Board logo

標題: 有無人睇過呢個教人砌機既影片(外國) [打印本頁]

作者: tlk0305    時間: 2019-10-15 10:53     標題: 有無人睇過呢個教人砌機既影片(外國)

話說上年9月,有個叫verge既 YouTube channel 拍左條片教人砌gaming pc
但係入邊個步驟係完全亂咁黎,之後比好多外國YouTuber 恥笑
以下係個條片,原片已經delete左
https://www.youtube.com/watch?v=6_6hGc1A3Tk
作者: ricky1992    時間: 2019-10-15 13:05


真係冇
作者: louisfly    時間: 2019-10-15 13:26

砌機同砌女一樣, 天生的就識砌
作者: crackong    時間: 2019-10-15 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2019-10-15 15:39

係 The Verge... 人地係一個好大的 tech channel.
因為大, 而且錯誤係非常離譜, 所以反應係極度強烈....

而且仲有後續, 事發幾個月後, 佢間母公司走去用 youtube copyright strike 兩個恥笑佢的 youtuber channel.... 當然, youtube 收左佢皮.
作者: nihplod    時間: 2019-10-15 18:44

回覆 3# louisfly


技巧需要鑽研
作者: waishingme    時間: 2019-10-15 19:28


贊助商會點諗?

https://www.theverge.com/2018/9/ ... -intel-geforce-cost


作者: rabbit82047    時間: 2019-10-15 21:40

其實條片都出左好耐, 拍片果個錯都唔緊要, 但俾佢上官方 channel 就真係抵打

插入: old news is so exciting.jpg
作者: skywalker167    時間: 2019-10-15 22:50

贊助商會點諗?
waishingme 發表於 2019-10-15 19:28



其實張圖有什麼問題?
好似好正常 好型
作者: kcthomlau    時間: 2019-10-17 07:24

其實張圖有什麼問題?
好似好正常 好型
skywalker167 發表於 2019-10-15 22:50



零執線
作者: crackong    時間: 2019-10-17 09:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CyberSection    時間: 2019-10-17 17:53

單計張圖:

1. 冇理線, 連索帶都冇拉實.
2. 插錯ram slot
3. 火牛方向錯誤 ( corsair 火牛電線位向下即係 ...
crackong 發表於 2019-10-17 09:06

裝M.2先正,冇加螺絲柱,成條壓彎落去收螺絲
作者: skywalker167    時間: 2019-10-17 21:55

本帖最後由 skywalker167 於 2019-10-17 21:59 編輯
單計張圖:

1. 冇理線, 連索帶都冇拉實.
2. 插錯ram slot
3. 火牛方向錯誤 ( corsair 火牛電線位向下即係 ...
crackong 發表於 2019-10-17 09:06


其實你講果4個問題 我除左無水冷無得錯4外 其他全部錯
1) 我一路都完全吾理D線,完全不會整理 更加無用過索帶,我會將所有線解開,然後搵位用力攝,總之不會繞到風扇就ok
最後要看位同大力先可以上機箱側板,靠側板頂返D線入機箱
2)RAM我都系隨意插,上次AMD asrock底板經常出事就系因為不跟說明書插,呢度有人話會整壞底板
3)我都吾識分火牛方向

除此以外,我HDD不會上螺絲或者只上一邊,同其實所有螺絲我都系求其搵粒上(只要寧得入就用),因為我根本吾識分螺絲點分
以前我HDD就錦凌空靠SATA同電源線吊放系機箱底,所以部部HDD不夠一年就死

但我以為自己砌機好勁,跟住幫人砌過好多部機
   
利申:
我有思覺失調
作者: crackong    時間: 2019-10-17 22:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IanW    時間: 2019-10-18 11:10

其實你講果4個問題 我除左無水冷無得錯4外 其他全部錯
1) 我一路都完全吾理D線,完全不會整理 更加無用過 ...
skywalker167 發表於 2019-10-17 21:55


最主要問題係哩條片係 suppose 去"教授"人如何砌機.
跟足佢好有可能隊穿水冷, 無左 MB 保用, boot 唔起機.
插左 RAM 唔會"整壞底板", 不過有可能會出 error 而 boot 唔起.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2