Board logo

標題: 請問Magic TV個DC插頭是2.1mm定2.5mm? [打印本頁]

作者: tere5    時間: 2017-8-31 15:39     標題: 請問Magic TV個DC插頭是2.1mm定2.5mm?

請問Magic TV個DC插頭是2.1mm定2.5mm?

THX!
作者: wklie    時間: 2017-8-31 16:47

回覆 1# tere5

5.5mm x 2.1mm DC 12V 3A (4A for MTV7000D or MTV8000D)
作者: tere5    時間: 2017-8-31 16:49

回覆  tere5

5.5mm x 2.1mm DC 12V 3A (4A for MTV7000D or MTV8000D)
wklie 發表於 2017-8-31 16:47



    Thank you !!
作者: polarhei    時間: 2017-8-31 16:57

12 V DC 通常係 2.1mm 直徑.  呢味野我問過人.

不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, 因為內置程式噉差, 加上實際情況. 因此我改為用外置USB算數. 其中一個原因, 錄完可以即移. 另外, 系統支援新制例如NTFS, EXT4
作者: KinChungE    時間: 2017-8-31 17:40

12 V DC 通常係 2.1mm 直徑.  呢味野我問過人.

不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, ...
polarhei 發表於 2017-8-31 16:57


冇話通常
唔少LCD Mon / HDD Docking用2.5mm
作者: polarhei    時間: 2017-8-31 18:00

回覆 5# KinChungE

不過電源輸入時係相容, 因為60W DC, 一般係2.1. 我亦擔心過用唔到(我指2.1). 火牛死過幾次, 遙控壞左就用WI-FI頂上(當然, 事前整左白名單防白撞, 除非有人顛到知道允許既MAC地址.). 我想知道邊個MCE遙控價格合理. 我知道羅技出品, 但功能太過多, 我減少一個問題, 居然增加最少兩個新問題有冇鬼搞錯.
作者: lnchu    時間: 2017-8-31 18:11

Search 舊post,鴨記有代用唔哂用MCE. 真想MCE 淘個幾十元.
作者: tere5    時間: 2017-8-31 20:20

本帖最後由 tere5 於 2017-8-31 21:21 編輯

我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE,
只用2粒aaa電(原裝要4粒),
但最衰按鍵冇背光!
作者: tere5    時間: 2017-8-31 20:32

我用緊隻雜嘜牛個DC插爛咗,想淘隻Delta牛
見到有D兼用2.5同2.1, 但有D只係for 2.5
有朋友話12v 4a以上多是2.5, 所以想確定size先.
作者: ccc123    時間: 2017-8-31 20:36

4A。。。。。much better。。。。。
作者: tere5    時間: 2017-8-31 20:39

另外請教下有人話換牛不妨用大些少
如果用隻12V 10A會太大嗎?
有乜好處或壞處?
作者: KinChungE    時間: 2017-9-1 00:16

另外請教下有人話換牛不妨用大些少
如果用隻12V 10A會太大嗎?
有乜好處或壞處? ...
tere5 發表於 2017-8-31 20:39


大左冇壞處
好處係穩定D

正如電腦, 就算部機用2xxW電, 都唔建議你買300W牛, 買到500W就穩陣咁解
作者: tere5    時間: 2017-9-1 08:42

大左冇壞處
好處係穩定D

正如電腦, 就算部機用2xxW電, 都唔建議你買300W牛, 買到500W就穩陣咁解 ...
KinChungE 發表於 2017-9-1 00:16



    I see, Thx 大師 !
作者: carlau    時間: 2017-9-1 12:44

我睇論壇有D人用環型牛加大電容話畫質重會好D

via HKEPC Reader for Android
作者: lnchu    時間: 2017-9-1 13:00

回覆 14# carlau

用線性牛當然是比switching 牛好,但價錢貴幾倍。
作者: carlau    時間: 2017-9-1 13:07

回復 15 #lnchu

唔用環型牛,用普通火牛加整流應該都可以,唔會貴好多, 我始終覺得電子牛比較容易著火,唔用時我會關電制

via HKEPC Reader for Android
作者: citibatter    時間: 2017-9-1 13:20

回覆  KinChungE

不過電源輸入時係相容, 因為60W DC, 一般係2.1. 我亦擔心過用唔到(我指2.1). 火牛死過幾 ...
polarhei 發表於 2017-8-31 18:00


Magic TV Remote Function.jpg

圖片附件: Magic TV Remote Function.jpg (2017-9-1 13:20, 129.31 KB) / 下載次數 43
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2008561&k=dd65c3b58289375001b9929ae4034a55&t=1782234308&sid=3NrXMsXCNM


作者: chenght    時間: 2017-9-1 13:59

其實買2.5mm都ok. 好多2.5係同時支援2.1mm.

