作者: EliteKC 時間: 2009-5-30 21:56 標題: 標清台+高清台收晒有總共有幾多個台
我好似只search 到11個台
作者: omar9220 時間: 2009-5-30 22:07
right
5+6=11
作者: kklaw286 時間: 2009-5-30 22:21
我都係收到11個.
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=859449&k=c9b0ffccd9967131262fedc300d1c604&t=1782200567&sid=upzyUMwVot

作者: EliteKC 時間: 2009-5-30 22:27
咁我收齊了
仲可以解埋有線1台個鬼影台
但轉台係咪要load1,2秒先轉到?
作者: tkop 時間: 2009-5-30 22:35
which 11 channels? I only have 10
作者: HT8280 時間: 2009-5-30 22:43
11...

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=859490&k=fa16c5082ba6ffed803159d202202e7e&t=1782200567&sid=upzyUMwVot

作者: kookinwa20 時間: 2009-5-31 00:48
點解我收到14個台GE???
作者: cnzstom 時間: 2009-5-31 09:07
我收到24個台
香港11個台(586 602 650)
梧桐山13個台 (706 786 722)
其中722是深圳DVB-T
遲下買埋CMMB,總共可以多達31個台及3個電台
[ 本帖最後由 cnzstom 於 2009-5-31 09:07 編輯 ]
作者: rickycheng78 時間: 2009-5-31 10:54
11 channels
1個台係得轉台畫面
作者: redhothits 時間: 2009-5-31 12:07
有線1台都係數碼台嗎????
作者: Victorychan2002 時間: 2009-5-31 14:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2009-5-31 14:23
早幾日開始 只係掃到 11 個台
正常的
作者: dom 時間: 2009-5-31 14:23
正常的
作者: tkop 時間: 2009-5-31 19:37
Thanks, if you count atv13, then I have scanned it and 2 more atv17 and atv19, but there are no programs broadcast.
作者: rickycheng78 時間: 2009-5-31 19:43
原帖由 tkop 於 2009-5-31 07:37 PM 發表
Thanks, if you count atv13, then I have scanned it and 2 more atv17 and atv19, but there are no programs broadcast.![]()
atv17 & atv19而家掃應該冇左
atv13就仲有
而家係11個台10個睇到
作者: powerman13 時間: 2009-6-1 12:28
原來依家得11個台, 岩岩format完部機仲以為我隻手指有問題tim...
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 15:40
原帖由 cnzstom 於 2009-5-31 09:07 發表
我收到24個台
香港11個台(586 602 650)
梧桐山13個台 (706 786 722)
其中722是深圳DVB-T
遲下買埋CMMB,總共可以多達31個台及3個電台
想問下..我之前屋企收ANALOG 可以收埋CCTV 5
但用左機頂盒之後就只可收返本地既台
想問買咩BOX收先到CCTV5 ???
作者: KZ4977 時間: 2009-6-1 15:47
本來 aTV17 同 aTV19 都有對應o既 PID 存在所以會 scan 倒 13 個台 11 種畫面,但係近排 aTV cut o左 le 兩個 PID 所以再無辦法 scan 倒 17 同 19。
作者: longkwan 時間: 2009-6-1 15:48
woo..我想問你住邊?
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 15:50
元朗
作者: longkwan 時間: 2009-6-1 15:58
我都係住元朗呀
你以前用魚骨收?
[ 本帖最後由 longkwan 於 2009-6-1 16:00 編輯 ]
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 16:01
住村屋..係用魚骨收
作者: longkwan 時間: 2009-6-1 16:07
我都係村屋呀
咁你知唔知要指去邊同咩mhz?
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 16:16
指返大陸個邊就OK..之前
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 16:16
你邊到村屋
作者: longkwan 時間: 2009-6-1 16:36
近市鎮公園架
旦係你指返大陸
仲收到香港?
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 16:38
唔算完全指曬..一半半
你個邊可能收唔到
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 16:39
就算只指住青山個邊...都可收到..不過勁多雪花鬼影
作者: cnzstom 時間: 2009-6-1 17:32
收CCTV5 要用DVB-T制式的手指/STB
香港所有STB都收不到
手指只有亞美視才得,各位可以到高登新翼一間那間專門店買。
元朗、天水圍、北區收到
頻率:722MHz
作者: pk007sky 時間: 2009-6-1 17:36
原帖由 cnzstom 於 2009-6-1 17:32 發表
收CCTV5 要用DVB-T制式的手指/STB
香港所有STB都收不到
手指只有亞美視才得,各位可以到高登新翼一間那間專門店買。
元朗、天水圍、北區收到
頻率:722MHz
thx....請問,隻手指幾錢??
作者: cnzstom 時間: 2009-6-1 17:38
單制式 DVB-T 150元一支(不能接收香港電視)
雙制式 DVB-T + DMB-T 200-300元一支

