作者: ledpf 時間: 2020-5-11 10:47 標題: Windows 10市場份額罕見倒退:Win7也跌了 Linux暴增111%
Windows 10已經成為全球第一大操作系統,目前2台PC就有一台運行。尤其在Windows 7結束技術支持之後,Windows 10的市場份額一直穩步提升。不過,在剛剛過去的4月份,Windows 10的市佔率出現了罕見的倒退,由升轉跌。

根據NetMarketShare公佈的最新統計數據,4月份,Windows 10市場份額從57.34%下降到56.08%。按照Windows 10目前的體量,這個降幅已經可觀了。
最大受益者是macOS,份額從macOS從8.94%上升到9.75%。Linux的份額從也1.36%上升到2.87%,增幅達到111%,翻了一番還多。

不過,Windows 10份額下降並非Windows 7迎來第二春,因為Windows 7也跌了,份額也從26.3%下降到了25.59%。考慮到它不再收到更新和安全補丁程序,也在情理之中。
毋庸置疑,對於仍然在用Windows 7的每個人來說,Windows 10都是微軟的推薦升級選擇,但是到目前為止,很明顯並不是每個人都願意這樣做。
毫無疑問,Windows 7已經成為新的Windows XP,這跟2014年Windows XP退休時的情況如出一轍。
值得一提的是,Windows XP退役六年後仍擁有1.32%的市場份額。
去年8月,在微軟不遺餘力地推廣 Windows 10 的情況下,Windows 10終於迎來了自己的高光時刻,其全球市場份額首次超過50%。

http://news.mydrivers.com/1/686/686990.htm
作者: GTRR35 時間: 2020-5-11 10:51
邊個distro呢排咁heat
作者: cct241292 時間: 2020-5-11 11:47
LTSB LTSC更新後也會容易藍屏、撞驅動、更新後開不到機。
一般版根本白老鼠,用開的輸入法某次 Windows更新後就會引發打某一些標點符號就會馬上結束整個程式。
舊版上就沒事,新買Zen+/10Gen i3/5又只能用新版 Windows。
結果我真正的工作,遠端、打文章打報告、看影片打P都在Macbook上。
上萬二元的PC只剩遊戲機功能。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: alan216hk 時間: 2020-5-12 08:19
比MS呃咗, 以為LTSC/LTSB就會穩定啲, 點知比多咗錢竟然一樣.
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 冰水半糖 時間: 2020-5-12 09:52
G6IME?
作者: 香煎香腸 時間: 2020-5-12 09:58
windows10 最失敗既windows 其中之一
更新完好多用戶都係死機收場
作者: 香煎香腸 時間: 2020-5-12 09:59
Windows 7最穩定既os
作者: hkpcchk 時間: 2020-5-12 14:18
打heat project lag 過 win 7
作者: Kin_2012 時間: 2020-5-12 14:57
真係無辦法...
我主要果部的 desktop 原本行 win7, 但 win10 真係唔係比人用, 之後轉左用 Linux, 都好耐了,樣樣正正常常,又唔使比 W10 老強.
作者: hpkpk123 時間: 2020-5-12 15:53
私服? 畫面係咪重係4:3?
作者: daemongmong 時間: 2020-5-12 17:32
但如果公司用Office/MS 365,無法完全脫離Windows。
via HKEPC Reader for Android
作者: 香煎香腸 時間: 2020-5-12 18:03
束縛windows
作者: Kin_2012 時間: 2020-5-12 18:23
本帖最後由 Kin_2012 於 2020-5-12 18:24 編輯
又係你呀? 又係講 e d ?
M$ Office 網上版 Linux 一樣用得.
講緊屋企呀, 公司根本就唔係員工決定用咩.
作者: Kin_2012 時間: 2020-5-12 18:24
一有人出黎推介 Linux, 大使一定衝出黎似是而非的誤導, 我無大使咁多時間無限 Loop, 有興趣可以自己睇 ...
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2487895
作者: hkpcchk 時間: 2020-5-12 18:27
Yes,私服,有16:9 full screen
作者: YANG 時間: 2020-5-12 18:41
XP仍在用
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2192722&k=d5784141ac19e7ed024d29f023ec3776&t=1782193017&sid=1mYk9SFE28N

