Board logo

標題: UPDATE~選擇困難:pocket WiFi 四揀一 [打印本頁]

作者: jasonfoknxu    時間: 2015-10-20 13:18     標題: UPDATE~選擇困難:pocket WiFi 四揀一

本帖最後由 jasonfoknxu 於 2015-11-10 08:42 編輯

原先決定買華為 E5770,點知最近 E5786 行貨大跌價(跌番落正常價),而淘Bao又出現左 香港出左 Netgear AC790,搞到心思思。希望大家比啲意見。Thanks

依家用緊華為 E589,乜都冇得 set 咁滯,唔知新嗰啲 system 有冇改善…

Budget:$1500
近乎日日用,除旅行外,只在香港用
放係袋裡面,至少有一部手機、一部平板連往
會用 CMHK 或 CSL SIM

講下各款嘅特點:
華為 E5770:
電量大
可插 LAN
可插 microSD

華為 E5786:
雙頻 WiFi ac
可插 microSD
CAT 6 LTE

Netgear AirCard 785:
雙頻 WiFi n
可用 USB 經 AC785 上網
System 應該好過華為?
可換電

Netgear AirCard 790(淘貨)
雙頻 WiFi ac
可用 USB 經 AC790 上網
System 應該好過華為?
可換電
CAT 6 LTE

希望各位比啲意見,Thanks!
作者: ecorange    時間: 2015-10-20 18:14

如果你會去日本旅行用就唔好買華為

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: jasonfoknxu    時間: 2015-10-20 18:26

首先,感謝你嘅回覆!
點解?我知新嗰啲華為冇 pap/chap(E589 好似有?總之用到 Docomo LTE),但唔係仲有 2 個頻譜可以用咩?
Thanks~
作者: brainiepc    時間: 2015-10-20 20:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennonma    時間: 2015-10-21 09:21

回復 4 #brainiepc
做唔做到WiFi hotspot¿

via HKEPC Reader by One plus Android 5.1/CM12.1
作者: ltho3k    時間: 2015-10-21 10:02

華為 ok ga
作者: lungho    時間: 2015-10-30 23:52

我用5770, ok
作者: ecorange    時間: 2015-10-30 23:57

首先,感謝你嘅回覆!
點解?我知新嗰啲華為冇 pap/chap(E589 好似有?總之用到 Docomo LTE),但 ...
jasonfoknxu 發表於 2015-10-20 18:26

So far我見咁多ching report返,係日本用5770 4g都有問題。3g才無問題

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: abcjerry    時間: 2015-11-1 21:03

Y855係香港夠用了,
作者: whitechunk    時間: 2015-11-3 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatman    時間: 2015-11-4 08:12

Y855係香港夠用了,
abcjerry 發表於 2015-11-1 21:03


日本可否用Docomo 4G 卡share到?
作者: abcjerry    時間: 2015-11-4 09:24

日本可否用Docomo 4G 卡share到?
fatman 發表於 2015-11-4 08:12


OK呀,睇網上
http://www.kaigai-keitai.jp/shopdetail/000000001589/
作者: fatman    時間: 2015-11-4 11:40

OK呀,睇網上
abcjerry 發表於 2015-11-4 09:24


掂呀!!淘返隻先
作者: andy032412    時間: 2015-11-4 12:45

Netgear AirCard 785 ^^
作者: brainiepc    時間: 2015-11-4 14:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2015-11-4 14:06

i prefer tp-link M7350-v3 ...
作者: chue    時間: 2015-11-5 00:39

黃金地庫有部新出平華為唔少
但係本人傾向建議買多部手機放 WIFI
作者: twfcc    時間: 2015-11-5 10:37

我認為買部iPad mini4 或者平啲嘅android tablet用來做Hotspot較為理想,電量大唔使帶多舊嘢,二亦可以用地圖及其它用途,啱啱去完台灣我都買咗張台灣大哥大5日無限4G,插去iPad Air2用hotspot等android手機同老婆部iPhone6+連接網絡,全日使用無需帶尿袋,pocket wifi好多用幾個鐘就要充電的

