作者: 海字2007 時間: 2012-5-1 20:00 標題: 美孚嶺南公園 有趣的一幕
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359481&k=77c4f8987f80e6914a2cbdbfeca6c31c&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP

作者: alexngai 時間: 2012-5-1 20:04
咁似電視劇裡面搵人扮既記者....
作者: chiushing01 時間: 2012-5-1 20:57
我仲未睇到佢地影緊乜?
作者: 海字2007 時間: 2012-5-1 21:08
回復 3# chiushing01
龍友影雀定影椅子?? 定是龍友被影
作者: cadboy 時間: 2012-5-1 22:23
應該是師兄影龍友
作者: chiushing01 時間: 2012-5-1 22:31
回復 5# cadboy
但我見到佢支鏡係對住張櫈, 我諗係隻雀企在櫈上, 師兄影果時咁啱隻雀飛左落地下
作者: cadboy 時間: 2012-5-1 22:46
回復 6# chiushing01
係喎!師兄觀察入微,佩服!
在室內應該是影張櫈機會多d,估計隻雀是剛巧路過.
作者: chiushing01 時間: 2012-5-1 22:51
回復 7# cadboy
好想樓主開估, 因為我知我估錯
作者: cadboy 時間: 2012-5-1 23:06
估計龍友是影「嶺南之風」的建築藝術,庭院擺設,
唔會在室內打雀啩!隻雀是剛巧出現而已!
樓主開估吧!
作者: 海字2007 時間: 2012-5-1 23:10
回復 8# chiushing01
是影張櫈 隻雀是剛巧路過.
作者: 海字2007 時間: 2012-5-1 23:12
回復 10# 海字2007
所以覺得有趣影低!
作者: chiushing01 時間: 2012-5-1 23:13
回復 10# 海字2007
作者: 海字2007 時間: 2012-5-1 23:16
回復 12# chiushing01
不是! 自己一個人去影
作者: 海字2007 時間: 2012-5-1 23:25
回復 13# 海字2007
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359658&k=c0f6585b46e0f53fe8b4b00d303c688e&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359659&k=aad596c768aa4dbd87d5ceb8e67428c6&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1359660&k=95ec073580cc39cca1f7104b8b1464f5&t=1782144205&sid=8yDKzXwmP

作者: crazymond 時間: 2012-5-2 00:17
應該係影張櫈。。可能係容家班外影活動
作者: 我係小魚兒 時間: 2012-5-2 15:47
D人想影咩?
作者: ronan 時間: 2012-5-3 22:56
d 學生係影張櫈同埋背光時所旌生的光與影
起張相中,櫈當然係主體,光影係賓體
作者: ronan 時間: 2012-5-3 22:58
如果係的話,咁容家班的學生年青左好多
我記得以前上佢堂,佢d 學生都係d 三十幾四十歲的阿叔同阿姐黎,同埋五十幾六十歲果d 阿伯
平均年齡係講緊四十幾歲
作者: 海字2007 時間: 2012-5-4 07:17
大家都是有興趣於影相龍友!
請唔好 用阿叔同阿姐,同埋d 阿伯名稱形容
作者: 路易斯 時間: 2012-5-4 08:10
回復 1# 海字2007
我覺得那一幕 用剪影去表達應該幾有味道
作者: 海字2007 時間: 2012-5-4 10:15
好的攝影構思
作者: crazymond 時間: 2012-5-4 10:26
好似EPC都有好多容家班子弟



