作者: 冷 時間: 2016-4-19 02:30 標題: mytv super入面乜都要另外比錢
本帖最後由 冷 於 2016-4-19 12:08 編輯
頭先諗住睇starwars....點知


用個盒發現要另外比錢先睇到外購野

APPS版又係睇唔到,又要另外比錢....

迪士尼點播要錢 $68

disney channel 又$50
樣樣都計錢.....仲要APPS版同STB版係分開計!
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1882863&k=674b9af7b38394fbc89d17737ac8ede9&t=1782588966&sid=38cnxaFm44

作者: benny_168 時間: 2016-4-19 09:05
CCTVB邊有咁好死, 睇VIU啦
作者: simon2012a 時間: 2016-4-19 11:18
我尋晚用原有5gb數據卡申請58元基本加點播組合, 一開apps發現tvb外購節目欠奉, 打上去3hk話唔清楚, 要再了解,
有點感到受騙
作者: card_captor 時間: 2016-4-19 11:24
睇3仔網,如果無理解錯,可以買張儲值卡,然後入錢入去再申請mytv super plan。而家上網買有8折,用埋8折增值卷好似幾抵.
如果$88果張申請到,但$70買。可玩2個月mytv super
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1882913&k=168a9f2cc14052e71a011b1d718ab46d&t=1782588966&sid=38cnxaFm44

作者: b-29 時間: 2016-4-19 11:39
本帖最後由 b-29 於 2016-4-19 11:47 編輯
唔系吖!呢D咁既戲,电影,6x咪有囉!唔駛钱架!昨天睇左怒海救援,荒野x人。
作者: kofz 時間: 2016-4-19 11:58
傻先會比錢睇舊戲:titter:
作者: 冷 時間: 2016-4-19 12:12
基本組合冇野睇....睇番TVB既野仲要錢?
作者: 冷 時間: 2016-4-19 12:17
你岩
個盒我已經掉左
作者: hs008 時間: 2016-4-19 12:18
oh no,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
作者: 冷 時間: 2016-4-19 12:31
比人搵笨你仲笑
作者: card_captor 時間: 2016-4-19 12:35
我覺得好多嘢睇囉。而且佢幾好ya,唔使簽約,中意就睇30日。又唔使俾信用卡佢過數。
幾年前NOW TV唔續約搞到我好煩。自始有咩好野都一定唔簽約唔睇
作者: 冷 時間: 2016-4-19 12:39
你唔洗簽約?跟寬頻送既基本組合?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1882921&k=69bd6200a985df88e86ec737dace81b1&t=1782588966&sid=38cnxaFm44

作者: card_captor 時間: 2016-4-19 12:41
本帖最後由 card_captor 於 2016-4-19 12:42 編輯
呢個係盒子喎!用apps的話扣儲值卡入面d錢開30日plan
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1882922&k=2e33e87053dbe4b67585027525944d7f&t=1782588966&sid=38cnxaFm44

作者: pc1668 時間: 2016-4-19 12:41
can't agree more
作者: pc1668 時間: 2016-4-19 12:48
Well, this is expected. If there is no more free TV channels (in HK), we might need to think about it.
作者: 冷 時間: 2016-4-19 12:52
原來你講係3台申請,老實講,TVB既自家野真係唔岩我,
而家仲要分開版本收錢,佢估個個人每日淨係睇手機/平版?我諗遲下又會整多個網頁版(又要另外比錢)
我呢個係官網價
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1882924&k=abb7c670f2e4dbac93d89695fe9a3eb5&t=1782588966&sid=38cnxaFm44

作者: card_captor 時間: 2016-4-19 12:53
我中意貪玩,見佢唔使簽約先俾$3x玩吓。如果好似NOW要簽24個月彩佢都傻啦。
作者: 冷 時間: 2016-4-19 13:02
3客戶有免費一個月試睇
你睇下咁多人拎左免費5GB SIM 有幾多人會睇?仲會有人比錢?
作者: PN420 時間: 2016-4-19 13:07
小心喎, 如果個盒要還咁你就 ....
作者: 冷 時間: 2016-4-19 13:11
回覆 19# PN420
我唔洗還
作者: aichun 時間: 2016-4-19 13:12
本帖最後由 aichun 於 2016-4-19 13:14 編輯
收錢好正常,大台邊有咁好死,咁大隻蛤乸隨街跳
作者: hs008 時間: 2016-4-19 13:12
i am not laughing....................
this is laughing................

