作者: Cash 時間: 2011-8-21 14:58 標題: ~~熱熱熱~西貢海下灣~~
真係曬到跳舞>~<
#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

#10

#11

#12

~完~
謝謝收看
作者: alexngai 時間: 2011-8-21 15:04
我要CHing既跳舞相
呢兩日D雲真係好神奇。
作者: Athlon 時間: 2011-8-21 15:32
好靚
作者: ntony 時間: 2011-8-21 18:12
求教,第#5點影?想要個清澈感。快門<1/100加上細光圈嗎?
作者: mig33 時間: 2011-8-21 18:22
加偏光鏡
作者: ntony 時間: 2011-8-21 18:39
明白!Thanks!
作者: Hidex 時間: 2011-8-21 19:40
本帖最後由 Hidex 於 2011-8-21 19:41 編輯
藍天白雲, 水清, 係唔知沙幼唔幼, 正到爆, 多謝師兄靚圖 !! ~~~
作者: choi2k 時間: 2011-8-21 21:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cash 時間: 2011-8-21 23:18
哈哈~~~好遺憾冇影到~XD
係呀~~~D雲真係好神奇~一個地方可以見到好幾種雲彩
作者: Cash 時間: 2011-8-21 23:18
多謝
作者: Cash 時間: 2011-8-21 23:22
回復 4# ntony
唔好話指教~交流下LAW~
一來用左CPL...二來當日夠陽光,D水又真係高清~
只要用岩角度就可以做到依個效果~~
作者: Cash 時間: 2011-8-21 23:23
回復 7# Hidex
係呀~~~~D景真係冇得頂~~~只係真係曬左D~
作者: Cash 時間: 2011-8-21 23:25
全程一機四鏡~冇腳~
主力都係用支16-35/2.8 拍攝~
作者: Cash 時間: 2011-10-1 15:07
係LAW~~真係好熱~~~
作者: logistica 時間: 2011-10-1 15:28
次次都係夜晚去, 下次要日頭去
作者: ken93816505 時間: 2011-10-1 19:40
回復 1# Cash
好靚既風景....#1好有放假,輕鬆既感覺
作者: cadboy 時間: 2011-10-2 01:23
#3 碧水藍天,好靚
作者: lcsthomas 時間: 2011-10-8 00:44
賞心悅目, 一個正!
作者: low-end 時間: 2011-10-8 00:48
D相好靚,色水正,係咪用左nikon cpl2 ?

