將會用 HKBN 1000M) ?
作者: yelodog 時間: 2016-6-3 22:54
回復 51 #eva2112
我56U同68U都試過(兩隻都用merlin firmware),對我來講只係WIFI信號強左,其他冇咩特別。
作者: losiukit1 時間: 2016-6-4 14:16
本帖最後由 losiukit1 於 2016-6-4 14:18 編輯
其實有個功能對我嚟講真係幾有用
就係68u後面有粒制可以熄晒啲燈
之前56u前面個排等真係好l 光
而家68u可以熄咗佢算係咁
利申:56u用$130升去68u
BTW原先諗住搵咗68u只係繼續唔插天線
但係唔插天線啲訊號真係好差,最後都係焗住要插
同埋換返嚟果陣手多升咗上去.3264
而家刷唔返merlin
嗰陣見到佢果句not competitable都唔知咩點知原來就刷唔返merlin同之前嘅firmware
求救
via HKEPC Reader for Android
作者: 留白兄 時間: 2016-6-4 16:47
回覆 53# losiukit1
http://www.asus.com/Networking/RTAC68U/HelpDesk_Download/
點解咁多人flash firmware可以唔睇release notes
心地都紅字圈哂出黎提你
ASUS has been dedicated to cooperate with third party developers to come up with more innovative features.
To comply with regulatory amendments, we have modified firmware verification rule to ensure better firmware quality.
This version is not compatible with all previously released ASUS firmware and uncertified third party firmware.
唔識英文既google translate下都得掛
辦法唔係冇 當佢死磚咁刷囉
用ASUS Firmware Restoration刷返3264前任何一版 再正常咁flash merlin就得
下次唔好咁多手
作者: ontheway 時間: 2016-6-4 16:52
師兄,你用咩 Rt-ac68 u版本merlin?
Thank
作者: losiukit1 時間: 2016-6-4 17:06
本帖最後由 losiukit1 於 2016-6-4 17:42 編輯
回覆 losiukit1
點解咁多人flash firmware可以唔睇release notes
心地都紅字圈哂出黎提你
ASUS has bee ...
留白兄 發表於 2016-6-4 16:47
唔係我唔睇
係佢自己彈個page出嚟叫我更新
連咩ver都無講
更加無寫紅字果段
直到佢開始update show條bar個陣先至係條bar上面出咗呢句嘢
我開頭都唔知咩事
跟住去down merlin刷嗰陣刷唔入
去官網睇下先知咩事
如果唔係攞去整嘅話我係唔會走去flash原廠firmware
------------------------------------------------------------------------------
刷唔到
佢會話"沒有發現無線裝置在救援模式中"
要點樣先整到佢係救援模式
試過flash緊個陣熄咗佢
但係佢好似會自己fix返好咁...
作者: yelodog 時間: 2016-6-4 17:45
我用378.54_2. 因為之後既版本Wifi schedule shut down冇咁彈性。不過Windows唔support佢個OVPN,要新版firmware先得
作者: 留白兄 時間: 2016-6-4 18:14
本帖最後由 留白兄 於 2016-6-4 19:28 編輯
回覆 56# losiukit1
Asus router一向係flash唔死 所以好多人都好放心玩
1. 先拔掉Asus 無線路由器 (Wireless Router) 的 「電源」(DC IN),
2. 之後,按住 「RESTORE」鈕約5秒,同時插入電源線(DC IN)。
3. 看到路由器的「 PWR」燈號會閃爍,此為進入救援模式。
4. 點選「開始」→「所有程式」→「ASUS utility」→「RT-N13U.B1 Wireless Router」(此名稱依產品而有不同)→「Firmware Restoration」
5. 在「Firmware Restoration」視窗中,按下「瀏覽」選取上傳之韌體(此為第一步在華碩官網下載的韌體),點選「上傳」,並等待約60秒。
6. 看到「PWR」為一直亮著,即可按下後面的「RESTORE」回復成預設值。
作者: losiukit1 時間: 2016-6-4 19:06
好似都係唔得
多數都係彈『上載失敗請檢查連線是否正常。』
有一次去到8x%無啦啦話Transfer cancelled.
作者: 留白兄 時間: 2016-6-4 19:28
upload果時power燈係咪閃緊?
作者: losiukit1 時間: 2016-6-4 20:02
本帖最後由 losiukit1 於 2016-6-4 20:03 編輯
試多幾次之後終於得咗

