作者: dom 時間: 2013-6-8 01:00 標題: [FW -Tom's] May 2013 Best Budget Gaming CPU
本帖最後由 dom 於 2013-6-8 01:03 編輯
http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-2.html
咩事.........平U 打機重拿翻d AM3 四核老兵出黎
Phenom II X4 965BE , Athlon II X4 640 都成三年前啦
(如果要 640 級價位+效能 依家有貨尾 A8-3870K @ FM1 或者A8-5600K @ FM2)
[quote]
With modern games able to take advantage of more than two processing cores,
AMD's old quad-core chips, such as the Athlon II X4 and Llano-based A6 and A8 APUs,
look better now compared to Intel's dual-core models than they did before.
As a result, I cut thePentium G860from our recommendation list. The Athlon II X4 640 takes its place.
Tom's 理由係 因為現代game 支援優化多於雙核了, 所以將 Pentium G860 踢走左
打機重用 Dual Core 真係笨

作者: usei 時間: 2013-6-8 07:54
本帖最後由 usei 於 2013-6-8 07:58 編輯
d AM3 四核老兵 945 性能同 ivy i3 差不多
gaming 640 都慢 i3 幾多下
作者: gbaxp 時間: 2013-6-8 08:16
PII945揮手區
雖然而家仲夠用,
但係見HASWELL出, 有D想換
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2013-6-8 09:10
反過來, 人地兩粒春已夠你4粒春打
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2013-6-8 09:11
話時話, 依家開始4核發威, 幾時先比6核8核威
作者: vcfirstben_II 時間: 2013-6-8 09:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doraemonho 時間: 2013-6-8 17:26
反過來,在中世紀,火槍兵再多也不是騎兵對手
作者: 132003hk 時間: 2013-6-10 13:06
本帖最後由 132003hk 於 2013-6-10 13:13 編輯
其實我之前部e84用3.6g +D2 1066 4x2G +GTX275 1.79g 448bit +普通HDD都夠哂打機仲可以畫面較最高+1920x1080唔LAG....不過275行dx10冇得開dx11....
Need For Speed Most Wanted 2,
Tomb Raider 2013,Assassin's Creed 3,
Battlefield3,DMC,L4D2,CSGO,Crysis2,D3,
紅色警戒3,AOE3,GTA4 等等都冇問題
如果BF4唔係差好遠都該冇問題
E+係得CRYSIS3指定要DX11卡 玩5到
然後自己又手痕同 想用埋DX11效果至走去換機

