Board logo

標題: 和仔11:30又上唔到大陆网 [打印本頁]

作者: bruin    時間: 2010-2-5 23:49     標題: 和仔11:30又上唔到大陆网

和仔用家今晚是咪有同样情况?好似最近都好密下上到都是龟速,重有1个月,忍埋你
作者: regangold    時間: 2010-2-5 23:50

本帖最後由 regangold 於 2010-2-5 23:51 編輯

唔止上唔到,仲要QQ,YY,YOUKU都唔得..我死硬啦..我有朋友聽日來香港..我未比電話NO佢...
作者: regangold    時間: 2010-2-5 23:52

救命阿...
作者: siusiufei    時間: 2010-2-5 23:54

我仲以為我自己先係咁~.~"
尋晚就出海慢, 今晚到番大陸慢...
作者: regangold    時間: 2010-2-5 23:54

我仲有9個月阿..
作者: kwloli    時間: 2010-2-5 23:59

本帖最後由 kwloli 於 2010-2-6 00:00 編輯

還以為是個人問題..原來大有人在....
MSN登入時好友全部顯示離線,之後一個一個登入--.--
再來是一些國外網站不斷出線502錯誤和完全了無法顯示正常及登入非常緩慢...
再來是OLINE GAME方面...PING數值不段刷新....
我也懶得打出投訴了...反正都是修不好.....我還有7個月就到期.....
快可以脫離苦海了~
作者: 可聽可樂    時間: 2010-2-5 23:59

我都係
作者: bruin    時間: 2010-2-6 00:00

我都5月先到期,真是顶唔顺,比多几个月都要走
作者: siusiufei    時間: 2010-2-6 00:01

我仲有半年
作者: hklkf    時間: 2010-2-6 00:02

我都係
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:04

以前個電話係24小時嫁,做咩而家唔係...
作者: ericjoe    時間: 2010-2-6 00:06

回復 10# hklkf


根本和仔唔夠Bandwidth 同大陸PEERING... 行左99蚊100M 後越黎越嚴重. 應該係水位細左, 大陸BANDWIDTH 又貴(小弟知RATE LIMIT 上大陸嚴重)...  如果裝HKBN 會唔會好D?
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:07

只係大陸電信線路死晒, 中移動線路無死到
不過宜家ICMP出街封死晒, 叫人點做troubleshooting?!?!
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:11

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:12 編輯
回復  hklkf


根本和仔唔夠Bandwidth 同大陸PEERING... 行左99蚊100M 後越黎越嚴重. 應該係水位細左, 大 ...
ericjoe 發表於 2010-2-6 00:06


唔會唔夠, 足夠有突, 上大陸頻寬係HGC全港最多
不過可能係大陸政府有關方面有限制, 即係有導向飛彈阻攔, 被炸散晒

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 99&pid=22409115
作者: bruin    時間: 2010-2-6 00:11

刹价超人做到咁来抢客,开始有D担心月底转过去又是咁:funk:
作者: bluesky    時間: 2010-2-6 00:11

我個hgc 上唔到youku, taobao
但上到百度

但pccw 今晚上呢2度就超快
作者: kwokhokay    時間: 2010-2-6 00:13

回復 12# ericjoe
hkbn 好似仲唔夠
作者: 殛克    時間: 2010-2-6 00:14

big6完全死哂, 上本地慢過出海
作者: bruin    時間: 2010-2-6 00:15

回復 16# bluesky


    真是暈,我都上到百度其他都是唔得
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:19

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:20 編輯
我個hgc 上唔到youku, taobao
但上到百度
bluesky 發表於 2010-2-6 00:11


咁奇怪....
百度喺家居都係用中國電信條線路..... 點解得佢會無事?

中移動線路無死到.... 當然去到 http://www.chinamobile.com/
作者: ericjoe    時間: 2010-2-6 00:21

回復  ericjoe
hkbn 好似仲唔夠
kwokhokay 發表於 2010-2-6 00:13


Thx...  不過真係頂唔順... 呢排和仔上大陸時得時超慢... 而家全死....既然BW 夠, 係線斷/routing issue or config problem??... 咁大間和仔, upstream peering 應該唔少, SET 錯 BGP policy????
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:22

算..由我朋友決定來唔來香港
作者: siusiufei    時間: 2010-2-6 00:25

用移動既 JOJOHOT 去到
http://bbs.jojohot.com
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:25

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:26 編輯

呢家icmp出街又好返(只限大陸) ?
tracert www.youku.com 無問題, telnet www.youku.com 80 無問題, 但係個網竟然係上唔到?