作者: bluesky 時間: 2016-4-19 13:43
外國片源既...NETFIX 多過佢又平過佢
本地既... 無野好睇
作者: card_captor 時間: 2016-4-19 13:45
我電話無上台,咁危險。緊係用雙卡機加上網儲值卡。
想睇咪俾錢睇囉,$38又唔係$3百8
一杯星巴克都$44啦。唔好睇下個月唔俾錢。
我最唔中意就係要簽約。
作者: simon2012a 時間: 2016-4-19 13:49
TVB外購節目, 大家買左$38/$58/$78 PLAN有冇此項選擇?
作者: 178 時間: 2016-4-19 13:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon2012a 時間: 2016-4-19 14:00
睇一頭半個月就算啦, 我買來都係睇舊劇
作者: 178 時間: 2016-4-19 14:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: klkklk 時間: 2016-4-19 14:02
比錢睇得48粒鐘 傻的嗎
作者: card_captor 時間: 2016-4-19 14:03
貪得意貪玩,不過要放假行出去3仔門市問清楚呢d儲值卡玩唔玩到,玩唔到就bye bye
作者: 178 時間: 2016-4-19 15:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 178 時間: 2016-4-19 15:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tvlhd 時間: 2016-4-19 16:41
有冇cap圖? $58應該睇到日韓劇wo
作者: dee1994 時間: 2016-4-19 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon2012a 時間: 2016-4-19 17:07
你指APPS定STB?
作者: pc1668 時間: 2016-4-19 17:57
本帖最後由 pc1668 於 2016-4-19 18:38 編輯
"鍾意貪玩" ... I think you must be very young
作者: tvlhd 時間: 2016-4-19 19:27
38+38 係正價
但經3係$58
作者: tvlhd 時間: 2016-4-19 19:28
本帖最後由 tvlhd 於 2016-4-19 19:31 編輯
STB 第一年780已包半年外購劇,應該唔關事
你打上mytv super 問啦
作者: 高登天后 時間: 2016-4-19 19:38
Mytv super啲節目一蚊都唔值得俾

作者: kofz 時間: 2016-4-19 20:23
睇緊星戰最新一集粵語版:xd:
作者: card_captor 時間: 2016-4-19 20:28
比較好彩唔使我養家,多d閒錢玩吓玩具咁囉
作者: 高登天后 時間: 2016-4-19 20:32
我得閑又睇下先
作者: ed1 時間: 2016-4-19 20:41
本帖最後由 ed1 於 2016-4-19 20:46 編輯
回覆 42# 高登天后
# 247370 (3 , 0959174 , 226640)
# 248590 (3 , 0961628 , 227797)
作者: simon2012a 時間: 2016-4-19 21:31

首月免費使用MYTV SUPER

選用58元服務後發現TVB外購節目欠奉
作者: naomi 時間: 2016-4-19 21:33
唔洗錢嘅 TBB 都開始冇乜人睇
要錢重想有人睇 ...
都唔知系邊個腦障高層想出來的 ...
作者: 178 時間: 2016-4-19 21:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 178 時間: 2016-4-19 21:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tvlhd 時間: 2016-4-19 21:46
你試吓用張咭打##107#睇吓買咗咩plan
作者: tvlhd 時間: 2016-4-19 21:56
FAQ
我是TVB 5GB 免費儲值咭用戶,申請新myTV SUPER組合後,我需要做什麼才能使用服務嗎?
當你完成申請後,系統將會透過SMS/電郵發送新 ‘客戶ID’及 ‘登入密碼’ ,你可以使用新‘客戶ID’及 ‘登入密碼’登入myTV SUPER app。如果你用同一部手機登入myTV SUPER app,請於登入前先重新下載及安裝myTV SUPER app。
作者: 冷 時間: 2016-4-20 01:35
http://www.three.com.hk/website/ ... -mob.html#menugroup
你係呢度申請?
作者: 少齊 時間: 2016-4-20 01:48
好似係依個人
http://www.singtaousa.com/624543 ... ant=zh-hk&fs=16
作者: 冷 時間: 2016-4-20 02:45
增設小盒子亦有段古,李寶安自爆是與家人看電視習慣不同有關,自己愛回家後按遙控器看無綫,但有天發現開機後,是另一收費電視畫面,他笑言妻子「偷食」轉看收費台,「她就好似去了第二個商場後,不懂返回來。」他的兒子則入房上網,因此他想出一個無綫盒子能集合五條免費頻道及收費台畫面,觀眾就不用轉插其他小盒
一部電視得一個hdmi咩

