Board logo

標題: 抒情小品合集~ [打印本頁]

作者: 淚v3v    時間: 2012-6-23 20:22     標題: 抒情小品合集~

以下圖片只為個人抒情小品系列, 拍攝動機未明, 所以不要問我相片主體, 我可能答不出來~XD
1.

2.

3.

4.

5.

6.

多謝觀看^^
作者: RoyKwan    時間: 2012-6-24 00:47

1,2,3LIKE
4,5,6 DISLIKE
作者: chiushing01    時間: 2012-6-24 08:53

第一張樹木位置中間條光好特別, 讚呀!
作者: 淚v3v    時間: 2012-6-24 09:32

1,2,3LIKE
4,5,6 DISLIKE
RoyKwan 發表於 2012-6-24 00:47

3張鐘意3張唔中意
一次放梅花間竹
話時話, 我反而自己最鐘意6, 點解師兄唔鐘意既
係咪因為我黑白相唔係好得

第一張樹木位置中間條光好特別, 讚呀!
chiushing01 發表於 2012-6-24 08:53

我每日都見到佢, 但係就忽略左佢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2