Board logo

標題: FW: HKBN 光纖入屋安裝實錄 [打印本頁]

作者: baby16    時間: 2010-1-23 23:21     標題: FW: HKBN 光纖入屋安裝實錄

本帖最後由 baby16 於 2010-1-23 23:25 編輯

FW: HKBN 光纖入屋安裝實錄.

1.
[attach]993555[/attach]
由屋外拉入的白色光纖,接駁在這盒子,在轉駁成黃色光纖patch cord,此時訊號仍是光能。

2.
[attach]993556[/attach]
關鍵是接駁在這訊號轉換器,將光訊轉換成電訊號

3.
[attach]993557[/attach]
上面三盞燈是顯示入屋光訊的狀態;
下面最低的顯示數據傳輸(沒著的是寬頻電視的狀態)。
作者: big_nature    時間: 2010-1-23 23:28

FW: HKBN 光纖入屋安裝實錄.

1.

由屋外拉入的白色光纖,接駁在這盒子,在轉駁成黃色光纖patch cord,此時 ...
baby16 發表於 2010-1-23 23:21

$99?

作者: bassfranky    時間: 2010-1-24 00:49

如果係$99就唔晒問,一定係高鈞,之前仲15/16緊高鈞定佳佳添!!!
作者: Shalala    時間: 2010-1-24 01:19

如果我可以就好lor.........現在PXXW $250 per month , 改平D plan($154) 要放棄 nowtv D 臺 , 還要 24month contract......chi chi day.....
HKBB $159 100mb + babyTV full channels.
作者: baby16    時間: 2010-1-24 02:07

本帖最後由 baby16 於 2010-1-24 02:09 編輯

回復 2# big_nature


the post just forward, not mine. I not know how much pay of this.
作者: 風十三    時間: 2010-1-24 19:02

請問係邊區?
作者: compuman    時間: 2010-1-24 19:06

如果我可以就好lor.........現在PXXW $250 per month , 改平D plan($154) 要放棄 nowtv D 臺 , 還要 24mont ...
Shalala 發表於 2010-1-24 01:19

159包唔包電話?

bbTV真係全部睇哂咩...
我見網上面個plan係159包bbTV"基本"頻道+電話...
作者: big_nature    時間: 2010-1-24 19:21

回復 5# baby16
家人申請?
CS打過電話比我offer
$99 BB100
$20 telephone!
但同PVVW有合約.
要18個月後先會見到高錕!

作者: baby16    時間: 2010-1-25 00:58

oh... if only bb100 is $99 only, no telephone line included.
作者: baby16    時間: 2010-1-25 01:00

Is not my home stuffs to apply hkbn, the my building still not yet have coveraged.
just know many users, are discussion the hkbn fiber equirements, I also want to know what is. so seraching about relations, and post it here. all soucre from website.
作者: waiwai8    時間: 2010-1-25 22:22

但是我個CS同我講CAT5可以行BB100加BBTV
作者: T.Y    時間: 2010-1-25 23:12

但PCCW其實是電話線還是光纖?
因為聽人講是用電話線
作者: casemodder97    時間: 2010-1-25 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wkfan    時間: 2010-1-26 00:15

乜光纖唔係要打孖黎行架咩....
有錯請指點.... thanks!
作者: baby16    時間: 2010-1-26 00:16

回復  baby16


    How many MB?
I am using 1000MB
casemodder97 發表於 2010-1-25 23:39



    Not know. possible is 100Mb only. not mine to install Fiber to Home.
作者: baby16    時間: 2010-1-26 00:16

但PCCW其實是電話線還是光纖?
因為聽人講是用電話線
T.Y 發表於 2010-1-25 23:12



pccw no fiber to home. expected, the 100MB/1000MB fiber plan.
作者: 白戶則道    時間: 2010-1-26 02:22

乜光纖唔係要打孖黎行架咩....
有錯請指點.... thanks!
wkfan 發表於 2010-1-26 00:15

唔一定的
作者: 3K    時間: 2010-1-26 02:35

但PCCW其實是電話線還是光纖?
因為聽人講是用電話線
T.Y 發表於 2010-1-25 23:12



  同hkBn一樣 cat5e
作者: linus    時間: 2010-1-26 09:10

乜光纖唔係要打孖黎行架咩....
有錯請指點.... thanks!
wkfan 發表於 2010-1-26 00:15


Single Fibre Bi-directional WDM (Wavelength Division Multiplexing)
Use different wavelength of light source in each direction
作者: eddy    時間: 2010-1-26 10:15

