Board logo

標題: 內置3G卡MC8775,MC8780,MC8781 [打印本頁]

作者: bigman0712    時間: 2009-4-18 23:28     標題: 內置3G卡MC8775,MC8780,MC8781

如想用合理價錢買到MC8775($450人仔),MC8780($550人仔),MC8781($550人仔)卡者.....可以買圖中的剷品自己拆.....咁做好署是100%新卡及100%無鎖卡.......重點係有保固的(就算自己升級靱體失敗.因為係原厰網址堤拱的.但最好都係唔講la) .......






補允:MC8780(880U)暫時就連原廠都無靱體提拱升級的.....注意

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-18 23:44 編輯 ]
作者: jason930    時間: 2009-4-18 23:52

usb 轉mini pci-e
作者: kobal    時間: 2009-4-19 00:02

如果師兄你攪個團購或者攪埋個 DIY 工作坊做技術指導咁就好喇,我一定會參加。
作者: bigman0712    時間: 2009-4-19 01:04

原帖由 jason930 於 2009-4-18 23:52 發表
usb 轉mini pci-e

佢係原廠話計專用佢既3G卡.......都唔知用唔用倒其他卡的......上便好以有mini pci-e既硬解卡賣的....如果可以換上去用就正喇 .......有師兄知既就會報下好wor ........
作者: clbbhk    時間: 2009-4-19 05:29

張3G 卡上面有無sim 卡位?
作者: bigman0712    時間: 2009-4-19 11:55

原帖由 clbbhk 於 2009-4-19 05:29 發表
張3G 卡上面有無sim 卡位?

個usb殼度的電池位有sim槽的........張卡本身係無sim槽o架......要你部機有至用倒張淨卡的.....或改卡....但改左就必定無保固了......
作者: bigman0712    時間: 2009-4-19 12:05

網上有高手改卡加返sim座的........

原裝係個入電位有sim座的......

作者: clbbhk    時間: 2009-4-19 23:02

個入電位?本身要電架佢?
作者: bigman0712    時間: 2009-4-20 00:31

原帖由 clbbhk 於 2009-4-19 23:02 發表
個入電位?本身要電架佢?

無研究過.....可能係原廠知張3G卡大食......所以加埋外置電原瓜......
我只係要張卡......所以無理其他野...........

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-20 00:34 編輯 ]
作者: trex    時間: 2009-4-20 00:57

好吸引... 請問係咪"淘寶"???我見320人仔都有喎!!!
作者: owai    時間: 2009-4-20 01:11

我先前買MC8781...$600人仔呀
作者: bigman0712    時間: 2009-4-20 02:21

原帖由 trex 於 2009-4-20 00:57 發表
好吸引... 請問係咪"淘寶"???我見320人仔都有喎!!!

重以為我最平買添 ....咁係唔mc8781先........新定舊吖......
作者: bigman0712    時間: 2009-4-20 02:25

原帖由 owai 於 2009-4-20 01:11 發表
我先前買MC8781...$600人仔呀

又應驗左呢句至理明言(應係礦世金句至真) .........早買早享受.....遲買平幾舊 ......

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-20 02:25 編輯 ]
作者: trex    時間: 2009-4-20 10:21

原帖由 bigman0712 於 2009-4-18 23:28 發表
...
...
補允:MC8780(880U)暫時就連原廠都無靱體提拱升級的.....注意


係唔係即係有鎖卡???香港用唔用到??我用3HK....
作者: bigman0712    時間: 2009-4-20 13:26

原帖由 trex 於 2009-4-20 10:21 發表


係唔係即係有鎖卡???香港用唔用到??我用3HK....

之前咪講得好清楚羅.............無鎖o架..........升級靱體係用埋GPS功能(既衛星定位)........
作者: timothyhkg    時間: 2009-4-20 14:56

原帖由 bigman0712 於 2009-4-20 13:26 發表

之前咪講得好清楚羅.............無鎖o架..........升級靱體係用埋GPS功能(既衛星定位)........

洗唔洗插天線??
作者: bigman0712    時間: 2009-4-20 16:48

原帖由 timothyhkg 於 2009-4-20 14:56 發表

洗唔洗插天線??