(Sent from HKEPC iPad app)
作者: pc1668    時間: 2015-11-5 10:39

我認為買部iPad mini4 或者平啲嘅android tablet用來做Hotspot較為理想,電量大唔使帶多舊嘢,二亦可以用地圖 ...
twfcc 發表於 2015-11-5 10:37


for those who do not use apple products, the story would be different

pocket wifi is still the goal
作者: twfcc    時間: 2015-11-5 10:54

回復 19 #pc1668

無話一定要用生果產品,只不過我無android 平板,可以用android 平板代替生果產品,豐儉由人,老實講pocket wifi用途單一,tablet唔做hotspot可以用來做其他嘢,而且電量有番咁上下大,我覺得比買wifi蛋so啲,當然盡量買有4g嘅平板

via HKEPC Reader for Android
作者: daikiyukiman    時間: 2015-11-5 13:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunny126    時間: 2015-11-5 17:16

回覆 21# daikiyukiman

No one response so far, I am still waiting this result.
作者: no_on888    時間: 2015-11-5 17:38

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-5 18:03 編輯
回復 pc1668

無話一定要用生果產品,只不過我無android 平板,可以用android 平板代替生果產品,豐儉由人 ...
twfcc 發表於 2015-11-5 10:54



其實我都吾建議買apple 野呢做hotspot,原因有以下:
1. 最多share 5個 Device(wp8.1/android 最多8 devices)
2. 難開Hotspot
3.一無流量佢自己會closed hotspot
4.價格吾平
5.hotspot 功能好焗限,app store apps hotspot 都少(Jb 後
Cydia apps 多d)
6.無得鎖死2,3,4G(jb 後有)
7.無得鎖死LTE B7,B3,B38,B40......WCDMA,T-Scdma...etc
8.無得set 幾多分鐘close hotspot or always on
9.冇得擇WEP,5GHz....etc

hotspot 最好買Android ,其次係 Windows phone.(比ipad air2 梗慳電)
...
功能多d,價錢又平
作者: pc1668    時間: 2015-11-5 17:49

本帖最後由 pc1668 於 2015-11-5 17:56 編輯
其實我都吾建議買apple 野呢做hotspot,原因有以下:
1. 最多share 5個 Device(wp8.1/android 最多8 dev ...
no_on888 發表於 2015-11-5 17:38


apple 野呢做hotspot ... got so many limitations !!!  I just dunno (i'm not an apple fan, anyway)

ok, as far as wifi sharing is concerned, either go for andriod tablet or pocket wifi

actually i'm using an andriod tablet, but it's a 3G device

it seems hauwei products are not that user friendly in JP (as per various comments), I would go for M7350 (it supports almost all the bands in the world ... )
作者: ecorange    時間: 2015-11-5 20:22

之前有CHING話去華為update左可以用docomo 4g,有無跟進?
daikiyukiman 發表於 2015-11-5 13:08

Ching replied already
Up完都係收唔到4g

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: no_on888    時間: 2015-11-5 20:35

Ching replied already
Up完都係收唔到4g

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
ecorange 發表於 2015-11-5 20:22



建議買G3 Dual.....or ms lumia 640 ...
作者: daikiyukiman    時間: 2015-11-5 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ecorange    時間: 2015-11-6 01:06

咁華為做唔到野WO,開返個CHAP PAP選擇好難咩
daikiyukiman 發表於 2015-11-5 22:44

佢會同你講

如果你部機support 你所在地區的band,部機會自動設定 Chap/pap



(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: twfcc    時間: 2015-11-8 11:48

回覆 23# no_on888

1. 最多share 5個 Device(wp8.1/android 最多8 devices)
呢樣唔知,因為無連咁多
2. 難開Hotspot
唔係話?撳三两個選項輸入密碼算難?
3.一無流量佢自己會closed hotspot
呢樣係,但無流量連住無乜用
4.價格吾平

5-8


不過有一樣好處就係全世界通行,生果嘅一定用到當地嘅sim,對於唔熟網絡嘅朋友唔使煩,是嗎?
作者: no_on888    時間: 2015-11-8 14:13

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-8 14:35 編輯
回覆  no_on888

1. 最多share 5個 Device(wp8.1/android 最多8 devices)
呢樣唔知,因為無連咁多
2. 難 ...
twfcc 發表於 2015-11-8 11:48


