作者: benleung 時間: 2013-11-17 00:17 標題: 屋企終於收到rthk果3條新channel
不過d野係咁loop, 未有咩睇

作者: comm 時間: 2013-11-17 00:51
回復 1# benleung
31,32,33三個今天轉曬1920X1080高清畫質
作者: benleung 時間: 2013-11-17 01:05
原來之前唔係架?
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-17 02:03
我公天都收到!
作者: AREA11 時間: 2013-11-17 02:30
碼率
31 ~9M
32 ~5M
33 ~5M
聲道是MP2 2條 128k
作者: eric411 時間: 2013-11-17 02:46
請問樓主係私樓定公屋?我東九龍公屋未有。

作者: frankiepoon 時間: 2013-11-17 03:24
錄下呢個節目先

作者: comm 時間: 2013-11-17 03:30
好準!
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605956&k=c1a25742b5ad956616d236f6da167e89&t=1782653761&sid=484VV9hW7O

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605957&k=c69e93a94ad50ff131c45dba4c598750&t=1782653761&sid=484VV9hW7O

作者: wo 時間: 2013-11-17 05:02
點知自己有未?
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-17 07:30
就係因為未有咩睇 .所以試左成年唔搞住
而家差唔多有野睇先搞
作者: PK5354 時間: 2013-11-17 08:38
使用大廈公共天線系統而又收不到 31,32,33 的話,建議去大廈管理處瞭解瞭解。
責成他們趕快做"協調"的工作。港台電視節目的製作費,基本上用納稅人的錢,
收不到太可惜。
作者: andy1446 時間: 2013-11-17 09:30
你住邊區
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-17 09:45
本帖最後由 rickycheng78 於 2013-11-17 09:46 編輯
咁又唔駛咁急
等佢下個月正式宣傳拎埋張單張/POSTER 都未遲
反正而家九龍坑山,南丫島 ,聶高信山 都未有...
作者: benleung 時間: 2013-11-17 10:58
去scan下台, scan到RTHK 31 32 33就即係有
作者: benleung 時間: 2013-11-17 10:58
天水圍公屋
作者: benleung 時間: 2013-11-17 11:01
logo好似改左? 尋晚睇果陣好似右上係寫RTHK 31 32 33
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-17 11:05
而家佢只係夜晚先用正式的港台電視LOGO...
其他時間用返RTHK LOGO
作者: hk250704 時間: 2013-11-17 11:11
http://rthk.hk/about/dtt/coverage_e.htm
北區未有

