作者: 快速男 時間: 2012-1-11 15:46 標題: ASUS N66U 有消息啦!!
問左 正刀電腦 明日或後日會到!
好似話有
n10
n12
n15u
全部改晒樣..新版番貨!=.=+
但未知價住!!
作者: kennonma 時間: 2012-1-11 15:51
漢科到先算
作者: piggy626 時間: 2012-1-11 15:59
N66到左, 我反而想其他ASUS N系router 減價
作者: law1987 時間: 2012-1-11 16:13
n16無左?
作者: 快速男 時間: 2012-1-11 16:15
好似話cut n16...改n15u...但function會小左d野!可惜未有spec~
作者: law1987 時間: 2012-1-11 16:20
http://tw.asus.com/Networks/Wireless_Routers/N_series 好多款
作者: 雯雯 時間: 2012-1-11 16:21
回復 5# tklau315
http://www.asus.com/Networks/Wireless_Routers/RTN15U/
作者: 快速男 時間: 2012-1-11 16:32
N15U都型仔wor...........好似全線變晒黑色...
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-11 16:43
漢科同華碩個網都冇消息,真係會有N66U?
作者: lbjames 時間: 2012-1-11 16:44
樓主有冇問埋價位
作者: 快速男 時間: 2012-1-11 17:19
回復 9# ~Mac迷~
問緊d 老友...追查確實到貨日期中…!希望大家可以第一手得貨!哈哈..
作者: f16 時間: 2012-1-11 18:20
好呀!等左 66 好耐啦!
作者: hktony1997 時間: 2012-1-11 18:26
等漢科

作者: heungwing 時間: 2012-1-11 18:30
等你好消息~
作者: au1990 時間: 2012-1-11 18:33
回復 8# tklau315
同N56U真係孖生咁...
作者: terry2xxx 時間: 2012-1-11 18:42
最好問埋幾銀...thx
作者: PCC 時間: 2012-1-12 14:51
回復 10# lbjames
剛剛問過中央田、漢科都未有資料.
作者: pandahk 時間: 2012-1-12 15:37
N66 What config ? Thanks
作者: 快速男 時間: 2012-1-12 15:41
今日有小道消息,n66u..未有住。。唉。。。又延期!!真系頸都長啦!!但有n10.n12.n15u....3個新model
作者: 炎冬 時間: 2012-1-12 15:43
too bad, 不過我想知N66U食唔食得晒1000M NAT先?
作者: 快速男 時間: 2012-1-12 15:44
各位巴打。sorry..幫吾到大家手,,唯有keep住探路!!
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-12 16:57
http://en.wikipedia.org/wiki/Asus_routers
scroll down to n66u
作者: 903dotdotdot 時間: 2012-1-12 17:22
你哋可以玩住佢個Demo UI先。
http://service.asus.com/demoui/R ... .168.1.1/index.html
作者: wongja 時間: 2012-1-12 18:41
Mongkok computer mall said couple days later.
N66u.
I almost bought n56u today at $980 but finally wait for n66u...
作者: bbp082674 時間: 2012-1-12 18:52
個時尚黑鑽造型 真係好鬼型
作者: pandahk 時間: 2012-1-12 19:02
有tomato未? Thanks
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-12 19:09
聽講已經十卜左,Broadcom chip唔怕冇3rd party玩嘅
原本我想買Linksys E4200 v2,但睇完smallnetbuilder個review之後決定等N66U
希望佢個USB夠快啦,E4200 v2個USB up to 20MB/s+真係好吸引,但其他就比較遜色
不過我仲有個printer想share,所以N66U 2個USB又比較啱我
作者: wongja 時間: 2012-1-12 20:13
聽講已經十卜左,Broadcom chip唔怕冇3rd party玩嘅
原本我想買Linksys E4200 v2,但睇完smallnetbuilde ...
~Mac迷~ 發表於 2012-1-12 19:09
問題係仲未有得買

