Board logo

標題: 標清台+高清台收晒有總共有幾多個台 [打印本頁]

作者: EliteKC    時間: 2009-5-30 21:56     標題: 標清台+高清台收晒有總共有幾多個台

我好似只search 到11個台
作者: omar9220    時間: 2009-5-30 22:07

right
5+6=11
作者: kklaw286    時間: 2009-5-30 22:21

我都係收到11個.

圖片附件: tv2.jpg (2009-5-30 22:21, 69.86 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=859449&k=c9b0ffccd9967131262fedc300d1c604&t=1782200567&sid=upzyUMwVot


作者: EliteKC    時間: 2009-5-30 22:27

咁我收齊了
仲可以解埋有線1台個鬼影台
但轉台係咪要load1,2秒先轉到?
作者: tkop    時間: 2009-5-30 22:35

which 11 channels? I only have 10
作者: HT8280    時間: 2009-5-30 22:43

11...

圖片附件: chh.png (2009-5-30 22:43, 36.71 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=859490&k=fa16c5082ba6ffed803159d202202e7e&t=1782200567&sid=upzyUMwVot


作者: kookinwa20    時間: 2009-5-31 00:48

點解我收到14個台GE???
作者: cnzstom    時間: 2009-5-31 09:07

我收到24個台

香港11個台(586  602 650)
梧桐山13個台 (706 786 722)
其中722是深圳DVB-T

遲下買埋CMMB,總共可以多達31個台及3個電台


[ 本帖最後由 cnzstom 於 2009-5-31 09:07 編輯 ]
作者: rickycheng78    時間: 2009-5-31 10:54

原帖由 tkop 於 2009-5-30 10:35 PM 發表
which 11 channels? I only have 10

11 channels
1個台係得轉台畫面
作者: redhothits    時間: 2009-5-31 12:07

原帖由 EliteKC 於 2009-5-30 22:27 發表
咁我收齊了
仲可以解埋有線1台個鬼影台
但轉台係咪要load1,2秒先轉到?


有線1台都係數碼台嗎????
作者: Victorychan2002    時間: 2009-5-31 14:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2009-5-31 14:23

原帖由 EliteKC 於 30-5-2009 09:56 PM 發表
我好似只search 到11個台


早幾日開始 只係掃到 11 個台
正常的
作者: dom    時間: 2009-5-31 14:23

原帖由 EliteKC 於 30-5-2009 10:27 PM 發表
咁我收齊了
仲可以解埋有線1台個鬼影台
但轉台係咪要load1,2秒先轉到?


正常的
作者: tkop    時間: 2009-5-31 19:37

原帖由 HT8280 於 2009-5-30 22:43 發表
11...


Thanks, if you count atv13, then I have scanned it and 2 more atv17 and atv19, but there are no programs broadcast.
作者: rickycheng78    時間: 2009-5-31 19:43

原帖由 tkop 於 2009-5-31 07:37 PM 發表


Thanks, if you count atv13, then I have scanned it and 2 more atv17 and atv19, but there are no programs broadcast.

atv17 & atv19而家掃應該冇左
atv13就仲有

而家係11個台10個睇到
作者: powerman13    時間: 2009-6-1 12:28

原來依家得11個台, 岩岩format完部機仲以為我隻手指有問題tim...
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 15:40

原帖由 cnzstom 於 2009-5-31 09:07 發表
我收到24個台

香港11個台(586  602 650)
梧桐山13個台 (706 786 722)
其中722是深圳DVB-T

遲下買埋CMMB,總共可以多達31個台及3個電台


想問下..我之前屋企收ANALOG  可以收埋CCTV 5

但用左機頂盒之後就只可收返本地既台

想問買咩BOX收先到CCTV5 ???
作者: KZ4977    時間: 2009-6-1 15:47

原帖由 powerman13 於 2009-6-1 12:28 PM 發表
原來依家得11個台, 岩岩format完部機仲以為我隻手指有問題tim...

本來 aTV17 同 aTV19 都有對應o既 PID 存在所以會 scan 倒 13 個台 11 種畫面,但係近排 aTV cut o左 le 兩個 PID 所以再無辦法 scan 倒 17 同 19。
作者: longkwan    時間: 2009-6-1 15:48

原帖由 pk007sky 於 2009-6-1 15:40 發表


想問下..我之前屋企收ANALOG  可以收埋CCTV 5

但用左機頂盒之後就只可收返本地既台
想問買咩BOX收先到CCTV5 ???

woo..我想問你住邊?
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 15:50

原帖由 longkwan 於 2009-6-1 15:48 發表

woo..我想問你住邊?


元朗
作者: longkwan    時間: 2009-6-1 15:58

原帖由 pk007sky 於 2009-6-1 15:50 發表


元朗

我都係住元朗呀
你以前用魚骨收?

[ 本帖最後由 longkwan 於 2009-6-1 16:00 編輯 ]
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 16:01

原帖由 longkwan 於 2009-6-1 15:58 發表

我都係住元朗呀
你以前用魚骨收?


住村屋..係用魚骨收
作者: longkwan    時間: 2009-6-1 16:07

原帖由 pk007sky 於 2009-6-1 16:01 發表


住村屋..係用魚骨收

我都係村屋呀
咁你知唔知要指去邊同咩mhz?
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 16:16

原帖由 longkwan 於 2009-6-1 16:07 發表

我都係村屋呀
咁你知唔知要指去邊同咩mhz?


指返大陸個邊就OK..之前
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 16:16

原帖由 longkwan 於 2009-6-1 16:07 發表

我都係村屋呀
咁你知唔知要指去邊同咩mhz?


你邊到村屋
作者: longkwan    時間: 2009-6-1 16:36

原帖由 pk007sky 於 2009-6-1 16:16 發表


你邊到村屋

近市鎮公園架
旦係你指返大陸
仲收到香港?
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 16:38

原帖由 longkwan 於 2009-6-1 16:36 發表

近市鎮公園架
旦係你指返大陸
仲收到香港?


唔算完全指曬..一半半

你個邊可能收唔到
作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 16:39

原帖由 longkwan 於 2009-6-1 16:36 發表

近市鎮公園架
旦係你指返大陸
仲收到香港?


就算只指住青山個邊...都可收到..不過勁多雪花鬼影
作者: cnzstom    時間: 2009-6-1 17:32

收CCTV5 要用DVB-T制式的手指/STB
香港所有STB都收不到
手指只有亞美視才得,各位可以到高登新翼一間那間專門店買。

元朗、天水圍、北區收到

頻率:722MHz

作者: pk007sky    時間: 2009-6-1 17:36

原帖由 cnzstom 於 2009-6-1 17:32 發表
收CCTV5 要用DVB-T制式的手指/STB
香港所有STB都收不到
手指只有亞美視才得,各位可以到高登新翼一間那間專門店買。

元朗、天水圍、北區收到

頻率:722MHz


thx....請問,隻手指幾錢??
作者: cnzstom    時間: 2009-6-1 17:38

原帖由 pk007sky 於 2009-6-1 17:36 發表


thx....請問,隻手指幾錢??


單制式 DVB-T 150元一支(不能接收香港電視)
雙制式 DVB-T + DMB-T 200-300元一支





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2