作者: bruin 時間: 2010-2-5 23:49 標題: 和仔11:30又上唔到大陆网
和仔用家今晚是咪有同样情况?好似最近都好密下上到都是龟速,重有1个月,忍埋你
作者: regangold 時間: 2010-2-5 23:50
本帖最後由 regangold 於 2010-2-5 23:51 編輯
唔止上唔到,仲要QQ,YY,YOUKU都唔得..我死硬啦..我有朋友聽日來香港..我未比電話NO佢...
作者: regangold 時間: 2010-2-5 23:52
救命阿...作者: siusiufei 時間: 2010-2-5 23:54
我仲以為我自己先係咁~.~"
尋晚就出海慢, 今晚到番大陸慢...
作者: regangold 時間: 2010-2-5 23:54
我仲有9個月阿..
作者: kwloli 時間: 2010-2-5 23:59
本帖最後由 kwloli 於 2010-2-6 00:00 編輯
還以為是個人問題..原來大有人在....
MSN登入時好友全部顯示離線,之後一個一個登入--.--
再來是一些國外網站不斷出線502錯誤和完全了無法顯示正常及登入非常緩慢...
再來是OLINE GAME方面...PING數值不段刷新....
我也懶得打出投訴了...反正都是修不好.....我還有7個月就到期.....
快可以脫離苦海了~
作者: 可聽可樂 時間: 2010-2-5 23:59
我都係
作者: bruin 時間: 2010-2-6 00:00
我都5月先到期,真是顶唔顺,比多几个月都要走
作者: siusiufei 時間: 2010-2-6 00:01
我仲有半年
作者: hklkf 時間: 2010-2-6 00:02
我都係

作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:04
作者: ericjoe 時間: 2010-2-6 00:06
回復 10# hklkf
根本和仔唔夠Bandwidth 同大陸PEERING... 行左99蚊100M 後越黎越嚴重. 應該係水位細左, 大陸BANDWIDTH 又貴(小弟知RATE LIMIT 上大陸嚴重)... 如果裝HKBN 會唔會好D?
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:07
只係大陸電信線路死晒, 中移動線路無死到
不過宜家ICMP出街封死晒, 叫人點做troubleshooting?!?!
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:11
本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:12 編輯
唔會唔夠, 足夠有突, 上大陸頻寬係HGC全港最多
不過可能係大陸政府有關方面有限制, 即係有導向飛彈阻攔, 被炸散晒
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 99&pid=22409115
作者: bruin 時間: 2010-2-6 00:11
刹价超人做到咁来抢客,开始有D担心月底转过去又是咁:funk:
作者: bluesky 時間: 2010-2-6 00:11
我個hgc 上唔到youku, taobao
但上到百度
但pccw 今晚上呢2度就超快
作者: kwokhokay 時間: 2010-2-6 00:13
回復 12# ericjoe
hkbn 好似仲唔夠
作者: 殛克 時間: 2010-2-6 00:14
big6完全死哂, 上本地慢過出海
作者: bruin 時間: 2010-2-6 00:15
回復 16# bluesky
真是暈,我都上到百度其他都是唔得

作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:19
本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:20 編輯
咁奇怪....
百度喺家居都係用中國電信條線路..... 點解得佢會無事?

中移動線路無死到.... 當然去到 http://www.chinamobile.com/
作者: ericjoe 時間: 2010-2-6 00:21
Thx... 不過真係頂唔順... 呢排和仔上大陸時得時超慢... 而家全死....既然BW 夠, 係線斷/routing issue or config problem??... 咁大間和仔, upstream peering 應該唔少, SET 錯 BGP policy????
作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:22
作者: siusiufei 時間: 2010-2-6 00:25
用移動既 JOJOHOT 去到
http://bbs.jojohot.com
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:25
本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:26 編輯
呢家icmp出街又好返(只限大陸) ?
tracert www.youku.com 無問題, telnet www.youku.com 80 無問題, 但係個網竟然係上唔到?

[attach]999000[/attach]
作者: ericjoe 時間: 2010-2-6 00:29
Still can't browse to china webs.... DLS.... 忽然發覺.... 原來自己不經不覺成日上大陸網... 仲係好耐了....
作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:31
qq.com都上到
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:32
真係搞咩鬼... connected... established.... 但係下載唔到....
作者: 3470 時間: 2010-2-6 00:33
我也上不QQ:funk:
作者: yeung0_0 時間: 2010-2-6 00:33
上唔到QQ
作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:34
最重要係..WEB.QQ.COM都上唔到,用唔到WEB QQ
作者: yeung0_0 時間: 2010-2-6 00:36
無野講
岩岩登錄左半個鍾QQ都係LOGIN緊 一上黎原來大把人都係咁
作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:38
作者: 3470 時間: 2010-2-6 00:38
我上唔到QQ。真是氣死了
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:39
本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:41 編輯
我暈暈暈.... 我狂暈暈暈.......

www.qq.com 網頁打開到... 但係做tracert www.qq.com 就話出唔到街.....
作者: yeung0_0 時間: 2010-2-6 00:41
用電信VPN
http://dl.dropbox.com/u/2361518/linqu-VPN.rar
帳號:8888
密碼:123123
測試帳戶黎
有急事既可以頂住當先
作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:45
非常感謝
作者: outdays 時間: 2010-2-6 00:49
算吧拉 我本來系今年1月中約滿 但系頂佢唔順 上年11月改用hkbn後乜Q事都冇 只系白比兩個月 算好彩
作者: siusiufei 時間: 2010-2-6 00:54
HGC 10MB
ping 唔到, tracert 唔到 www.youku.com
[attach]999012[/attach]
作者: EOS 時間: 2010-2-6 00:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 00:56
回歸和諧了... 一切依舊....

"要快可以好快, 要慢可以好慢, 阿爺要你回娘家就即刻拜拜 ..."
作者: regangold 時間: 2010-2-6 00:58
好..好呀..由我失蹤左個幾鐘..我班朋友以為我玩佢地..結果唔來香港..
和記..你咁玩一玩..我...我...
作者: EOS 時間: 2010-2-6 00:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waishingme 時間: 2010-2-6 01:00
佢可能係其中一位受害者
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: 3470 時間: 2010-2-6 01:00
好消息,我上到QQ,恢復大陸網絡
作者: EOS 時間: 2010-2-6 01:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siusiufei 時間: 2010-2-6 01:07
又正常番LU...
作者: iam980 時間: 2010-2-6 01:15
大陆网..filter hong kong user ip. QQ cannot login
作者: bluesky 時間: 2010-2-6 01:20
依家hgc上到優酷了...

