作者: 真衰鬼 時間: 2013-9-27 19:15 標題: Mygica X8558 Pro win 7 x64 driver bug (updated #94 p.10)
本帖最後由 真衰鬼 於 2013-12-4 01:04 編輯
新買的,用原廠CD安裝,用了幾日都冇事。
點知尋晚安裝百度下線工具,就咁detect不能。
重新安裝官網的「新」driver後,totalmedia 直情error,要手動關系,無法運用。
結果要system restore,廢事重新install totalmedia而set過 錄影程序。

作者: SEED 時間: 2013-9-27 22:18
用vista 64bit版
作者: 真衰鬼 時間: 2013-9-27 22:52
This one ma? I am using this one.
http://www.everbesthk.com/8-down ... ro/X8557_Pro_Driver
作者: SEED 時間: 2013-9-27 23:18
YES
作者: 真衰鬼 時間: 2013-9-28 18:42
x855x_Win7_WHQL 有問題。
首先是安裝,用driver update WMC & Totalmedia 都出error。
最後試了停用硬件,再update driver。
WMC 好像沒有問題,點知有機會出現黑畫面。Close prog 後再開有error。
而totalmedia 就有error 要close。
非 WHQL 認證的driver,totalmedia 試過兩次 tune 台唔正。要restart totalmedia才正常。
報告完畢。
作者: 觀星是答案 時間: 2013-9-29 11:47
x8558 pro @ Win7 x64 我試極都試唔到
行 x86 無咩問題
作者: 真衰鬼 時間: 2013-9-29 11:48
Work 咩?
作者: 觀星是答案 時間: 2013-9-29 11:51
Win7 x86 + MCE 用到
Win7 x64 + MCE 一掃台就唔見左張 card
作者: CMZ 時間: 2013-9-29 13:41
X8557Pro Lite
WIN7 x64 +WMC 正常使用中
裝代理官網 WIN7 driver, 冇裝 totalmedia
間中開機 WMC認唔到卡, 開多幾次正常, 唔駛 reboot
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-7 11:48
匯報下bug既病情
新裝driver用左不出三日,boot機後,張卡消失了。
試過用唔同形式安裝x8558、x8557…等driver,結果都是一樣。
一定要reboot才發現張卡。
估計日後每日boot機,要連boot兩次。
另一個必須要留意的地方是uninstall driver 後,一定要reboot,否則重新安裝driver是會失敗的,最後又要搞system restore。

