作者: 132003hk 時間: 2016-6-18 18:28 標題: 轉貼:不只電腦有需要, 日本新出「人類用 USB 水冷系統」!
本帖最後由 132003hk 於 2016-6-18 18:34 編輯
今年每一個月都打破該月史上最熱記錄,最近還未踏入夏季最熱的時候已經熱到要快要溶掉。除了之前介紹過的「超廣角扇」之外,現在又有另一個來自日本的解暑新發明 — 「人類用 USB 水冷系統」!

以往聽到水冷只會想起高端電腦,但現在天氣熱成這樣,相信大家都經常「過熱」。這個 USB 水冷系統包括兩個主要部分:散熱墊和水樽,中間用軟水管連住。只要將水冷系統接駁 USB,水樽裡面的小型摩打就會開始讓散熱墊和水樽之間的水流動。

水樽有 1000ml 容量,放入冰水可以長時間冷卻。加上系統每小時換水量達到 28 公升,散熱墊本身亦使用吸熱物料,進一步增加散熱效力。開動時大約只有約 10 分貝聲音,又可以設定時間掣自動關機,睡覺時使用也沒問題。由於電量需求不高,無論插外置電池、電腦 USB 或手機充電座都可以。



有片
作者: P14 時間: 2016-6-18 18:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 132003hk 時間: 2016-6-18 18:37
回覆 2# P14
好似冇講
都係見佢幾得意轉貼一下
作者: P14 時間: 2016-6-18 18:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EITCo 時間: 2016-6-18 18:46
差個冷排
作者: Jacqueline 時間: 2016-6-18 19:36
没有radiator,散热效果一定是不好的。
作者: YES_MAN 時間: 2016-6-18 19:46
直接用水樽散热啦
不過水樽得八度
一定勁擎水珠
作者: 老婆大哂 時間: 2016-6-18 20:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3ldk 時間: 2016-6-18 20:41
洗乜, 直接買一塊大既咪得囉
作者: 132003hk 時間: 2016-6-18 21:27
回覆 8# 老婆大哂
我隻好鐘意跳上電腦個機頂叭
作者: 林洋2 時間: 2016-6-18 21:55
唔用水樽用水桶,放幾舊大冰落去會有用D
作者: Miipp 時間: 2016-6-19 16:15
無 coil 好快變暖水, 有Q用
作者: Umaru 時間: 2016-6-19 16:31
貓體溫39—40度,次次抱貓都成身汗
作者: seam 時間: 2016-6-19 16:36
回覆 12# Miipp
水無蒸發~有鬼用..
作者: MirageKnight 時間: 2016-6-19 17:12
看來你無養貓...
冬天瞓係暖爐邊,
一到夏天. 開冷氣. 就即刻去風口位. 吹到涼就捲成一舊. 瞓到扯鼻鼾.....
作者: ricky1992 時間: 2016-6-19 19:26
有外人尼個陣仲勁
三十幾度都呢埋起被斗
作者: P14 時間: 2016-6-19 22:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: myricky 時間: 2016-6-19 22:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2016-6-19 22:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2016-6-20 00:49
最緊要地盤用唔用得先。
作者: stdy 時間: 2016-6-20 02:13
放喺衫入面,條喉同個樽,人地會唔會以為真係尿袋?
作者: DGCNYO 時間: 2016-6-20 09:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a.fish 時間: 2016-6-20 10:29
要用水樽就失敗
作者: eddiewsw 時間: 2016-6-20 11:14
如果唔介意D水係咩水,駁去坐廁所個水箱咪得囉....................................
記得以前日式雪櫃,好似有出入水口,可以用雪櫃後面個排去整凍D水
作者: helenchan 時間: 2016-6-20 11:53
人要散熱洗鬼咁複雜,著上身都得啦

http://www.activemsers.org/tipstricks/choosingacoolingvest.html
作者: koyyeung 時間: 2016-6-23 01:48
幾時可以出個太陽能主動制冷先
作者: Getchu 時間: 2016-6-23 16:03
幾得意,實際賣幾錢?
作者: chocousb 時間: 2016-6-23 20:36
又一個太空科技變商品ge 例子。
作者: aubo867 時間: 2016-6-24 00:51
$437
http://hk.apple.nextmedia.com/su ... t/20160615/19654301
作者: dewalt 時間: 2016-6-24 01:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin31 時間: 2016-6-24 10:05
我真係想試喎
作者: XdanX 時間: 2016-6-24 10:42
孭住出街用都幾好喎,但行係條街到D水會唔會好快變暖水
作者: kaity 時間: 2016-6-26 23:55
駁長條膠喉再放個水樽入冰格散熱有無得諗?
不過會唔會熱壞個雪櫃就難講了
作者: DGCNYO 時間: 2016-6-27 16:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Zell 時間: 2016-7-4 21:39
好想買! 幾時出
作者: 柏斯 時間: 2016-7-5 09:54
早兩日喺秋葉原見到
埋單六千yen左右
不過佢藍色部份中間係膠管嚟,傳熱能力爭啲啲
另外,comtroller有pump output control同1-3小時time control
(本來我想買,但6000就對我嚟講貴咗啲,加上冇位拎返香港...)