作者: terawa 時間: 2016-4-20 03:26
終於明白明珠台點解啲劇集同電影冇咗配音,
原來要俾錢先有....
作者: simon2012a 時間: 2016-4-20 07:29
對,選擇了58元月費計劃
作者: naomi 時間: 2016-4-20 11:09
又系d"保安攪出來 ...
六叔同志雲時代好得多
食腦e"家嘢唔系話學就學到 ...
作者: 冷 時間: 2016-4-20 13:32
回覆 54# simon2012a
照計就有,你打去問TVB
作者: 冷 時間: 2016-4-20 16:56
回覆 53# terawa
唔係所有新野都有配音
作者: terawa 時間: 2016-4-20 17:17
你啱啱先睇明珠?
作者: 冷 時間: 2016-4-20 17:44
回覆 58# terawa
我冇睇TVB好耐
作者: wklie 時間: 2016-4-20 17:47
With your plan, does watching Star Wars Force Awakens still require additional payment?
作者: terawa 時間: 2016-4-20 17:48
所以佢改咗你都唔知囉
作者: simon2012a 時間: 2016-4-20 18:19
回覆 60# wklie
The additional information is blocked. Client need contact 3HK for assist and solve the problem.
作者: simon2012a 時間: 2016-4-20 18:20
打左去TVB, 但佢地幫唔到我, 叫我揾番3HK
作者: tvlhd 時間: 2016-4-20 18:23
With your plan, does watching Star Wars Force Awakens still require additional payment?
wklie 發表於 2016-4-20 17:47
其實咩plan睇star wars 都要額外畀錢
作者: yarehk 時間: 2016-4-20 18:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee1994 時間: 2016-4-20 18:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: card_captor 時間: 2016-4-20 18:57
ching, 其實多個選擇都唔係壞事。
我會上網租片睇,除非買隻DVD返來睇完就掉落垃圾桶。
香港地方細,買吓1隻又1隻,掉又唔係賣出去又煩。
最近我掉哂百幾二百隻CD/ DVD,上itunes買返哂想聽的歌就算。又方便又慳實際位置。除非對音響好高要求啦!但我旨在出街搭車用電話聽到就算。
作者: simon2012a 時間: 2016-4-20 20:52
經過我一番投訴後,APPS 終於還原番TVB外購節目

作者: tvlhd 時間: 2016-4-20 21:37
恭喜
結果係3同你搞返?
作者: simon2012a 時間: 2016-4-20 21:59
回覆 69# tvlhd
應該係, 我昨日分別到3HK門巿詢問及SEND EMAIL, 匯報帳號, 電話號碼及使用裝置
3HK話58元基本加點播組合係包TVB外購節目,所以我極力去反映爭取。
作者: tvlhd 時間: 2016-4-20 22:17
回覆 tvlhd
應該係, 我昨日分別到3HK門巿詢問及SEND EMAIL, 匯報帳號, 電話號碼及使用裝置
3HK話58元基本 ...
simon2012a 發表於 2016-4-20 21:59
爭取是對的XD
作者: terawa 時間: 2016-4-20 22:32
都唔知點樣形容你....
iTune係可以將CD convert to MP3...
啲CD捐比有需要嘅人好過