你問得咁奇既.....緊係要插天線la....如果你唔識既就咪攪喇.....整壞埋部機就慘喇.......
作者: kinhung132    時間: 2009-4-20 16:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: trex    時間: 2009-4-20 17:52

原帖由 bigman0712 於 2009-4-20 13:26 發表

之前咪講得好清楚羅.............無鎖o架..........升級靱體係用埋GPS功能(既衛星定位)........


睇D唔睇D... Sorry...
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 14:20

其實買舊野,唔拆開佢又可唔可以正常用呢
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 14:23

平平地可以買反個內外兩用既都好波
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 18:13

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 14:20 發表
其實買舊野,唔拆開佢又可唔可以正常用呢

買佢係貪佢內裏的mc8781卡......你就咁用唔拆........咁就洗鬼買佢咩.....
你唔介意插住隻3G手指用(條條fung)....咁有好多選擇的.....都係一兩百左右的.......
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 18:17

原帖由 trex 於 2009-4-20 00:57 發表
好吸引... 請問係咪"淘寶"???我見320人仔都有喎!!!

你係咪亂講o架......我揾左喇......好以都要$550.....係mc8781唔係mc8775同mc8765wor.....
作者: mj429    時間: 2009-4-21 18:26

原帖由 bigman0712 於 2009-4-18 23:28 發表
如想用合理價錢買到MC8775($450人仔),MC8780($550人仔),MC8781($550人仔)卡者.....可以買圖中的剷品自己拆.....咁做好署是100%新卡及100%無鎖卡.......重點係有保固的(就算自己升級靱體失敗.因為係原厰網址堤拱的.但 ...

哈..一開個post 一睇點解張枱咁熟口面..
真係我屋企張枱.. 原來c hing 你頭兩張相都係拎我
作者: mj429    時間: 2009-4-21 18:33

原帖由 bigman0712 於 2009-4-18 23:28 發表
如想用合理價錢買到MC8775($450人仔),MC8780($550人仔),MC8781($550人仔)卡者.....可以買圖中的剷品自己拆.....咁做好署是100%新卡及100%無鎖卡.......重點係有保固的(就算自己升級靱體失敗.因為係原厰網址堤拱的.但 ...

不過我當初會訂呢舊返黎拆 都係因為呢d 100%無鎖卡...taobao 訂果d 散卡..有機會係其他機拆出黎..係鎖左卡
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 18:39

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 18:13 發表

買佢係貪佢內裏的mc8781卡......你就咁用唔拆........咁就洗鬼買佢咩.....
你唔介意插住隻3G手指用(條條fung)....咁有好多選擇的.....都係一兩百左右的.......


[都係一兩百左右],咁平...邊到有呀...
係唔3G 嫁?定EDGE 呀?

[ 本帖最後由 pkw022003 於 2009-4-21 18:39 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 18:40

係呀...D相係上網揾o架....希望師兄唔好介意la......有相可以令大家易明D吖麻....
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 18:45

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 18:39 發表


[都係一兩百左右],咁平...邊到有呀...
係唔3G 嫁?定EDGE 呀?

你得閒上华强睇la.....係everywhere果一款.....呢隻野係貴在內裏的MC8781喳........

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-21 18:46 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 18:48

原帖由 mj429 於 2009-4-21 18:26 發表

哈..一開個post 一睇點解張枱咁熟口面..
真係我屋企張枱.. 原來c hing 你頭兩張相都係拎我

咁師兄你張MC8775(875U)買幾多錢呀?........
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 18:51

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 18:45 發表

你得閒上华强睇la.....係everywhere果一款.....呢隻野係貴在內裏的MC8781喳........


其實我係想係淘寶訂呀....我先問下呢個唔拆可否正當用...因為香港D HSDPA 手指幾貴..
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 18:56

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 18:51 發表


其實我係想係淘寶訂呀....我先問下呢個唔拆可否正當用...因為香港D HSDPA 手指幾貴..

你既問題咁以小學生既.......唔拆緊係用倒la......但買佢貪佢大舊同貴咩........

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-21 18:56 編輯 ]
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 18:58

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 18:56 發表

你既問題咁以小學生既.......唔拆緊係用倒la......但買佢貪佢大舊同貴咩........


