Board logo

標題: HMV 可能就黎摺 [打印本頁]

作者: chue    時間: 2018-12-5 21:46     標題: HMV 可能就黎摺

HMVOD 會唔會一齊摺?


作者: kofz    時間: 2018-12-6 11:51

本帖最後由 kofz 於 2018-12-6 11:53 編輯
HMVOD 會唔會一齊摺?
chue 發表於 2018-12-5 21:46

HMV同HMVOD

幕後老細都係朱太
https://hk.finance.appledaily.com/finance/realtime/article/20181204/58991763

唔再投資好快收皮
作者: solexkey    時間: 2018-12-6 12:04

motorola
作者: chinwah    時間: 2018-12-6 15:15

臨死啲所謂特價都係貴過人地,
佢都係攬住啲貨摺埋算吧啦!

以CWB店為例,$9 DVD,當中1/3係三級片
canton pop黑膠碟,人地賣$330, 佢賣$499再 75折,都$374.25
全部原價都大mark到高一高,點會買得落
喺呢個時代資訊流通咁快又咁透明
再加埋網上數位服務,
實體碟真係小眾死硬fans先會買
作者: solexkey    時間: 2018-12-6 20:32

最抵都喺5蚊熱狗
作者: happy_99    時間: 2018-12-6 20:44

齋做賣野, 好難唯到本, 就算唔洗交租, 都唔會賺好多.
作者: chue    時間: 2018-12-6 23:41

所以咪做 VOD 咯,個問題係呢度講廣播,VOD 都算既,賣 CD 就唔係討論重點,不過可能齊齊摺
作者: kenken33    時間: 2018-12-7 02:00

齋做賣野, 好難唯到本, 就算唔洗交租, 都唔會賺好多.
happy_99 發表於 6-12-2018 20:44



    主要佢租既地段太貴,回唔到本。其實佢一路都有賣開影音設備產品,不過比重唔大,如果主力賣音響耳機設備,副業繼續賣碟反而有得做下。
作者: chue    時間: 2018-12-7 07:06

咁呢個真.銅鑼灣店位處地王,佢仲要一租租幾層樓,最高果層係餐廳,餐廳又唔分租減輕下

不過呢個可能同時代表香港經濟下滑現象,HMV 有機會係故意欠租等業主"主動"收回,保留實力另外搵地租平D都未定

所以我先話可能就摺,而唔係就摺,就係考慮到個可能性
作者: eniao    時間: 2018-12-7 09:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2018-12-7 10:18

本帖最後由 chue 於 2018-12-7 10:21 編輯

係壯士斷臂.呢D係商業策略,但對名聲有損,值唔值得咁做好睇蕭公子點諗,又或者真係結束門巿生意但未知會否保留 VOD,呢個先係我要問既,其他商戰野並非討論重點
作者: chinwah    時間: 2018-12-7 10:23

最抵都喺5蚊熱狗
solexkey 發表於 2018-12-6 20:32



最慘HMV佢淨得狗,
啲人寧願轉個角落 宜家 食7蚊狗, 10蚊連埋汽水,
仲有其他pizza,肉丸,雪糕揀, 平食多元化好多
作者: pc1668    時間: 2018-12-7 13:22

咁呢個真.銅鑼灣店位處地王,佢仲要一租租幾層樓,最高果層係餐廳,餐廳又唔分租減輕下

不過呢個可能同時代表 ...
chue 發表於 2018-12-7 07:06


"銅鑼灣店位處地王,佢仲要一租租幾層樓,最高果層係餐廳" ... the location is very ok (to me ).  If moving to somewhere far far away, wont go there anymore
作者: pc1668    時間: 2018-12-7 13:23

最慘HMV佢淨得狗,
啲人寧願轉個角落 宜家 食7蚊狗, 10蚊連埋汽水,
仲有其他pizza,肉丸,雪糕揀, 平食多 ...
chinwah 發表於 2018-12-7 10:23


ikea is even better
作者: solexkey    時間: 2018-12-7 13:32

本帖最後由 solexkey 於 2018-12-7 13:34 編輯
ikea is even better
pc1668 發表於 2018-12-7 13:23


食熱狗嘅話家人鍾意食HMV熱狗多d, 比較熱辣辣
嫌IKEA熱狗只有微温,唔食好耐
作者: chan2jonathan    時間: 2018-12-7 14:00

時代巨輪.......
作者: pc1668    時間: 2018-12-7 15:11

食熱狗嘅話家人鍾意食HMV熱狗多d, 比較熱辣辣
嫌IKEA熱狗只有微温,唔食好耐 ...
solexkey 發表於 2018-12-7 13:32


oic...but ikea has a variety of food .





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2