[attach]999000[/attach]
作者: ericjoe    時間: 2010-2-6 00:29

呢家icmp出街又好返(只限大陸) ?
tracert  無問題, telnet  80 無問題, 但係個網竟然係上唔到?

...
waishingme 發表於 2010-2-6 00:25



Still can't browse to china webs.... DLS....   忽然發覺....  原來自己不經不覺成日上大陸網... 仲係好耐了....
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:31

qq.com都上到
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:32

真係搞咩鬼... connected... established.... 但係下載唔到....
作者: 3470    時間: 2010-2-6 00:33

我也上不QQ:funk:
作者: yeung0_0    時間: 2010-2-6 00:33

上唔到QQ
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:34

最重要係..WEB.QQ.COM都上唔到,用唔到WEB QQ
作者: yeung0_0    時間: 2010-2-6 00:36

最重要係..WEB.QQ.COM都上唔到,用唔到WEB QQ
regangold 發表於 2010-2-6 00:34



無野講
岩岩登錄左半個鍾QQ都係LOGIN緊 一上黎原來大把人都係咁
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:38

無野講
岩岩登錄左半個鍾QQ都係LOGIN緊 一上黎原來大把人都係咁
yeung0_0 發表於 2010-2-6 00:36



    你睇下2樓就知我點比和記玩死
作者: 3470    時間: 2010-2-6 00:38

我上唔到QQ。真是氣死了
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:39

本帖最後由 waishingme 於 2010-2-6 00:41 編輯
qq.com都上到
regangold 發表於 2010-2-6 00:31


我暈暈暈.... 我狂暈暈暈.......
www.qq.com 網頁打開到... 但係做tracert www.qq.com 就話出唔到街.....
作者: yeung0_0    時間: 2010-2-6 00:41

你睇下2樓就知我點比和記玩死
regangold 發表於 2010-2-6 00:38



用電信VPN
http://dl.dropbox.com/u/2361518/linqu-VPN.rar
帳號:8888
密碼:123123
測試帳戶黎
有急事既可以頂住當先
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:45

用電信VPN

帳號:8888
密碼:123123
測試帳戶黎
有急事既可以頂住當先 ...
yeung0_0 發表於 2010-2-6 00:41



    非常感謝
作者: outdays    時間: 2010-2-6 00:49

還以為是個人問題..原來大有人在....
MSN登入時好友全部顯示離線,之後一個一個登入--.--
再來是一些國外網 ...
kwloli 發表於 2010-2-5 23:59

算吧拉 我本來系今年1月中約滿 但系頂佢唔順 上年11月改用hkbn後乜Q事都冇  只系白比兩個月 算好彩
作者: siusiufei    時間: 2010-2-6 00:54

HGC 10MB
ping 唔到, tracert 唔到 www.youku.com
[attach]999012[/attach]
作者: EOS    時間: 2010-2-6 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 00:56

而家係咪好返喇 ? o岩o岩返 ... 好似無事喎
EOS 發表於 2010-2-6 00:54



    回歸和諧了... 一切依舊....
"要快可以好快, 要慢可以好慢, 阿爺要你回娘家就即刻拜拜 ..."
作者: regangold    時間: 2010-2-6 00:58

好..好呀..由我失蹤左個幾鐘..我班朋友以為我玩佢地..結果唔來香港..
和記..你咁玩一玩..我...我...
作者: EOS    時間: 2010-2-6 00:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waishingme    時間: 2010-2-6 01:00

得丫 ... 你部機係咪有問題啊 ?  

@ 01:00
EOS 發表於 2010-2-6 00:59


佢可能係其中一位受害者
    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: 3470    時間: 2010-2-6 01:00

好消息,我上到QQ,恢復大陸網絡
作者: EOS    時間: 2010-2-6 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siusiufei    時間: 2010-2-6 01:07

又正常番LU...
作者: iam980    時間: 2010-2-6 01:15

大陆网..filter hong kong user ip. QQ cannot login
作者: bluesky    時間: 2010-2-6 01:20

依家hgc上到優酷了...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2