作者: PK5354 時間: 2013-11-17 11:17
最初是規劃 1HD +2SD,後來又試過 1440 x 1080 ,
近期三台都是 1080i相信已經定案了。
作者: hk654321 時間: 2013-11-17 12:10
係咁loop舊野,咁即係用60億開多個ATV?
作者: frankiepoon 時間: 2013-11-17 13:42
原來用過1440x1080(學日本)? 而家3個台都係1920x1080~
作者: dvd-rw 時間: 2013-11-18 00:52
RTHK TV 即係發射站就TVB/ATV起, RTHK 就唔駛錢搭單?
作者: comm 時間: 2013-11-18 01:14
交租就得,慈雲山發射站好似當年由TVB起
作者: PK5354 時間: 2013-11-18 08:08
發射站建築物結構應該是兩家協議,一些由 TVB興建,一些由 ATV 興建。
但內裡的個別機箱儀器設備及微波天線和發射天線等,會是電視臺各自帶去安裝的。
日後的電費就看電錶自已負責吧 ....... 真是不清楚.....
作者: peter_chan 時間: 2013-11-18 12:19
本帖最後由 peter_chan 於 2013-11-18 12:21 編輯
唔知有無收錯料﹐現時所有發射站﹐包括數碼新站/擴建﹐還是模擬制式的舊站﹐都係由2家電視台付款興建的(收音機方面唔清楚安排)。
而發射站係2家電視台自己商討﹐負責那一部份的﹐建站成本由相關負責電視台全數負責 (包括發射天線等共用設備 *因為有一條channal 要2台共用)。而政府講明要提供預留空間﹐供新台進駐。
而運作方面﹐自己負責番運作成本﹐例給電費的。
發射站的業權﹐維修負任﹐我唔係太清楚了。(好似係歸政府的)
作者: PK5354 時間: 2013-11-18 13:46
之前看到的報導是,除了慈雲山外,其他所有發射站皆無人值守。
作者: bbbear 時間: 2013-11-18 14:45
收音機方面唔清楚安排<--- AM FM DAB 全部都係港台負責
作者: 水藍 時間: 2013-11-18 15:27
東涌收唔到係咪可以同管理處講
作者: PK5354 時間: 2013-11-18 15:33
指港台電視 31,32,33 收唔到 ?
係呀,難道你自已去搞!
作者: peter_chan 時間: 2013-11-18 15:58
不同大廈的公共天線﹐管理處應該會好快會自動處理。
出年1月13日起試播了﹐講明3條都係高清廣播﹐但唔會係全天廣播。
http://www.881903.com/Page/ZH-TW ... 01&csid=261_341
香港電台三條數碼地面電視頻道,明年一月十三日起試播,預計今年底完成興建七個發射站後,可覆蓋全港七成半人口。三條頻道都是高清廣播,稱為港台電視31、32、33台,其中31台綜合頻道將播放時事、教育、資訊、文化藝術及戲劇等製作,播放時間是星期一至五,下午五時至凌晨一時半,星期六日就提早在中午十二時起播放,其後會按年逐步增加製作量。至於32台會直播立法會會議及其他重要記者會。33台就會廿四小時轉播中央電視台的紀錄片頻道。 訊號接收方面,居住在發射站訊號覆蓋範圍內的用戶,有獨立天線,配備機頂盒或數碼電視機,即可接收。透過大廈公共天線系統接收訊號的用戶,就要在公共天線系統添置接收器材,才接收到訊號。
作者: csk101 時間: 2013-11-18 16:19
房記個program 31/12/2013你收唔到先去投訴啦
作者: peter_chan 時間: 2013-11-18 16:26
而家只係試播﹐唔係正式開台﹐唔會急於做的。
所以﹐都係唔會有太大迫切性﹐總之正式啟播之前會做好工程啦。
作者: 某人兄 時間: 2013-11-18 19:06
唔知有無收錯料﹐現時所有發射站﹐包括數碼新站/擴建﹐還是模擬制式的舊站﹐都係由2家電視台付款興建的(收音機方面唔清楚安排)。
而發射站係2家電視台自己商討﹐負責那一部份的﹐建站成本由相關負責電視台全數負責 (包括發射天線等共用設備 *因為有一條channal 要2台共用)。而政府講明要提供預留空間﹐供新台進駐。
而運作方面﹐自己負責番運作成本﹐例給電費的。
發射站的業權﹐維修負任﹐我唔係太清楚了。(好似係歸政府的)
peter_chan 發表於 2013-11-18 12:19
慈雲山站係TVB 負責起,然後租左一層比RTHK,而呢個站亦都係各發射站的主幹
作者: 普羅 時間: 2013-11-18 19:13
TKO 公屋公天, 內天收唔到
作者: PK5354 時間: 2013-11-18 19:33
目前只有慈雲山,青山,飛鵝山,金山四個發射站完成。
作者: Brainstomer 時間: 2013-11-18 19:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PK5354 時間: 2013-11-18 19:59
用公共天線未必收到,公天系統要加個 802MHz BPF。
否則睇到發射站都無用呀!
作者: Brainstomer 時間: 2013-11-18 20:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pakchi70 時間: 2013-11-18 22:02
我之前住嗰度係08年數碼開播後都未整好個接收
搞到我要自己響露台度整支天線收信號

