作者: tere5 時間: 2017-8-31 15:39 標題: 請問Magic TV個DC插頭是2.1mm定2.5mm?
請問Magic TV個DC插頭是2.1mm定2.5mm?
THX!
作者: wklie 時間: 2017-8-31 16:47
回覆 1# tere5
5.5mm x 2.1mm DC 12V 3A (4A for MTV7000D or MTV8000D)
作者: tere5 時間: 2017-8-31 16:49
Thank you !!
作者: polarhei 時間: 2017-8-31 16:57
12 V DC 通常係 2.1mm 直徑. 呢味野我問過人.
不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, 因為內置程式噉差, 加上實際情況. 因此我改為用外置USB算數. 其中一個原因, 錄完可以即移. 另外, 系統支援新制例如NTFS, EXT4
作者: KinChungE 時間: 2017-8-31 17:40
冇話通常
唔少LCD Mon / HDD Docking用2.5mm
作者: polarhei 時間: 2017-8-31 18:00
回覆 5# KinChungE
不過電源輸入時係相容, 因為60W DC, 一般係2.1. 我亦擔心過用唔到(我指2.1). 火牛死過幾次, 遙控壞左就用WI-FI頂上(當然, 事前整左白名單防白撞, 除非有人顛到知道允許既MAC地址.). 我想知道邊個MCE遙控價格合理. 我知道羅技出品, 但功能太過多, 我減少一個問題, 居然增加最少兩個新問題有冇鬼搞錯.
作者: lnchu 時間: 2017-8-31 18:11
Search 舊post,鴨記有代用唔哂用MCE. 真想MCE 淘個幾十元.
作者: tere5 時間: 2017-8-31 20:20
本帖最後由 tere5 於 2017-8-31 21:21 編輯
我都在鴨記買咗代用remote($50)唔用MCE,
只用2粒aaa電(原裝要4粒),
但最衰按鍵冇背光!
作者: tere5 時間: 2017-8-31 20:32
我用緊隻雜嘜牛個DC插爛咗,想淘隻Delta牛
見到有D兼用2.5同2.1, 但有D只係for 2.5
有朋友話12v 4a以上多是2.5, 所以想確定size先.
作者: ccc123 時間: 2017-8-31 20:36
4A。。。。。much better。。。。。
作者: tere5 時間: 2017-8-31 20:39
另外請教下有人話換牛不妨用大些少
如果用隻12V 10A會太大嗎?
有乜好處或壞處?
作者: KinChungE 時間: 2017-9-1 00:16
大左冇壞處
好處係穩定D
正如電腦, 就算部機用2xxW電, 都唔建議你買300W牛, 買到500W就穩陣咁解
作者: tere5 時間: 2017-9-1 08:42
I see, Thx 大師 !
作者: carlau 時間: 2017-9-1 12:44
我睇論壇有D人用環型牛加大電容話畫質重會好D
via HKEPC Reader for Android
作者: lnchu 時間: 2017-9-1 13:00
回覆 14# carlau
用線性牛當然是比switching 牛好,但價錢貴幾倍。
作者: carlau 時間: 2017-9-1 13:07
回復 15 #lnchu
唔用環型牛,用普通火牛加整流應該都可以,唔會貴好多, 我始終覺得電子牛比較容易著火,唔用時我會關電制
via HKEPC Reader for Android
作者: citibatter 時間: 2017-9-1 13:20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2008561&k=dd65c3b58289375001b9929ae4034a55&t=1782234308&sid=3NrXMsXCNM

作者: chenght 時間: 2017-9-1 13:59
其實買2.5mm都ok. 好多2.5係同時支援2.1mm.
再加上其實2.5mm 都插得入。
作者: tere5 時間: 2017-9-1 14:11
OK!
作者: diy-apprentice 時間: 2017-9-1 15:48
其實原裝的只要兩粒就可以推動,另外兩炆只係當作後備。而家我的遙控都只係入兩粒入去算數,一樣照用。
作者: tere5 時間: 2017-9-1 16:02
本帖最後由 tere5 於 2017-9-1 16:03 編輯
呢樣真係唔知喎!
咁請問如何只用兩粒, 是左边兩粒定右边兩粒?
今晚返去試下先, Thx!
作者: diy-apprentice 時間: 2017-9-1 16:10
把開背蓋,右手邊兩粒串聯的位置放兩粒電就可以用。
作者: C_Law 時間: 2017-9-1 16:20
竟然有如此古怪的設計!
如果裝入無用過都可能自己漏水的金xx電池豈不是………

為何會這樣設計?除了後備之外,重有無其它用途?
Balance 返個重量!?
作者: diy-apprentice 時間: 2017-9-1 16:30
這兩個額外的電池位根本只係得兩個contact,係無接線連接的!

作者: chewybar 時間: 2017-9-2 22:17
作者: TH30 時間: 2017-9-2 22:32
一定是電池廠的陰謀。說明書又唔講。D人換電時一換就四粒唔會咁神心逐粒他下仲有幾V。
作者: wing903 時間: 2017-9-3 11:56
鴨記 which shop?
作者: hkaiw 時間: 2017-9-3 16:44
不過, 最近我部MAGICTV唔知搞咩野, 用唔到內部硬碟. 不過, 因為內置程式噉差, 加上實際情況. 因此我改為用外置USB算數. 其中一個原因, 錄完可以即移. 另外, 系統支援新制例如NTFS, EXT4
polarhei 發表於 2017-8-31 16:57
前年家人那部 3700D 便壞了硬碟(內裡是日立 500GB),其後我拆下來檢查便發現有 Bad Sector,不知道是否因為開啟了時間倒流模式所致。
作者: C-Leung 時間: 2017-9-3 17:07
我手頭有2個mtv3000 remote
2個都confirm咗要入晒4粒電先用到…
作者: wing903 時間: 2017-9-3 18:38
my mtv3000 入2粒電用到
作者: C-Leung 時間: 2017-9-3 18:47
回復 30 #wing903
我其中一隻remote拆開咗,見到電池倉頂果2粒電嘅金屬片係駁通
底2粒個金屬片就分別焊落電路板
我呢款應該係直接行6v去供電
唔知會唔會後期電路板design改咗,但remote殼冇改所以先會有你地果個情況?
作者: tere5 時間: 2017-9-3 19:17
本帖最後由 tere5 於 2017-9-3 19:25 編輯
大約在近公廁左手三四檔.
作者: tere5 時間: 2017-9-3 19:23
我有兩隻原裝遙控(白色),左手邊兩粒新電池右手邊兩粒舊電池咁樣係用到
但掉轉就唔得,但一定要入哂4粒電池.
作者: polarhei 時間: 2017-9-4 17:57
回覆 28# hkaiw
有可能. 當然, 硬碟自身都係問題.