哦!明白啦 ....
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 19:02

新發現......買倒就你好彩
http://item.taobao.com/auction/i ... cd32.jhtml?cm_cat=0

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-21 19:03 編輯 ]
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 19:52

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 19:02 發表
新發現......買倒就你好彩
http://item.taobao.com/auction/i ... cd32.jhtml?cm_cat=0


咁入面張卡係MC8780定MC8781呢?
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 20:06

如果我冇估錯,Aircard 881U 內係張MC8781既話..
淘寶賣既,連外殼仲平過淨卡買
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 21:00

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 19:52 發表


咁入面張卡係MC8780定MC8781呢?

875U=MC8775
880U=MC8780
881U=MC8781
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 21:02

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 20:06 發表
如果我冇估錯,Aircard 881U 內係張MC8781既話..
淘寶賣既,連外殼仲平過淨卡買

所以我咪講買倒就你好彩羅.......佢話得兩部喳....
作者: mj12    時間: 2009-4-21 21:39

i bought it today already.......RMB500+20 antenna, now in operation inserting in my hp 1000

[ 本帖最後由 mj12 於 2009-4-21 21:40 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 21:50

原帖由 mj12 於 2009-4-21 21:39 發表
i bought it today already.......RMB500+20 antenna, now in operation inserting in my hp 1000

師兄
作者: pkw022003    時間: 2009-4-21 21:57

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 21:02 發表

所以我咪講買倒就你好彩羅.......佢話得兩部喳....


佢本期售出:2件 仲有(庫存13件)啵
作者: mj429    時間: 2009-4-21 22:00

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 18:40 發表
係呀...D相係上網揾o架....希望師兄唔好介意la......有相可以令大家易明D吖麻....

哈..咁又唔會介意..大家有咩分享下咪幾好..
作者: bigman0712    時間: 2009-4-21 22:04

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 21:57 發表


佢本期售出:2件 仲有(庫存13件)啵

咁祝你買倒la ......自己買倒平野....都希望大家買倒的 ......
作者: PANGLING    時間: 2009-4-22 09:24

原帖由 mj12 於 2009-4-21 21:39 發表
i bought it today already.......RMB500+20 antenna, now in operation inserting in my hp 1000


May I know where did you buy the antenna please? Thanks.
作者: bigman0712    時間: 2009-4-22 19:36

原帖由 pkw022003 於 2009-4-21 21:57 發表


佢本期售出:2件 仲有(庫存13件)啵

小心有詐.......點會有錢唔贊的......本期只賣2件 .......電子野除時失價的....留起唔賣住....哈哈...哈...哈....
我就覺得有D野喇..........自己諗下la.......
作者: pkw022003    時間: 2009-4-22 20:38

原帖由 bigman0712 於 2009-4-22 19:36 發表

小心有詐.......點會有錢唔贊的......本期只賣2件 .......電子野除時失價的....留起唔賣住....哈哈...哈...哈....
我就覺得有D野喇..........自己諗下la.......


我琴晚同佢傾過QQ ,佢話佢呢隻唔係好多貨
作者: bbgirl223    時間: 2009-4-22 22:21

原帖由 mj12 於 2009-4-21 21:39 發表
i bought it today already.......RMB500+20 antenna, now in operation inserting in my hp 1000

上左去華強兩劑(工作關系),,,都無機會去買,好慘呀
唔知有無brother幾時再上,搭單買埋?
今日重試埋隻1010 next G,隻手指係sierra wireless,速度唔錯(7.2M果個),,
但係用唔到在windows 7,driver 唔 support喎!
買內置卡MC-8781唔知support windows 7 因為想試用佢果個GPS software!
唔知有無brother 試過windows 7 GPS?

[ 本帖最後由 bbgirl223 於 2009-4-22 23:27 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-22 22:47

原帖由 bbgirl223 於 2009-4-22 22:21 發表

上左去華強兩劑(工作關系),,,都無機會去買,好慘呀
唔知有無brother幾時再上,搭單買埋?
今日重試埋隻1010 next G,隻手指係sierra wireless,速度唔錯(7.2M果個),,
但係用唔到在w ...

我無用過win7呀.....因為E+用緊正版vista的.....
乜唔系vista用倒就=win7都用倒既咩 .......
作者: bbgirl223    時間: 2009-4-22 23:04

試過用佢隻手指裝完software & driver,但係話未有裝置,再經windows update搵driver,
等成半個鐘搵到其餘d driver,但重有一個未搵到,,
但係裝置管理員話係有,仲係WHQL個driver,但係用唔到
作者: mj12    時間: 2009-4-22 23:06

原帖由 PANGLING 於 2009-4-22 09:24 發表


May I know where did you buy the antenna please? Thanks.