作者: how_do_i_know_a 時間: 2013-11-18 22:02
AM 675, 864, 1044 的坪洲發射站係商台operate, 租比港台同新城. 這是歷史原因, 1990年以前 CR2=675, CR1=864, CRE=1044.
作者: comm 時間: 2013-11-18 22:24
以前商台利用自己發射站攪過Call台,服務唔差
作者: 某人兄 時間: 2013-11-18 22:34
我住的地方比較獨特,自製天線都收唔到
作者: PK5354 時間: 2013-11-18 23:31
數碼電視是2007年12月31日開台,但好人多在2008年年尾才看到,足足"協調"了一年。
作者: 征木天地 時間: 2013-11-19 00:20
深水埗公屋天線全部收到
作者: PK5354 時間: 2013-11-19 07:55
新聞稿說年底有七個發射站落成,你可能要等到 12 月底。
作者: ivansze 時間: 2013-11-20 11:39
唔知港島北有未?
作者: PK5354 時間: 2013-11-20 11:47
港島北就是慈雲山,一早就有啦 !
作者: ivansze 時間: 2013-11-20 14:24
回復 48# PK5354
唔該晒! 師兄. 今晚試search下先
作者: ppkkfg 時間: 2013-11-20 14:50
今晚返去試下再搜下台
作者: benleung 時間: 2013-11-20 23:36
係咪改左d咩, 點解個畫面爆格爆到爛晒
同埋RTHK 32已經開始做立法會直播
作者: DAVID01112 時間: 2013-11-21 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-11-21 00:45
好奇怪,我屋企個magic tv 掃到16條channel, 6 atv,5 tvb, 1 900??, 仲有4條掃到但睇唔到,點解會咁?? ...
DAVID01112 發表於 2013-11-21 00:00
我都係, sony idtv一樣係咁
900-903
900-902都會開出黎話冇訊號
903有color bar
作者: DAVID01112 時間: 2013-11-21 01:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PK5354 時間: 2013-11-21 07:53
本帖最後由 PK5354 於 2013-11-21 08:02 編輯
唔出奇,一個 8MHz 寬的數碼頻道放四套節目,暫時三個黑屏,一個 Color Bar。
黑屏唔等於無節目,可視為給你一個全黑的畫面。
數碼電視無訊號時,畫面會用文字顯示無訊號。
模擬電視無訊號時,就會看到雪花。
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-21 07:53
RTHK 32 早在今年一月已經開始星期三立法會直播
所以出年1月既32基本同而家冇分別..係加多D 記者會
作者: PK5354 時間: 2013-11-21 07:57
我不是咁
我屋企個magic tv 掃到16條channel, 6 atv,5 tvb, 1 900, 仲有4條掃到但睇唔到 , 我不是90 ...
DAVID01112 發表於 2013-11-21 01:44
唔怪,有一個數碼調變器和兩個模擬調變器在使用中。
請問它們的頻率是多少,數碼台是 HD 還是 SD ?
作者: PK5354 時間: 2013-11-21 08:07
對呀!只是口號上分第一階段試播,第二、第三 .....。
可能迎合 33 大陸台啟播 , 就在明年 1 月中開始叫做第三階段.。
但港台官網稱 2018 年才正式啟播。所以還會有第四、第五.... ??
作者: peter_chan 時間: 2013-11-21 09:59
本帖最後由 peter_chan 於 2013-11-21 10:01 編輯
在新大樓未完工﹐製作能力有限下﹐點會開4,5,6.... 台。
真係再轉播cctv? 我睇唔少人反對﹐會受相當壓力﹐成事唔高。
仲有﹐雖然有技術用低頻寬去行高清 1080﹐但畫質成正比的﹐當同一時間要行3條高清台﹐真係自己估下夠唔夠用了。
作者: PK5354 時間: 2013-11-21 11:02
第一,第二、第三 ..... 係指第一階段試播 、 第二階段試播、第三階段試播....
作者: free3sky 時間: 2013-11-21 13:16
真係唔講唔知有rthk 台,回家試下先
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-21 19:20
本帖最後由 rickycheng78 於 2013-11-21 19:23 編輯
在新大樓未完工﹐製作能力有限下﹐點會開4,5,6.... 台。
真係再轉播cctv? 我睇唔少人反對﹐會受相當壓力﹐成事唔高。
仲有﹐雖然有技術用低頻寬去行高清 1080﹐但畫質成正比的﹐當同一時間要行3條高清台﹐真係自己估下夠唔夠用了。
peter_chan 發表於 2013-11-21 09:59 AM
反對無效
轉播cctv一早寫左落約章
其實明年1月開始可以當啟播左...相信2018都冇大變
作者: comm 時間: 2013-11-21 19:31
點解中央台要講英文?講英文不如播BBC
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-21 19:54
就係上面寫左落約章,下面員工唔想大家覺得洗腦
特登揀個冇乜政治色彩的台
CCTV1 不用多提
CCTV4 /CCTV-NEWS 被稱為境外中共宣傳台
咁CCTV9本身有境外版,CCTV都不用特登整個香港版了...
作者: Brainstomer 時間: 2013-11-21 20:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: comm 時間: 2013-11-21 20:56
逢中央台就+D政治色彩啦!
揾D俄罗斯人講英文,唔方唔核突
成個節目內容邊忽同西方接軌,16:9假高清
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1607996&k=efa6743194b3e007de9fe8951435678c&t=1782653761&sid=484VV9hW7O

