Board logo

標題: 別無選擇的唐樓pccw 8M [打印本頁]

作者: laiwing2288    時間: 2011-12-16 00:25     標題: 別無選擇的唐樓pccw 8M

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ediot    時間: 2011-12-16 00:39

to be honest, most people would rather pay a bit more and stay away from 3MB/8MB connection, personally i'd not get a contract unless you can get one cheap enough and it's only for 12 months...

btw, if you always browse websites overseas (europe/USA) then HKBN's 100MB is only marginally faster than navigator;'s 8MB (i have both)
作者: 鴨仔    時間: 2011-12-16 09:20

整路姐,唔代表會拉入你大廈

我屋企大廈門口n年前夠有hgc broadband渠蓋啦,到e+都唔拉入黎
作者: wochinaren123    時間: 2011-12-16 13:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 村上麗奈    時間: 2011-12-16 13:35

整路姐,唔代表會拉入你大廈

我屋企大廈門口n年前夠有hgc broadband渠蓋啦,到e+都唔拉入黎 ...
鴨仔 發表於 2011-12-16 09:20


Same as you, 屋門口n年前已經有hgc broadband / HKBN / Cable渠蓋, e+都唔拉入黎, 仲依然只可以用 PCCW ADSL 6M 同埋睇免費 11個數碼台only
作者: worldcat    時間: 2011-12-16 13:45

c hung 問下網上痕會唔會平啲先la.
如果係你大廈獨市,佢地應該企硬加價。

我樓下街有齊pccw/ hkbn/ 和記 無人上樓就係無。
作者: monsterreel1    時間: 2011-12-16 15:45

舊樓及村屋pccw玩晒
作者: wochinaren123    時間: 2011-12-16 17:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 明明白白    時間: 2011-12-16 18:10

1月滿約,無約價$165
續約話會再平,今日唔得閒,無問幾錢
前排樓下見到HKBN整路,只係鋪左綠色膠喉,應該有排先 ...
laiwing2288 發表於 2011-12-16 00:25

我早你幾個月滿約
無再續到(諗着做一陣散客)
上個月就加到218
小心小心
作者: 明明白白    時間: 2011-12-16 18:13

本帖最後由 明明白白 於 2011-12-16 18:16 編輯
Same as you, 屋門口n年前已經有hgc broadband / HKBN / Cable渠蓋, e+都唔拉入黎, 仲依然只可以用 PCCW  ...
村上麗奈 發表於 2011-12-16 13:35

我前面幢樓有HKBNfiber(上網check)
同我幢樓差幾米咋
以前樓下(地舖係網吧)
都無喇
作者: s1021076    時間: 2011-12-16 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laiwing2288    時間: 2011-12-16 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor    時間: 2011-12-16 22:41

我都係住唐樓,忍左PXXW十幾年都唔肯舖光纖,出年夠期我情願轉去有線或者ONEBB都好過比佢老屈2百幾月費但服務差到爆!

比ONEBB個收費CHING望下,我未用過唔知,但佢都係租PXXW我估衰極有個譜啩

http://www.onebb.com/sc_webcat/e ... id=1021#serviceplan
作者: Xelloss    時間: 2011-12-16 22:50

我都係,之前諗住Cut cable 點知成棟樓只得佢同pXXW上到網,PXXW夠擔開我價$218 6M 仲要18個月乜都無,最後都係CABLE走唔到。
作者: laiwing2288    時間: 2011-12-16 23:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2011-12-16 23:13

我都係住唐樓,忍左PXXW十幾年都唔肯舖光纖,出年夠期我情願轉去有線或者ONEBB都好過比佢老屈2百幾月費但服 ...
schpeltor 發表於 2011-12-16 22:41


固定IP $158咁平?
作者: laiwing2288    時間: 2011-12-16 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor    時間: 2011-12-16 23:15

有得諗喎,平pccw一半
laiwing2288 發表於 2011-12-16 23:12



其實最希望係有光纖入到屋,不過之前八過HKBN最快都要3個月後先到我果楝(假設佢無吹水的話)
必要時就申請有線同ONEBB行DUAL WAN算,因為我申請兩間,個皮費重少過比佢屈到2百幾
作者: worldcat    時間: 2011-12-16 23:32

回復 18# schpeltor

早兩個月之前問過,網上個plan唔update. 佢地都要218。
作者: schpeltor    時間: 2011-12-16 23:34

回復  schpeltor

早兩個月之前問過,網上個plan唔update. 佢地都要218。
worldcat 發表於 2011-12-16 23:32



果然租PXXW嘅都加哂價......似乎得返有線呢個選擇
作者: laiwing2288    時間: 2011-12-16 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worldcat    時間: 2011-12-17 08:43

回復 21# laiwing2288

yes.... onebb increased price too, you may call them for updated plan.
作者: worldcat    時間: 2011-12-17 08:47

回復 20# schpeltor

you are better than me, I don't have other choose of ISP even I-cable. I only way is pccw or mobile access. I'm using 4g lte now, the price is double but speed is a few times improved.

now, I cut all pccw services, ha ha
作者: schpeltor    時間: 2011-12-17 12:15

回復  schpeltor

you are better than me, I don't have other choose of ISP even I-cable. I only way  ...
worldcat 發表於 2011-12-17 08:47



如果唔打機唔多BT的話,用MOBILE上都好過用PCCW,佢次次打嚟SELL我我都會串佢話就嚟電話上網都快過你。
作者: worldcat    時間: 2011-12-17 17:09