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1589519&k=02d143ce2a16a471e5160557ec0c6118&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1589521&k=114137724ceca7eb975bad301316ccbd&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: 觀星是答案 時間: 2013-10-7 14:09
真係慘, 買張 card 返來仲要俾佢玩
不過依家同圍都無晒 dual tuner card, 可能真係有問題解決唔到, d 廠先停晒產
作者: C_Law 時間: 2013-10-7 15:08
我張 X8556 都一直受這問題困擾,無論原裝隻 CD 碟的 Driver、代理網站下載的新 Driver,WinXP/Vista/7(全部 32 bit)都出事。
一部份問題同軟件有關,以前用 DVBViewer 4.0(大約啦,好耐之前,不記得確實版本),本來 Boot 機有張卡,但用用下都可以忽然變不明裝置,例如 Boot 機後開過 DVBViewer 睇過電視,睇完關閉 DVBViewer,但繼續用電腦,過一段時間想再開,都會話找不到硬件裝置;甚至乎本來用 DVBViewer 睇緊電視,之後改為播放之前錄影的 TS,睇完想話睇電視直播,有時都會話找不到硬件。但自從轉用 DVBViewer 5.1 後,只要開機時系統搵到張卡,只要部電腦一直保持使用狀態,張卡都一直用得。不過,一旦部機入過 Sleep 或 Hibernate mode,再開機後,張卡可能變不明裝置(大約 3:7 機會,3 次變不明裝置,7 次正常),一定要 Reboot 部機。
另一部份的問題,我懷疑同 H/W 有關,我發覺每當張卡變不明裝置,就算 Reboot 都未必一定可以令張卡回復正常,有時要連續 Reboot 好幾次。後來我發現用 Shutdown,等部機完全關閉後,再關上火牛背面大掣,按一下電腦 Power 掣令部機完全放電,之後開火牛大掣,再如常開電腦,Boot 到入 Windows 後張卡就一定用得,這方法在我部機是萬試萬靈。如果中間跳過關火牛大掣和按 Power 掣放電的步驟,都未必次次正常。我懷疑同張卡的 Reset 線路有關,有想過拆張卡出來檢查一下張卡粒 Chip 的 Reset pin 的 RC,不過一直都懶去搞。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1589565&k=052e60b0a8be5ac51bbda849f67ca2c2&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: newdayhigh 時間: 2013-10-7 15:46
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-10-31 02:58 編輯
右下角方形晶片超熱
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-7 16:07
Altobeam 冇裝,conexant裝左。
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-8 02:03
聽各路高手意見後,嘗試看看driver既installation details,結果發現,device沒有enable「Wake from D3」
抽查其他裝置的driver settings,我取了Realtek Audio,發現是enable了wake from D3的。
死人Mygica!
有冇高手知道如何enable wake from D3呢?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1589807&k=f6fdc155b013bfb358f93f7c697ba302&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1589808&k=94fb7e8c2a338ed6ed4e02fa00311467&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-8 02:38
用緊D「怪招」,睇一排,睇下會否可搞定個issue。
作者: stevenckl 時間: 2013-10-8 23:53
Waiting for your report!!!
回復 16# 真衰鬼
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-9 00:07
全部唔work
1. 將舊版本driver抄到新版本driver的folder。
2. 唔見張卡後,uninstall driver,boot或唔boot機下再重裝。唔boot機重裝,死得仲金,要system restore。
3. 唔見張卡後,「安裝新硬件」,手動選取TV 卡driver,安裝失敗。
===
Work的方法是:
1. 轉用x86。
2. 每日開電腦後,1st thing to do係reboot
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-9 01:09
See
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1590252&k=7deeef60dad15f674d0751bf6f11b312&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: newdayhigh 時間: 2013-10-9 02:11
回復 18# 真衰鬼
由頭裝一次OS,撞左其他driver???
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-9 10:39
Driver 本身有bug
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-9 10:39
又唔係次次開機時,都需要reboot
作者: newdayhigh 時間: 2013-10-9 14:54
舊卡老化,係時候換新卡啦
作者: hang2008 時間: 2013-10-9 16:03
回復 9# CMZ
+1
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-11 13:29
依幾日開機都唔需要reboot,不過check認唔認到張卡已成為開機後的例行公事了。

作者: newdayhigh 時間: 2013-10-16 07:19
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-10-18 17:46 編輯
...........
作者: toylet 時間: 2013-10-16 15:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-16 19:12
咁多位完全放棄 X8558 Pro 之前會否試試 Linux 的 driver?
個 driver 不是 Mygica 寫, 所以可能會運 ...
toylet 發表於 2013-10-16 15:11
最近windows update左幾次,到依家成個體拜都未有error喎!
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-19 16:46
依幾日都一樣,每次開機後檢查,windows都認到張卡。
估計windows update中的某些patch搞定了張卡既driver bug。
繼續觀察多一段時間。
如果由事發起一個月都冇再發生搵唔到張卡既事故,咁問題應該解決了。
利申:我每天都需要錄影節目的。
作者: comm 時間: 2013-10-20 13:35
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-10-21 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-21 00:59
恭喜!
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 03:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 04:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 04:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-10-22 04:52
新高登1/F 行到尾轉入去舖仔地攤 $10,普通ram heatsink 週圍都有賣
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 04:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-10-22 05:02
剛剛係淘買左22mmx22mmx6mm heatsink,過幾日裝
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 05:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-22 10:50
multi-viewer有 bug 的
TotalMedia3.5.7.378
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-22 11:54
冇
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-22 15:33
去到問人實搵到的。
作者: newdayhigh 時間: 2013-10-22 17:28
去陽明買ram heatsink
新高登d 鋪吾係日日開,太早去又吾開,去到又賣晒....