作者: Argon 時間: 2013-6-10 14:09
睇黎我粒1045T仲叫做有心有力
作者: kitttt_2002 時間: 2013-6-10 21:30
後來有來福槍騎兵就玩完
作者: lcska02nkc 時間: 2013-6-10 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ak8 時間: 2013-6-10 21:56
屋企仲有部amd x4 945服役緊
作者: alfredxp 時間: 2013-6-10 22:02
真係幾老下.
作者: vcfirstben_II 時間: 2013-6-10 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ming3825 時間: 2013-6-10 23:11
你太小看坦克後一堆拿著焊槍的工程兵?
作者: doraemonho 時間: 2013-6-11 14:29
你也太少看炮兵了,三四個炮兵用克農炮射兩下
作者: witon 時間: 2013-6-11 16:26
反過來,在中世紀,火槍兵再多也不是騎兵對手
doraemonho 發表於 2013-6-8 17:26
後來有 機關槍來福槍玩完...
後來有 人海戰法機關玩完...
作者: alexngai 時間: 2013-6-11 21:19
2013攞Athlon II X4 640出黎好似唔多對路
前年九月我砌機果陣諗緊用i3 2100好定係x4 640好,後來見i3打機勁D就揀左i3。
作者: dom 時間: 2013-6-11 21:58
其實我之前部e84用3.6g +D2 1066 4x2G +GTX275 1.79g 448bit +普通HDD都夠哂打機仲可以畫面較最高+1920x108 ...
132003hk 發表於 10-6-2013 01:06 PM
如果你個陣買 Q6600 / Q9 既話 依家重玩得
作者: dom 時間: 2013-6-11 21:59
2013攞Athlon II X4 640出黎好似唔多對路
前年九月我砌機果陣諗緊用i3 2100好定係x4 640好,後來見i ...
alexngai 發表於 11-6-2013 09:19 PM
我都覺得奇怪 但係 Toms 不嬲都係 Pro-
作者: Geek2012 時間: 2013-6-11 22:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kitttt_2002 時間: 2013-6-11 23:09
其實係咁
火繩槍-> 萊福槍(列式戰鬥)->戰壕戰-> 德國重機槍(馬車拉)->英國坦克作者: lcska02nkc 時間: 2013-6-11 23:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qcmadness 時間: 2013-6-12 00:24
貌似 4C8T 3.06GHz i7 950 會慢過2.8GHz i7 860/3.6G x4 975/3.7G x4 980........., Pro-A 都唔駛亂放位... ...
Geek2012 發表於 2013-6-11 22:15
邊隻game用到8 thread?
i7 860 turbo夠高
Max freq高過i7 950 (3.46GHz vs 3.33GHz)
作者: 132003hk 時間: 2013-6-12 01:39
回復 19# dom
如果當時出Q96依加換張DISPLAY就有排用
唔洗成個換掉
作者: qcmadness 時間: 2013-6-12 01:41
果陣時d人話E8好, 結果呢?
多thread係有用既
作者: 132003hk 時間: 2013-6-12 01:42
回復 12# ak8
快野
作者: 132003hk 時間: 2013-6-12 01:51
回復 26# qcmadness
係~2核 玩左4年幾 得 終於都要放棄佢了
比屋企人拎去上下網睇下片~
作者: Geek2012 時間: 2013-6-12 07:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Geek2012 時間: 2013-6-12 07:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Geek2012 時間: 2013-6-12 07:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallhonhon 時間: 2013-6-12 08:44
再者, TOMS 冇測試ONLINE GAME
現今MULTI-CORE 多D優化是必然既事, 用今日既事套用當年既事, 不如睇番今日既CPU 效能好過啦
作者: qcmadness 時間: 2013-6-12 13:00
要睇咩game
http://www.anandtech.com/bench/Product/362?vs=100
Cinebench都show差唔多效能的
下面Game都show 2者差唔多
作者: qcmadness 時間: 2013-6-12 13:01
講真, 第一代`i7 / PII x4, 仲係好多人用緊
如果買一部電腦用1年既話, 咁只比當代既CPU係實際
但一部電腦正常可以用3年以上, 莫講話PII, 肥1 / 第1代C2D都仲有人用緊
作者: 132003hk 時間: 2013-6-12 16:58
本帖最後由 132003hk 於 2013-6-12 17:02 編輯
回復 34# qcmadness
我地D貧苦大眾去親麥當勞都係食8蚊包
邊有錢年年換機丫
作者: Geek2012 時間: 2013-6-12 18:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qcmadness 時間: 2013-6-12 22:25
15622 (x4 980BE) vs 18384 (i7 950) 都叫差唔多?
23437(FX-8350) vs 18384 (i7 950) 亦都可以叫差唔多效 ...
Geek2012 發表於 2013-6-12 18:26
Single thread呀
作者: smallhonhon 時間: 2013-6-12 23:29
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_microprocessors
又要回顧歷史
人有徧好唔係問題, 但因為徧好影響思考邏輯就唔好
作者: qcmadness 時間: 2013-6-12 23:32
其實你想講咩
我想講既係一部電腦正常用3-5年 (睇保養就知)
PII x4係2009年1月香港開始賣的, 而家係4年幾
i7 920係2008年12月出的, 而家係4年幾
第1代C2D係2006年6月出的
肥龍1代係2007年出的
而家仲有人用緊
作者: smallhonhon 時間: 2013-6-13 09:59
本帖最後由 smallhonhon 於 2013-6-13 10:06 編輯
回復 39# qcmadness
本來好想提你
不過見你答一D無關既野就算LA,始終大部份人都唔想比人指出有問題。
而且呢樣都唔係 IT技術既問題,你就當我無聊冇野搵野黎講 XD
答番你呢張POST,
如果做開IT 有番一定職級,大家都明白 DESKTOP 係用 5年既,(唔只3﹣4年)
有冇3﹣4年?係可以,

有冇6﹣8年?都可以。

有冇10年以上?
其實我唔再回呢個吹水POST,多謝收看 XD
作者: qcmadness 時間: 2013-6-13 21:15
咁你其實想講乜
我就係想話你聽, 買電腦野都要睇前景
除非你年年換
E8係2008年出的

