Board logo

標題: ASUS N66U 有消息啦!! [打印本頁]

作者: 快速男    時間: 2012-1-11 15:46     標題: ASUS N66U 有消息啦!!

問左 正刀電腦 明日或後日會到!

好似話有
n10
n12
n15u
全部改晒樣..新版番貨!=.=+


但未知價住!!
作者: kennonma    時間: 2012-1-11 15:51

漢科到先算
作者: piggy626    時間: 2012-1-11 15:59

N66到左, 我反而想其他ASUS N系router 減價
作者: law1987    時間: 2012-1-11 16:13

n16無左?
作者: 快速男    時間: 2012-1-11 16:15

好似話cut n16...改n15u...但function會小左d野!可惜未有spec~
作者: law1987    時間: 2012-1-11 16:20

http://tw.asus.com/Networks/Wireless_Routers/N_series   好多款
作者: 雯雯    時間: 2012-1-11 16:21

回復 5# tklau315

http://www.asus.com/Networks/Wireless_Routers/RTN15U/
作者: 快速男    時間: 2012-1-11 16:32

N15U都型仔wor...........好似全線變晒黑色...
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-11 16:43

漢科同華碩個網都冇消息,真係會有N66U?
作者: lbjames    時間: 2012-1-11 16:44

樓主有冇問埋價位
作者: 快速男    時間: 2012-1-11 17:19

回復 9# ~Mac迷~


   問緊d 老友...追查確實到貨日期中…!希望大家可以第一手得貨!哈哈..
作者: f16    時間: 2012-1-11 18:20

好呀!等左 66 好耐啦!
作者: hktony1997    時間: 2012-1-11 18:26

等漢科
作者: heungwing    時間: 2012-1-11 18:30

回復  ~Mac迷~


   問緊d 老友...追查確實到貨日期中…!希望大家可以第一手得貨!哈哈.. ...
tklau315 發表於 2012-1-11 17:19

等你好消息~
作者: au1990    時間: 2012-1-11 18:33

回復 8# tklau315


    同N56U真係孖生咁...
作者: terry2xxx    時間: 2012-1-11 18:42

最好問埋幾銀...thx
作者: PCC    時間: 2012-1-12 14:51

回復 10# lbjames

剛剛問過中央田、漢科都未有資料.
作者: pandahk    時間: 2012-1-12 15:37

N66 What config ? Thanks
作者: 快速男    時間: 2012-1-12 15:41

今日有小道消息,n66u..未有住。。唉。。。又延期!!真系頸都長啦!!但有n10.n12.n15u....3個新model
作者: 炎冬    時間: 2012-1-12 15:43

今日有小道消息,n66u..未有住。。唉。。。又延期!!真系頸都長啦!!但有n10.n12.n15u....3個新model ...
tklau315 發表於 2012-1-12 15:41



    too bad, 不過我想知N66U食唔食得晒1000M NAT先?
作者: 快速男    時間: 2012-1-12 15:44

各位巴打。sorry..幫吾到大家手,,唯有keep住探路!!
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-12 16:57

N66 What config ? Thanks
pandahk 發表於 2012-1-12 15:37



    http://en.wikipedia.org/wiki/Asus_routers
scroll down to n66u
作者: 903dotdotdot    時間: 2012-1-12 17:22

你哋可以玩住佢個Demo UI先。
http://service.asus.com/demoui/R ... .168.1.1/index.html
作者: wongja    時間: 2012-1-12 18:41

Mongkok computer mall said couple days later.
N66u.

