作者: x37 時間: 2020-5-15 15:41 標題: 官宣!台積電確認將在美國投建新晶圓廠:生產5nm晶片
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight 時間: 2020-5-15 16:13
戰狼部又會出來亂吠: 美國又違返一個中國聲明, 要請台灣企業去美國投資設廠. 同時強烈讉責台積電未經中央批准, 將我國高科產業建設在國外.
作者: free3sky 時間: 2020-5-15 16:54
政治正確\壓力
作者: lotus123 時間: 2020-5-15 17:07
【台積電確定前往美國亞利桑那州設廠,據傳做為交換,台積電或許能夠繼續替中國廠華為代工生產晶片。外界認為,美方極力鼓吹台積電在美製造,是要確保萬一國外發生危機,美國的先進晶片仍然能供給無虞。紐約時報、日經新聞報導,內情人士透露,美方和台積電的交易,可能包括放寬海外生產商品時,使用美國技術的限制,這對北京和華為是一大利多。華為早被納入美國的貿易黑名單,必須經過美國當局核准,才能向美企購買零組件。之前一再傳出美國官員考慮強化對華為的出口管制,選項之一是要求台積電等非美國供應商,若使用美國設備替華為生產,需向美申請許可。倘若成真,對華為和台積電都極為不利。
華為是台積電的第二大客戶,占台積電營收的 15% 以上。熟悉內情的晶片業主管透露:「要是台積電突然不能再替華為生產晶片……會重創華為,(但是)台積電也會受創,台積電需要更多客戶測試極為昂貴的最新生產科技。」只有蘋果和華為等口袋極深的客戶,有意願也有能力這麼做。如果美方允許台積繼續與華為合作,雙方將可鬆一大口氣。】
https://technews.tw/2020/05/15/tsmc-go-to-usa-huawei/
作者: danny9428 時間: 2020-5-15 17:34
之前個CEO先話暫未有打算+就算起都只會係基於客源需求至會係美國設廠
作者: danny9428 時間: 2020-5-15 17:38
回覆 4# lotus123
其實AMD同nVidia照計應該都夠餵飽tsmc產能
作者: x37 時間: 2020-5-15 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123 時間: 2020-5-15 17:53
Apple/Qualcomm/Nvidia/AMD 會用三星壓價,華爲基本上唔會揾三星,無咗華爲,TSMC 壞處多
作者: TEKKHG 時間: 2020-5-15 17:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123 時間: 2020-5-15 19:18
芯片一定貴咗,但可能品牌公司食返,因爲成品唔會點貴,會失競爭力,例如 Apple 手機,Apple 可能要自己吸納返,變相賺少咗。 如果真係o甘容易搬返去,一早就做咗,唔使等人叫啦!
作者: free3sky 時間: 2020-5-16 00:25
傳聞小英牽紅線
作者: cschan3 時間: 2020-5-16 00:28
Deglobalization 第一滴血
今次終於玩真,以後做生意效益不再是第一因素
作者: Dcup 時間: 2020-5-16 00:45
世界個格己經無得再玩全球化食n家茶,醒既就立定flag
作者: bookie 時間: 2020-5-16 00:55
台積電不幫华为代工,手機市場又不會委縮,還有很多品牌可以考慮,反過來,华为没有台積電,就立即玩完!华为可以找三星代工CPU!聽說解放軍有自主研發CPU, 用住先!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: sunyan12 時間: 2020-5-16 01:01
2020了,還是有人在幻想。
作者: free3sky 時間: 2020-5-16 02:30
其實只是回歸祖國
大家可能以為臺積電是臺灣,原来早已不是
為他人作嫁衣
但你可知台積電的獲利? 2018 年是新台幣 3511 億元,當初行政院擁有台積電 48% 股權,而今賣到只剩 6%。外資目前擁有 78% 的台積電,相當於國人只能分配 22% 的獲利,外資每年拍拍台積電董事長的肩膀說,幹得好,你們繼續努力!
