Board logo

標題: 有無師兄用緊 BLACKMAGIC PRO 4K [打印本頁]

作者: accountant    時間: 2016-3-10 21:58     標題: 有無師兄用緊 BLACKMAGIC PRO 4K

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~    時間: 2016-3-10 22:20

用開AVERMEDIA. 想轉下用E張.
但係上網完全搵唔到任何開箱文...
accountant 發表於 2016-3-10 21:58


Intensity Pro 4K?
我搵唔到香港嘅開箱文/片
外國嘅就有
作者: accountant    時間: 2016-3-10 22:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~    時間: 2016-3-10 22:53

Unpacking
https://www.youtube.com/watch?v=zt3cZl7pB0s

呢段有show過其中一個software
https://www.youtube.com/watch?v=gYQ4MBec-Cg
作者: accountant    時間: 2016-3-10 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~    時間: 2016-3-12 21:06

本帖最後由 小明~ 於 2016-3-12 21:07 編輯

Intensity Pro 4K啱啱賣嗰陣啲software support好似有啲問題,去到年中先fix好,所以喺外國搵到啲早期評價都係比較差

https://www.youtube.com/watch?v=zW-q9Q8MK8U
呢段片0:31嗰度show過錄影嗰度可以揀嘅format
得AVI (即係未壓縮)
如果真係要用嚟做錄影嘅話
部電腦可能要RAID先夠快
同埋HDD要夠大
又或者可以用其他軟件進行錄影
作者: kofz    時間: 2016-3-12 21:22

Intensity Pro 4K啱啱賣嗰陣啲software support好似有啲問題,去到年中先fix好,所以喺外國搵到啲早期評價 ...
小明~ 發表於 2016-3-12 21:06

所謂一早話左唔啱用泥錄影

玩網上直播就ok
作者: accountant    時間: 2016-3-15 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小明~    時間: 2016-3-21 01:35

如果入片只能夠係AVI . 我隻1T SSD 應該都唔夠用............................
唯一選擇係行RAID先 ...
accountant 發表於 2016-3-15 00:15


其實都要睇下錄咩解像度嘅……

btw 我應該短期內會買Intensity Pro 4K
到手嗰陣再分享下
作者: kofz    時間: 2016-3-21 01:46

其實都要睇下錄咩解像度嘅……

btw 我應該短期內會買Intensity Pro 4K
到手嗰陣再分享下 ...
小明~ 發表於 2016-3-21 01:35


    錄完無損avi之後仲要晒位晒時間轉檔

除非做直播,多錄影就唔建議買
作者: kofz    時間: 2016-3-21 01:48

如果入片只能夠係AVI . 我隻1T SSD 應該都唔夠用............................
唯一選擇係行RAID先 ...
accountant 發表於 2016-3-15 00:15


    所以有實時硬壓h264功能係好重要
作者: 小明~    時間: 2016-3-21 02:01

錄完無損avi之後仲要晒位晒時間轉檔

除非做直播,多錄影就唔建議買
kofz 發表於 2016-3-21 01:46


錄影我參考咗你建議買咗AverMedia ER130喇
作者: kofz    時間: 2016-3-21 02:03

錄影我參考咗你建議買咗AverMedia ER130喇
小明~ 發表於 2016-3-21 02:01


    你買哥部專玩直播?
作者: 小明~    時間: 2016-3-21 02:13

你買哥部專玩直播?
kofz 發表於 2016-3-21 02:03


買Intensity Pro 4K主力駁PS4打機用,唔一定會直播
或者有時真係要錄啲ER130錄唔到嘅嘢都會用嘅……
作者: kofz    時間: 2016-3-21 05:06

買Intensity Pro 4K主力駁PS4打機用,唔一定會直播
或者有時真係要錄啲ER130錄唔到嘅嘢都會用嘅…… ...
小明~ 發表於 2016-3-21 02:13


    打機會唔會有 delay?
作者: 小明~    時間: 2016-3-21 09:31

打機會唔會有 delay?
kofz 發表於 2016-3-21 05:06


上網睇過
冇嚴重delay
作者: accountant    時間: 2016-3-21 13:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2