再加上其實2.5mm 都插得入。
作者: tere5    時間: 2017-9-1 14:11

其實買2.5mm都ok. 好多2.5係同時支援2.1mm.

再加上其實2.5mm 都插得入。
chenght 發表於 2017-9-1 13:59



    OK!
作者: diy-apprentice    時間: 2017-9-1 15:48

我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE,
只用2粒aaa電(原裝要4粒),
但最衰按鍵冇背光! ...
tere5 發表於 2017-8-31 20:20


其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。
作者: tere5    時間: 2017-9-1 16:02

本帖最後由 tere5 於 2017-9-1 16:03 編輯
其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。 ...
diy-apprentice 發表於 2017-9-1 15:48



    呢樣真係唔知喎!

   咁請問如何只用兩粒, 是左边兩粒定右边兩粒?

   今晚返去試下先, Thx!
作者: diy-apprentice    時間: 2017-9-1 16:10

呢樣真係唔知喎!

   咁請問如何只用兩粒, 是左边兩粒定右边兩粒?

   今晚返去試下先, Thx! ...
tere5 發表於 2017-9-1 16:02


把開背蓋,右手邊兩粒串聯的位置放兩粒電就可以用。
作者: C_Law    時間: 2017-9-1 16:20

其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。 ...
diy-apprentice 發表於 2017/9/1 15:48


竟然有如此古怪的設計!
如果裝入無用過都可能自己漏水的金xx電池豈不是………

為何會這樣設計?除了後備之外,重有無其它用途?
Balance 返個重量!?
作者: diy-apprentice    時間: 2017-9-1 16:30

竟然有如此古怪的設計!
如果裝入無用過都可能自己漏水的金xx電池豈不是………

為何會這樣 ...
C_Law 發表於 2017-9-1 16:20


這兩個額外的電池位根本只係得兩個contact,係無接線連接的!
作者: chewybar    時間: 2017-9-2 22:17


作者: TH30    時間: 2017-9-2 22:32

這兩個額外的電池位根本只係得兩個contact,係無接線連接的!
diy-apprentice 發表於 2017-9-1 04:30 PM


一定是電池廠的陰謀。說明書又唔講。D人換電時一換就四粒唔會咁神心逐粒他下仲有幾V。
作者: wing903    時間: 2017-9-3 11:56

我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE,
只用2粒aaa電(原裝要4粒),
但最衰按鍵冇背光! ...
tere5 發表於 2017-8-31 20:20


鴨記 which shop?
作者: hkaiw    時間: 2017-9-3 16:44

不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, 因為內置程式噉差, 加上實際情況. 因此我改為用外置USB算數. 其中一個原因, 錄完可以即移. 另外, 系統支援新制例如NTFS, EXT4
polarhei 發表於 2017-8-31 16:57

前年家人那部 3700D 便壞了硬碟(內裡是日立 500GB),其後我拆下來檢查便發現有 Bad Sector,不知道是否因為開啟了時間倒流模式所致。
作者: C-Leung    時間: 2017-9-3 17:07

我手頭有2個mtv3000 remote
2個都confirm咗要入晒4粒電先用到…
作者: wing903    時間: 2017-9-3 18:38

我手頭有2個mtv3000 remote
2個都confirm咗要入晒4粒電先用到…
C-Leung 發表於 2017-9-3 17:07


my mtv3000 入2粒電用到
作者: C-Leung    時間: 2017-9-3 18:47

回復 30 #wing903
我其中一隻remote拆開咗,見到電池倉頂果2粒電嘅金屬片係駁通
底2粒個金屬片就分別焊落電路板
我呢款應該係直接行6v去供電

唔知會唔會後期電路板design改咗,但remote殼冇改所以先會有你地果個情況?
作者: tere5    時間: 2017-9-3 19:17

本帖最後由 tere5 於 2017-9-3 19:25 編輯
鴨記 which shop?
wing903 發表於 2017-9-3 11:56



    大約在近公廁左手三四檔.
作者: tere5    時間: 2017-9-3 19:23

我有兩隻原裝遙控(白色),左手邊兩粒新電池右手邊兩粒舊電池咁樣係用到
但掉轉就唔得,但一定要入哂4粒電池.
作者: polarhei    時間: 2017-9-4 17:57

回覆 28# hkaiw

有可能. 當然, 硬碟自身都係問題.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2