作者: kevinckcheung 時間: 2012-10-1 11:00 標題: 女女的興趣班......
3 歲小朋友都要學影相了
影佢最愛的熊熊公仔.....
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437288&k=77cf62d2a337b6ebacba1b390bf4306f&t=1782183724&sid=1t424honNV

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437289&k=cef430b46dbfa5737eba645af10556aa&t=1782183724&sid=1t424honNV

作者: alexngai 時間: 2012-10-1 11:24
因住毒親你女女
作者: chiushing01 時間: 2012-10-1 11:35
師兄拍囡囡部相机應該好堅
作者: kevinckcheung 時間: 2012-10-1 17:51
回復 3# chiushing01
都是一般的FF...
作者: kevinckcheung 時間: 2012-10-1 17:56
成日見到我影佢, 一見到部機就自己走去學影, 教佢好過比佢自己摸....
作者: Mathk 時間: 2012-10-1 19:25
囡囡:「部機唔小心飛咗落地俾我踢咗幾腳呀~~WuWuWu~~~」
老豆:「唔緊要唔緊要,執返繼續就得啦~」
囡囡:「但係佢分開咗做四五分,點算呀?」
老豆:「唔緊要唔緊要,買過~買過」
老婆:「點解今個月無家用?」
老豆:「因為俾咗二奶。」
作者: ywringo 時間: 2012-10-2 11:52
好劇情
作者: CHK 時間: 2012-10-3 11:04
唔通一部係D700
一部係D800?
作者: kevinckcheung 時間: 2012-10-3 12:52
中.... D800E


