作者: casa 時間: 2010-3-12 11:21 標題: 新手
本帖最後由 casa 於 2010-3-12 11:43 編輯
試下夜景snap
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010822&k=b0a5ac3e7baff43b8dd4d3d1cebfc4a1&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010826&k=f8f6352a027d8ed5bd83105fdede9630&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010829&k=26a7919dc08a081879476deb60fddb22&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010830&k=ac2b5ae09a16acdfb66481afe3dfc5d2&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010831&k=4c4748d8ff1e65060b901a0dfb632767&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010832&k=14206122b8bda147859aec587146b4ca&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1010833&k=1010581353e535acd4bfb4e71cf96b17&t=1782250668&sid=1hYVuZtejwz

作者: wheat167 時間: 2010-3-13 00:31
第一張個POST幾好:D
作者: casa 時間: 2010-3-13 10:58
回復 2# wheat167
多謝
作者: GwA 時間: 2010-3-14 22:22
ching用咩機影架?
作者: casa 時間: 2010-3-15 11:24
回復 4# GwA
7D...小弟新手影得唔好請指點一下 Thanks