作者: Kin_2012 時間: 2020-5-12 18:49
回覆 16# YANG
用黎做咩
作者: daemongmong 時間: 2020-5-12 18:52
本帖最後由 daemongmong 於 2020-5-12 19:20 編輯
同意,但前面有人說LTSC,即是公司用途。如果個人用途,可以用web mail。
順帶一提,部份MS 365的管理工具,如Exchange Online PS V2 module等等只有Windows版,MS Teams雖然有Linux版,但仍然是preview版。我的看法是,如果企業要放棄Windows,亦應該要放棄MS 365。
via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012 時間: 2020-5-12 19:05
本帖最後由 Kin_2012 於 2020-5-12 19:18 編輯
人地係怕左 Win10 的老強, 以為 LTSB LTSC 可以好 d, 屋企用都照比錢點之中伏呀! 跟手轉用 Macbook..
屋企用都唔知要個 "Exchange Online PowerShell Module" 黎做乜, 一般中小企亦唔會用到, 大企業自然有專人管理, Client 用咩自有打算。
"Exchange Online PS V2 module" 真是呵呵
又似是而非咁誤導人.....
作者: daemongmong 時間: 2020-5-12 19:20
本帖最後由 daemongmong 於 2020-5-12 19:35 編輯
不可以假設付錢使用LTSC都一定是個人用戶,可以是公司負責內部IT支援的員工,為公司電腦採購軟硬體。
PS:我在公司內有使用該工具,管理MS 365帳戶,有些設定在MS 365 admin console (web版) 設定不到,一定要用PS。
via HKEPC Reader for Android
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-12 20:05
回覆 16# YANG
我都用緊Winxp(virtualbox)
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-12 20:16
回覆 1# ledpf
我見到Linux暴增111%
作者: kelkmk 時間: 2020-5-12 20:19
From Bootcamp Windows back to Mac OS
作者: chue 時間: 2020-5-12 20:57
你都有份架老細
作者: bongbong3481 時間: 2020-5-12 21:21
回覆 24# chue
我唔係增長份額裏邊之一
作者: cct241292 時間: 2020-5-13 02:27
本帖最後由 cct241292 於 2020-5-13 02:57 編輯
回覆 5# 冰水半糖
YES
回覆 11# daemongmong
沒用365,但是Windows only的軟件比你想像中的多。
回覆 18# daemongmong
公司,自己都有用啦- -。。。
Plan ing AD 去NAS,各種服務雲得就雲,雲唔到的就ESXI,但係所有野要錢要時間。
老餅多,光是打印機因為無限Plan間公司唔做換成拍卡咪錶機,就用左我3年去教。。。
本地VM:SMB File Server/AD /認證 /CCTV /Network 控制器/ Windows 更新Server
真機未甩到:打印機PC咪錶伺服器 / Apple 快取
雲左:Web Server / Mail to Gmail / NAS 備份 to GCN
但是用户甩唔到Windows...有人用Google拼音,有人用九方,我自己用六筆,加上主流的速成倉頡。
我80%的活動/工作/娛樂可以在macOS上。
我50%的活動/工作/娛樂可以在Linux上。
我30%的活動/工作/娛樂只能在Windows上。
我自己4台電腦,MacBook Pro就macOS only,桌上PC就Windows Only,一台伺服器早年拿到的一個2016Server(跑著Linux/Windows/特殊OS),外加一台Dell 1Gen i5 Windows 7 Notebook長期備用。
每一邊都有他們Only的功能,但是遊戲和中文輸入法就是我最大的限制。
Windows最多新玩意遊戲,問題多多。
Linux最穩,跑服務為主,用來當主機沒合用的中文輸入法和遊戲效能折扣和相容真的不行,我4K屏幕。
macOS日常使用主力,除了遊戲部份工具以外,我基本能在活在macOS。
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我就希望AMD黑果能快點熟穩多一點,我主機換成macOS,留番條512NVME跑Windows玩遊戲就算。
作者: Okt04175 時間: 2020-5-16 12:04
唔知我算唔算係份額入面呢,而家Win7同Ubuntu LTS 20.04一齊用。