2. 真係難開,開左成日連吾到.....一連吾到佢就自動熄返又要再試開,開親有時又無啦啦開埋藍芽,又要熄佢
3. 無流量呢下熄左又要開返好麻煩下(有時行開行埋係無load 野,但又吾想佢熄,因返嚟又要想用真係好鬼麻煩)

23項無限 loop,你話煩吾煩

anyway,無得鎖死4G or 4G 某頻,有時跌左落3G ,真係變得好慢,但佢又吾識好快上返4G
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 11:15

i prefer tp-link M7350-v3 ...
pc1668 發表於 2015-11-4 14:06

搭單問一句,
Netgear aircard 785
Tplink M7350
呢兩隻用唔用到大陸的聯通和移動3g/4g?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: troways    時間: 2015-11-9 11:34

搭單問一句,
Netgear aircard 785
Tplink M7350
呢兩隻用唔用到大陸的聯通和移動3g/4g?

(Sent from EPC ...
ecorange 發表於 2015-11-9 11:15

這2種移動唔用得,因為無TDD-LTE

via HKEPC Reader for Android
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 11:36

這2種移動唔用得,因為無TDD-LTE

via HKEPC Reader for Android
troways 發表於 2015-11-9 11:34

orz..
又少一部選擇!
唔該ching

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: Botti    時間: 2015-11-9 11:42

本帖最後由 Botti 於 2015-11-9 11:45 編輯
這2種移動唔用得,因為無TDD-LTE

via HKEPC Reader for Android
troways 發表於 2015-11-9 11:34



http://www.hkepc.com/12040

.... AirCard 785 能提供 4G LTE FDD 以及 TDD 兩種制式連接, FDD 方面支援 800 、 850 、 900 、 1800 、 2100 、 2600 MHz ,而 TDD 就支援 2,600MHz....
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 12:30

.... AirCard 785 能提供 4G LTE FDD 以及 TDD 兩種制式連接, FDD 方面支援 800 、 850 、 900  ...
Botti 發表於 2015-11-9 11:42

即係可以用?
但如果收唔到4g會否連3g都收唔到?

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: boysbehei    時間: 2015-11-9 12:31

搭單問一句,
Netgear aircard 785
Tplink M7350
呢兩隻用唔用到大陸的聯通和移動3g/4g?

(Sent from EPC ...
ecorange 發表於 2015-11-9 11:15


要用移動,就要買785
作者: Botti    時間: 2015-11-9 15:12

即係可以用?
但如果收唔到4g會否連3g都收唔到?

(Sent from EPC Pocket iPhone app) ...
ecorange 發表於 2015-11-9 12:30


3/4G 係兩個唔同系統
你講緊咩 3G/4G 先
作者: brainiepc    時間: 2015-11-9 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 15:58

雙十一  買5模11 頻  雙4G T8旗艦版  2Gram 16G 話之你用乜蛋
六百九人仔 順豐 送 hk 仲想點 .  ...
brainiepc 發表於 2015-11-9 15:36



    6模果隻我之前問過客服。
佢地都未試過係日本用唔用到~
只係「理論上」用到~
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 15:59

3/4G 係兩個唔同系統
你講緊咩 3G/4G 先
Botti 發表於 2015-11-9 15:12



    大陸移動既3g/4g
我驚佢收唔到4g會直接跌落2g。。。。甚至no signal

呢隻香港都用到,應該大陸聯通3g/4g都無問題~
作者: Botti    時間: 2015-11-9 16:07

大陸移動既3g/4g
我驚佢收唔到4g會直接跌落2g。。。。甚至no signal

呢隻香港都用到,應該大陸聯 ...
ecorange 發表於 2015-11-9 15:59


CMCC 個 3G 行 TDSCDMA, CMCC 都放棄得 7788, 收唔到 TD 4G 地方基本上你都唔好諗住會收到佢
作者: Miipp    時間: 2015-11-9 17:43

搭單問一句,
Netgear aircard 785
Tplink M7350
呢兩隻用唔用到大陸的聯通和移動3g/4g?

