作者: laiwing2288 時間: 2011-12-16 00:25 標題: 別無選擇的唐樓pccw 8M
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ediot 時間: 2011-12-16 00:39
to be honest, most people would rather pay a bit more and stay away from 3MB/8MB connection, personally i'd not get a contract unless you can get one cheap enough and it's only for 12 months...
btw, if you always browse websites overseas (europe/USA) then HKBN's 100MB is only marginally faster than navigator;'s 8MB
(i have both)作者: 鴨仔 時間: 2011-12-16 09:20
整路姐,唔代表會拉入你大廈
我屋企大廈門口n年前夠有hgc broadband渠蓋啦,到e+都唔拉入黎
作者: wochinaren123 時間: 2011-12-16 13:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 村上麗奈 時間: 2011-12-16 13:35
Same as you, 屋門口n年前已經有hgc broadband / HKBN / Cable渠蓋, e+都唔拉入黎, 仲依然只可以用 PCCW ADSL 6M 同埋睇免費 11個數碼台only
作者: worldcat 時間: 2011-12-16 13:45
c hung 問下網上痕會唔會平啲先la.
如果係你大廈獨市,佢地應該企硬加價。
我樓下街有齊pccw/ hkbn/ 和記 無人上樓就係無。
作者: monsterreel1 時間: 2011-12-16 15:45
舊樓及村屋pccw玩晒
作者: wochinaren123 時間: 2011-12-16 17:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 明明白白 時間: 2011-12-16 18:10
我早你幾個月滿約
無再續到(諗着做一陣散客)
上個月就加到218
小心小心
作者: 明明白白 時間: 2011-12-16 18:13
本帖最後由 明明白白 於 2011-12-16 18:16 編輯
Same as you, 屋門口n年前已經有hgc broadband / HKBN / Cable渠蓋, e+都唔拉入黎, 仲依然只可以用 PCCW ...
村上麗奈 發表於 2011-12-16 13:35
我前面幢樓有HKBNfiber(上網check)
同我幢樓差幾米咋
以前樓下(地舖係網吧)
都無喇
作者: s1021076 時間: 2011-12-16 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laiwing2288 時間: 2011-12-16 22:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor 時間: 2011-12-16 22:41
我都係住唐樓,忍左PXXW十幾年都唔肯舖光纖,出年夠期我情願轉去有線或者ONEBB都好過比佢老屈2百幾月費但服務差到爆!
比ONEBB個收費CHING望下,我未用過唔知,但佢都係租PXXW我估衰極有個譜啩
http://www.onebb.com/sc_webcat/e ... id=1021#serviceplan
作者: Xelloss 時間: 2011-12-16 22:50
我都係,之前諗住Cut cable 點知成棟樓只得佢同pXXW上到網,PXXW夠擔開我價$218 6M 仲要18個月乜都無,
作者: laiwing2288 時間: 2011-12-16 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2011-12-16 23:13
固定IP $158咁平?
作者: laiwing2288 時間: 2011-12-16 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor 時間: 2011-12-16 23:15
其實最希望係有光纖入到屋,不過之前八過HKBN最快都要3個月後先到我果楝(假設佢無吹水的話)
必要時就申請有線同ONEBB行DUAL WAN算,因為我申請兩間,個皮費重少過比佢屈到2百幾
作者: worldcat 時間: 2011-12-16 23:32
回復 18# schpeltor
早兩個月之前問過,網上個plan唔update. 佢地都要218。
作者: schpeltor 時間: 2011-12-16 23:34
果然租PXXW嘅都加哂價......似乎得返有線呢個選擇
作者: laiwing2288 時間: 2011-12-16 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat 時間: 2011-12-17 08:43
回復 21# laiwing2288
yes.... onebb increased price too, you may call them for updated plan.
作者: worldcat 時間: 2011-12-17 08:47
回復 20# schpeltor
you are better than me, I don't have other choose of ISP even I-cable. I only way is pccw or mobile access. I'm using 4g lte now, the price is double but speed is a few times improved.
now, I cut all pccw services, ha ha
作者: schpeltor 時間: 2011-12-17 12:15
回復 schpeltor
you are better than me, I don't have other choose of ISP even I-cable. I only way ...
worldcat 發表於 2011-12-17 08:47
如果唔打機唔多BT的話,用MOBILE上都好過用PCCW,佢次次打嚟SELL我我都會串佢話就嚟電話上網都快過你。
作者: worldcat 時間: 2011-12-17 17:09
回復 24# schpeltor
其實4g 打機都應該ok.
