Board logo

標題: 交收後... [打印本頁]

作者: manman1998    時間: 2012-2-4 22:18     標題: 交收後...

買過枝,自己枝比人

圖片附件: 複製 -IMG_8002.JPG (2012-2-4 22:18, 91.12 KB) / 下載次數 23
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314603&k=5841016c32f034450febb8dc624ffcee&t=1782665770&sid=hzlPH587q8



圖片附件: 複製 -IMG_8005.JPG (2012-2-4 22:18, 82.84 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314604&k=50a025c6c8af5f1e10ca74a59fe93cf2&t=1782665770&sid=hzlPH587q8



圖片附件: 複製 -IMG_8008.JPG (2012-2-4 22:18, 131.54 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314605&k=3d9dd2f9bba22edf5a820fcc1c2761c6&t=1782665770&sid=hzlPH587q8



圖片附件: 複製 -IMG_8010.JPG (2012-2-4 22:18, 144.26 KB) / 下載次數 23
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314606&k=32b0672ad4472ac4f22c8cdb923df10d&t=1782665770&sid=hzlPH587q8



圖片附件: 複製 -IMG_7999.JPG (2012-2-4 22:18, 145.93 KB) / 下載次數 30
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314607&k=3045638adfe0f3a6f193af1aa8754ec8&t=1782665770&sid=hzlPH587q8


作者: dj-x    時間: 2012-2-5 00:39

幾好喎, 手動鏡?
作者: H.M.LAM    時間: 2012-2-5 00:47

D 散景做得唔錯
作者: manman1998    時間: 2012-2-5 00:49

幾好喎, 手動鏡?
dj-x 發表於 2012-2-5 00:39

原廠舊鏡來,有番D舊鏡暖色
作者: manman1998    時間: 2012-2-5 01:01

D 散景做得唔錯
H.M.LAM 發表於 2012-2-5 00:47

謝謝
作者: chiushing01    時間: 2012-2-5 19:34

GOOD, Sharp
作者: RoyKwan    時間: 2012-2-7 08:23

隨手影都靚過我
作者: ccchow    時間: 2012-2-7 13:40

我最喜歡是貓那一幅
作者: jackyhkcn    時間: 2012-2-7 16:00

超清晰!
作者: jackyhkcn    時間: 2012-2-7 16:02

忘記 tim !  什麼相機和鏡
作者: manman1998    時間: 2012-2-7 17:51

謝謝

350D同依枝... 影埋合照先

圖片附件: 複製 -IMG_8085.JPG (2012-2-7 17:51, 73 KB) / 下載次數 16
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1315760&k=5112906da4912b1142588a07e65c5b3e&t=1782665770&sid=hzlPH587q8



圖片附件: 複製 -IMG_8074.JPG (2012-2-7 17:51, 97.25 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1315761&k=19bf7b2aba86711ddb93705f442b4eb3&t=1782665770&sid=hzlPH587q8






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2