(Sent from EPC ...
ecorange 發表於 2015-11-9 11:15


785 過二千, 買部 g3 dual 好過...
作者: no_on888    時間: 2015-11-9 17:55

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-11 02:31 編輯
785 過二千, 買部 g3 dual 好過...
Miipp 發表於 2015-11-9 17:43



梗係買G3 好好多,G3 Dual support 內地移動同聯通部份LTE 又 support 香港全台234G
又有得set hotspot timeout time(仲可set always on),又有得擇WEP,WPA2,2.4Ghz or 5Ghz
,仲可lock 死 B3,B7......,又可 lock 死 3G 定 4豬

以家G3 Dual 水同有單二手港行仲有保養嘅好似 1.8k 有找....
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 18:25

785 過二千, 買部 g3 dual 好過...
Miipp 發表於 2015-11-9 17:43

我見price.com報價千五左右。。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 18:25

CMCC 個 3G 行 TDSCDMA, CMCC 都放棄得 7788, 收唔到 TD 4G 地方基本上你都唔好諗住會收到佢  ...
Botti 發表於 2015-11-9 16:07

真係一念天堂,一念地獄。。。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: Miipp    時間: 2015-11-9 18:32

我見price.com報價千五左右。。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
ecorange 發表於 2015-11-9 18:25


係喎, 唔記得 click 入去. 咁合理好多.

呢隻得 TD 一條 band, 第日 cmcc 用其它擴充或輔助就會有 d 麻煩
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-9 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2015-11-9 20:00

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-9 20:14 編輯
係喎, 唔記得 click 入去. 咁合理好多.

呢隻得 TD 一條 band, 第日 cmcc 用其它擴充或輔助就會有 d 麻煩 ...
Miipp 發表於 2015-11-9 18:32


原來G3 Dual 同 640/640xl  LTE B38,40,3,7  G3 Dual 仲多左B39,41
等於support 晒內地移動聯同電信香港全部主力主流4G,好過AirCard 785 得B41
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-9 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-9 20:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2015-11-9 20:17

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-9 20:37 編輯
但G3 Dual晌香港又用唔到Band 8 LTE,用數碼通同HKT會發揮唔到最後一滴LTE訊號既效果。 ...
Brainstomer 發表於 2015-11-9 20:03


大佬一分$一分貨
要平買640 or 636/638..636/638用到內移3G打電話
一係買內地d六模十八頻機
但hotspot 功能少好多
有$咪買G4,V10,Note5,letv,S6,s6 plus,z5,z5p
旗艦機差不多全support
作者: ecorange    時間: 2015-11-9 20:36

唔係擴充有麻煩,而係一開始就要面對殘缺接收。
深圳就話全巿有2600TDD,出咗巿區就係1900居多,大商場又係 ...
Brainstomer 發表於 2015-11-9 20:01

中移動真係,又要懶獨特但又唔完善

(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: no_on888    時間: 2015-11-9 21:16

原來G3 Dual,G4.Dual,v10,Letv 無 B8
得s6,s6 edge ,s6 edge plus,z5p 有 B8

但除LG 我知有得鎖死 3G/4G,4G 邊個頻,擇wep,wpa2,2.4/5Ghz,set Hotspot timeout time & always on...
吾知其他機種有冇咁多功能?有冇師兄知?
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-10 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-10 00:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffywm    時間: 2015-11-10 01:42

買部平電話或平板會比較實際
作者: Botti    時間: 2015-11-10 08:39

深圳一號線仲係得部分月台有,中間管道用3G甚至2G頂緊。
Brainstomer 發表於 2015-11-9 19:58


你咁好彩見到 3G
一落去等車/開車, 唔好話中移, 連聯通都好多時候得 E
作者: jasonfoknxu    時間: 2015-11-10 08:54

本帖最後由 jasonfoknxu 於 2015-11-10 08:57 編輯

感謝各位嘅意見,依家考慮緊一係買平嘅手機,不過唔易揾(要 support 大部分香港 band、hotspot setting 多、可插 USB 上網〈正常 Android 應該 support〉、省電、可換電、最好 support share 5ghz & 2.4ghz、最好 support cat6 lte 等等),一係香港最近出嘅 AC790,不過好貴唔低買,可能等跌價~
作者: no_on888    時間: 2015-11-10 09:36

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-10 09:45 編輯
感謝各位嘅意見,依家考慮緊一係買平嘅手機,不過唔易揾(要 support 大部分香港 band、hotspot setting 多 ...
jasonfoknxu 發表於 2015-11-10 08:54


LG G3. Dual...
好似有曬你差不多所有要求,以家又吾貴
但要得Cat 6 一定要G4 or above...但又有幾可用到...

