Board logo

標題: 有冇人世界杯期間晚上12:00,PCCW出海慢到上唔到? [打印本頁]

作者: derekwa    時間: 2014-6-25 20:03     標題: 有冇人世界杯期間晚上12:00,PCCW出海慢到上唔到?

以為返左去56k時代,尤其係去美國

利申:500M PCCW
作者: leslieng509    時間: 2014-6-25 21:19

晚上 BF3 依然順暢
作者: sun2142s    時間: 2014-6-28 13:37

ping 高左好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2