作者: Brainstomer 時間: 2013-11-21 21:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: comm 時間: 2013-11-21 21:11
當初CCTV9開播時大陸人非常期待似Discovery點知越睇越無枓到,
作者: how_do_i_know_a 時間: 2013-11-21 22:27
港台講到明係因為約章所以要播, 即係亞爺迫港台一定要揀一條央視頻道播. 揀CCTV-9英文版已經係各害裡面取其最輕, 你重想點呢?
作者: PK5354 時間: 2013-11-21 22:50
頻道理念
全球視野,世界眼光,國際表達,本土價值
主體內容
自然探索,歷史人文,社會記錄,文獻檔案四大類
頻道編排
淡化欄目概念,強化大時段編排。每個時段針對不同觀眾設置節目內容,節目以主體化、系列化和播出季的方式,呈現規模化效應。
主要節目:
自然、 寰宇視野、 萬象、 時代、 真相、 特別呈現、 記錄電影、 人文地理等。
國際獲獎
紀錄頻道開播以來,就以時尚大氣、清新靈動的包裝在眾多電視頻道中卓然而立。2012年6月,在美國洛杉磯舉行的第57屆國際電視包裝設計大會(PROMAX&BDA)上,紀錄頻道提交的兩件作品分別獲得「電視文案」銀獎和「標識演繹短片」銅獎。國際電視包裝設計大會被譽為「包裝界的奧斯卡」,紀錄頻道初次參賽就榮膺大獎,表明其包裝作品已經獲得國際包裝界的肯定。2012年12月,在新加坡舉行的Promax&BDA亞洲大會上,紀錄頻道的《方魚群》等整體包裝獲得了「最佳頻道品牌」大獎,《立方體動物》系列獲得「最佳標識演繹」、「最佳短片」大獎,《紀錄的歷程》獲「最佳動畫」、「最佳音效」大獎,共5個金獎,是此次PromaxBDA亞洲大會上,獲得金獎最多的亞洲電視機構。
連獲殊榮,紀錄頻道並不滿足於此。2013年1月1日起,紀錄頻道將對頻道包裝再次整體升級,將「藍色立方體標識」與「CCTV9紀錄」合併成一個整體,對現有品牌標識不斷進行視覺演繹,以保持頻道形象的持續新意。紀錄頻道將在2013年中分三批推出全新的25個頻道短片、11個頻道形象宣傳片、25個時段宣傳片以及若干個人物宣傳片,2013年的包裝視覺總量將比2012年提升30%。在此次升級中,紀錄頻道邀請了5支國際團隊以及台灣、北京等3支國內團隊,參與頻道包裝升級工作,打造一個更加國際化、異彩紛呈的視覺包裝體系。
作者: PK5354 時間: 2013-11-21 23:16
澳門廣播電視 頻道編號 74 於 2011年11月就有了。
作者: comm 時間: 2013-11-22 00:24
回復 69# how_do_i_know_a
緊係CCTV5+真高清麻