AC790 aircard?
作者: troways    時間: 2015-11-10 11:09

感謝各位嘅意見,依家考慮緊一係買平嘅手機,不過唔易揾(要 support 大部分香港 band、hotspot setting 多 ...
jasonfoknxu 發表於 2015-11-10 08:54

平手機support,仲要支援cat6. 難了。

via HKEPC Reader for Android
作者: jasonfoknxu    時間: 2015-11-10 11:10

Thanks
咁等我睇睇 G3 dual 先~

無錯,就係 Netgear aircard AC790,應該係全世界最 top 嘅 pocket WiFi 之一(我認為 NEC 嗰啲先係最正,可惜只係出日本版),不過個價 set 到 $2K 就好唔低買。
作者: ecorange    時間: 2015-11-10 11:54

本帖最後由 ecorange 於 2015-11-10 12:01 編輯
Thanks
咁等我睇睇 G3 dual 先~

無錯,就係 Netgear aircard AC790,應該係全世界最 top 嘅 pocke ...
jasonfoknxu 發表於 2015-11-10 11:10

790 比785
有無support多啲band?
如果有一只可以真係去邊都用得的話我真係唔介意一次比貴啲,反正可以用好耐
(Sent from EPC Pocket iPhone app)
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-10 12:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc1668    時間: 2015-11-10 12:44

本帖最後由 pc1668 於 2015-11-10 12:49 編輯
790 比785
有無support多啲band?
如果有一只可以真係去邊都用得的話我真係唔介意一次比貴啲,反正可以用 ...
ecorange 發表於 2015-11-10 11:54


"如果有一只可以真係去邊都用得的話我真係唔介意一次比貴啲,反正可以用好耐"

As far as band coverage is concerned, it seems iphone 6s (and 6s+) has the most complete coverage.

Regarding pocket wifi, I would prefer M7350.

And AC790 is crazy expensive.
作者: jasonfoknxu    時間: 2015-11-10 12:46

回覆 62# ecorange

香港官方話 support
4G LTE: 2100 (B1)/1800 (B3)/2600 (B7)/900 (B8)/800 (B20)/2600 (B38)/2300 MHz (B40)

至於 sup 唔 support 其他 band 就唔知,淨係知 support 香港所有 band
作者: no_on888    時間: 2015-11-10 14:31

回覆  ecorange

香港官方話 support

至於 sup 唔 support 其他 band 就唔知,淨係知 support 香港所有 b ...
jasonfoknxu 發表於 2015-11-10 12:46


咁咪麻麻,冇左中移B39,B41
作者: no_on888    時間: 2015-11-10 14:31

"如果有一只可以真係去邊都用得的話我真係唔介意一次比貴啲,反正可以用好耐"

As far as band coverage  ...
pc1668 發表於 2015-11-10 12:44



i6,i6s 係好,但hotspot 功能太少又貴
如果真係要買少功能嘅 iDevice ,不如買平d嘅mini3,4 Air,Air2 or i5s 做hotspot....平得多LTE 頻又差不多
作者: ecorange    時間: 2015-11-10 16:17

i6,i6s 係好,但hotspot 功能太少又貴
如果真係要買少功能嘅 iDevice ,不如買平d嘅mini3,4 Air,Air2 or ...
no_on888 發表於 2015-11-10 14:31



    iphone做hotspot的話,唔用一段時間<唔知幾耐>會自動斷線~
斷左後要手動重新連接先得~

用pocket wifi就無呢個問題
作者: no_on888    時間: 2015-11-10 16:25

iphone做hotspot的話,唔用一段時間<唔知幾耐>會自動斷線~
斷左後要手動重新連接先得~

用pocke ...
ecorange 發表於 2015-11-10 16:17



發表於 5 天前 17:38 | 只看該作者
本帖最後由 no_on888 於 2015-11-5 18:03 編輯

回復 pc1668

無話一定要用生果產品,只不過我無android 平板,可以用android 平板代替生果產品,豐儉由人 ...
twfcc 發表於 2015-11-5 10:54