https://buzzorange.com/techorange/2019/10/23/tsmc-stock-holder-issue/
作者: free3sky 時間: 2020-5-16 02:33
另一巨頭三星可能命運相若
作者: ricky1992 時間: 2020-5-16 03:27
睇就中芯有冇能力用台積電玩
作者: ocean15 時間: 2020-5-16 05:21
剩係AMD /APPLE /NVidia 3間
已有足夠誘因設廠
作者: skywalker167 時間: 2020-5-16 09:11
本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:42 編輯
因為覺得不好 所以DEL了
作者: x37 時間: 2020-5-16 10:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123 時間: 2020-5-16 10:30
全球化都係80年代大力開展的。本地的成衣大約70年代開始要攞配額去當時最大的市場美國。去全球化的話,可能回復到70年代的玩法,到時睇邊個市場最大,目前最大的市場已經唔係美國,可能到時佢都要攞配額,好似當年本地成衣配額一樣!高通超過一半的市場份額在大陸...
作者: tat0801 時間: 2020-5-16 10:57
mobile chip Qualcomm 先天係整合埋baseband
其實唔用佢, 就要自主燃發, 仲有專利授權問題...
最大市場到底係邊, 睇量定睇利潤, 呢個真係永遠係一個迷
作者: lotus123 時間: 2020-5-16 11:09
mobile chip Qualcomm 先天係整合埋baseband
其實唔用佢, 就要自主燃發, 仲有專利授權問題...
最大市場到 ...
tat0801 發表於 2020-5-16 10:57
大家都有相當數目的專利,專利互相授權
市場不斷變化,可以變大亦可以變細,好睇經濟潛力,會有客觀的經濟數據表達
作者: YES_MAN 時間: 2020-5-16 11:24
終於輪到台灣進貢,
日本進貢完半導體業由盛轉衰至現在淪為二流,
韓國半導體玩拒貢招來日本制裁至半死,
台灣呢次恐怕步日本半導體業後塵了.
作者: fatcat2600 時間: 2020-5-16 11:29
韓國半導體應該冇咩問題喎
作者: Jeremy107 時間: 2020-5-16 11:30
回覆 25# YES_MAN
tsmc實際上已經係美國資本
作者: YES_MAN 時間: 2020-5-16 11:40
要既係技術,不是資本,
錢印就有啦.
作者: lotus123 時間: 2020-5-16 11:53
似乎華爲的芯片會在美國生產
【前魅族科技高級副總裁李楠在微博上發表了自己的觀點:
實際上這次不是徹底封殺海斯啊。
條例並未出台,出台後仍然有120天緩衝區,同時並不限制老版本EDA 。
與此同時,條例也只是說在限制美國境外生產,換而言之,美國境內生產,不是這個限制的管理範圍。
而與此同時,台積電在美國境內投產5納米生產線。
這種反全球化,反自由貿易,全球指手畫腳的行為,的確是自滅燈塔,但是與此同時,加強自己的短期利益。 】
https://news.mydrivers.com/1/689/689409.htm
作者: hkshan 時間: 2020-5-16 13:24
搬遷到美國長遠來講會倒閉,咁貴人工,咁容易生存?你認為INTEL冇能力制造7NM....?點解一直用14NM?
作者: Kis`s 時間: 2020-5-16 15:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricky1992 時間: 2020-5-16 15:32
睇番番美國5nm生產 只係佔一小部分
80%以上5nm 3nm都係台灣生產?
我覺得佢設廠去美國只係應付暫時嘅禁售
實際有邊間廠想揾小個錢?
作者: bookie 時間: 2020-5-16 15:58
台積電最大股東應該都是美國的,在美國設廠很合理,三星電子最大股東都是美國wall Street.