有冇人知佢個轉換器可唔可以當埋router 用?
作者: kirafung    時間: 2010-1-26 11:53

我都想整返條, 不過有師兄話同就咁一條 cat5e 入屋冇乜大分別~
都係就咁算了~
作者: CarterLai    時間: 2010-1-26 12:38

如果係$99就唔晒問,一定係高鈞,之前仲15/16緊高鈞定佳佳添!!!
bassfranky 發表於 2010-1-24 00:49



    佳佳係咩意?
作者: baby16    時間: 2010-1-26 13:27

佳佳係咩意?
CarterLai 發表於 2010-1-26 12:38



   pccw
作者: hkmb    時間: 2010-1-26 14:21

如果係$99就唔晒問,一定係高鈞,之前仲15/16緊高鈞定佳佳添!!!
bassfranky 發表於 2010-1-24 00:49



    高鈞 即係?
作者: goddesstony    時間: 2010-1-26 16:20

高鈞 即係?
hkmb 發表於 2010-1-26 14:21



    即係fiber囉~
即係hkbb囉~
作者: bassfranky    時間: 2010-1-26 16:43

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 草帽仔    時間: 2010-1-27 14:06

同hkBn一樣 cat5e
3K 發表於 2010-1-26 02:35

師兄你講既係屋外定屋內用?
我見我個條好似係電話線
作者: 3K    時間: 2010-1-27 14:44

師兄你講既係屋外定屋內用?
我見我個條好似係電話線
草帽仔 發表於 2010-1-27 14:06


PCCW 係十幾年前開始 (由ATM 時代) 新放既入屋線已經係 CAT5/CAT5E 啦!
電話線係個用途 , 唔代表條線本身!攞條CAT7都可以做電話線!
唔好俾HKBN 垃圾MAKETING 廣告洗腦 !
作者: wkfan    時間: 2010-1-27 15:08

Single Fibre Bi-directional WDM (Wavelength Division Multiplexing)
Use different wavelength of lig ...
linus 發表於 2010-1-26 09:10



   
原來係咁....
thanks! :)
作者: choymanyi    時間: 2010-1-27 19:01

本帖最後由 choymanyi 於 2010-1-27 19:08 編輯

師兄就好啦!我等成幾年仲用緊Microwave  10MB$128+98電話好善慕條光纖琴日重要收到咁既信
(OCR)
現本公司鄭重發聲明,本公司早已於二零零三年六月二十三日以書面提出有意於
翠灣村免費安裝及提升網絡設施並提交提升網絡設施工程建議書予貴法團審
批。應貴法團於二零零六年五月二十六日之書面要求,於同年七月十日提交網絡
設施工程建議書之中文版予貴法團再次存錄及審批。多年來,我司一直積極跟進
有關提升網絡設施工程,並多次以電話及書信形式要求正面回覆及落實施工日
期,可惜唯白二零零六年五月二十六日以後,我司並未收到貴法圍之任何回覆,
以至上述工程期一再廷誤。
就翠灣村而言,本公司自二零零二年己於貴屋苑安裝無線電訊網絡設施,為改
善寬頻上網速度及電訊服務之穩定性,大廈必須先完成安裝香港寬頻光纖網絡設
施,貴屋苑住客方可享用香港寬頻之光纖寬頻上網服務或家居電話服務。本公司
將會承擔全部有關本電訊設備之安裝及維修費用及保證本電訊設備不會影響
貴大廈現有的電訊系統運作及維修。
我司現承諾閣下,倘若我司於二零一零年二月五日前收到貴業主立案法團之書
面回覆及確認,有關工程將於二零一零年二月二十二日立即展開,是項工程大概
需時二十個工作天

不過隨依封信之後由平時~DL:0.87MB/~UL:5~6MB


~DL:6~9MB/~UL:5~6MB

作者: choymanyi    時間: 2010-1-27 19:12

仲有問下Microwave可提供全棟大廈幾多容量?thx
作者: pp5678f    時間: 2010-1-27 20:46

hkbn 的 Microwave傳輸,可以很慢.....少至5KB都沒有wow.....四五年前見過..
作者: wah9134    時間: 2010-1-27 21:53

師兄你月費幾多丫?:funk:
作者: choymanyi    時間: 2010-1-27 22:17

我?$98>(2005~2006)$128(2007~2010)
作者: KinChungE    時間: 2010-1-27 22:19

回復 20# eddy

好簡單既答案:
唔可以
作者: baby16    時間: 2010-1-29 04:40

請問係邊區?
風十三 發表於 2010-1-24 19:02


not mine la.
so not sure which distance.
作者: waishingme    時間: 2010-1-29 05:05

原來佢地微波宜家仲有地區有得用優惠價續約.... 想當年佢地話我知唔做我果樹生意, 合約一完就收返正價月費, 唔會提供任何新/續約offer, 趕客走
作者: 7G    時間: 2010-1-29 08:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: compuman    時間: 2010-1-29 10:11

以前由802.11b開始,即係全幢share 600KB/s左右。依家可能係802.11g。
7G 發表於 2010-1-29 08:20

HKBN用o個隻無線好似叫LMDS喎...
我記得係10M(最高)...

我當年68蚊時期裝過...平均速度得3xKB...
想當年我用3HK(3G...出左個零月度)都有4xKB...

再早一期既係叫WaveLAN...係有張PCMCIA card裝o係部機度...收學校頂既發射站...
我都試過裝...點知上到黎完全冇signal...裝唔到...
作者: 7G    時間: 2010-1-29 13:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: choymanyi    時間: 2010-1-29 23:38

本帖最後由 choymanyi 於 2010-1-29 23:42 編輯

我用LAN架Bor!
[attach]996282[/attach]

依家仲有5~9MB Wor!
  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2