作者: joeytcm 時間: 2012-1-12 20:40
n66 config 同netgear wndr 4500 差唔多,
兩部都係Broadcom 4706
作者: 快速男 時間: 2012-1-12 20:43
回復 27# ~Mac迷~
E4200又有小道消息!cisco 果面..話香港區..年中會出e4500取代…好似話無e4200v2...直接改名叫e4500~~n900
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-12 20:56
本帖最後由 ~Mac迷~ 於 2012-1-12 21:07 編輯
E4200 v2粒u係勁,RAM亦都夠大,但NAT仲差過v1,Wi-Fi得5GHz好過v1

香港所謂嘅E4500應該就係E4200 v2,Cisco個certificate就係咁叫
作者: kkuu14 時間: 2012-1-12 20:57
do any one know N15U have airdisk? (NAS func)
作者: 快速男 時間: 2012-1-12 21:06
本帖最後由 tklau315 於 2012-1-12 21:07 編輯
[attach]1304567[/attach]
ASUS N15U 300Mbps Wireless-N Gigabit 4 SSID,
UPnP, IGMP v1/v2/v3, DNS Proxy, DHCP, NTP Client, DDNS, Port Triger, DMZ, Universal Repeater
http://www.asus.com/Networks/Wir ... 15U/#specifications
....正X...賣緊$599
作者: kkuu14 時間: 2012-1-12 21:10
回復 33# tklau315
any info for CPU/ram? still hv asus DDNS - FTP function?
作者: kkuu14 時間: 2012-1-12 21:12
如果只係少一個USB $599就
作者: 快速男 時間: 2012-1-12 21:15
回復 34# kkuu14
n15u....個SPEC真系要搵搵!=.= N15 VS N15U 新CPU應該會好D呱…希望系BOARDCOM....最重要....有無人快D去買番隻..試下 THOUGHPUT.......睇下惦吾惦!如果惦..$599都系一個好選擇!
作者: kkuu14 時間: 2012-1-12 21:21
回復 36# tklau315
晤係N15U vs N16咩?
作者: 快速男 時間: 2012-1-12 21:26
回復 37# kkuu14
N16好似仲會有貨番...但要過多1個星期…但會慢慢停生剷…
作者: greybcat 時間: 2012-1-13 03:23
N15u問完Wifi 得Internal 3 dBi antenna x 2,轉頭走!
作者: law1987 時間: 2012-1-13 04:45
改好fw就 停生剷
作者: skywavez 時間: 2012-1-13 10:35
借問有冇師兄知隻 N15u 食唔食得哂 PxxW 300mb?
同埋幾多 concurrent session 呢?
thx thx
作者: kirafung 時間: 2012-1-13 10:38
Asus...呢期d router 做得幾好。。。
作者: sweetdreamday 時間: 2012-1-13 12:59
咁N56U重買唔買得過?
作者: 快速男 時間: 2012-1-13 13:11
回復 43# sweetdreamday
絕對買得過=.=+....暫時皇者都好似系佢!
作者: wa124 時間: 2012-1-13 14:06
N15個樣都ok喎
靚仔過n16好多
作者: oo8oo 時間: 2012-1-13 14:20
Any good news?
作者: wongja 時間: 2012-1-13 14:21
仲有兩三日出n66 你都話買得過
作者: #12 時間: 2012-1-13 14:23
但N66U係咪用唔到custom firmware?
作者: ChrisTT 時間: 2012-1-13 14:38
N15U有得dd-wrt?
作者: 666 時間: 2012-1-13 14:51
咁就少左一個人爭囉。
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-13 14:53
用到,Broadcom chip無論dd-wrt定tomato都得
另外網上有人報告話原裝firmware用英文界面會有javascript error
作者: 最強幻象 時間: 2012-1-13 15:05
ASUS N15U 300Mbps Wireless-N Gigabit 4 SSID,
UPnP, IGMP v1/v2/v3, DNS Proxy, DHCP, NTP Client, D ...
tklau315 發表於 2012-1-12 21:06
15U 都要 599, 我不如買返 N16, 都係 $ 645 XD
作者: wongja 時間: 2012-1-13 15:08
其實我都係咁諗佢
作者: 最強幻象 時間: 2012-1-13 15:09
回復 53# wongja
N66 面價成 US $ 179.99
香港估都要 1,500, 我用 BB100 可能最後都係買返 N16 ~_~
作者: wongja 時間: 2012-1-13 15:11
呢d 野一用用幾年
唔睇 Wan to lan 都要睇埋 lan to lan
我唔知 n15 / n16 係咪 giga
但我個一抽二撚 ps3, nas, laptop, mac, xbox , iphone, ipad...
就算我想慳d 洗都驚最後要洗多舊錢黎 upgrade
所以一步到位是最好
我尋日都爭d 買左 n56u, 隻 e4200 又唔生性 (wan to lan 得 100m +/-)
頂佢個肺
如果你真係想入隻router 又afford 唔起成K
等N66u 一出我$600 放隻 e4200 比你又點話
但一定要等到n66u 出我先換囉
作者: ivan1612 時間: 2012-1-13 15:13
邊度可以用呢個價位買?? thanks
作者: oo8oo 時間: 2012-1-13 15:34
does 15u could support gigabyte speed like 56u ~900M
作者: 最強幻象 時間: 2012-1-13 15:45
回復 55# wongja
我等 BB 100 offer 我 3 年 x $ 78, N16 都夠我用 3 年了
Lan to Lan 基本上我比較少用, 我用 1043ND 都去到 > 50MB
作者: 最強幻象 時間: 2012-1-13 15:45
回復 56# ivan1612
屯門 $ 645
Jumbo 網上價 655, 不過唔知佢有冇貨
作者: 快速男 時間: 2012-1-13 16:07
回復 46# oo8oo
bad news......n66u....又延期了…唉!sorry 各位巴打~
作者: ivan1612 時間: 2012-1-13 16:13
有貨都蝕水腳...
作者: wongja 時間: 2012-1-13 16:16
don't worry about it, we all can wait. :)
don't push yourself too hard man, thx!
作者: 炎冬 時間: 2012-1-13 16:49
haha..我都是用PCCW 100M 今年尾先到期..可以慢慢等..
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-13 17:24
要買嘅直接上Amazon最快手,連埋運費200美金左右
早買早享受
作者: HKF91 時間: 2012-1-13 19:22
作者: 特警仔 時間: 2012-1-13 20:05
中伏,買左N15U
PCCW 500M行得 120M咋!!!!!
聽日返去加錢換返N56U
作者: kkuu14 時間: 2012-1-13 21:18
回復 66# 特警仔
Ching, N15U仲有無airdisk Function?
作者: shung 時間: 2012-1-13 23:22
查實隻野同N56U有咩分別?
作者: sweetdreamday 時間: 2012-1-13 23:31
N56U支唔支援ipv6?
作者: oo8oo 時間: 2012-1-14 01:31
i brought one 56u at capticxx today, good enough for bb500.