I almost bought n56u today at $980 but finally wait for n66u...
作者: bbp082674    時間: 2012-1-12 18:52

個時尚黑鑽造型 真係好鬼型
作者: pandahk    時間: 2012-1-12 19:02

scroll down to n66u
~Mac迷~ 發表於 2012-1-12 16:57

有tomato未? Thanks
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-12 19:09

有tomato未? Thanks
pandahk 發表於 2012-1-12 19:02



聽講已經十卜左,Broadcom chip唔怕冇3rd party玩嘅
原本我想買Linksys E4200 v2,但睇完smallnetbuilder個review之後決定等N66U
希望佢個USB夠快啦,E4200 v2個USB up to 20MB/s+真係好吸引,但其他就比較遜色
不過我仲有個printer想share,所以N66U 2個USB又比較啱我
作者: wongja    時間: 2012-1-12 20:13

聽講已經十卜左,Broadcom chip唔怕冇3rd party玩嘅
原本我想買Linksys E4200 v2,但睇完smallnetbuilde ...
~Mac迷~ 發表於 2012-1-12 19:09



    問題係仲未有得買
作者: joeytcm    時間: 2012-1-12 20:40

n66 config 同netgear wndr 4500 差唔多,
兩部都係Broadcom 4706
作者: 快速男    時間: 2012-1-12 20:43

回復 27# ~Mac迷~


    E4200又有小道消息!cisco 果面..話香港區..年中會出e4500取代…好似話無e4200v2...直接改名叫e4500~~n900
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-12 20:56

本帖最後由 ~Mac迷~ 於 2012-1-12 21:07 編輯
回復  ~Mac迷~


    E4200又有小道消息!cisco 果面..話香港區..年中會出e4500取代…好似話無e4200v2... ...
tklau315 發表於 2012-1-12 20:43



E4200 v2粒u係勁,RAM亦都夠大,但NAT仲差過v1,Wi-Fi得5GHz好過v1
香港所謂嘅E4500應該就係E4200 v2,Cisco個certificate就係咁叫
作者: kkuu14    時間: 2012-1-12 20:57

do any one know N15U have airdisk? (NAS func)
作者: 快速男    時間: 2012-1-12 21:06

本帖最後由 tklau315 於 2012-1-12 21:07 編輯

[attach]1304567[/attach]

ASUS N15U 300Mbps Wireless-N Gigabit  4 SSID,
UPnP, IGMP v1/v2/v3, DNS Proxy, DHCP, NTP Client, DDNS, Port Triger, DMZ, Universal Repeater


http://www.asus.com/Networks/Wir ... 15U/#specifications

  ....正X...賣緊$599
作者: kkuu14    時間: 2012-1-12 21:10

回復 33# tklau315


    any info for CPU/ram? still hv asus DDNS - FTP function?
作者: kkuu14    時間: 2012-1-12 21:12

如果只係少一個USB $599就
作者: 快速男    時間: 2012-1-12 21:15

回復 34# kkuu14


n15u....個SPEC真系要搵搵!=.= N15 VS N15U 新CPU應該會好D呱…希望系BOARDCOM....最重要....有無人快D去買番隻..試下 THOUGHPUT.......睇下惦吾惦!如果惦..$599都系一個好選擇!
作者: kkuu14    時間: 2012-1-12 21:21

回復 36# tklau315


    晤係N15U vs N16咩?
作者: 快速男    時間: 2012-1-12 21:26

回復 37# kkuu14


    N16好似仲會有貨番...但要過多1個星期…但會慢慢停生剷…
作者: greybcat    時間: 2012-1-13 03:23

N15u問完Wifi 得Internal 3 dBi antenna x 2,轉頭走!
作者: law1987    時間: 2012-1-13 04:45

回復  kkuu14


    N16好似仲會有貨番...但要過多1個星期…但會慢慢停生剷… ...
tklau315 發表於 2012-1-12 21:26


改好fw就 停生剷
作者: skywavez    時間: 2012-1-13 10:35

借問有冇師兄知隻 N15u 食唔食得哂 PxxW 300mb?
同埋幾多 concurrent session 呢?

thx thx
作者: kirafung    時間: 2012-1-13 10:38

Asus...呢期d router 做得幾好。。。
作者: sweetdreamday    時間: 2012-1-13 12:59

咁N56U重買唔買得過? 
作者: 快速男    時間: 2012-1-13 13:11

回復 43# sweetdreamday


    絕對買得過=.=+....暫時皇者都好似系佢!
作者: wa124    時間: 2012-1-13 14:06

N15個樣都ok喎
靚仔過n16好多
作者: oo8oo    時間: 2012-1-13 14:20

問左 正刀電腦 明日或後日會到!