作者: jactkwn 時間: 2013-11-22 01:23
莫乃光話有港台高層話播CCTV9係因為.................港台不能播廣告喎
作者: how_do_i_know_a 時間: 2013-11-22 22:15
請不要有不切實際的妄想
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-22 22:40
本帖最後由 rickycheng78 於 2013-11-22 22:41 編輯
個人覺得唔關事
CCTV9冇廣告?唔似
加上最近香港CCTV1 都係100% 冇廣告
作者: BEpsilon 時間: 2013-11-23 00:51
剛剛去scan...我住元朗八鄉(村屋)就還未有。
作者: PK5354 時間: 2013-11-23 09:48
無錯,這是涉及版權的問題。
作者: PK5354 時間: 2013-11-23 09:49
要收青山發射站。
作者: BEpsilon 時間: 2013-11-23 16:53
明白。我遲D會再試。
作者: whisky921212 時間: 2013-11-24 00:04
What is the frequency?
作者: eric411 時間: 2013-11-24 01:21
今日scan到762MHz有個台號900訊號,畫面係幾條colour bar,請問係咪即是RTHK訊號?
作者: comm 時間: 2013-11-24 02:57
回復 81# eric411
有線在自己糸统測試奇妙TV
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: DAVID01112 時間: 2013-11-24 03:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric411 時間: 2013-11-24 10:32
Thanks師兄,即係仲未有RTHK電視訊號...
作者: comm 時間: 2013-11-24 12:33
同你一樣!唔知係唔係干擾大厦其它頻率,因為ch57唔係政府一早畫定,係有線自己提意
作者: PK5354 時間: 2013-11-25 00:43
一定唔係,因為RTHK確定 LCN 用 31 , 32 , 33。
頻率確定用 802MHz。
作者: adrianmak 時間: 2013-11-25 07:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-25 07:36
本帖最後由 rickycheng78 於 2013-11-25 07:38 編輯
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=4
#40
不過有D 公天remap 左...我個度原本都係802,但2星期前轉左522
作者: PK5354 時間: 2013-11-25 07:57
請問這個時候的 802 MHz 是消失了嗎 ?
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-25 20:41
我而家802冇左,轉左522
(公天內調頻,TVB & ATV 一樣不是原本的頻率)
作者: comm 時間: 2013-11-26 01:42
本帖最後由 comm 於 2013-11-26 10:52 編輯
香港電台頻率CH62/802MHz糸统更新,
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1609648&k=bacc12453d71bb115394f7c2bbc1311a&t=1782653761&sid=484VV9hW7O

作者: 貧果 時間: 2013-11-26 19:35
佢3個台好大聲, 大過TVB一倍
作者: DickyCheng 時間: 2013-11-26 20:24
我個座map左去706mhz撞正大陸台
雖然都唔會睇
作者: PK5354 時間: 2013-11-26 21:19
真得很聰明,用這個方法去蓋台。
深圳數碼電視有 5 個頻點,香港就算加上 RTHK 也只有 4 個頻點,再找一個模擬台去蓋吧 !
作者: rickycheng78 時間: 2013-11-26 22:01
本身不蓋台公天也很大機會不會接收到
因為早已選取指定頻率放大(也是因為這個原因RTHK 開802要再提升公天,例如加裝/更換放大器)
作者: PK5354 時間: 2013-11-26 22:46
我想大概是每一頻點加上帶通濾波器及放大器。
作者: DickyCheng 時間: 2013-11-26 23:31
唔怪得聽落d聲似壓得好勁既歌咁
原來高過10k既聲就cut哂

高清廣播衰係d聲到點得架
希望正式個陣唔會係咁
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1610071&k=ce4ae22ff81ff9084a37dfa87e83f1e5&t=1782653761&sid=484VV9hW7O

作者: PK5354 時間: 2013-11-27 09:28
會唔會係這個獅子山下舊電視劇集本身聲音就這樣差的。
作者: ken001 時間: 2013-11-27 11:13
東九龍公屋都收到
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1610148&k=3557bf1d17bdfdf26202c3ce2d7079c7&t=1782653761&sid=484VV9hW7O

作者: ivansze 時間: 2013-11-27 12:37
我住個度,港島東區未收到,其實要唔要 叫 管理處 修正 天線接收架?
作者: peter_chan 時間: 2013-11-27 12:41
係﹐因為一般公共天線係會過濾多餘的電波訊號﹐而 ch62 以前無用過﹐自然會被過濾。
另外﹐如有大廈 cctv﹐亦有機會同公共廣播「撞」頻道﹐會把訊號改用另一頻道的。
前者一定要管理處去跟進天線問題﹐後者係要管理處同你講用邊條channal 或者你自己全面search一次。