其實我都吾建議買apple 野呢做hotspot,原因有以下:
1. 最多share 5個 Device(wp8.1/android 最多8 devices)
2. 難開Hotspot
3.一無流量佢自己會closed hotspot
4.價格吾平
5.hotspot 功能好焗限,app store apps hotspot 都少(Jb 後
Cydia apps 多d)
6.無得鎖死2,3,4G(jb 後有)
7.無得鎖死LTE B7,B3,B38,B40......WCDMA,T-Scdma...etc
8.無得set 幾多分鐘close hotspot or always on
9.冇得擇WEP,5GHz....etc

hotspot 最好買Android ,其次係 Windows phone.(比ipad air2 梗慳電)
...
功能多d,價錢又平我

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=3

我係#23 提過啦

但有d人 係到要買 Apple 野咪提下囉

其實G3 同 lumia 640Xl/638/636 都冇以上冇data 自動 closed hotspot 問題
作者: pc1668    時間: 2015-11-10 16:44

本帖最後由 pc1668 於 2015-11-10 16:46 編輯
發表於 5 天前 17:38 | 只看該作者
本帖最後由 no_on888 於 2015-11-5 18:03 編輯

回復 pc1668

無話 ...
no_on888 發表於 2015-11-10 16:25


I think points 2, 3 and 8 ... is a matter of concern.  

2. 難開Hotspot
Yes, a bit troublesome.  Why not make things simpler.

3.一無流量佢自己會closed hotspot
We don't need inactivity timeout!

8. 無得set 幾多分鐘close hotspot or always on
Cannot set 'always on' is quite bad.   Again, we don't need inactivity timeout!
作者: kesan1900    時間: 2015-11-11 20:15

我本身用開MINI2做HOTSPOT
依家都搵緊隻好D野POCKET WIFI

至於點解換
其實上面講果D真係體會到
作者: troways    時間: 2015-11-11 21:41

790 比785
有無support多啲band?
如果有一只可以真係去邊都用得的話我真係唔介意一次比貴啲,反正可以用 ...
ecorange 發表於 2015-11-10 11:54

無一隻可以去到邊都可以,全世界4G有20-30條頻道。

除非APPLE出自家pocket wifi. 現時最齊的就是iphone6s.

via HKEPC Reader for Android
作者: no_on888    時間: 2015-11-11 23:50

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-12 02:12 編輯
無一隻可以去到邊都可以,全世界4G有20-30條頻道。

除非APPLE出自家pocket wifi. 現時最齊的就是iphone6 ...
troways 發表於 2015-11-11 21:41


咁有未必,港行6s 22條LTE Band 同港行 6s edge + support 20 條多 2條
但Samsung 功能齊得多,有always on, 8 Devices connection
仲多左中電信3G talk,我剛見完果LG V10...LTE band 少3-4條HK , China 非主力4G band,但功能上係我見最強,有鎖死得某d 頻又有 5Ghz wifi share....
Ps: 最強果band 係support 廿三條頻LTE 美日6s 同 美日s6 edge +
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-12 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2015-11-12 01:52

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-12 02:02 編輯
日版好似未出S6 Edge + , 如果參照S6 Edge, 日版DOCOMO版完全唔support TDD, Softbank都只係support一個Ba ...
Brainstomer 發表於 2015-11-12 01:45


s6 edge + 有美版有show B8,B4(AWS),只於 6s .....美日版真係最齊,但太貴仲要水
其實我都有6s...但要佢做hotspot 有時會好慢又disconnect.....都係android 正d
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-12 02:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2015-11-12 02:14

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-12 02:16 編輯
港版都有齊B2, B4, B8.
美版好似無TDD.

6s真係最強, Band 13,20,29,30 都係殺低港版Note 5/Edge +
其實保 ...
Brainstomer 發表於 2015-11-12 02:11


你啱,我睇錯,sorry
但剛睇美版6s 比港版中版多左條B30
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-12 02:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: no_on888    時間: 2015-11-12 02:28

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-12 08:27 編輯
B30無乜用, 係2300MHz內一段10MHz x 2,, AT&T晌核心都會區吸收下容量用咁解.
AT&T核心都會有B2+B4, B2仲開 ...
Brainstomer 發表於 2015-11-12 02:19