作者: law1987 時間: 2012-1-14 01:54
any speedtest photo?
作者: law1987 時間: 2012-1-14 01:55
玩住N16+N56先
作者: 8-man 時間: 2012-1-14 10:36
C-Hing, 我有部N56U想放700,因已有NetgearR450,但N56U機在澳門
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 11:21
回復 70# oo8oo
行盡晒???
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 11:21
回復 66# 特警仔
比吾比換架=.=?因為thoughput吾足.....邊間buy?
作者: kkuu14 時間: 2012-1-14 11:25
成個SSP我得係正X見到有
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 11:38
回復 76# kkuu14
仲有隻asus n10+ c version.....個樣變左黑蚊蚊...好型仔下…
同埋n12..加大左天線!@o@ 5 dbi x2....有d睇頭...如果2xx價位!
作者: 天文台 時間: 2012-1-14 13:20
c-hing 們,如果我網內經常要將 D file 左機過落右機, Lan to Lan 好緊要。
以下兩部 Asus Routers 邊部適合我用多 D 呢?
RT-N56U
RT-N16U
請指教。
作者: ~Mac迷~ 時間: 2012-1-14 13:29
N56U,no doubt
作者: 炎冬 時間: 2012-1-14 13:46
應該2部都沒問題..N16 LAN to LAN都唔慢.我試過最高有120MB/s, avg 80-100MB/s 過大file 4-5GBup
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 15:31
換埋條cat 6......就無(輪)敵了…)
作者: #12 時間: 2012-1-14 15:34
回復 73# 8-man
如果攞到返香港的話小弟有興趣

