Board logo

標題: 3派的MYTV SUPER SIM免費5G流量 [打印本頁]

作者: sfyoung    時間: 2016-3-15 13:16     標題: 3派的MYTV SUPER SIM免費5G流量

剛剛在尖沙咀天星有人派卡,唔執預拎左一張,試用左果5G流量可用於其他APP,唔錯
作者: frankfrank    時間: 2016-3-15 13:29

公司同事11點幾蛇落街攞已經話派嗮,遲d二手區可能有大量放
作者: bobopig    時間: 2016-3-15 13:38

公司同事11點幾蛇落街攞已經話派嗮,遲d二手區可能有大量放
frankfrank 發表於 2016-3-15 13:29



    咁羅黎賣 ?
作者: super8    時間: 2016-3-15 13:40

回覆 3# bobopig 不便置評
作者: frankfrank    時間: 2016-3-15 13:43

回覆 3# bobopig
我同事話間鋪11點開門,落到鋪大概11.15左右冇人以為實攞到,點知個店員話派嗮
作者: bobopig    時間: 2016-3-15 14:38

回覆  bobopig 不便置評
super8 發表於 2016-3-15 13:40



    咁算啦. 唔貪小便宜. 留時間睇 NETFLEX 算.
等四月正式推出大家反應如何........
作者: gcg    時間: 2016-3-15 22:18

咁羅黎賣 ?
bobopig 發表於 2016-3-15 13:38



    羅黎炒
作者: super8    時間: 2016-3-15 22:36

羅黎炒
gcg 發表於 2016-3-15 22:18

說中了,外地不知本地已經出現:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: buynaka    時間: 2016-3-15 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 2400    時間: 2016-3-15 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankfrank    時間: 2016-3-16 17:28

說中了,外地不知本地已經出現:
super8 發表於 2016-3-15 22:36

做咗咁多年野班友仔蠱蠱惑惑一睇就知咩事
作者: accountant    時間: 2016-3-16 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 2400    時間: 2016-3-16 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2016-3-16 23:47

回覆  accountant


    真係仲有
2400 發表於 2016-3-16 22:49


之前講左,就算每間舖分到幾百張,從來無話過15/3 一開舖一次過派哂架啦!
係D人陰謀論,話人派一百幾十做戲派
作者: apliucard    時間: 2016-3-17 09:59

交易區真係乜人都有..炒水貨既有.炒非賣品既有.炒SIM卡都有~

BTW 我今日係深水埗3仔都拎左一張..仲未用. ...
accountant 發表於 2016-3-16 22:43



    边間?
作者: porozo    時間: 2016-3-17 10:40

之前講左,就算每間舖分到幾百張,從來無話過15/3 一開舖一次過派哂架啦!
係D人陰謀論,話人派一百幾十做戲 ...
NeTZoO 發表於 2016-3-16 23:47

但通常職員說派完,客人的理解就是這間分店已經沒有了,莫非要一日在不同時段不斷地去問?
作者: NeTZoO    時間: 2016-3-17 12:37

本帖最後由 NeTZoO 於 2016-3-17 14:13 編輯
但通常職員說派完,客人的理解就是這間分店已經沒有了,莫非要一日在不同時段不斷地去問? ...
porozo 發表於 2016-3-17 10:40


免費野問下都懶?
講真"職員說派完",大把可能性,佢可以話番得2,3百派哂又得,問得就可以問埋佢仲會唔會再有貨派,
唔好自己諗就以為係至得架!當然個sales可以答你唔知再番唔番貨架啦

好似我晌黃金對面排,基本上唔駛排,亦不能放太長人龍,派一陣停一陣一d唔奇
作者: 2400    時間: 2016-3-17 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: accountant    時間: 2016-3-17 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apliucard    時間: 2016-3-17 17:41

深水埗地鐵站D2出口
accountant 發表於 2016-3-17 16:58


无,刚刚去过,距话19号
作者: 2400    時間: 2016-3-17 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: porozo    時間: 2016-3-17 18:38

免費野問下都懶?
講真"職員說派完",大把可能性,佢可以話番得2,3百派哂又得,問得就可以問埋佢仲會唔會再有 ...
NeTZoO 發表於 2016-3-17 12:37

各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8點幾電訊公司未開門,當日我已經同人調更提早吃飯,公司樓下又無3要坐車先來得及食個麵包在一個小時内返公司,莫非每一個小時要告假一次去問?
閣下在深水埗返工自由度高去下厠所就可以去3拿到SIM恭喜你,但請勿用個人來做準則批評別人!
作者: beenoliu    時間: 2016-3-17 18:47

各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8 ...
porozo 發表於 2016/3/17 18:38

認同,我番 9am - 8pm,食飯得半個鐘,我嗰日食晏都諗住去攞。
見有個同事早我一個鐘食飯 (12:00),於是我叫佢幫我攞。
但係佢番到嚟都話已經派晒,結果我放棄咗。
作者: porozo    時間: 2016-3-17 19:01

認同,我番 9am - 8pm,食飯得半個鐘,我嗰日食晏都諗住去攞。
見有個同事早我一個鐘食飯 (12:00),於是我 ...
beenoliu 發表於 2016-3-17 18:47

幸好有人附和,飯沒得吃又拿不到趕來趕去還要給人批評"懶”?
如果我是在高登黃金返工每個鐘頭去問有何問題?可能平時和3的員工都已經很熟!
作者: apliucard    時間: 2016-3-18 09:07

各人行業,工作地點,時間,自由度不同,ching不要太武斷早上問完不再問就是"懶" !
白領朝9晚5.30我上班8 ...
porozo 發表於 2016-3-17 18:38


做得朝9晚5,大把收入,想要張卡,去買張仲好,都是100元左右
作者: frankfrank    時間: 2016-3-18 09:17

做得朝9晚5,大把收入,想要張卡,去買張仲好,都是100元左右
apliucard 發表於 2016-3-18 09:07

朝9晚5大把收入 ??? 兄台去job market或者攞份免費報睇下行情先
作者: apliucard    時間: 2016-3-18 09:18

朝9晚5大把收入 ??? 兄台去job market或者攞份免費報睇下行情先
frankfrank 發表於 2016-3-18 09:17


是不是連一張卡100元都買唔起

好心已經取卡的卡不要再去,一人一張,留給想要的人。
作者: frankfrank    時間: 2016-3-18 10:12

是不是連一張卡100元都買唔起

好心已經取卡的卡不要再去,一人一張,留給想要的人。 ...
apliucard 發表於 2016-3-18 09:18

只係想refresh ching思維朝9晚5並不是大把收入
同攞卡係2碼事冇關連





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2