回復 24# schpeltor

其實4g 打機都應該ok.
speed test 時個延遲都係2xms-3xms, 以前adsl都係咁上下有時仲差啲添。
係貴同埋唔bt得多。第一個月用, dl 3xgb ul 2xgb。再多唔知會唔會限速。
另一缺點係csl 全部係假ip, 無得做host, ip cam…etc
作者: 明明白白    時間: 2011-12-17 17:46

C兄係咪住觀塘區
我機房都有PCCW光纖 但打去問只供應Vdsl2 100Mb ...
s1021076 發表於 2011-12-16 21:59

唔係呀
系加你半成控制區內(藍區)
作者: 明明白白    時間: 2011-12-17 17:47

本帖最後由 明明白白 於 2011-12-17 17:49 編輯
唉...........頭先打去問,企硬$218@18個月送$400禮卷
唔續就$218一個月,又無其他選擇,點搞
ps:剛剛打去 ...
laiwing2288 發表於 2011-12-16 22:03


幾號冧吧
等我又打去問下(幾時有)先
作者: 明明白白    時間: 2011-12-17 17:52

望下啲免費電視台快啲開
(希望會有埋上網跟)
作者: 明明白白    時間: 2011-12-17 17:59

本帖最後由 明明白白 於 2011-12-17 18:00 編輯
回復  schpeltor

其實4g 打機都應該ok.
speed test 時個延遲都係2xms-3xms, 以前adsl都係咁上下有時仲差 ...
worldcat 發表於 2011-12-17 17:09



不過都係貴呀
成3,4百文

http://unwire.hk/2011/08/04/csl-official-lte-launch/mobile-phone/
作者: laiwing2288    時間: 2011-12-17 18:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s1021076    時間: 2011-12-17 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 明明白白    時間: 2011-12-17 18:41

回復 31# s1021076
自己行入去拉條線上樓
作者: 明明白白    時間: 2011-12-17 18:42

回復 30# laiwing2288
唔該先
晏少少打去
作者: john.smith    時間: 2011-12-17 19:04

用Smartone都唔差架...(睇地区)

起码upload好D先!


作者: s1021076    時間: 2011-12-17 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor    時間: 2011-12-18 00:19

回復  schpeltor

其實4g 打機都應該ok.
speed test 時個延遲都係2xms-3xms, 以前adsl都係咁上下有時仲差 ...
worldcat 發表於 2011-12-17 17:09


我想知道4G UPLOAD可以有幾快,因為家陣我要成日UPLOAD相
上次用PCCW UPLOAD 2G用左我12個鐘(你無睇錯,係12個鐘)先UP得哂
我完全接受唔到,真係情願比貴D快D好過,好過長着部腦電費都係度
作者: worldcat    時間: 2011-12-18 00:57

回復 36# schpeltor

UL 快30~40倍有多, 我屋企收得幾好(手指貼窗+USB EXT 線)
SPEEDTEST 一般2XMBIT, 最高35MBIT. BT 1~1,5M BYTE UL, 同時1.5~2Mbyte DL. (我估CSL有LOCK BT SPEED, 因為同時用IE DL 都仲有幾佰KBYTE另加普通上網.)

真係俾PCCW 4XKBYTE UL 快好很多........
作者: schpeltor    時間: 2011-12-18 01:34

回復  schpeltor

UL 快30~40倍有多, 我屋企收得幾好(手指貼窗+USB EXT 線)
SPEEDTEST 一般2XMBIT, 最高35 ...
worldcat 發表於 2011-12-18 00:57



真係要去問下先得
但CHING知唔知CSL係咪唔比人SHARE個4G出去用,因為我屋企可以同時有幾部腦要上網
作者: worldcat    時間: 2011-12-18 08:12

回復 38# schpeltor

自己都經router 出,但成本都幾貴。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=1669708
買USB modem+router要3k幾。值唔傎見人見智。
一係長開一部電腦share返出黎。
作者: 恐怖份子    時間: 2011-12-18 09:16

本帖最後由 恐怖份子 於 2011-12-18 09:32 編輯
唉...........頭先打去問,企硬$218@18個月送$400禮卷
唔續就$218一個月,又無其他選擇,點搞
ps:剛剛打去 ...
laiwing2288 發表於 2011-12-16 22:03



我都係今日睇bank statement先知...即打電話去問,佢話send mail去negivator mail a/c通知左....頂,佢個a/c成鬼日send pccw廣告,有邊個會用呢個a/c...而且佢個mail subject好狗,完全睇唔出係加價通知,只似佢其它大量既宣傳mail一樣...
加到218,同你既offer一樣,我決心cut左佢....明搶
作者: schpeltor    時間: 2011-12-18 11:38

回復  schpeltor

自己都經router 出,但成本都幾貴。

買USB modem+router要3k幾。值唔傎見人見智。
一係 ...
worldcat 發表於 2011-12-18 08:12



用3k買部media PC share 出嚟上都好喎XD
作者: 明明白白    時間: 2011-12-18 18:26

會唔會犯法架
況且我冇modem
s1021076 發表於 2011-12-17 21:59


仲簡單
叫佢裝個router係機樓窗口,
行wifi 搞掂
作者: 明明白白    時間: 2011-12-18 18:27

34983498
laiwing2288 發表於 2011-12-17 18:07

3個月後發生咩事
個個都話3月後
作者: vcfirstben    時間: 2011-12-18 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: schpeltor    時間: 2011-12-18 23:10

我見易拉架有寫舊客+$30月費就有30M,唔知堅定流
因為我都係PKKW 8M,諗緊轉唔轉HKBN(我果棟有) ...
vcfirstben 發表於 2011-12-18 18:51



有就轉吧,永遠都係新客多着數過舊





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2