作者: oo8oo 時間: 2012-1-14 16:02
回復 74# tklau315
of course. it could achieved over 450m for bb500.
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 16:34
回復 66# 特警仔
你去換左未?比吾比換?
有無firmware update test 下?
同埋有無試...a 電腦過野去b 電腦...速度如何?
作者: 特警仔 時間: 2012-1-14 16:39
我換咗啦~ 補返錢就得~ 依家坐緊車返屋企試~
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 16:49
回復 85# 特警仔
但舊果隻有無睇下有無firmware update??
另外你有無試到 lan to lan 速度如何?
作者: benjaminlam 時間: 2012-1-14 20:46
E4200又有小道消息!cisco 果面..話香港區..年中會出e4500取代…好似話無e4200v2...直接改名叫e4500~~n900
tklau315 發表於 2012-1-12 08:43 PM
去過 Wi-Fi Alliance 網頁查證,倒看到三款新型號 router (E900, EA3500, EA4500)。
照你意思說,香港代理不會引入 E4200 v2,直接引入 EA4500 取代?

小弟正在使用 E4200,現在賣去二手市場是一個適當時機嗎?

作者: oo8oo 時間: 2012-1-14 21:08
you are so lucky, they allow you to exchange 56u with additional cost.
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 21:37
回復 87# benjaminlam
cisco 果邊查證:系年中會到…haha...
宜加e4200放..幾銀度?
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 21:39
回復 88# oo8oo
haha...去..正刀 買野.....轉貨果陣..吾好態度差...就大部份都會轉到!我都試過~(吾好人為損壞就應該有得傾既..)
作者: kk654321 時間: 2012-1-14 22:03
之前我放$800左右
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 22:31
回復 91# kk654321
咁高價=.=+....都幾保值……
作者: T.Y 時間: 2012-1-14 22:40
咁好價? 我上星期係友台見C兄放$700
作者: 快速男 時間: 2012-1-14 22:45
回復 93# T.Y
我知點解了=.=!極有可能系.......果D回收佬…系識代理D人…跟住SEND壞貨維修....(壞貨原因系:..有時HAND 機...同埋..有時HARD RESET....)...令到D代理...吾想CHECK即刻換貨!!全新包裝…咁咪可以賣番出去12XX....仲賺4舊水添!!!
以上諗法...純屬個人睇法!HAHA
作者: alamshiu 28 時間: 2012-1-14 23:42
無意中發現RT-N66U已現身asus hk官網
http://event.asus.com/hk/2012/mb/
作者: 炎冬 時間: 2012-1-15 00:05
即是1月21日後應該有貨啦..不過唔知幾多錢?
作者: 8-man 時間: 2012-1-15 00:42
回復 82# #12
因小弟住在澳門,所以如果過香港先會拿過來

作者: benjaminlam 時間: 2012-1-15 02:06
如果真的賣到 $800 左右都好,反正家中還有一個後備 router。

作者: kk654321 時間: 2012-1-15 02:18
睇amazon, 好可能$1300~$1500, 太貴啦
作者: kk654321 時間: 2012-1-15 02:18
呢度放, 不過係過年前既事

