作者: bbsbba 時間: 2008-11-22 14:26 標題: USB 3.0足夠快,能傳輸未壓縮的1080p視頻

Synopsys在進行HDTV傳輸演示
幾天前,USB 3.0規格的標准正式確定,許多公司紛紛展示了他們的USB 3.0解決方案,其中令人印像深刻的是Synopsys公司演示的利用USB 3.0接口進行HDTV傳輸,對於未壓縮的1080p高清信號,如果要達到30fps的幀速至少需要傳輸速度達到450MB/s,因此USB 3.0正好有了用武之地,它的理論傳輸速度高達600MB/s。

USB 3.0的實際傳輸速度達到了驚人的452MB/s
首批USB 3.0產品至少要等到2010年,HD/SSD廠商們需要足夠時間來追趕,因為我們需要一個全面的提高以便更好地利用USB 3.0的高速度。
消息来源:[nordichardware]
我地都系要等, 依家講都冇咩用....
[ 本帖最後由 bbsbba 於 2008-11-22 14:36 編輯 ]
作者: RockYou 時間: 2008-11-22 14:28
2010.......我估 HDD 技術都仲未用得盡 SATA2.0 -.-
作者: LKNim 時間: 2008-11-22 14:31
咁樣講即係用手指快過SSD?
:funk: :funk: :funk:
作者: lau.lau 時間: 2008-11-22 14:33
手指裡面又係SSD的東西來
作者: garymmf 時間: 2008-11-22 14:33
出USB 既SSD
作者: bbsbba 時間: 2008-11-22 14:38
甘到時usb手指去左邊都唔知, 真系好.....
話唔定一隻usb ssd都有64gb甘大
作者: Darkaz 時間: 2008-11-22 14:54
2010 year, usb 3.0 + sandy bridge
作者: trentcys 時間: 2008-11-22 16:04
SSD o既速度受限o係flash同controller...
SATA2 o既300MByte/s頻寬有排都未用盡lor
作者: bestboy 時間: 2008-11-24 12:16
USB 3.0 快 10 倍
家 用 開 USB 介 面 都 係 2.0 , 其 實 USB 3.0 火 速 開 發 中 , 最 近 Symwave 在 一 次 USB Conference 中 就 展 出 3.0 的 晶 片 組 , 傳 輸 速 度 達 4.8Gbps , 相 比 2.0 版 480Mbps , 快 成 10 倍 , 而 且 依 然 可 與 手 機 及 相 機 同 步 , 更 具 電 源 管 理 等 功 能 。 但 要 等 到 2010 年 才 有 得 用 。
網 址 : http://www.usb.org/developers
作者: eekeek 時間: 2008-11-24 22:44
USB 3.0足夠快,能傳輸未壓縮的1080p視頻.......如果係咁發展落去HDMI 重有咩用?????
作者: trentcys 時間: 2008-11-24 23:05
將唔同用途o既介面混為一談...
作者: hkepckk 時間: 2008-11-24 23:22
始終都係覺得usb 只係規格速度
仲有唔知可唔可以向下兼容呢
作者: 主人 時間: 2008-11-25 00:16
我話之佢幾快, 夠電先係最實際
3.0有幾多電?
作者: [N.H.K]anime 時間: 2008-11-25 11:57
sata頭全部收檔...全部轉換usb@_@
作者: [N.H.K]anime 時間: 2008-11-25 11:57
我記得3.0好似唔洗外電boot到硬碟...
作者: yangtz 時間: 2008-11-25 12:01
USB Low efficiency... High CPU usage.....
作者: Bread 時間: 2008-11-25 12:09
SATA mainly designed for internal use (hard drive, SSD drive, CD/DVD drive...) (not esata)
USB mainly designed for external/portable use
Please don't mix them together
作者: trentcys 時間: 2008-11-25 17:50
USB On-The-Go規格已經將最高電流加到1.x A.
再高o既話, 你真係想當佢火牛咁用...
作者: 主人 時間: 2008-11-26 23:39
咁3.5吋要幾多電?
如果連3.5吋都唔洗另外插電的話, 咁就完美了
作者: trentcys 時間: 2008-11-27 00:18
USB係個I/O介面lor
你要拎20幾W電o既話唔該, 有另一個野俾你插... 叫做插蘇
作者: akiro 時間: 2008-11-27 02:53
到時電腦得番USB 無 floppy IDE SATA IEEE
不過floppy 到E家到仲有....
作者: ken654 時間: 2008-12-4 20:31
有排
作者: LEVIN 時間: 2008-12-4 22:26
其實2.0既 理論速度& 實際差幾遠
作者: small_rice 時間: 2008-12-5 10:57
而家usb2.0都未用得盡bandwith,又要推出3.0,感覺好似sata1-->sata2咁,得個數字靚仔,實質無咩快到
作者: K_C_ 時間: 2008-12-5 12:42
2.0點會未用得盡??
SATA/eSATA都係一樣,獨立一隻SLC SSD已經可以去到成250MB/s (SATA 2.0理論上去到300MB/s).計埋external RAID,由1條eSATA駁3、4....更多隻HDD/SSD組成o既RAID,得300MB/s又點夠用?
[ 本帖最後由 K_C_ 於 2008-12-5 12:44 編輯 ]
作者: trentcys 時間: 2008-12-5 15:43
SATA2有加入port multiplier support.
有port multiplier o既話就算300MBytes/s都唔見得好多.
作者: trentcys 時間: 2008-12-5 15:47
理論: 60MB/s
實際而家做到30-35MB/s, 不過已經算幾大進步下.
3年前o既USB adapter, 手指, memory card只係得10-15MB/s
作者: 008325 時間: 2008-12-6 15:00
用firewire 800 好過啦。。。。
作者: eugy 時間: 2008-12-8 10:04
USB一般是需要电脑运作的,HDMI就不需要 它们无法替代了
作者: 阿水 時間: 2008-12-8 10:06
CUP consumptino n
作者: joeshing 時間: 2008-12-8 10:42
有排
作者: anthony888 時間: 2008-12-8 11:49
快d 搞快d 個internet 重好
作者: 龍仔 時間: 2008-12-8 15:55
USB外置顥卡因USB2.0頻寬吾夠SO垃圾..
咁3.0夠吾夠
作者: 咬蕉 時間: 2008-12-8 20:37
唔夠啦..
AGP頻寬都多過usb 3.0
作者: vincent1989 時間: 2008-12-8 20:56
PCI-E好似係1.5GB/s..........好似係........
作者: kickass 時間: 2008-12-9 22:09
USB 3.0不會取代SATA的,因為SATA亦不用等多久便會推出3.0的說
作者: macross7ra 時間: 2008-12-9 22:38
遲多幾年PCRAM 出左就可以有接近DRAM 的速度
作者: 667 時間: 2008-12-10 01:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