作者: 自由花 時間: 2013-10-22 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-10-22 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 23:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-10-22 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-22 23:46
小人裝左 heatsink, DVBViewer Recording Service兩 tuners 同用 都一樣會 hang!
可能兮散熱貼不夠好?
是 ...
toylet 發表於 2013-10-22 23:37
你用乜野driver先?
作者: 自由花 時間: 2013-10-22 23:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-10-23 00:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-23 01:34
都是Vista 那個。

作者: toylet 時間: 2013-10-23 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-10-23 22:44
你不如搞清楚係DVBviewer既問題定卡既問題先啦!
要eliminate 是卡既問題,可以利用totalmedia或WMC 試兩台同錄。
如果你一黎兩台同睇就hang機,估計並非是散熱貼的問題,邊有熱得咁快?起碼都要幾分鐘先過熱啦。
至於heatsink,都應該相差無幾。我用既是這款。

作者: newdayhigh 時間: 2013-10-24 06:35
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-10-25 01:25 編輯
搞左2 個星期,win 7 64bit dvbviewer + magic pro + mygica = 3 tuners
audio 全部LAV,video 用pure codec + EVR custome video renderer
轉台,録影正常使用
作者: toylet 時間: 2013-10-25 18:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-1 13:49
每次開完雙 tuners 張 X8558 Pro 就有機會消失....
不是即時發生, 但一定有D不妥要 reboot Win 7....
...
toylet 發表於 2013-10-25 18:06
又有新bug 啦!
開totalmedia有時電視畫面會花,聲收唔清。
要re-open program 才搞定。
但不用reboot

作者: monsterb 時間: 2013-11-1 16:19
本帖最後由 monsterb 於 2013-11-1 16:23 編輯
回復 59# 真衰鬼
係吾係dual core pc?
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-1 16:44
四核
作者: C_Law 時間: 2013-11-1 16:46
我用 DVBViewer 偶爾都有這問題,通常轉一轉去其它頻率的台再轉回原來的台就回復正常,不用關閉再重開個 Porgram。
eg. 本來一開出來的 81 台是花畫面,轉一轉去 85 再轉回去 81 台就能回復正常。但 81→11→81 同頻率的台轉來轉去就只會繼續花畫面。
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-1 16:50
冇辦法,Mygica獨市生意
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-11 13:20
個bug又出現番了,莫非是光棍節?!
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-11 15:09
今次要off 火牛reboot

作者: toylet 時間: 2013-11-12 03:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hermanho 時間: 2013-11-12 19:01
本帖最後由 hermanho 於 2013-11-12 19:02 編輯
我一直用緊無hang, reboot消失既問題, 唔通driver version有分別??
09年買既... 我一直只用dvbviewer pro
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1604170&k=341e1294dcaf8dbf8eb610a8c13f564e&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1604171&k=6685837060336cd4467d5989d3d07c1a&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: toylet 時間: 2013-11-13 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-13 00:36
我一直用緊無hang, reboot消失既問題, 唔通driver version有分別??
09年買既... 我一直只用dvbviewer pro
...
hermanho 發表於 2013-11-12 19:01
今日用win 7 x86 reboot,結果也沒有發現張卡。
後來又要off 火牛,張卡才再現。諗住可能是hardware壞了,想攞去整。
點知因故又reboot,但reboot後張卡又再出現了,張卡光棍節玩野?
作者: toylet 時間: 2013-11-13 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chinwah 時間: 2013-11-13 18:36
回復 15# 真衰鬼
咁遲先答你添, 我條USB 手指, 都無你所指的 Wake from d3,
我記得如果個port set左停機斷電,wake番起部機,
佢會scan唔到台,要抆完再插
咁我解決方法係,set番個port長期俾電
咁你有乜方法可以斷電後都俾電呢? 我唔知得唔得,不如你試吓,
就係BIOS入面power management嗰part, set wake from PCIE
睇吓有冇好轉
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1604530&k=78f0aa741ef0449011bd4003778db5fa&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-13 21:58
已長期set 了 wake from PCIE
作者: nikkotsoi 時間: 2013-11-14 02:34
估唔到個post 仲係到…
我始終都係用vista 64 driver 就無事
係有時reboot dvbviewer 要scan 多次
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-14 19:01
估唔到個post 仲係到…
我始終都係用vista 64 driver 就無事
係有時reboot dvbviewer 要scan 多次 ...
nikkotsoi 發表於 2013-11-14 02:34
去完代理,check過張卡,冇事。
咁,一係是底板唔夾張卡,一係是我的底板有事。
作者: nikkotsoi 時間: 2013-11-14 22:24
我用jw 785g extreme...
大獲如果遲d換板咪慘
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-14 23:45
我應該已安裝了最新的BIOS,我懷疑對上張Magic Pro是正常的,只是底板變得不正常。