好似話有
n10
n12
n15u
全部改晒樣..新版番貨!=.=+


但未知價住!! ...
tklau315 發表於 2012-1-11 15:46


Any good news?
作者: wongja    時間: 2012-1-13 14:21

回復  sweetdreamday


    絕對買得過=.=+....暫時皇者都好似系佢!
tklau315 發表於 2012-1-13 13:11


仲有兩三日出n66 你都話買得過
作者: #12    時間: 2012-1-13 14:23

但N66U係咪用唔到custom firmware?
作者: ChrisTT    時間: 2012-1-13 14:38

N15U有得dd-wrt?
作者: 666    時間: 2012-1-13 14:51

仲有兩三日出n66 你都話買得過
wongja 發表於 2012-1-13 14:21



    咁就少左一個人爭囉。
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-13 14:53

但N66U係咪用唔到custom firmware?
#12 發表於 2012-1-13 14:23



    用到,Broadcom chip無論dd-wrt定tomato都得
另外網上有人報告話原裝firmware用英文界面會有javascript error
作者: 最強幻象    時間: 2012-1-13 15:05

ASUS N15U 300Mbps Wireless-N Gigabit  4 SSID,
UPnP, IGMP v1/v2/v3, DNS Proxy, DHCP, NTP Client, D ...
tklau315 發表於 2012-1-12 21:06



    15U 都要 599, 我不如買返 N16, 都係 $ 645 XD
作者: wongja    時間: 2012-1-13 15:08

咁就少左一個人爭囉。
666 發表於 2012-1-13 14:51



其實我都係咁諗佢
作者: 最強幻象    時間: 2012-1-13 15:09

回復 53# wongja


    N66 面價成 US $ 179.99
香港估都要 1,500, 我用 BB100 可能最後都係買返 N16 ~_~
作者: wongja    時間: 2012-1-13 15:11

回復  wongja


    N66 面價成 US $ 179.99
香港估都要 1,500, 我用 BB100 可能最後都係買返 N16 ~_~ ...
最強幻象 發表於 2012-1-13 15:09


呢d 野一用用幾年
唔睇 Wan to lan 都要睇埋 lan to lan
我唔知 n15 / n16 係咪 giga
但我個一抽二撚 ps3, nas, laptop, mac, xbox , iphone, ipad...
就算我想慳d 洗都驚最後要洗多舊錢黎 upgrade
所以一步到位是最好
我尋日都爭d 買左 n56u, 隻 e4200 又唔生性 (wan to lan 得 100m +/-)
頂佢個肺

如果你真係想入隻router 又afford 唔起成K
等N66u 一出我$600 放隻 e4200 比你又點話
但一定要等到n66u 出我先換囉
作者: ivan1612    時間: 2012-1-13 15:13

15U 都要 599, 我不如買返 N16, 都係 $ 645 XD
最強幻象 發表於 2012-1-13 15:05



    邊度可以用呢個價位買?? thanks
作者: oo8oo    時間: 2012-1-13 15:34

does 15u could support gigabyte speed like 56u  ~900M
作者: 最強幻象    時間: 2012-1-13 15:45

回復 55# wongja


    我等 BB 100 offer 我 3 年 x $ 78, N16 都夠我用 3 年了
Lan to Lan 基本上我比較少用, 我用  1043ND 都去到 > 50MB
作者: 最強幻象    時間: 2012-1-13 15:45

回復 56# ivan1612


    屯門 $ 645
Jumbo 網上價 655, 不過唔知佢有冇貨
作者: 快速男    時間: 2012-1-13 16:07

回復 46# oo8oo


bad news......n66u....又延期了…唉!sorry 各位巴打~
作者: ivan1612    時間: 2012-1-13 16:13

回復  ivan1612


    屯門 $ 645
Jumbo 網上價 655, 不過唔知佢有冇貨
最強幻象 發表於 2012-1-13 15:45



    有貨都蝕水腳...
作者: wongja    時間: 2012-1-13 16:16

don't worry about it, we all can wait. :)
don't push yourself too hard man, thx!
作者: 炎冬    時間: 2012-1-13 16:49

haha..我都是用PCCW 100M 今年尾先到期..可以慢慢等..
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-13 17:24

