作者: manman1998 時間: 2012-2-4 22:18 標題: 交收後...
買過枝,自己枝比人
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314603&k=5841016c32f034450febb8dc624ffcee&t=1782665770&sid=hzlPH587q8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314604&k=50a025c6c8af5f1e10ca74a59fe93cf2&t=1782665770&sid=hzlPH587q8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314605&k=3d9dd2f9bba22edf5a820fcc1c2761c6&t=1782665770&sid=hzlPH587q8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314606&k=32b0672ad4472ac4f22c8cdb923df10d&t=1782665770&sid=hzlPH587q8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1314607&k=3045638adfe0f3a6f193af1aa8754ec8&t=1782665770&sid=hzlPH587q8

作者: dj-x 時間: 2012-2-5 00:39
幾好喎, 手動鏡?
作者: H.M.LAM 時間: 2012-2-5 00:47
D 散景做得唔錯
作者: manman1998 時間: 2012-2-5 00:49
原廠舊鏡來,有番D舊鏡暖色
作者: manman1998 時間: 2012-2-5 01:01
謝謝
作者: chiushing01 時間: 2012-2-5 19:34
GOOD, Sharp
作者: RoyKwan 時間: 2012-2-7 08:23
隨手影都靚過我
作者: ccchow 時間: 2012-2-7 13:40
我最喜歡是貓那一幅
作者: jackyhkcn 時間: 2012-2-7 16:00
超清晰!
作者: jackyhkcn 時間: 2012-2-7 16:02
忘記 tim ! 什麼相機和鏡
作者: manman1998 時間: 2012-2-7 17:51
謝謝
350D同依枝... 影埋合照先
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1315760&k=5112906da4912b1142588a07e65c5b3e&t=1782665770&sid=hzlPH587q8

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1315761&k=19bf7b2aba86711ddb93705f442b4eb3&t=1782665770&sid=hzlPH587q8