作者: newdayhigh 時間: 2013-11-15 04:16
接觸不良,擦下金手指
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-15 10:20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1605206&k=b5564d1d02551ad2f5b4be3259aff488&t=1782128237&sid=18raEa1MhF

作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-16 00:01
哥哥仔話由於是漢科貨,要直送台灣原廠維修。
作者: toylet 時間: 2013-11-16 00:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-11-16 01:27
仲有一條pcie 試下係吾兼容、壞底板,driver 吾得
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-16 01:52
作者: AREA11 時間: 2013-11-16 23:19
咁市面上仲有咩雙tuner 好用?
現在用緊幾年前買既MP~''~
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-16 23:43
用兩張唔同牌子的單tuner卡

作者: dejiko 時間: 2013-11-24 01:27
回復 62# C_Law
我用 8558pro, 用左幾年, 無咩大問題, 用Win7 x64. 部機長開, 大約幾星期至幾個月先reboot一次. 無試過認唔到張卡. 經常一邊睇81, 一邊錄85. 一直都係用DVBViewer.
但係間中會花畫面, 無論係睇定係錄影, 間中都會花畫面. 轉一轉去其它頻率的台再轉回原來的台就回復正常, 或者rebuild graph一次都會正常返, 唔駛關dvbviewer. 情況好似 #62個ching咁, 唔知係dvb問題定driver問題. 幾年黎都係咁.
希望有ching解決到.
作者: nikkotsoi 時間: 2013-11-27 18:58
我最近先會咁
如果錄影花畫面,成段片會error播唔到
作者: 真衰鬼 時間: 2013-11-27 19:02
會不會是windows update 有關呢?
作者: nikkotsoi 時間: 2013-11-27 19:09
我果張都3年幾就四年
我覺得係長開 又熱…搞到神神地
最近係taobao 買左d heatsink 翻黎
遲下得閒裝上去睇下有無改善先~
作者: toylet 時間: 2013-11-30 17:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2013-11-30 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-12-1 00:51
是否x64 windows 呢?
作者: toylet 時間: 2013-12-1 21:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nikkotsoi 時間: 2013-12-2 00:08
我買hs 間野有得買埋3m 散熱貼…
唔知係咪真野呢
作者: 真衰鬼 時間: 2013-12-4 01:04
新問題!
發覺可能與大廈天線接收低B有關。
本大廈接收到兩組頻道,一組會經常性地接收OK。但間中會變到訊號時大時細,這兩天就是了,結果totalmedia出error。而另一組本來是較弱的,就變到接收強勁,但同樣有機會令到totalmedia錄錄下error。
今天,局住轉用了高清台。
PS:我在去年已在家添置了數碼加強器。
作者: newdayhigh 時間: 2013-12-8 11:29
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-12-9 05:26 編輯
差吾多半年嘅問題,逢星期日晚上,82、83、85接收吾到EPG ,其他台又正常,奇
dvbviewer ->hardware 入面所有選項"不選擇"
作者: toylet 時間: 2013-12-10 00:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdayhigh 時間: 2013-12-10 01:53
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-12-11 03:04 編輯
Dvbviewer 5.2.81 Hardware 全部"不選"後
之前嘅問題解決了
1)星期日EPG 82、83、85 冇資料
2)8558 pro 有時轉台爆格,睇吾到畫面
3)magic pro 開機後冇畫面
4)睇電視每30秒,其中5-10秒GPU 用電由15W 上到50W
雖然好似好多問題,始終Dvbviewer 最好用
作者: toylet 時間: 2013-12-10 23:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 真衰鬼 時間: 2013-12-11 01:09
好似話 TVB 兮 00:00 每晚做左D奇怪野令 DVBViewer 不能 download 正確的 EPG!
Solution(?):
有人提議兮 ...
toylet 發表於 2013-12-10 23:28
經常性出現的,我用totalmedia也經常遇到。早上、下午、晚上,統統遇過。
作者: jobylww 時間: 2013-12-15 18:33
請問mygica x8506五年前既舊卡,有冇win8既driver,還是用番win7都可以?


