Board logo

標題: [圖片] HKEPC男模+烈火戰車 [打印本頁]

作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 18:55     標題: HKEPC男模+烈火戰車

本帖最後由 chiushing01 於 2013-7-31 19:16 編輯

喺EPC,真係識左好多朋友, 呢個係輝哥, 就係佢, 令我開始玩單反








呢啲角度用ultra wide無得輸




0後制raw直出


飛燈無電下機頂燈侍候




f22加飛燈


f22下的太陽








motion blur effect


上面影尾轆嗰張focus左落尾轆, 呢張調轉foucs

作者: bb8388    時間: 2013-7-31 19:34

喺EPC,真係識左好多朋友, 呢個係輝哥, 就係佢, 令我開始玩單反








呢啲角度用ultra wide無得輸




0 ...
chiushing01 發表於 2013-7-31 18:55

好靚,f22下的太陽好正
作者: chantaktim0    時間: 2013-7-31 19:47

第一張訓系地下影
作者: alexngai    時間: 2013-7-31 19:50

飛燈好正!
作者: 我係小魚兒    時間: 2013-7-31 19:55

WA~.....~ 好令仔...溝死女LA
作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 20:07

回復 2# bb8388


    多謝師兄
作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 20:07

第一張訓系地下影
chantaktim0 發表於 2013-7-31 19:47



    絕對係
作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 20:08

飛燈好正!
alexngai 發表於 2013-7-31 19:50



    好難玩的, 一直在逃避, 要繼續研究
作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 20:09

WA~.....~ 好令仔...溝死女LA
我係小魚兒 發表於 2013-7-31 19:55



    影到靚相一樣溝死女架! haaaaaaaa
作者: bb8388    時間: 2013-7-31 20:09

回復  bb8388


    多謝師兄
chiushing01 發表於 2013-7-31 20:07

用乜body影
作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 20:17

用乜body影
bb8388 發表於 2013-7-31 20:09



    殘過我仲比我鈎爆埋既二手$4000 Nikon D300

圖片附件: 未命名.jpg (2013-7-31 20:18, 108.87 KB) / 下載次數 37
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562938&k=8bc86e9d7a56d6b908eddd09461d282e&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh


作者: bb8388    時間: 2013-7-31 20:58

殘過我仲比我鈎爆埋既二手$4000 Nikon D300
chiushing01 發表於 2013-7-31 20:17

器材正常就得,殘唔緊要,係呢,對比你之前部d7K,有冇發覺d300畫面滑d?
作者: chiushing01    時間: 2013-7-31 21:07

本帖最後由 chiushing01 於 2013-7-31 21:11 編輯

回復 12# bb8388


    可能係, 又或後制輕手了, 但對焦就無得比, 呢部好準
    呢幅拉sharp啲

圖片附件: GAO_4070 - 複製.jpg (2013-7-31 21:10, 143.52 KB) / 下載次數 39
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1562972&k=8278e4c0f12d27f7637b9aceba0caa2f&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh


作者: beast    時間: 2013-8-2 08:22

師兄的構圖真係好掂
而且71月30個天真係靚到絕
作者: y2kming    時間: 2013-8-2 13:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chantaktim0    時間: 2013-8-2 23:33

睇尼好快又換body
作者: chiushing01    時間: 2013-8-3 00:14

回復 16# chantaktim0


    哈..........我自己都咁諗, 諗住sony RX1拎去旅行用
作者: chiushing01    時間: 2013-8-3 00:15

回復 15# y2kming


    我見到好多影相搵食既朋友, 部相機同鏡頭甩哂皮, 都唔型既, 好核突
作者: chiushing01    時間: 2013-8-3 00:17

師兄的構圖真係好掂
而且71月30個天真係靚到絕
beast 發表於 2013-8-2 08:22


今次吼到準, 已經約左好幾個月, 但要就大家時間, 最後約左上星期但天氣唔好又取消, 睇準29同30號, 31日天文台話會開始唔好天, 29號車主唔得閒, 改30號, 結果天色係最靚
作者: chantaktim0    時間: 2013-8-3 08:41