咁全球通6s / 6s plus 真係最好
同埋師兄咁熟,我部6s 有時想上鎖死B7....因我發覺佢比B3 快好多下(B7 比 B3快係正常嘅),雖然B3覆蓋範圍大d(MTR 九成得佢).我依家只係搵到有jb apps 可鎖死4G...但無得擇4G邊條頻

PS...LG 正常都冇得擇死4G 邊條頻,但偏偏佢engineer mode 有,我相信Apple,samsung 同其他牌子機都有,不過我吾知點set姐
作者: pc1668    時間: 2015-11-14 10:07

回覆 69# no_on888

About point 6. 無得鎖死2,3,4G

In iOS 9.1:
It seems there is no way to lock 2/3/4G even in normal use.  Not to mention the hotspot.
作者: yodi    時間: 2015-11-15 19:35

買紅米Note 2 做旅行用 wifi 蛋好唔好?
作者: troways    時間: 2015-11-15 21:50

買紅米Note 2 做旅行用 wifi 蛋好唔好?
yodi 發表於 2015-11-15 19:35


小米等大陸牌子機用docomo咭,好似唔得。
作者: no_on888    時間: 2015-11-16 01:07

回覆  no_on888

About point 6. 無得鎖死2,3,4G

In iOS 9.1:
It seems there is no way to lock 2/3/4 ...
pc1668 發表於 2015-11-14 10:07


JB 後有得鎖死4G 做 hotspot ,不過無得擇4G邊條band,e.g. B3,B7 ,B2,B41.....etc 或擇死鎖邊幾條Band.......如G3 有5條LTE Band ...可以鎖餘 B3 一條 ,亦可擇鎖死 B1,B3 & B7 三條
正好多
作者: no_on888    時間: 2015-11-16 01:09

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-16 01:11 編輯
買紅米Note 2 做旅行用 wifi 蛋好唔好?
yodi 發表於 2015-11-15 19:35


好似買G3 Dual 做 Hotspot 穏陣好多,我去japan;TaiWan 試過都用到
PS.docomo japan 主力用 B1,fdd2100LTE
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-16 07:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yodi    時間: 2015-11-16 10:17

紅米Note 2 平 G3 好多, 除了 S6 Edge+ 應無其它機可 cover 全世界 4G,我覺得3G HSPDA+ 都 ok
作者: troways    時間: 2015-11-16 10:33

本帖最後由 troways 於 2015-11-16 10:38 編輯
紅米Note 2 平 G3 好多, 除了 S6 Edge+ 應無其它機可 cover 全世界 4G,我覺得3G HSPDA+ 都 ok ...
yodi 發表於 2015-11-16 10:17

如果只要3G蛋,市面上200-300蚊大把選擇,華為隻e5330全新行貨都係300幾。

via HKEPC Reader for Android
作者: no_on888    時間: 2015-11-16 11:38

本帖最後由 no_on888 於 2015-11-16 12:32 編輯
紅米Note 2 平 G3 好多, 除了 S6 Edge+ 應無其它機可 cover 全世界 4G,我覺得3G HSPDA+ 都 ok ...
yodi 發表於 2015-11-16 10:17



咁G3 dual 無左兩條LTE 吾等於收吾到TW LTE
咁 iPhone 6s cover world LTE 仲勁,如要用3.75G ,求其一部舊Android 都得啦
買wifi 蛋咪一様好少可cover all world LTE...要B8,B28 G4 Dual or V10 都有

紅米note 2 得LTE B1...去日本都大城市都ok,郊區有d蚊
但如果你要connection 好d嘅 phone hotspot ,建議你買二手港行仲有保嘅
Wp8.1 640 LTE DUAL or 640 LTE XL Dual 有齊B5,B8 & B28...我試過up 做preview wp 10 仲可lock 死LTE
作者: brainiepc    時間: 2015-11-16 16:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nps1510    時間: 2015-11-19 11:15

http://world.tmall.com/item/4322 ... p;skuId=80309819444

搭單一問, 這款oem機可以嗎
用途
香港用多
一年 1次旅行
要有 lan 同支援 香港 3g4g
謝謝

有無有lan 又可以插sim的 pocket wifi 推介比細佬我
作者: mouseman    時間: 2015-11-19 14:20

How much for AirCard 790s now?
作者: brainiepc    時間: 2015-11-19 17:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2