dklm嗰陣就係比呢版伏咗

又想伏多我一次?
個pk asus真係乜q提示都無架喎
-------------------------------------------------
BTW而家攪掂晒
刷返merlin
有返種熟悉嘅感覺
作者: kellykk 時間: 2016-6-4 21:59
我上網買左幾條EA6900天線插部68U,短d無咁醜樣
作者: losiukit1 時間: 2016-6-4 22:18
ching係咩網買?
有冇上機圖
效能會唔會比原裝個幾條差?
via HKEPC Reader for Android
作者: kellykk 時間: 2016-6-5 10:47
星期一先送到,到時再試分別大唔大
作者: kellykk 時間: 2016-6-5 10:48
係 1688 買, 佢間鋪仲有好多其他野賣,華為4G天線都有
作者: losiukit1 時間: 2016-6-5 10:57
本帖最後由 losiukit1 於 2016-6-5 11:18 編輯
1688即係咩嚟
我係google search到係阿里爸爸
—————————————————————————
啱先係_寶search到
http://tmqd.me/h.yuSEv?cv=AAFaMaBm&sm=374917
感覺上好似幾方便
起碼我可以將啲電線放返係屋企嘅正中間
但係為咗美觀咁走線
條延長線可以會有成3.x米甚至4米
咁樣會唔會反而係減弱返個訊號呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: kellykk 時間: 2016-6-5 11:25
即係阿里巴巴,淘寶都有賣8蚊支左右不過d評語話企唔定似拆機二手,所以我都係同供應商買24蚊支
作者: eva2112 時間: 2016-6-5 22:45
噉我屋企又唔係大,56u個5g 已經 cover 哂
作者: kellykk 時間: 2016-6-7 12:10
回覆 66# losiukit1
合照,我覺得同原裝無乜大分別,不過就無咁長,唔洗好似拜神三支香咁
作者: 黑市波波 時間: 2016-6-10 11:33
有聽過一位讀電既fd子同我講過話除左outdoor ap果D天線之外其實是但搵條天線比佢通到電其實差無幾 ching果3枝姐姐仔幾錢人手?
作者: susaad 時間: 2016-6-10 15:06
Ching, 部机天線係 Linksys , 好靚仔.. 請問係边處買 ?
Thx
作者: kellykk 時間: 2016-6-10 16:29
係亞里巴巴,有興趣?我仲有多
作者: kellykk 時間: 2016-6-10 16:32
十蚊左右一支,唔同band 有唔同長度,同埋唔同做法有唔同dB GAIN
依條係3dB
作者: qawasaxa 時間: 2016-6-10 21:21
quite cute haha
作者: whyalwaysme 時間: 2016-6-11 02:23
我覺得平時用唔係好大差別,但AC68U 3年一換一真係好吸引
作者: dorataihung 時間: 2016-6-11 07:21
使用一年68u,正常冇問題
作者: hkfully 時間: 2016-6-11 07:41
多人用,應該叫做穩定。 其他極速,其實好多時用唔到
作者: ontheway 時間: 2016-6-11 08:32
RT-AC68U wifi 2.4 用落真係一般,
因上HKBN-1000M,所以轉用,
相比以前的TL-wr845n 差了一半左右,
所以想wifi覆蓋好,就真係要諗清楚先好買。
作者: chenght 時間: 2016-6-12 11:46
本帖最後由 chenght 於 2016-6-13 10:19 編輯
Linksys 係好用, 但係原廠 FW 冇 wakeup, DDNS 冇 NO-IP support.
除非刷 DD-WRT. 但會冇左 NAT ! Speed t ...
susaad 發表於 30/5/2016 11:29 AM
其實ching 你可以攞部ea6400 出黎刷rom 。
有merlin firmware , 有hwnat, 穩定。 仲有好多plugins (aria2 ,迅雷離線.)
有興趣自己上大陸forum "koolshare".
不過要刷CFE(改用 asus xvortex router 個 bootloader)
我見到有merlin, 特登買兩部EA6400 , (美國ebay 分別25, 35 美金買入)
宜家用 R7000 做router, EA6400 做 client bridge, 隔牆, wifi 都有 300mb/s (speedtest) 正。 唔使拉cat5e
Ps: 正常跟住step 唔會整磚, 不過我有ttl 線,更唔驚, 磚都可以救翻。
聲明: 如果技不如人刷磚router 我唔負責
via HKEPC Reader for Android
作者: chenght 時間: 2016-6-12 11:54
回復 78 #ontheway
如果ching 有時間同心機。
可以刷merlin, 將wifi改全區, 並且加大發射功率。 相信唔會比tp- link差。
via HKEPC Reader for Android
作者: louis3412 時間: 2016-6-12 11:54
等緊京東549既6300V2
作者: susaad 時間: 2016-6-13 09:32
其實ching 你可以攞部ea6400 出黎刷rom 。
有merlin firmware , 有hwnat, 穩定。 仲有好多plugins (ar ...
chenght 發表於 2016-6-12 11:46
Thanks CHing ^^
I will trytry !!
作者: ontheway 時間: 2016-6-13 12:41
回覆 80# chenght
師兄,
我只是用家沒有太多時間mod機,(其實唔太熟和怕變磚),
所以每次新買router都只會update原廠固件,
但見setting已是100%功率了,請問如何再加大功率呢? Thank
作者: boaykf 時間: 2016-6-13 13:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Noslac 時間: 2016-6-13 23:47
請問有冇 Ching 最近買 68U 既 hardware 版本係多少 ?
作者: 留白兄 時間: 2016-6-14 00:06
本帖最後由 留白兄 於 2016-6-14 00:10 編輯
回覆 85# Noslac
c1
暫時留意到既係新hw ver cut左後面pat pat個"asus"字樣LED燈
無論點set都已經唔識再著

其他同b1無咩唔同 一樣係熱情如火
作者: Noslac 時間: 2016-6-14 01:16
回覆 86# 留白兄
1 Ghz CPU ?
作者: AC360 時間: 2016-6-14 01:25
唔超頻係800Mhz dual core
作者: 留白兄 時間: 2016-6-14 01:34
本帖最後由 留白兄 於 2016-6-14 01:39 編輯
回覆 88# AC360
http://www.snbforums.com/threads/rt-ac68u-cpu-spec.31975/
B1同C1都已經轉用同R7000一樣既BCM4709 本身已經行1GHZ
佢自已都報CPU FREQUENCY係1000MHZ