回復  oo8oo


bad news......n66u....又延期了…唉!sorry 各位巴打~
tklau315 發表於 2012-1-13 16:07



要買嘅直接上Amazon最快手,連埋運費200美金左右
早買早享受不過我農曆年後返香港,所以仲可以等
作者: HKF91    時間: 2012-1-13 19:22

唔急..睇埋開箱文先算
作者: 特警仔    時間: 2012-1-13 20:05

中伏,買左N15U
PCCW 500M行得 120M咋!!!!!
聽日返去加錢換返N56U
作者: kkuu14    時間: 2012-1-13 21:18

回復 66# 特警仔


   Ching, N15U仲有無airdisk Function?
作者: shung    時間: 2012-1-13 23:22

回復  oo8oo


bad news......n66u....又延期了…唉!sorry 各位巴打~
tklau315 發表於 2012-1-13 16:07


查實隻野同N56U有咩分別?
作者: sweetdreamday    時間: 2012-1-13 23:31

N56U支唔支援ipv6?  
作者: oo8oo    時間: 2012-1-14 01:31

i brought one 56u at capticxx today, good enough for bb500.
作者: law1987    時間: 2012-1-14 01:54

中伏,買左N15U
PCCW 500M行得 120M咋!!!!!
聽日返去加錢換返N56U
特警仔 發表於 2012-1-13 20:05



any   speedtest photo?
作者: law1987    時間: 2012-1-14 01:55

回復  oo8oo


bad news......n66u....又延期了…唉!sorry 各位巴打~
tklau315 發表於 2012-1-13 16:07


玩住N16+N56先
作者: 8-man    時間: 2012-1-14 10:36

C-Hing, 我有部N56U想放700,因已有NetgearR450,但N56U機在澳門
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 11:21

回復 70# oo8oo


    行盡晒???
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 11:21

回復 66# 特警仔


    比吾比換架=.=?因為thoughput吾足.....邊間buy?
作者: kkuu14    時間: 2012-1-14 11:25

成個SSP我得係正X見到有
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 11:38

回復 76# kkuu14


仲有隻asus n10+ c version.....個樣變左黑蚊蚊...好型仔下…

同埋n12..加大左天線!@o@ 5 dbi x2....有d睇頭...如果2xx價位!
作者: 天文台    時間: 2012-1-14 13:20

c-hing 們,如果我網內經常要將 D file 左機過落右機, Lan to Lan 好緊要。
以下兩部 Asus Routers 邊部適合我用多 D 呢?

RT-N56U
RT-N16U

請指教。
作者: ~Mac迷~    時間: 2012-1-14 13:29

c-hing 們,如果我網內經常要將 D file 左機過落右機, Lan to Lan 好緊要。
以下兩部 Asus Routers 邊部適 ...
天文台 發表於 2012-1-14 13:20



    N56U,no doubt
作者: 炎冬    時間: 2012-1-14 13:46

c-hing 們,如果我網內經常要將 D file 左機過落右機, Lan to Lan 好緊要。
以下兩部 Asus Routers 邊部適 ...
天文台 發表於 2012-1-14 13:20



    應該2部都沒問題..N16 LAN to LAN都唔慢.我試過最高有120MB/s, avg 80-100MB/s 過大file 4-5GBup
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 15:31

換埋條cat 6......就無(輪)敵了…)
作者: #12    時間: 2012-1-14 15:34

回復 73# 8-man

如果攞到返香港的話小弟有興趣
作者: oo8oo    時間: 2012-1-14 16:02

回復 74# tklau315

of course.  it could achieved over 450m for bb500.
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 16:34

