作者: FairladyZ 時間: 2009-4-18 12:47 標題: MP 出左 8G75 PCI 高清卡 ( Hybrid )
ProHDTV Deluxe
高清數碼 / 模擬電視 / FM PCI 接收卡
http://www.magic-pro.com/product/other/ProHDTV_Deluxe.htm

作者: sgt752 時間: 2009-4-18 13:32
唔知呢張會唔會好熱,賣幾銀呢官網都無提
作者: chungkai 時間: 2009-4-18 15:02
好似唔錯咁
等Ching報告
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-4-18 15:38
暫時仲未見3 Tunner(2個數碼&1個模擬)+FM+色差+RCA輸入既卡~~
所以都係睇定D先
作者: 大魔王 時間: 2009-4-18 16:21
個遙控改善o左
作者: ncwken 時間: 2009-4-18 19:23
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體
有無ching係咁
作者: figogo 時間: 2009-4-19 00:00
原帖由 ncwken 於 2009-4-18 19:23 發表
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體![]()
![]()
,用唔到DVB
![]()
![]()
有無ching係咁![]()
![]()
![]()
![]()
have u tried to remove the old one and re-detect the new device? I am ok, better than prohdtv dual, b4 always need to restart windows to get it work under tm or dvbviewer. ProHDTV Extreme2 PCIE does not has this problem
作者: NX 時間: 2009-4-19 00:21
原帖由 ncwken 於 2009-4-18 19:23 發表
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體![]()
![]()
,用唔到DVB
![]()
![]()
有無ching係咁![]()
![]()
![]()
![]()
請問跟嘅 TM 係乜 version?
作者: FairladyZ 時間: 2009-4-20 11:09 標題: 回覆 8# 的帖子
TM version 係 259
作者: socket462 時間: 2009-4-20 11:34
無左色差既......
作者: yokiso 時間: 2009-4-20 16:29
原帖由 ncwken 於 2009-4-18 19:23 發表
我買左個張係ProHDTV Extreme2 PCIE,用跟機軟件TM無問題,轉台都好快,
但用DVB就話找不到硬體![]()
![]()
,用唔到DVB
![]()
![]()
有無ching係咁![]()
![]()
![]()
![]()
想問下你個跟機軟件TM預錄完成會自動close嗎?
作者: nikkotsoi 時間: 2009-4-20 20:02
唔係出左好耐啦咩?
作者: kevinho2006 時間: 2009-4-20 20:25
新架
8G75 + PCI 係賣點
[ 本帖最後由 kevinho2006 於 2009-4-20 20:25 編輯 ]
作者: nikkotsoi 時間: 2009-4-20 21:15
20/04 - 採用名廠 LGS 第 6代 8G75 及 NXP 電視接收晶片 ─ ProHDTV Deluxe
話就話岩岩出…
其實4月4 已經賣哂廣告出Prohdtv 3 同prohdtv deluxe
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=834547&k=91d7f516d8357ecbbb7daad37e1a1faf&t=1782151932&sid=57XjQAZ9Ov

作者: kevinho2006 時間: 2009-4-20 21:18
原帖由 nikkotsoi 於 2009-4-20 21:15 發表
20/04 - 採用名廠 LGS 第 6代 8G75 及 NXP 電視接收晶片 ─ ProHDTV Deluxe
話就話岩岩出…
其實4月4 已經賣哂廣告出Prohdtv 3 同prohdtv deluxe
賣廣告唔等於即刻買到
我睇正都D價
都係呢排先有呢張卡
賣定廣告都差唔多
作者: dickxdv 時間: 2009-4-20 23:09
又NXP
作者: inveztor 時間: 2009-4-20 23:35
我買左個張係ProHDTV 3 HK$338
作者: adrianmak 時間: 2009-4-21 06:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncwken 時間: 2009-4-21 10:06
version 3.5.7.259
作者: ncwken 時間: 2009-4-21 10:08
有呢項設定,但係我無用過呢個功能
作者: wilann 時間: 2009-4-21 10:10
不行收得好不好 我現在是用 asus usb 3100的
只收得 3格想換 mp 看看能不能收好d
作者: ncwken 時間: 2009-4-21 10:11
原帖由 figogo 於 2009-4-19 00:00 發表
have u tried to remove the old one and re-detect the new device? I am ok, better than prohdtv dual, b4 always need to restart windows to get it work under tm or dvbviewer. ProHDTV Extreme2 PCIE does ...