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 一隻人 時間: 2020-5-16 16:10
講真,本身就不是人力密集,又高增值,反而稅務上的計算才知道成本的高低
作者: skywalker167 時間: 2020-5-16 16:18
本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:42 編輯
因為覺得不好 所以DEL了
作者: usei 時間: 2020-5-16 16:20
生產安全並不是新事物
歐美好多地方都有農業補貼 , 背後原因就是生產安全
作者: free3sky 時間: 2020-5-16 16:37
原來三星都係,有5成5係外國資本,其中大部分係美國。
難怪當年打撃日本晶片發展,唔係交咗保護費,三星臺積電都好難發展。
https://ek21.com/news/tech/78088/
中國晶片,如中心國際,有中國市場支持,未知能否打開另一片天空,大家可以放長雙眼望望。
作者: EVIS 時間: 2020-5-16 18:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2020-5-16 18:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lays 時間: 2020-5-16 22:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 沙盒A 時間: 2020-5-17 01:17
佢會唔會天真左D?

作者: 燕飛 時間: 2020-5-17 01:18
不是禁止 是需要申請許可(有=冇)
via HKEPC Reader for Android
作者: 燕飛 時間: 2020-5-17 01:20
綜合不同消息 美國新5nm 生產線 係想將軍工用的FPGA Chip 在美國生產
via HKEPC Reader for Android
作者: goldman11 時間: 2020-5-17 04:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123 時間: 2020-5-17 09:58
可能大選之後先有最終決定
作者: lotus123 時間: 2020-5-17 10:06
都未落實細節,最差的情況係攬炒,等佢計掂條數,先會知雷聲同雨點會唔會成比例
【環球時報報道,如果美國對華為進一步「卡脖子」,中方將予以強力反擊,包括將美國有關企業納入「不可靠實體清單」,依法依規對高通、思科、蘋果等美國企業進行限制或調查、暫停採購波音飛機等。】
https://www.881903.com/Page/ZH-T ... 73&csid=261_341
作者: lotus123 時間: 2020-5-17 14:38
【台積電 15 日上午宣布將在美國亞利桑那州興建且營運一座先進晶圓廠,將採用 5 奈米製程,預計 2021 年動工,2024 年量產。
劉佩真點出,台積電釋出的訊息有 3 點值得留意,一是台積電今年第 2 季要量產 5 奈米,乍看之下,拿出最先進製程到美國投資,似乎很有誠意,但到了 2024 年,台灣應該已經發展到 2 奈米,「台灣還是保有籌碼」。
其次,台積電在美國 9 年的資本支出規模約 120 億美元,但在台灣,一年資本支出規模約 150 億至 160 億美元,差距相當顯著。
第三,亞利桑那州的新廠規劃月產能為 2 萬片晶圓,但台積電到今年底,在台灣的 5 奈米月產能可達 8 萬片,明年還有機會加大,「不論資本支出還是產能,都遠不如台灣」。】
https://technews.tw/2020/05/16/keypoints-of-tsmc-go-to-usa/
作者: hellomobile 時間: 2020-5-17 15:10
好呀,支支想攻台既主因之一就係台積電,冇了,YEAH YEAH YEAH
作者: goldman11 時間: 2020-5-17 15:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789 時間: 2020-5-17 20:53
回覆 49# goldman11
咁大陸的確係掌握唔到最先進製程 要靠台積電
另外原料之類好多都係日 韓 美國果道生產或者用佢地技術
一封你就企左係道
作者: skywalker167 時間: 2020-5-17 21:20
本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:42 編輯
因為覺得不好 所以DEL了
作者: lotus123 時間: 2020-5-18 09:30
0 真係好神奇

前幾日大陸半導體基金注資160億入中芯,係目前環境下,大部分資金買美國技術的機會有幾大呢!台積電資本開支約150-160億美金一年,約1100億人仔。假設大陸設備售價係外國的3/4,150億國貨=200億外國貨=台積電資本開支大約18%,華爲佔台積電的收入大約16%。呢160億會唔會係用黎買國貨造華爲晶片?
