Board logo

標題: MP 出左 8G75 PCI 高清卡 ( Hybrid ) [打印本頁]

作者: FairladyZ    時間: 2009-4-18 12:47     標題: MP 出左 8G75 PCI 高清卡 ( Hybrid )

ProHDTV Deluxe
高清數碼 / 模擬電視 / FM PCI 接收卡

http://www.magic-pro.com/product/other/ProHDTV_Deluxe.htm


作者: sgt752    時間: 2009-4-18 13:32

唔知呢張會唔會好熱,賣幾銀呢官網都無提
作者: chungkai    時間: 2009-4-18 15:02

好似唔錯咁
等Ching報告
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-4-18 15:38

暫時仲未見3 Tunner(2個數碼&1個模擬)+FM+色差+RCA輸入既卡~~
所以都係睇定D先
作者: 大魔王    時間: 2009-4-18 16:21

個遙控改善o左
作者: ncwken    時間: 2009-4-18 19:23

我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體 ,用唔到DVB
有無ching係咁
作者: figogo    時間: 2009-4-19 00:00

原帖由 ncwken 於 2009-4-18 19:23 發表
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體 ,用唔到DVB
有無ching係咁

have u tried to remove the old one and re-detect the new device? I am ok, better than prohdtv dual, b4 always need to restart windows to get it work under tm or dvbviewer. ProHDTV Extreme2 PCIE does not has this problem
作者: NX    時間: 2009-4-19 00:21

原帖由 ncwken 於 2009-4-18 19:23 發表
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體 ,用唔到DVB
有無ching係咁

請問跟嘅 TM 係乜 version?
作者: FairladyZ    時間: 2009-4-20 11:09     標題: 回覆 8# 的帖子

TM version 係 259
作者: socket462    時間: 2009-4-20 11:34

無左色差既......
作者: yokiso    時間: 2009-4-20 16:29

原帖由 ncwken 於 2009-4-18 19:23 發表
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體 ,用唔到DVB
有無ching係咁


想問下你個跟機軟件TM預錄完成會自動close嗎?
作者: nikkotsoi    時間: 2009-4-20 20:02

唔係出左好耐啦咩?
作者: kevinho2006    時間: 2009-4-20 20:25

原帖由 nikkotsoi 於 2009-4-20 20:02 發表
唔係出左好耐啦咩?

新架
8G75 + PCI 係賣點

[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2009-4-20 20:25 編輯 ]
作者: nikkotsoi    時間: 2009-4-20 21:15

原帖由 kevinho2006 於 2009-4-20 20:25 發表

新架
8G75 + PCI 係賣點

20/04 -   採用名廠 LGS 第 6代 8G75 及 NXP 電視接收晶片 ─ ProHDTV Deluxe
話就話岩岩出…
其實4月4 已經賣哂廣告出Prohdtv 3 同prohdtv deluxe

圖片附件: asdasdaasddd.jpg (2009-4-20 21:15, 141.6 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=834547&k=91d7f516d8357ecbbb7daad37e1a1faf&t=1782151932&sid=57XjQAZ9Ov


作者: kevinho2006    時間: 2009-4-20 21:18

原帖由 nikkotsoi 於 2009-4-20 21:15 發表

20/04 -   採用名廠 LGS 第 6代 8G75 及 NXP 電視接收晶片 ─ ProHDTV Deluxe
話就話岩岩出…
其實4月4 已經賣哂廣告出Prohdtv 3 同prohdtv deluxe

賣廣告唔等於即刻買到
我睇正都D價
都係呢排先有呢張卡
賣定廣告都差唔多
作者: dickxdv    時間: 2009-4-20 23:09

又NXP
作者: inveztor    時間: 2009-4-20 23:35

我買左個張係ProHDTV 3 HK$338
作者: adrianmak    時間: 2009-4-21 06:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncwken    時間: 2009-4-21 10:06

原帖由 NX 於 2009-4-19 00:21 發表

請問跟嘅 TM 係乜 version?

version 3.5.7.259
作者: ncwken    時間: 2009-4-21 10:08

原帖由 yokiso 於 2009-4-20 16:29 發表


想問下你個跟機軟件TM預錄完成會自動close嗎?

有呢項設定,但係我無用過呢個功能
作者: wilann    時間: 2009-4-21 10:10

不行收得好不好 我現在是用 asus usb 3100的
只收得 3格想換 mp 看看能不能收好d
作者: ncwken    時間: 2009-4-21 10:11

原帖由 figogo 於 2009-4-19 00:00 發表

have u tried to remove the old one and re-detect the new device? I am ok, better than prohdtv dual, b4 always need to restart windows to get it work under tm or dvbviewer. ProHDTV Extreme2 PCIE does  ...

