Board logo

標題: [圖片] ~~熱熱熱~西貢海下灣~~ [打印本頁]

作者: Cash    時間: 2011-8-21 14:58     標題: ~~熱熱熱~西貢海下灣~~

真係曬到跳舞>~<

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12


~完~
謝謝收看
作者: alexngai    時間: 2011-8-21 15:04

我要CHing既跳舞相
呢兩日D雲真係好神奇。
作者: Athlon    時間: 2011-8-21 15:32

好靚
作者: ntony    時間: 2011-8-21 18:12

求教,第#5點影?想要個清澈感。快門<1/100加上細光圈嗎?
作者: mig33    時間: 2011-8-21 18:22

求教,第#5點影?想要個清澈感。快門
ntony 發表於 21-8-2011 06:12 PM


加偏光鏡
作者: ntony    時間: 2011-8-21 18:39

加偏光鏡
mig33 發表於 2011-8-21 18:22



明白!Thanks!
作者: Hidex    時間: 2011-8-21 19:40

本帖最後由 Hidex 於 2011-8-21 19:41 編輯

藍天白雲, 水清, 係唔知沙幼唔幼, 正到爆, 多謝師兄靚圖 !! ~~~
作者: choi2k    時間: 2011-8-21 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cash    時間: 2011-8-21 23:18

我要CHing既跳舞相
呢兩日D雲真係好神奇。
alexngai 發表於 2011-8-21 15:04



哈哈~~~好遺憾冇影到~XD
係呀~~~D雲真係好神奇~一個地方可以見到好幾種雲彩
作者: Cash    時間: 2011-8-21 23:18

好靚
Athlon 發表於 2011-8-21 15:32


多謝 ~其實係個景真係靚姐~~
作者: Cash    時間: 2011-8-21 23:22

回復 4# ntony


唔好話指教~交流下LAW~
一來用左CPL...二來當日夠陽光,D水又真係高清~
只要用岩角度就可以做到依個效果~~
作者: Cash    時間: 2011-8-21 23:23

回復 7# Hidex


係呀~~~~D景真係冇得頂~~~只係真係曬左D~
作者: Cash    時間: 2011-8-21 23:25

個天同D 雲都勁靚.... 師兄全程拍攝用左咩器材呢 ?
choi2k 發表於 2011-8-21 21:51



全程一機四鏡~冇腳~
主力都係用支16-35/2.8 拍攝~
作者: Cash    時間: 2011-10-1 15:07

回復  Hidex


係呀~~~~D景真係冇得頂~~~只係真係曬左D~
Cash 發表於 2011-8-21 23:23



係LAW~~真係好熱~~~
作者: logistica    時間: 2011-10-1 15:28

次次都係夜晚去, 下次要日頭去
作者: ken93816505    時間: 2011-10-1 19:40

回復 1# Cash


    好靚既風景....#1好有放假,輕鬆既感覺
作者: cadboy    時間: 2011-10-2 01:23

#3 碧水藍天,好靚
作者: lcsthomas    時間: 2011-10-8 00:44

賞心悅目, 一個正!
作者: low-end    時間: 2011-10-8 00:48

D相好靚,色水正,係咪用左nikon cpl2 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2