中芯的 N+1製程,唔似ASML 7nm DUV,反而似 9nm,有新聞話大陸已研發出9nm光刻機,係唔係就不得而知。N+2 究竟係咩就更加迷離。
【中芯國際聯席CEO梁孟松曾公開了中芯國際N+1、N+2代工製程情況,透露N+1相比於14nm性能提升20%、功耗降低57%、邏輯面積縮小63 %,SoC面積縮小55%,之後的N+2性能和成本都更高些。
外界認為,中芯國際的N+1代工相當於台積電的7nm製程技術,不過中芯國際隨後澄清說,N+1是中芯國際的內部代號,並不等於7nm。因N+1跟業界公認的7nm在性能上有所差距,僅達20%的性能不如業界的35%性能提升,但其他指標差別不大。】
http://iknow.stpi.narl.org.tw/Post/Read.aspx?PostID=16516
作者: louisfly 時間: 2020-5-18 13:09
可能又去返2萬一部486的年代.
作者: rabbit82047 時間: 2020-5-18 13:20
回覆 31# Kis`s
以前制程升級=成本降低
但到左 <14nm 製程, 除左 die size, 用新製程生產成本反而不減反升
晶片生產宜家真係入左個怪圈
除非有新突破, 唔係逾接近物理極限, 生產成本就逾貴, 最後提升空間會完全等於零
作者: usei 時間: 2020-5-18 13:26
未必去到 2nm
intel 夠話 16年去 10nm
結果
作者: rcbananahk 時間: 2020-5-18 13:36
6088

作者: lotus123 時間: 2020-5-18 14:06
EUV機仲未可以賣去大陸,假如無潛在競爭者,ASML似乎無o甘落力去開客戶服務中心,2nm 唔知會唔會加快步伐出機!
【荷蘭ASML公司日前與江蘇無錫市高新區政府簽署合作協議,設立了光刻設備技術服務(無錫)基地,服務國內客戶發展。】
https://news.mydrivers.com/1/689/689271.htm
作者: mooninman 時間: 2020-5-18 14:19
本帖最後由 mooninman 於 2020-5-18 14:25 編輯
以上假設消費者係低B就得
性能追唔上就已經冇可能有市場
而手機市場唔會因為華為收皮而細左
冇左華為單自然有高通單
如果0%技術 根本未洗去到流片 EDA授權都卡死你
連設計都設計唔到
作者: rabbit82047 時間: 2020-5-18 14:37
25% > 10% > 0% 美國真係連飲奶既力都出埋

作者: lotus123 時間: 2020-5-18 15:00
假如有本土光刻機,本土EDA會唔會都有埋,真係天知曉!
手機晶片有 MTK可用,賣中/低價機,玩著先,Oppo/Vivo 用好多MTK SoC
華爲的回應得一幅圖
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2193945&k=d7119d52a53cd10d1b2394d011453508&t=1782193203&sid=3sP6CN8tg4

作者: bakazoro 時間: 2020-5-18 15:07
EDA 果幾間大野早係一年前已經冇同華為合作(但華為買左永久授權, 係冇得再UPDATE ), 華為都仲出到5NM CPU

作者: lotus123 時間: 2020-5-18 15:51
A股芯片股漲停,今晚股市 ...
【國產芯片多股漲停! 供應鏈國產替代迎來大機遇?