又拆又安裝 Orz
作者: K_C_    時間: 2009-4-21 12:19

咁請問有冇ching見到實物?幾多$$?
作者: 奧米加    時間: 2009-4-21 19:27

原帖由 dickxdv 於 2009-4-20 23:09 發表
又NXP

咩黎架? 好定唔好?
作者: bchung    時間: 2009-4-22 05:25

原帖由 K_C_ 於 2009-4-21 12:19 發表
咁請問有冇ching見到實物?幾多$$?

http://www.magic-pro.com/news/news.htm
$450

原帖由 奧米加 於 2009-4-21 19:27 發表

咩黎架? 好定唔好?


Magic-Pro ProHDTV Deluxe 採用名廠電視晶片,如卡上的 Silicon Tuner、模擬電視及視訊處理晶片為名廠 NXP (前身 Philips) 出品

from official site
作者: K_C_    時間: 2009-4-22 09:57

原帖由 bchung 於 2009-4-22 05:25 發表

http://www.magic-pro.com/news/news.htm
$450



Magic-Pro ProHDTV Deluxe 採用名廠電視晶片,如卡上的 Silicon Tuner、模擬電視及視訊處理晶片為名廠 NXP (前身 Philips) 出品

from official site


原來正價只係$450.......尋晚響cut *見到搶錢價$499......
作者: kongisp    時間: 2009-4-22 23:16

原帖由 adrianmak 於 2009-4-21 06:59 AM 發表
其實如果本身已有analog tv card 有沒有必要
買一張高清+analog 的tv card , 然後拔丟舊那張analog tv card的

我張analog tv card 是 wintv 500MCE


你張wintv 500MC 睇analog應該靚過呢張掛?
作者: wilson1234    時間: 2009-4-23 16:51

D 師兄講跟TM version 3.5.7.259, 但EPC 話.version 3.5.7.266 <http://www.hkepc.com/2773>,有無得搞 upgrade ?
作者: chpyeung    時間: 2009-4-23 17:20

原帖由 回憶是很痛苦 於 2009-4-18 15:38 發表
暫時仲未見3 Tunner(2個數碼&1個模擬)+FM+色差+RCA輸入既卡~~
所以都係睇定D先


我都想呀....
作者: manhoi    時間: 2009-4-23 22:49

琴日在"正刀"同個唔識的阿叔吹左一陣水
最後同佢一齊買左張ProHDTV Deluxe
經一晚的測試 我覺得比想像中好 可能我以前用HD手指
轉台快,用左幾個鐘轉台都唔HANG機

但我覺得比較貴左少少 用左我$450
作者: rc410    時間: 2009-4-23 23:19

原帖由 FairladyZ 於 2009-4-18 12:47 發表
ProHDTV Deluxe
高清數碼 / 模擬電視 / FM PCI 接收卡

http://www.magic-pro.com/product/other/ProHDTV_Deluxe.htm




嘩正遲d入番張玩玩
作者: BM    時間: 2009-4-24 13:44

呢隻有冇XP x64 driver?
作者: am3    時間: 2009-4-24 14:22

原帖由 manhoi 於 2009-4-23 22:49 發表
琴日在"正刀"同個唔識的阿叔吹左一陣水
最後同佢一齊買左張ProHDTV Deluxe
經一晚的測試 我覺得比想像中好 可能我以前用HD手指
轉台快,用左幾個鐘轉台都唔HANG機

但我覺得比較貴左少少 用左我$450


用得好既俾多d都值
作者: milancow    時間: 2009-4-24 17:16

win7 64bit 用唔同到???
作者: ckwan0128    時間: 2009-4-25 00:22

mp 一次過出左 USB , PCI 同 PCIe 都係用 8G75,
買邊樣好 d 呢  ?
作者: bchung    時間: 2009-4-25 10:08

反而我想知pci-e同pci同價,系咪真系冇分別先
作者: FairladyZ    時間: 2009-4-25 11:23

原帖由 BM 於 2009-4-24 13:44 發表
呢隻有冇XP x64 driver?