又拆又安裝
作者: K_C_ 時間: 2009-4-21 12:19
咁請問有冇ching見到實物?幾多$$?
作者: 奧米加 時間: 2009-4-21 19:27
咩黎架? 好定唔好?
作者: bchung 時間: 2009-4-22 05:25
http://www.magic-pro.com/news/news.htm
$450
Magic-Pro ProHDTV Deluxe 採用名廠電視晶片,如卡上的 Silicon Tuner、模擬電視及視訊處理晶片為名廠 NXP (前身 Philips) 出品
from official site
作者: K_C_ 時間: 2009-4-22 09:57
原帖由 bchung 於 2009-4-22 05:25 發表
http://www.magic-pro.com/news/news.htm
$450
Magic-Pro ProHDTV Deluxe 採用名廠電視晶片,如卡上的 Silicon Tuner、模擬電視及視訊處理晶片為名廠 NXP (前身 Philips) 出品
from official site
原來正價只係$450.......尋晚響cut *見到搶錢價$499......
作者: kongisp 時間: 2009-4-22 23:16
原帖由 adrianmak 於 2009-4-21 06:59 AM 發表
其實如果本身已有analog tv card 有沒有必要
買一張高清+analog 的tv card , 然後拔丟舊那張analog tv card的
我張analog tv card 是 wintv 500MCE![]()
你張wintv 500MC 睇analog應該靚過呢張掛?
作者: wilson1234 時間: 2009-4-23 16:51
D 師兄講跟TM version 3.5.7.259, 但EPC 話.version 3.5.7.266 <http://www.hkepc.com/2773>,有無得搞 upgrade ?
作者: chpyeung 時間: 2009-4-23 17:20
我都想呀....
作者: manhoi 時間: 2009-4-23 22:49
琴日在"正刀"同個唔識的阿叔吹左一陣水
最後同佢一齊買左張ProHDTV Deluxe
經一晚的測試 我覺得比想像中好 可能我以前用HD手指
轉台快,用左幾個鐘轉台都唔HANG機
但我覺得比較貴左少少 用左我$450
作者: rc410 時間: 2009-4-23 23:19
原帖由 FairladyZ 於 2009-4-18 12:47 發表
ProHDTV Deluxe
高清數碼 / 模擬電視 / FM PCI 接收卡
http://www.magic-pro.com/product/other/ProHDTV_Deluxe.htm
![]()
嘩正遲d入番張玩玩
作者: BM 時間: 2009-4-24 13:44
呢隻有冇XP x64 driver?
作者: am3 時間: 2009-4-24 14:22
原帖由 manhoi 於 2009-4-23 22:49 發表
琴日在"正刀"同個唔識的阿叔吹左一陣水
最後同佢一齊買左張ProHDTV Deluxe
經一晚的測試 我覺得比想像中好 可能我以前用HD手指
轉台快,用左幾個鐘轉台都唔HANG機
但我覺得比較貴左少少 用左我$450![]()
用得好既俾多d都值
作者: milancow 時間: 2009-4-24 17:16
win7 64bit 用唔同到???
作者: ckwan0128 時間: 2009-4-25 00:22
mp 一次過出左 USB , PCI 同 PCIe 都係用 8G75,
買邊樣好 d 呢 ?