美國計劃升級對華為管制措施,十餘家券商火速解讀。 券商分析認為,美國對華為芯片限制升級,將加速半導體軟件、設備和材料的國產化。 有券商認為,華為供應鏈國產替代是國內半導體產業鏈十年難得的大機遇。
Choice數據顯示,5月18日午間收盤,A股國產芯片概念多股漲停。 】
https://wap.eastmoney.com/info/detail/202005181488849329
作者: lays 時間: 2020-5-18 15:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong 時間: 2020-5-18 17:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ten123456789 時間: 2020-5-18 17:36
回覆 62# lotus123
原來A股有人玩

作者: lays 時間: 2020-5-18 17:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lotus123 時間: 2020-5-18 17:44
【內地股市收市個別發展,上證指數微升6點,終止兩連跌。市場交投活躍,兩市成交合計增至7318億元(人民幣‧下同)。】
https://www2.hkej.com/instantnew ... 9%E9%80%A3%E8%B7%8C
作者: ten123456789 時間: 2020-5-18 17:58
本帖最後由 ten123456789 於 2020-5-18 18:55 編輯
回覆 67# lotus123
咁多啊 14億人玩先係港股7倍
再望望美股 一日五千幾億美金成交額 都好多人玩下

BTW 點解最核心嘅中芯大插
作者: lotus123 時間: 2020-5-18 19:27
o甘就要你自己睇下D專家分析
作者: rabbit82047 時間: 2020-5-18 21:12
回覆 60# lotus123
光刻機同EDA, 唔係話追就有, 但只有頂硬上
宜家美國技術少於 10% 都可以管, 認真橫行霸道
之後唔知會唔會逾黎逾多0%美國技術, 真係無人知
好鐘意華為既官方回應: 除了勝利, 我們已經無路可走
一間公司對住一個國家, 算係咁
過到呢關, 美國大概臉都無定擺
作者: lotus123 時間: 2020-5-18 21:33
回覆 70# rabbit82047
根據分析,海思最壞情況會變做類似 ARM 的業務,授權其它公司造芯片。 就好似圖片架蘇聯伊爾2戰機一樣,滿布彈痕,但安全降落。
【信達電子行業分析師方競則表示,新規有120天的緩衝期,華為可調整設計,會加大國產晶元使用比例,同時為海思找備胎。他指出,短期內肯定會有衝擊,等庫存消耗完,前後銜接的過渡期會略難,但之後肯定會對國產替代有推動。
方競並指出,「當然我們也和公司做過交流,最悲觀的情況下,就是華為海思最終變成IP公司,保留核心的IP授權業務,而研發人員就化整為零,去支持其他國產晶元公司」。】
https://china.hket.com/article/2 ... %EF%BC%9F?mtc=20023
作者: EVIS 時間: 2020-5-18 22:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabbit82047 時間: 2020-5-18 23:06
美國宜家全部政策都係走短, 特別係11月

簡單一個比喻就係, 你間廠如果有用一把美國鏍絲批 (前提係呢把批係不可取代
小家到一個點
作者: waifile 時間: 2020-5-19 03:26
問題係, 佢根本就唔係一間公司.
作者: waifile 時間: 2020-5-19 03:36
呢D唔係小家, 而係戰爭. 戰爭就係要將敵人絕對性既打死. 美國一直都唔夠狠, 而家先至開始.
