作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 18:55 標題: HKEPC男模+烈火戰車
本帖最後由 chiushing01 於 2013-7-31 19:16 編輯
喺EPC,真係識左好多朋友, 呢個係輝哥, 就係佢, 令我開始玩單反
呢啲角度用ultra wide無得輸


0後制raw直出

飛燈無電下機頂燈侍候


f22加飛燈

f22下的太陽




motion blur effect

上面影尾轆嗰張focus左落尾轆, 呢張調轉foucs

作者: bb8388 時間: 2013-7-31 19:34
好靚,f22下的太陽好正
作者: chantaktim0 時間: 2013-7-31 19:47
第一張訓系地下影
作者: alexngai 時間: 2013-7-31 19:50
飛燈好正!
作者: 我係小魚兒 時間: 2013-7-31 19:55
WA~.....~ 好令仔...溝死女LA
作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 20:07
回復 2# bb8388
多謝師兄
作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 20:07
絕對係
作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 20:08
好難玩的, 一直在逃避, 要繼續研究
作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 20:09
影到靚相一樣溝死女架! haaaaaaaa
作者: bb8388 時間: 2013-7-31 20:09
用乜body影
作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 20:17
殘過我仲比我鈎爆埋既二手$4000 Nikon D300
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562938&k=8bc86e9d7a56d6b908eddd09461d282e&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh

作者: bb8388 時間: 2013-7-31 20:58
器材正常就得,殘唔緊要,係呢,對比你之前部d7K,有冇發覺d300畫面滑d?
作者: chiushing01 時間: 2013-7-31 21:07
本帖最後由 chiushing01 於 2013-7-31 21:11 編輯
回復 12# bb8388
可能係, 又或後制輕手了, 但對焦就無得比, 呢部好準
呢幅拉sharp啲
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562972&k=8278e4c0f12d27f7637b9aceba0caa2f&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh

作者: beast 時間: 2013-8-2 08:22
師兄的構圖真係好掂
而且71月30個天真係靚到絕
作者: y2kming 時間: 2013-8-2 13:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chantaktim0 時間: 2013-8-2 23:33
睇尼好快又換body
作者: chiushing01 時間: 2013-8-3 00:14
回復 16# chantaktim0
哈..........我自己都咁諗, 諗住sony RX1拎去旅行用
作者: chiushing01 時間: 2013-8-3 00:15
回復 15# y2kming
我見到好多影相搵食既朋友, 部相機同鏡頭甩哂皮, 都唔型既, 好核突
作者: chiushing01 時間: 2013-8-3 00:17
今次吼到準, 已經約左好幾個月, 但要就大家時間, 最後約左上星期但天氣唔好又取消, 睇準29同30號, 31日天文台話會開始唔好天, 29號車主唔得閒, 改30號, 結果天色係最靚
作者: chantaktim0 時間: 2013-8-3 08:41
rx1夠晒輕便,但價錢一樣咁令
作者: free3sky 時間: 2013-8-6 01:08
有甘好男模, 下次組團^^
作者: DMAN 時間: 2013-8-6 18:28
PGM廿年車太老爺,即時扣咗分....最少都600RR啦
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 20:41
本帖最後由 chiushing01 於 2013-8-6 20:46 編輯
回復 22# DMAN
無眼睇, 你一咁講, 佢可能好快就.............................不過有時唔係睇新舊, 600後咪900, 1200
作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 20:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 20:44
我下次諗住.................
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1565004&k=4269574b74ba18e5914a223dd53efca1&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh

作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 20:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 21:09
回復 26# SONYTHEBEST
may i ask if you did a lot ps retouch
example ?
作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 21:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-8-6 21:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 21:12
回復 29# QE3
copied, thanks
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 21:14
回復 28# SONYTHEBEST
it depends on each single pic what i want to tell
作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 21:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3 時間: 2013-8-6 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 21:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 21:20
本帖最後由 chiushing01 於 2013-8-6 21:21 編輯
回復 34# SONYTHEBEST
be cool man .....
one has more PS but another one is none
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1565016&k=e8acc6634d6e6626c561f5cc2de5cea9&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1565017&k=2341d7aec4a69f63778ae3711f5d5e78&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh

作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 21:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 21:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 21:22
回復 36# SONYTHEBEST
The stupid topic never end
作者: SONYTHEBEST 時間: 2013-8-6 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: foofai528 時間: 2013-8-6 21:53
回復 22# DMAN
600RR/R6好巴閉??ching 知唔知二衝程嘅車同四衝程嘅分別??
http://www.moto-one.com.hk/Products.php?id=1310
作者: foofai528 時間: 2013-8-6 22:12
而家好多人見到d大包圍電單車都會叫d車做"烈火戰車"係因為劉德華係1995年拍左套戲叫"烈火戰車",而戲入面嘅尾段就係揸住呢款NSR PGM (戲中係4代,小弟部係3代)可能有d人會認為越新款就越型....選擇玩舊款(小弟稱為經典車)係少時視之為夢想但不能擁有,長大後能夠完夢的一種情誼結.......



作者: chiushing01 時間: 2013-8-6 23:53
回復 41# foofai528
輝哥, 討論區格言
作者: DMAN 時間: 2013-8-7 04:03
本帖最後由 DMAN 於 2013-8-7 04:04 編輯
回復 40# foofai528
原來係車主
我知2衝好好爆,不過pgm套fairing同新車比就真係差咗d跑味(情意結另計)
作者: DMAN 時間: 2013-8-7 04:13
回復 35# chiushing01
師兄,唔帶頭盔影遮咗前面D相個車牌好D喎
作者: chiushing01 時間: 2013-8-7 07:28
本帖最後由 chiushing01 於 2013-8-7 08:11 編輯
回復 44# DMAN
事前已經問左車主, 因為唔想影響圖畫既整體完整性, 好似新聞相咁
作者: philipsphilips 時間: 2013-8-8 11:02
說實話... 影得真係幾正...
架電單車好型仔吖..
作者: KitB 時間: 2013-8-8 19:44
二衝好玩
不過NSR我就麻麻地

