Board logo

標題: 女女的興趣班...... [打印本頁]

作者: kevinckcheung    時間: 2012-10-1 11:00     標題: 女女的興趣班......

3 歲小朋友都要學影相了

_DSC8157.JPG

影佢最愛的熊熊公仔.....

_N702894.JPG

圖片附件: _N702894.JPG (2012-10-1 10:55, 123.98 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437288&k=77cf62d2a337b6ebacba1b390bf4306f&t=1782183724&sid=1t424honNV



圖片附件: _DSC8157.JPG (2012-10-1 10:59, 63.65 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1437289&k=cef430b46dbfa5737eba645af10556aa&t=1782183724&sid=1t424honNV


作者: alexngai    時間: 2012-10-1 11:24

因住毒親你女女
作者: chiushing01    時間: 2012-10-1 11:35

師兄拍囡囡部相机應該好堅
作者: kevinckcheung    時間: 2012-10-1 17:51

回復 3# chiushing01

都是一般的FF...
作者: kevinckcheung    時間: 2012-10-1 17:56

因住毒親你女女
alexngai 發表於 2012-10-1 11:24



    成日見到我影佢, 一見到部機就自己走去學影, 教佢好過比佢自己摸....
作者: Mathk    時間: 2012-10-1 19:25

囡囡:「部機唔小心飛咗落地俾我踢咗幾腳呀~~WuWuWu~~~」
老豆:「唔緊要唔緊要,執返繼續就得啦~」
囡囡:「但係佢分開咗做四五分,點算呀?」
老豆:「唔緊要唔緊要,買過~買過」
老婆:「點解今個月無家用?」
老豆:「因為俾咗二奶。」

作者: ywringo    時間: 2012-10-2 11:52

囡囡:「部機唔小心飛咗落地俾我踢咗幾腳呀~~WuWuWu~~~」
老豆:「唔緊要唔緊要,執返繼續就得啦~」
囡囡: ...
Mathk 發表於 2012-10-1 19:25


好劇情
作者: CHK    時間: 2012-10-3 11:04

唔通一部係D700
一部係D800?
作者: kevinckcheung    時間: 2012-10-3 12:52

唔通一部係D700
一部係D800?
CHK 發表於 2012-10-3 11:04



    中.... D800E





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2