Board logo

標題: 美孚嶺南公園 有趣的一幕 [打印本頁]

作者: 海字2007    時間: 2012-5-1 20:00     標題: 美孚嶺南公園 有趣的一幕

photo.jpg

圖片附件: photo.jpg (2012-5-1 20:00, 135.85 KB) / 下載次數 30
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359481&k=77c4f8987f80e6914a2cbdbfeca6c31c&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP


作者: alexngai    時間: 2012-5-1 20:04

咁似電視劇裡面搵人扮既記者....
作者: chiushing01    時間: 2012-5-1 20:57

我仲未睇到佢地影緊乜?
作者: 海字2007    時間: 2012-5-1 21:08

回復 3# chiushing01

龍友影雀定影椅子?? 定是龍友被影
作者: cadboy    時間: 2012-5-1 22:23

應該是師兄影龍友
作者: chiushing01    時間: 2012-5-1 22:31

回復 5# cadboy


    但我見到佢支鏡係對住張櫈, 我諗係隻雀企在櫈上, 師兄影果時咁啱隻雀飛左落地下
作者: cadboy    時間: 2012-5-1 22:46

回復 6# chiushing01


    係喎!師兄觀察入微,佩服!
在室內應該是影張櫈機會多d,估計隻雀是剛巧路過.
作者: chiushing01    時間: 2012-5-1 22:51

回復 7# cadboy


    好想樓主開估, 因為我知我估錯
作者: cadboy    時間: 2012-5-1 23:06

估計龍友是影「嶺南之風」的建築藝術,庭院擺設,
唔會在室內打雀啩!隻雀是剛巧出現而已!

樓主開估吧!
作者: 海字2007    時間: 2012-5-1 23:10

回復 8# chiushing01

是影張櫈 隻雀是剛巧路過.
作者: 海字2007    時間: 2012-5-1 23:12

回復 10# 海字2007

所以覺得有趣影低!
作者: chiushing01    時間: 2012-5-1 23:13

回復 10# 海字2007


    咁樓主都係影櫈一份子?
作者: 海字2007    時間: 2012-5-1 23:16

回復 12# chiushing01

不是! 自己一個人去影
作者: 海字2007    時間: 2012-5-1 23:25

回復 13# 海字2007

IMG_0929.JPG



IMG_1024.JPG

圖片附件: IMG_0929.JPG (2012-5-1 23:24, 84.05 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359658&k=c0f6585b46e0f53fe8b4b00d303c688e&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP



圖片附件: IMG_0953.JPG (2012-5-1 23:24, 87 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359659&k=aad596c768aa4dbd87d5ceb8e67428c6&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP



圖片附件: IMG_1024.JPG (2012-5-1 23:24, 131.45 KB) / 下載次數 26
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359660&k=95ec073580cc39cca1f7104b8b1464f5&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP


作者: crazymond    時間: 2012-5-2 00:17

應該係影張櫈。。可能係容家班外影活動
作者: 我係小魚兒    時間: 2012-5-2 15:47

D人想影咩?
作者: ronan    時間: 2012-5-3 22:56

D人想影咩?
我係小魚兒 發表於 2012-5-2 15:47


d 學生係影張櫈同埋背光時所旌生的光與影

起張相中,櫈當然係主體,光影係賓體
作者: ronan    時間: 2012-5-3 22:58

應該係影張櫈。。可能係容家班外影活動
crazymond 發表於 2012-5-2 00:17


如果係的話,咁容家班的學生年青左好多

我記得以前上佢堂,佢d 學生都係d 三十幾四十歲的阿叔同阿姐黎,同埋五十幾六十歲果d 阿伯

平均年齡係講緊四十幾歲
作者: 海字2007    時間: 2012-5-4 07:17

大家都是有興趣於影相龍友!
請唔好 用阿叔同阿姐,同埋d 阿伯名稱形容
作者: 路易斯    時間: 2012-5-4 08:10

回復 1# 海字2007


我覺得那一幕  用剪影去表達應該幾有味道
作者: 海字2007    時間: 2012-5-4 10:15

好的攝影構思
作者: crazymond    時間: 2012-5-4 10:26

好似EPC都有好多容家班子弟





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2