回復  chantaktim0


    哈..........我自己都咁諗, 諗住sony RX1拎去旅行用
chiushing01 發表於 2013-8-3 00:14



    rx1夠晒輕便,但價錢一樣咁令
作者: free3sky    時間: 2013-8-6 01:08

有甘好男模, 下次組團^^
作者: DMAN    時間: 2013-8-6 18:28

PGM廿年車太老爺,即時扣咗分....最少都600RR啦
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 20:41

本帖最後由 chiushing01 於 2013-8-6 20:46 編輯

回復 22# DMAN


    無眼睇, 你一咁講, 佢可能好快就.............................不過有時唔係睇新舊, 600後咪900, 1200
作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 20:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 20:44

有甘好男模, 下次組團^^
free3sky 發表於 2013-8-6 01:08



    我下次諗住.................

圖片附件: 1146403_10151747748004660_465318395_o.jpg (2013-8-6 20:45, 128.48 KB) / 下載次數 45
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1565004&k=4269574b74ba18e5914a223dd53efca1&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh


作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 20:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 21:09

回復 26# SONYTHEBEST
may i ask if you did a lot ps retouch


    example ?
作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 21:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-8-6 21:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 21:12

回復 29# QE3


    copied, thanks
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 21:14

回復 28# SONYTHEBEST


    it depends on each single pic what i want to tell
作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 21:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: QE3    時間: 2013-8-6 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 21:20

本帖最後由 chiushing01 於 2013-8-6 21:21 編輯

回復 34# SONYTHEBEST


    be cool man  .....
    one has more PS but another one is none

圖片附件: 未命名.jpg (2013-8-6 21:20, 128.16 KB) / 下載次數 57
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1565016&k=e8acc6634d6e6626c561f5cc2de5cea9&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh



圖片附件: GAO_4138.jpg (2013-8-6 21:21, 113.13 KB) / 下載次數 56
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1565017&k=2341d7aec4a69f63778ae3711f5d5e78&t=1782157372&sid=1015PPBMnmh


作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 21:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 21:22

回復 36# SONYTHEBEST


    The stupid topic never end
作者: SONYTHEBEST    時間: 2013-8-6 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: foofai528    時間: 2013-8-6 21:53

回復 22# DMAN
600RR/R6好巴閉??ching 知唔知二衝程嘅車同四衝程嘅分別??



http://www.moto-one.com.hk/Products.php?id=1310
作者: foofai528    時間: 2013-8-6 22:12

而家好多人見到d大包圍電單車都會叫d車做"烈火戰車"係因為劉德華係1995年拍左套戲叫"烈火戰車",而戲入面嘅尾段就係揸住呢款NSR PGM (戲中係4代,小弟部係3代)可能有d人會認為越新款就越型....選擇玩舊款(小弟稱為經典車)係少時視之為夢想但不能擁有,長大後能夠完夢的一種情誼結.......






作者: chiushing01    時間: 2013-8-6 23:53

回復 41# foofai528


    輝哥, 討論區格言
作者: DMAN    時間: 2013-8-7 04:03

本帖最後由 DMAN 於 2013-8-7 04:04 編輯

回復 40# foofai528

原來係車主
我知2衝好好爆,不過pgm套fairing同新車比就真係差咗d跑味(情意結另計)
作者: DMAN    時間: 2013-8-7 04:13

回復 35# chiushing01

師兄,唔帶頭盔影遮咗前面D相個車牌好D喎
作者: chiushing01    時間: 2013-8-7 07:28

本帖最後由 chiushing01 於 2013-8-7 08:11 編輯

回復 44# DMAN


    事前已經問左車主, 因為唔想影響圖畫既整體完整性, 好似新聞相咁
作者: philipsphilips    時間: 2013-8-8 11:02

說實話... 影得真係幾正...
架電單車好型仔吖..
作者: KitB    時間: 2013-8-8 19:44

回復  DMAN
600RR/R6好巴閉??ching 知唔知二衝程嘅車同四衝程嘅分別??
foofai528 發表於 2013-8-6 21:53


二衝好玩
不過NSR我就麻麻地





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2