回復 66# 特警仔


你去換左未?比吾比換?
有無firmware update test 下?
同埋有無試...a 電腦過野去b 電腦...速度如何?
作者: 特警仔    時間: 2012-1-14 16:39

回復  特警仔


你去換左未?比吾比換?
有無firmware update test 下?
同埋有無試...a 電腦過野去b 電腦 ...
tklau315 發表於 2012-1-14 16:34

我換咗啦~ 補返錢就得~ 依家坐緊車返屋企試~
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 16:49

回復 85# 特警仔


   但舊果隻有無睇下有無firmware update??
另外你有無試到 lan to lan 速度如何?
作者: benjaminlam    時間: 2012-1-14 20:46

E4200又有小道消息!cisco 果面..話香港區..年中會出e4500取代…好似話無e4200v2...直接改名叫e4500~~n900
tklau315 發表於 2012-1-12 08:43 PM


去過 Wi-Fi Alliance 網頁查證,倒看到三款新型號 router (E900, EA3500, EA4500)。
照你意思說,香港代理不會引入 E4200 v2,直接引入 EA4500 取代?

小弟正在使用 E4200,現在賣去二手市場是一個適當時機嗎?
作者: oo8oo    時間: 2012-1-14 21:08

我換咗啦~ 補返錢就得~ 依家坐緊車返屋企試~
特警仔 發表於 2012-1-14 16:39


you are so lucky, they allow you to exchange  56u with additional cost.
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 21:37

回復 87# benjaminlam


cisco 果邊查證:系年中會到…haha...
宜加e4200放..幾銀度?
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 21:39

回復 88# oo8oo


    haha...去..正刀 買野.....轉貨果陣..吾好態度差...就大部份都會轉到!我都試過~(吾好人為損壞就應該有得傾既..)
作者: kk654321    時間: 2012-1-14 22:03

之前我放$800左右


回復  benjaminlam

cisco 果邊查證:系年中會到…haha...
宜加e4200放..幾銀度? ...
tklau315 發表於 2012-1-14 21:37

作者: 快速男    時間: 2012-1-14 22:31

回復 91# kk654321


    咁高價=.=+....都幾保值……
作者: T.Y    時間: 2012-1-14 22:40

之前我放$800左右
kk654321 發表於 2012-1-14 22:03


咁好價? 我上星期係友台見C兄放$700
作者: 快速男    時間: 2012-1-14 22:45

回復 93# T.Y


  我知點解了=.=!極有可能系.......果D回收佬…系識代理D人…跟住SEND壞貨維修....(壞貨原因系:..有時HAND 機...同埋..有時HARD RESET....)...令到D代理...吾想CHECK即刻換貨!!全新包裝…咁咪可以賣番出去12XX....仲賺4舊水添!!!


以上諗法...純屬個人睇法!HAHA
作者: alamshiu 28    時間: 2012-1-14 23:42

無意中發現RT-N66U已現身asus hk官網
http://event.asus.com/hk/2012/mb/
作者: 炎冬    時間: 2012-1-15 00:05

無意中發現RT-N66U已現身asus hk官網
alamshiu 28 發表於 2012-1-14 23:42



    即是1月21日後應該有貨啦..不過唔知幾多錢?
作者: 8-man    時間: 2012-1-15 00:42

回復 82# #12


    因小弟住在澳門,所以如果過香港先會拿過來
作者: benjaminlam    時間: 2012-1-15 02:06

咁高價=.=+....都幾保值……
tklau315 發表於 2012-1-14 10:31 PM


如果真的賣到 $800 左右都好,反正家中還有一個後備 router。
作者: kk654321    時間: 2012-1-15 02:18

睇amazon, 好可能$1300~$1500, 太貴啦

即是1月21日後應該有貨啦..不過唔知幾多錢?
炎冬 發表於 2012-1-15 00:05

作者: kk654321    時間: 2012-1-15 02:18

呢度放, 不過係過年前既事

回復  kk654321


    咁高價=.=+....都幾保值……
tklau315 發表於 2012-1-14 22:31





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2