作者: goldman11 時間: 2020-5-19 03:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free3sky 時間: 2020-5-19 05:49
國家弱,保護唔到啫
當年法國核能, 有板你睇
作者: rabbit82047 時間: 2020-5-19 07:56
本帖最後由 rabbit82047 於 2020-5-19 08:04 編輯
打唔打得死, 仲未知 (雖然出左狠手)
就算成功左都係華為一間公司, 最後或者好似上面講咁轉型成 IP 公司
最壞情況就係倒閉, 但一定會有公司收購
無論結果係點, 中國係芯片行業既發展唔會停
至於美國就自己宣示左用美國技術除商業成本同時仲有政治成本
長遠係好係壞就見仁見智
咁叫戰爭, 似乎形容過當
其實中美宜家既形勢, 加上中國又係最大既芯片入口國
最終供應商好可能會變成中國一條生產線, 美國獨立另一條生產線
全球化生產倒退為個別生產, 搵黎搞
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 08:29
有個分析係 一招七傷拳,打唔死人,自己又受傷不輕
【開放進入國際市場是規模發展的關鍵要求,因為美國國內市場僅佔全球半導體需求的不到25%。 美國約80% 的行業收入來自對包括中國在內的出口市場的銷售,根據美國國際貿易委員會的數據,中國約佔全球需求的23%。
如果放棄中國市場,美國的損失將是中國和全球競爭對手的收益。 中國芯片企業將獲得美國企業所放棄收入的大約一半,從而使中國能夠將其全球市場份額從3%提高到7%左右,並將芯片設計的自給自足性從14%提高到25%。 收入損失,將導緻美國半導體研發支出每年減少120億美元的投入。
根據預估,從中長期來看,美國半導體公司的全球份額將從48%下降至約30%,美國也將失去其在該行業的長期全球領導地位。 中國可能會成功地發展出一個有競爭力的國內芯片設計行業,能夠滿足大部分國內需求。
所以,分析表明,如果美國政府對美國半導體企業施加廣泛的單邊限制,阻止為中國客戶服務,會適得其反,並危及美國長期以來在半導體領域的全球領導地位。 最終可能導緻美國需要依賴外國半導體供應商,以滿足美國科技行業的需求。 保持獲得尖端技術的權利符合中國的利益,特別在中國尋求加速經濟向新增長模式的過渡時期,這種增長模式更多地依賴於高附加值的產品和技術驅動的生產率提高。】
https://news.mydrivers.com/1/689/689790.htm
作者: tat0801 時間: 2020-5-19 08:41
本帖最後由 tat0801 於 2020-5-19 08:43 編輯
10% 定幾多% 都無用
京東方都可以直接抄Samsung 係中國有專利既OLED 排列
而家先停左手
華為咁樣都仲叫唔係代表國家既, 唔緊要, 都係觀點角度問題
radio / baseband 野全部都係曬美國手, 上游原料就日韓台佔極大比例
中國要追係可以既, ~ 10nm 量產係時間問題
sub 10nm 要有ASML EUV 先印到
晶片一定有得印, 差在咩效果
SMIC 要加油呀
作者: free3sky 時間: 2020-5-19 10:30
Smic 依家食正條路,可惜差5-6年技術
Intel 萬年14nm 佢上年先量產
但應該滿足唔到華為,特別係7nm
作者: c_H 時間: 2020-5-19 10:51
睇個勢,未來好多戰略資源都係會搬返去自己國家,遠離中國
雖然中國基礎設施比較好、產業鏈完善、市場夠大,但係唔好盲目樂觀
作者: JASV 時間: 2020-5-19 11:17
本帖最後由 JASV 於 2020-5-19 11:29 編輯
美國要第一, 阻止中國發展太快...
美國係迫中國落後囉!有原因..
日本都係一樣, 當年二戰後, 美國唔俾佢日本經濟發展太快
作者: Okt04175 時間: 2020-5-19 12:30
而家嗰形勢都係啲企業開始重新做風險管理減少對單一供應鏈/生產地嘅依賴,乜都旨意晒中國包辦代勞結果就係集中晒風險,今次疫情正好訓練啲企業要好好咁分散風險若果貪平集中晒風險一出事只會斷自己後路。
作者: bennylcn 時間: 2020-5-19 14:14
食住花生睇老美呢幅科技高牆倒下
作者: c_H 時間: 2020-5-19 14:17
東盟、印度、墨西哥、台灣已經流晒口水
作者: ten123456789 時間: 2020-5-19 18:10
回覆 80# tat0801
都係睇人地點限制大陸
高純度矽 光刻膠都要靠入口
斷供埋基本就死硬
作者: skywalker167 時間: 2020-5-19 19:06
本帖最後由 skywalker167 於 2020-5-24 18:42 編輯
因為覺得不好 所以DEL了
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 19:37
【中芯國際 (0981.HK) 19.300+1.360 (+7.58%)
高盛:中芯南方獲注資 重申中芯(00981.HK)確信買入名單內
高盛以2021年預期市帳率約2.1倍計,維持目標價22.2元及「買入」評級不變,續列入「確信買入」名單內,預計盈利增長將受到海思半導體等國內客戶結構性需求增長的推動】
https://hk.finance.yahoo.com/new ... 0981-035900374.html
作者: 燕飛 時間: 2020-5-19 19:39
【中芯國際 (0981.HK) 19.300+1.360 (+7.58%)
高盛:中芯南方獲注資 重申中芯(00981.HK)確信買入名單內
高 ...
