作者: accountant 時間: 2016-3-10 21:58 標題: 有無師兄用緊 BLACKMAGIC PRO 4K
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~ 時間: 2016-3-10 22:20
Intensity Pro 4K?
我搵唔到香港嘅開箱文/片
外國嘅就有
作者: accountant 時間: 2016-3-10 22:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~ 時間: 2016-3-10 22:53
Unpacking
https://www.youtube.com/watch?v=zt3cZl7pB0s
呢段有show過其中一個software
https://www.youtube.com/watch?v=gYQ4MBec-Cg
作者: accountant 時間: 2016-3-10 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~ 時間: 2016-3-12 21:06
本帖最後由 小明~ 於 2016-3-12 21:07 編輯
Intensity Pro 4K啱啱賣嗰陣啲software support好似有啲問題,去到年中先fix好,所以喺外國搵到啲早期評價都係比較差
https://www.youtube.com/watch?v=zW-q9Q8MK8U
呢段片0:31嗰度show過錄影嗰度可以揀嘅format
得AVI (即係未壓縮)
如果真係要用嚟做錄影嘅話
部電腦可能要RAID先夠快
同埋HDD要夠大
又或者可以用其他軟件進行錄影
作者: kofz 時間: 2016-3-12 21:22
所謂一早話左唔啱用泥錄影
玩網上直播就ok
作者: accountant 時間: 2016-3-15 00:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~ 時間: 2016-3-21 01:35
如果入片只能夠係AVI . 我隻1T SSD 應該都唔夠用............................
唯一選擇係行RAID先 ...
accountant 發表於 2016-3-15 00:15
其實都要睇下錄咩解像度嘅……
btw 我應該短期內會買Intensity Pro 4K
到手嗰陣再分享下
作者: kofz 時間: 2016-3-21 01:46
錄完無損avi之後仲要晒位晒時間轉檔
除非做直播,多錄影就唔建議買
作者: kofz 時間: 2016-3-21 01:48
如果入片只能夠係AVI . 我隻1T SSD 應該都唔夠用............................
唯一選擇係行RAID先 ...
accountant 發表於 2016-3-15 00:15
所以有實時硬壓h264功能係好重要
作者: 小明~ 時間: 2016-3-21 02:01
錄影我參考咗你建議買咗AverMedia ER130喇
作者: kofz 時間: 2016-3-21 02:03
你買哥部專玩直播?
作者: 小明~ 時間: 2016-3-21 02:13
買Intensity Pro 4K主力駁PS4打機用,唔一定會直播
或者有時真係要錄啲ER130錄唔到嘅嘢都會用嘅……
作者: kofz 時間: 2016-3-21 05:06
打機會唔會有 delay?
作者: 小明~ 時間: 2016-3-21 09:31
上網睇過
冇嚴重delay
作者: accountant 時間: 2016-3-21 13:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