speed test 時個延遲都係2xms-3xms, 以前adsl都係咁上下有時仲差啲添。
係貴同埋唔bt得多。第一個月用, dl 3xgb ul 2xgb。再多唔知會唔會限速。
另一缺點係csl 全部係假ip, 無得做host, ip cam…etc
作者: 明明白白 時間: 2011-12-17 17:46
唔係呀
系加你半成控制區內(藍區)
作者: 明明白白 時間: 2011-12-17 17:47
本帖最後由 明明白白 於 2011-12-17 17:49 編輯
唉...........頭先打去問,企硬$218@18個月送$400禮卷
唔續就$218一個月,又無其他選擇,點搞
ps:剛剛打去 ...
laiwing2288 發表於 2011-12-16 22:03
幾號冧吧
等我又打去問下(幾時有)先
作者: 明明白白 時間: 2011-12-17 17:52
望下啲免費電視台快啲開
(希望會有埋上網跟)
作者: 明明白白 時間: 2011-12-17 17:59
本帖最後由 明明白白 於 2011-12-17 18:00 編輯
回復 schpeltor
其實4g 打機都應該ok.
speed test 時個延遲都係2xms-3xms, 以前adsl都係咁上下有時仲差 ...
worldcat 發表於 2011-12-17 17:09
不過都係貴呀
成3,4百文
http://unwire.hk/2011/08/04/csl-official-lte-launch/mobile-phone/
作者: laiwing2288 時間: 2011-12-17 18:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s1021076 時間: 2011-12-17 18:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 明明白白 時間: 2011-12-17 18:41
回復 31# s1021076
自己行入去拉條線上樓
作者: 明明白白 時間: 2011-12-17 18:42
回復 30# laiwing2288
唔該先
晏少少打去
作者: john.smith 時間: 2011-12-17 19:04
用Smartone都唔差架...(睇地区)
起码upload好D先!

作者: s1021076 時間: 2011-12-17 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor 時間: 2011-12-18 00:19
回復 schpeltor
其實4g 打機都應該ok.
speed test 時個延遲都係2xms-3xms, 以前adsl都係咁上下有時仲差 ...
worldcat 發表於 2011-12-17 17:09
我想知道4G UPLOAD可以有幾快,因為家陣我要成日UPLOAD相
上次用PCCW UPLOAD 2G用左我12個鐘(你無睇錯,係12個鐘)先UP得哂
我完全接受唔到,真係情願比貴D快D好過,好過長着部腦電費都係度
作者: worldcat 時間: 2011-12-18 00:57
回復 36# schpeltor
UL 快30~40倍有多, 我屋企收得幾好(手指貼窗+USB EXT 線)
SPEEDTEST 一般2XMBIT, 最高35MBIT. BT 1~1,5M BYTE UL, 同時1.5~2Mbyte DL. (我估CSL有LOCK BT SPEED, 因為同時用IE DL 都仲有幾佰KBYTE另加普通上網.)
真係俾PCCW 4XKBYTE UL 快好很多........
作者: schpeltor 時間: 2011-12-18 01:34
回復 schpeltor
UL 快30~40倍有多, 我屋企收得幾好(手指貼窗+USB EXT 線)
SPEEDTEST 一般2XMBIT, 最高35 ...
worldcat 發表於 2011-12-18 00:57
真係要去問下先得
但CHING知唔知CSL係咪唔比人SHARE個4G出去用,因為我屋企可以同時有幾部腦要上網
作者: worldcat 時間: 2011-12-18 08:12
回復 38# schpeltor
自己都經router 出,但成本都幾貴。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=1669708
買USB modem+router要3k幾。值唔傎見人見智。
一係長開一部電腦share返出黎。
作者: 恐怖份子 時間: 2011-12-18 09:16
本帖最後由 恐怖份子 於 2011-12-18 09:32 編輯
唉...........頭先打去問,企硬$218@18個月送$400禮卷
唔續就$218一個月,又無其他選擇,點搞
ps:剛剛打去 ...
laiwing2288 發表於 2011-12-16 22:03
我都係今日睇bank statement先知...即打電話去問,佢話send mail去negivator mail a/c通知左....頂,佢個a/c成鬼日send pccw廣告,有邊個會用呢個a/c...而且佢個mail subject好狗,完全睇唔出係加價通知,只似佢其它大量既宣傳mail一樣...
加到218,同你既offer一樣,我決心cut左佢....明搶
作者: schpeltor 時間: 2011-12-18 11:38
回復 schpeltor
自己都經router 出,但成本都幾貴。
買USB modem+router要3k幾。值唔傎見人見智。
一係 ...
worldcat 發表於 2011-12-18 08:12
用3k買部media PC share 出嚟上都好喎XD
作者: 明明白白 時間: 2011-12-18 18:26
仲簡單
叫佢裝個router係機樓窗口,
行wifi 搞掂
作者: 明明白白 時間: 2011-12-18 18:27
3個月後發生咩事
個個都話3月後
作者: vcfirstben 時間: 2011-12-18 18:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor 時間: 2011-12-18 23:10
有就轉吧,永遠都係新客多着數過舊