lotus123 發表於 2020-5-19 19:37
佢哋完全低估 咗禁令威力
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 20:12
應該係睇好同華爲無關的生意會多咗,因爲禁令,多咗本地造的晶片
作者: 燕飛 時間: 2020-5-19 21:46
華為係中國晶片巨頭 下面d 2/3線廠加埋都唔夠hisilicon大 2/3線廠好少有大量晶片要代工 收入會大幅減少
而且推進進程 係要fabless 同fab 合作先可以相輔相成 先進嘅製程 可能會推遲一兩年
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 21:57
中國全球市場份額從3%提高到7%左右的話,中芯應該受益良多
【如果放棄中國市場,美國的損失將是中國和全球競爭對手的收益。 中國芯片企業將獲得美國企業所放棄收入的大約一半,從而使中國能夠將其全球市場份額從3%提高到7%左右,並將芯片設計的自給自足性從14%提高到25%。 收入損失,將導緻美國半導體研發支出每年減少120億美元的投入。
根據預估,從中長期來看,美國半導體公司的全球份額將從48%下降至約30%,美國也將失去其在該行業的長期全球領導地位。 中國可能會成功地發展出一個有競爭力的國內芯片設計行業,能夠滿足大部分國內需求。】
https://news.mydrivers.com/1/689/689790.htm
作者: 燕飛 時間: 2020-5-19 22:45
https://kknews.cc/design/mrn3pqz.html
一間hisilicon =除hisilicon外全中國所有fabless 的營收
而且由3%提高到7% 係計左hisilicon轉移到 中芯/中國生產
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 22:50
https://kknews.cc/design/mrn3pqz.html
一間hisilicon =除hisilicon外全中國所有fabless 的營收
而且由 ...
燕飛 發表於 2020-5-19 22:45
【根據預估,從中長期來看,美國半導體公司的全球份額將從48%下降至約30%,美國也將失去其在該行業的長期全球領導地位。 中國可能會成功地發展出一個有競爭力的國內芯片設計行業,能夠滿足大部分國內需求。】
作者: 燕飛 時間: 2020-5-19 22:55
本帖最後由 燕飛 於 2020-5-19 23:06 編輯
晶片公司門欄高 要大量技術儲備
「winner take all」
以中國大量小規模專注紅海的公司 是不可能替代hisilicon
而且美國份額下降不一定會是中國吃下 極有可能是台灣 韓國吃下
最後 有任何一間中國晶片公司跑出 都有可能面對hisilicon同一命運
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 23:12
本帖最後由 lotus123 於 2020-5-19 23:15 編輯
中國 3% 去 7%
美國 48% 去 30%
有14% 似乎去左日韓台灣歐洲
Mate 30 5G 已經無美國晶片,海思的晶片應該屬於目前中國的3%占有率,將來增加的4% 應該係美國將會失去的18%的其中一部分。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2194192&k=d14ae184323b409668460d44dfbfca7f&t=1782193203&sid=3sP6CN8tg4

作者: goldman11 時間: 2020-5-19 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛 時間: 2020-5-19 23:18
本帖最後由 燕飛 於 2020-5-19 23:20 編輯
你睇清楚我講乜
我前文後理說 整死海思 中芯只會有一段長時間半死不活 沒有海思訂單 中芯營收不會增加
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2020-5-19 23:31
“有14% 似乎去左日韓台灣歐洲”
Micron 可能係顯著的受害者


