Board logo

標題: 我有很多年,沒有在這裡發過照片了 [打印本頁]

作者: nakatajoe    時間: 2013-10-17 01:39     標題: 我有很多年,沒有在這裡發過照片了

我記得我學影相是03~04年開始,其中第一個上的就是hkepc的攝影版。
十年過去了,從興趣變成工作,不知仲有幾多之前的朋友仲在,或者記得我。










作者: 新遺失戰艦    時間: 2013-10-17 02:12

惦呀~
作者: amb_cpl    時間: 2013-10-17 03:01

CHING 影 PRE-WEDDING?
作者: bb8388    時間: 2013-10-17 03:07

我記得我學影相是03~04年開始,其中第一個上的就是hkepc的攝影版。
十年過去了,從興趣變成工作,不知仲有 ...
nakatajoe 發表於 2013-10-17 01:39

嘩,大師級水凖,正到爆燈,有術有術
作者: nakatajoe    時間: 2013-10-17 03:27

CHING 影 PRE-WEDDING?
amb_cpl 發表於 2013-10-17 03:01


我有影pre wedding。
作者: Mugen_C    時間: 2013-10-17 08:39

歡迎回歸!

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: chantaktim0    時間: 2013-10-17 09:31

好似畫咁靚好技術
作者: y2kming    時間: 2013-10-17 12:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-10-17 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NPNT    時間: 2013-10-17 17:17

正呀~~
作者: nakatajoe    時間: 2013-10-17 17:22

這幾張都是在意大利工作時拍攝的
作者: DoraemonKing    時間: 2013-10-17 19:07

靚啊
作者: pc1668    時間: 2013-10-17 19:09

我記得我學影相是03~04年開始,其中第一個上的就是hkepc的攝影版。
十年過去了,從興趣變成工作,不知仲有 ...
nakatajoe 發表於 2013-10-17 01:39



       
作者: alexngai    時間: 2013-10-17 20:20

很漂亮!
能將興趣變為工作也是一件很讓人羨慕的事!
作者: Missmonica    時間: 2013-10-18 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inzite    時間: 2013-10-18 09:46

:D welcome back tony!
作者: ()下()    時間: 2013-10-19 12:59

好靚 睇完都有D想去><
作者: lcsthomas    時間: 2013-10-19 19:30

能將興趣變成工作是一種福氣, 相片不敢來評語, 只是覺好靚、好正、和與別不同!
作者: Giles    時間: 2013-10-19 23:10

超靚高水凖
作者: andywinky    時間: 2013-10-20 00:06

影得好靚,有冇啲風景相是關於香港,等我偷下師。
作者: Rene_Lui    時間: 2013-10-20 13:20

好靚
期待有在香港影的作品
作者: mansam    時間: 2013-10-21 02:07

最後果張好正
但點解ching五拉直?
作者: nakatajoe    時間: 2013-10-24 02:05

這二年少拍香港的風景,有都是工作時有空閒先拍下。


作者: mic_lai    時間: 2013-10-24 16:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2