作者: bchung 時間: 2009-4-25 10:08
反而我想知pci-e同pci同價,系咪真系冇分別先
作者: FairladyZ 時間: 2009-4-25 11:23
有 XP 64 driver
作者: seevhs 時間: 2009-4-25 20:14
我念最重要係新MB同舊MB嘅分別,舊MB嘅你咪一定要買PCI囉, you know
作者: newdaylow 時間: 2009-4-26 13:00
$450 + dvbviewer 4.0 $168 =$618 抵玩,本身用8600gt +powerdvd 9硬解,睇85台cpu用少過10%,抵玩呀
作者: 日本啟人 時間: 2009-4-26 13:52
原帖由 adrianmak 於 2009-4-21 06:59 發表
其实如果本身已有analog tv card 有没有必要
买一张高清+analog 的tv card , 然后拔丢旧那张analog tv card的
我张analog tv card 是 wintv 500MCE![]()
but 睇緊數碼個時就睇唔到模擬
都係兩張好 d
作者: C.K.F. 時間: 2009-4-29 23:18
我早幾日都買咗 (HK$430)
請問個 remote control 點駁落部電腦度用?
同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?
作者: phone1688 時間: 2009-4-30 07:58
原帖由 C.K.F. 於 2009-4-29 23:18 發表
我早幾日都買咗 (HK$430)
請問個 remote control 點駁落部電腦度用?
同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?
出下報告~~thx~~~
作者: Vboy 時間: 2009-4-30 11:47
原帖由 C.K.F. 於 2009-4-29 23:18 發表
我早幾日都買咗 (HK$430)
請問個 remote control 點駁落部電腦度用?
同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?
師兄 : 你用什麼 M/B , CPU , 有冇display card & display driver 用什麼 version
作者: FairladyZ 時間: 2009-4-30 12:37
原帖由 C.K.F. 於 2009-4-29 23:18 發表
我早幾日都買咗 (HK$430)
請問個 remote control 點駁落部電腦度用?
同埋我發覺佢跟張咭送果隻播放software好似唔穩定,
有時播得一陣畫面就不停爆格, close咗再開番就冇事.
另外, 我亦發現畫面流暢度有問題, 睇到有窒的, 我已開硬件加速,
唔知關張咭事丫, software事丫, 定係 LCD Mon 本身問題呢?
Remote 線接駁
另外你部機 config ???
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=839314&k=057aba7d2b03d619d4c5fe5de40cd1eb&t=1782151932&sid=57XjQAZ9Ov

作者: C.K.F. 時間: 2009-4-30 12:48
明白了, Thanks!
我部 pc的 config : INTELQ6600 + NV GTX260
作者: Vboy 時間: 2009-4-30 13:24 標題: 回覆 45# 的帖子
Try update nforce display driver will be o.k.
作者: BM 時間: 2009-5-1 21:54
今日終於買左....
$430
用返跟card TM3.5 @ Win XP x64......
感覺唔錯, 比我另一張X8506 @ Vista X64 穩定
PS: 開硬解.....除左o係TM3.5 enable左佢之外, 仲有冇野要set? Display card 係ATI HD3850 softmod @ FireGL V7700
作者: newdaylow 時間: 2009-5-2 01:20
估吾到同我之前張wintv一樣咁好用,用緊dvbviewer,硬解,聲畫完全冇問題,好抵玩
作者: gazine 時間: 2009-5-5 09:08
原帖由 BM 於 2009-5-1 21:54 發表
今日終於買左....
$430
用返跟card TM3.5 @ Win XP x64......
感覺唔錯, 比我另一張X8506 @ Vista X64 穩定
PS: 開硬解.....除左o係TM3.5 enable左佢之外, 仲有冇野要set? Display card 係ATI HD3850 softmod @ FireGL V7700
ching邊度做緊430 ar?
作者: K_C_ 時間: 2009-5-5 09:54
金的士做430好耐啦~~~
作者: gazine 時間: 2009-5-5 13:20
即係邊樹ar??
我先兩日出ssp 睇過...
睇到最平都要448...
作者: yokiso 時間: 2009-5-6 17:35
唔係關機果個設定,係預錄完之後個TM係咪唔識自已關...
作者: Satan 時間: 2009-5-8 10:42
旺角 Jumbo 都係 $430
作者: michaelwong 時間: 2009-5-8 15:07
SSP Comdex 都係做哩個價喎
作者: 凌凌發 時間: 2009-5-12 12:18
請問灣仔區邊間有得賣 ?
唔該先