有 XP 64 driver
作者: seevhs    時間: 2009-4-25 20:14

原帖由 bchung 於 2009-4-25 10:08 發表
反而我想知pci-e同pci同價,系咪真系冇分別先


我念最重要係新MB同舊MB嘅分別,舊MB嘅你咪一定要買PCI囉, you know
作者: newdaylow    時間: 2009-4-26 13:00

$450 + dvbviewer 4.0 $168 =$618 抵玩,本身用8600gt +powerdvd 9硬解,睇85台cpu用少過10%,抵玩呀
作者: 日本啟人    時間: 2009-4-26 13:52

原帖由 adrianmak 於 2009-4-21 06:59 發表
其实如果本身已有analog tv card 有没有必要
买一张高清+analog 的tv card , 然后拔丢旧那张analog tv card的

我张analog tv card 是 wintv 500MCE

but 睇緊數碼個時就睇唔到模擬
都係兩張好 d
作者: C.K.F.    時間: 2009-4-29 23:18

我早幾日都買咗 (HK$430)

請問個 remote control 點駁落部電腦度用?

同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?
作者: phone1688    時間: 2009-4-30 07:58

原帖由 C.K.F. 於 2009-4-29 23:18 發表
我早幾日都買咗 (HK$430)

請問個 remote control 點駁落部電腦度用?

同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?


出下報告~~thx~~~
作者: Vboy    時間: 2009-4-30 11:47

原帖由 C.K.F. 於 2009-4-29 23:18 發表
我早幾日都買咗 (HK$430)

請問個 remote control 點駁落部電腦度用?

同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?


師兄 : 你用什麼 M/B , CPU , 有冇display card & display driver 用什麼 version
作者: FairladyZ    時間: 2009-4-30 12:37

原帖由 C.K.F. 於 2009-4-29 23:18 發表
我早幾日都買咗 (HK$430)

請問個 remote control 點駁落部電腦度用?

同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?


remote.JPG
Remote 線接駁

另外你部機 config ???

圖片附件: remote.JPG (2009-4-30 12:37, 24.54 KB) / 下載次數 15
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=839314&k=057aba7d2b03d619d4c5fe5de40cd1eb&t=1782151932&sid=57XjQAZ9Ov


作者: C.K.F.    時間: 2009-4-30 12:48

原帖由 FairladyZ 於 2009-4-30 12:37 發表


839314
Remote 線接駁

另外你部機 config ???

明白了, Thanks!

我部 pc的 config : INTELQ6600 + NV GTX260
作者: Vboy    時間: 2009-4-30 13:24     標題: 回覆 45# 的帖子

Try update nforce display driver will be o.k.
作者: BM    時間: 2009-5-1 21:54

今日終於買左....
$430

用返跟card TM3.5 @ Win XP x64......
感覺唔錯, 比我另一張X8506 @ Vista X64 穩定

PS: 開硬解.....除左o係TM3.5 enable左佢之外, 仲有冇野要set? Display card 係ATI HD3850 softmod @ FireGL V7700
作者: newdaylow    時間: 2009-5-2 01:20

估吾到同我之前張wintv一樣咁好用,用緊dvbviewer,硬解,聲畫完全冇問題,好抵玩
作者: gazine    時間: 2009-5-5 09:08

原帖由 BM 於 2009-5-1 21:54 發表
今日終於買左....
$430

用返跟card TM3.5 @ Win XP x64......
感覺唔錯, 比我另一張X8506 @ Vista X64 穩定

PS: 開硬解.....除左o係TM3.5 enable左佢之外, 仲有冇野要set? Display card 係ATI HD3850 softmod @ FireGL V7700

ching邊度做緊430 ar?
作者: K_C_    時間: 2009-5-5 09:54

原帖由 gazine 於 2009-5-5 09:08 發表

ching邊度做緊430 ar?


金的士做430好耐啦~~~
作者: gazine    時間: 2009-5-5 13:20

原帖由 K_C_ 於 2009-5-5 09:54 發表


金的士做430好耐啦~~~

即係邊樹ar??

我先兩日出ssp 睇過...
睇到最平都要448...
作者: yokiso    時間: 2009-5-6 17:35

原帖由 ncwken 於 2009-4-21 10:08 發表

有呢項設定,但係我無用過呢個功能


唔係關機果個設定,係預錄完之後個TM係咪唔識自已關...
作者: Satan    時間: 2009-5-8 10:42

原帖由 gazine 於 2009-5-5 13:20 發表

即係邊樹ar??

我先兩日出ssp 睇過...
睇到最平都要448...

旺角 Jumbo 都係 $430
作者: michaelwong    時間: 2009-5-8 15:07

原帖由 Satan 於 2009-5-8 10:42 發表

旺角 Jumbo 都係 $430


SSP Comdex 都係做哩個價喎
作者: 凌凌發    時間: 2009-5-12 12:18

請問灣仔區邊間有得賣 ?
唔該先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2