作者: card_captor 時間: 2016-4-20 23:13
本帖最後由 card_captor 於 2016-4-20 23:18 編輯
每人需求都唔同,最現實係香港地方真係細,以前未有上網,未有mp3,要拎walkman/discman出街。睇電影要用LD大碟。果時得1個選擇。
但而家係數碼年代,我足不出戶,上itunes click 2 click用credit card俾錢就有我想要的娛樂。最重要係買隻blu ray碟返來,我極少數會睇超過1次以上。隻碟睇完就擺o係屋企2年、5年、10年… 最後咪又係要掉去垃圾桶。不如製造少d垃圾仲好。
至於你話itunes可以將cd轉做mp3… 前提係我連讀碟機都無… 只有1部Macbook Air 11"和新買的Asus ux305la… 諗諗吓,我都好多年無用過讀碟機。
作者: terawa 時間: 2016-4-20 23:23
ching又係你講掉晒百幾二佰隻CD,又再重新買過你想聽啲歌,
點解你唔將嗰百幾二佰隻CD轉晒做MP3呢?
其實你知唔知你講過啲乜嘢同我想講啲乜嘢呢??
作者: card_captor 時間: 2016-4-20 23:26
簡單d講,我要搭車出去買個讀碟機返來rip碟… rip完個讀碟機又唔知有咩用。
不如我上itunes click幾吓就算… 我本身itunes都有個library,近幾年的新碟都係上itunes買。不過執屋時搵返堆舊碟,有d歌又想聽。我咪上itunes買返lo
作者: terawa 時間: 2016-4-20 23:26
回覆 73# card_captor
其實買返個USB DVD ROM都係幾佰蚊啫,
都值得吓話.
作者: card_captor 時間: 2016-4-20 23:30
最煩係要搵位安置佢,rip果幾隻碟。然後個usb dvd機擺5年… 5年後又掉左佢……
最近我把心一橫掉哂d舊cd/dvd/ps1/ps2遊戲。仲有1堆NDS遊戲… 呢堆野真係10年以上都有。
作者: terawa 時間: 2016-4-20 23:31
唉...係講緊你已買咗嗰啲CD呀,
未買梗係可以考慮買digital啦!!
作者: card_captor 時間: 2016-4-20 23:39
本帖最後由 card_captor 於 2016-4-20 23:41 編輯
1. 專登搭車出去為咗買個用1次的usb dvd
2. usb dvd用完後要搵地方擺/一係掉咗佢
結論:不如開itunes click幾吓就算。
我知道有些人係中意買實體,打機要買碟,聽歌要買cd,睇書中意揭。但我就盡量用smartphone/ tablet
不如討論返mytv super入面乜都要俾錢好唔好?
作者: terawa 時間: 2016-4-20 23:55
俾錢可以解決到就唔係問題,
同理mytv super俾錢就可以睇到你想睇嘅嘢都好公道啫,
如果你覺得值嘅!!!
套戲你想睇多次都要俾多次錢啦, 係咪
作者: card_captor 時間: 2016-4-21 11:06
可能我之前用"租"字令你誤會. google play store除左"租"仲可以"買"..
不過我好少1套戲睇第2次以上, 所以我prefer "租"
作者: sw1 時間: 2016-4-21 11:42
豐澤門市有無售MYTV Super?
作者: cpk 時間: 2016-4-21 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sw1 時間: 2016-4-21 12:43
原因係唔想轉寬頻公司
作者: 冷 時間: 2016-4-21 12:47
回覆 84# sw1
好似我咁,裝晒幾間
作者: srw 時間: 2016-4-21 13:11
回覆 83# cpk
如果睇返tvb個建議售價
買斷780包12個月, 表面上好似仲抵過租, 租都要68蚊月費
作者: 冷 時間: 2016-4-21 13:11
回覆 86# srw
買斷得基本組合....
作者: srw 時間: 2016-4-21 13:27
回覆 87# 冷
所以我話係tvb建議價格, 佢68蚊月費都係話只包基本
http://www.mytvsuper.com/tc/service_plan
當然去到網路商又另外一件事
作者: hi_fi 時間: 2016-4-21 16:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: @小馬@ 時間: 2016-4-21 16:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2016-4-21 22:49
其實比得月費至少都比2-3部手機/裝置同時睇啦,只限一部好多如
我想轉其它機裝APPS都唔得
作者: srw 時間: 2016-4-21 23:15
回覆 91# 冷
流動版可以轉, 但一個月只可轉三次兼要打上台轉呢下真係好戇居
應該由得個客自己喜歡點轉就點轉啦, 限制唔俾multi-login就得
作者: cpk 時間: 2016-4-21 23:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷 時間: 2016-4-22 02:40
所以咪麻煩
佢連網上版都唔出,都唔知係咪驚人盜錄
作者: srw 時間: 2016-4-22 13:33
回覆 94# 冷
要盜錄的話乜平台都可以

作者: ed1 時間: 2016-4-23 03:15
本帖最後由 ed1 於 2016-4-23 03:30 編輯
グッドパートナー 無敵の弁護士 ep1 #248782 (3 , 970138 , 227960)
奔跑吧兄弟 IV ep2 #247722 (3 , 970111 , 226913)
作者: eiji_toe 時間: 2016-4-23 06:42
我已經不斷錄個disney jr.
via HKEPC Reader for Android
作者: kofz 時間: 2016-4-23 10:54
錄冇問題,唔share就唔犯法
作者: 冷 時間: 2016-4-23 11:59
你地都知大台好少氣

作者: eiji_toe 時間: 2016-4-23 13:48
如果disney d卡通出碟出得快d,我就唔使錄。
不過佢可以點阻止我地capture?
via HKEPC Reader for Android