SZ華強
作者: mj12    時間: 2009-4-22 23:07

Any brother knows if i can swap using 8781 inside LGX1103G model, i want to try if GPS can be used.

[ 本帖最後由 mj12 於 2009-4-22 23:08 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-22 23:50

原帖由 bbgirl223 於 2009-4-22 23:04 發表
試過用佢隻手指裝完software & driver,但係話未有裝置,再經windows update搵driver,
等成半個鐘搵到其餘d driver,但重有一個未搵到,,
但係裝置管理員話係有,仲係WHQL個driver,但係用唔到

我up左個新靱體先有你既情形出現.......會唔會已係新靱體黎的......只要你有GPS選項...就係新靱體喇......
上佢個網址...下載新drivers.....
http://www.sierrawireless.com/

更正:我睇D唔睇D....以為你買左MC8781添 ..........

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-24 00:14 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-22 23:58

原帖由 bbgirl223 於 2009-4-22 23:04 發表
試過用佢隻手指裝完software & driver,但係話未有裝置,再經windows update搵driver,
等成半個鐘搵到其餘d driver,但重有一個未搵到,,
但係裝置管理員話係有,仲係WHQL個driver,但係用唔到

咁你買幾多錢呀 ....

更正:我睇D唔睇D....以為你買左MC8781添 ..........

[ 本帖最後由 bigman0712 於 2009-4-24 00:15 編輯 ]
作者: mj12    時間: 2009-4-23 00:12

swapping 8781 in LGX110 is sucessful and easy, GPS now fully working great.......
作者: PANGLING    時間: 2009-4-23 00:23

原帖由 mj12 於 2009-4-22 23:06 發表

SZ華強


Thanks.
作者: cyruschan112    時間: 2009-4-23 23:48

CHing
想問下我部機得mini-pcie
冇sim card位
係咪就咁爆開個 adaptor
裝上去就得?


[ 本帖最後由 cyruschan112 於 2009-4-23 23:49 編輯 ]
作者: bigman0712    時間: 2009-4-23 23:57

原帖由 cyruschan112 於 2009-4-23 23:48 發表
CHing
想問下我部機得mini-pcie
冇sim card位
係咪就咁爆開個 adaptor
裝上去就得?

你都要講你部咩機黎先....我唔係部部機都有研究的....
作者: owai    時間: 2009-4-24 00:08

原帖由 bbgirl223 於 2009-4-22 22:21 發表

上左去華強兩劑(工作關系),,,都無機會去買,好慘呀
唔知有無brother幾時再上,搭單買埋?
今日重試埋隻1010 next G,隻手指係sierra wireless,速度唔錯(7.2M果個),,
但係用唔到在windo ...

win 7 用到,GPS都OK
作者: cyruschan112    時間: 2009-4-24 22:09

原帖由 bigman0712 於 2009-4-23 23:57 發表

你都要講你部咩機黎先....我唔係部部機都有研究的....


lenovo U330
notebook not netbook
thx~

作者: bigman0712    時間: 2009-4-24 23:31

原帖由 cyruschan112 於 2009-4-24 22:09 發表


lenovo U330
notebook not netbook
thx~

notebook我無研究過.....但如個你享定是無sim卡槽....就要換張有內置sim卡嘈的.....或換張改過既卡......但lenovo既機好以有bios鎖的.......自己上網揾資料la......

作者: cyruschan112    時間: 2009-4-25 01:53

原帖由 bigman0712 於 2009-4-24 23:31 發表

notebook我無研究過.....但如個你享定是無sim卡槽....就要換張有內置sim卡嘈的.....或換張改過既卡......但lenovo既機好以有bios鎖的.......自己上網揾資料la......


多謝指點
上網做下功課先

作者: kobal    時間: 2009-4-26 16:33

剛剛在淘寶買咗連運費RMB$450,聯絡過賣家明天會用順豐速遞送過嚟。收貨後再報比大家知。

http://item.taobao.com/auction/i ... f182d&x_id=0db2
作者: kobal    時間: 2009-4-29 23:12

原帖由 kobal 於 2009-4-26 16:33 發表
剛剛在淘寶買咗連運費RMB$450,聯絡過賣家明天會用順豐速遞送過嚟。收貨後再報比大家知。

http://item.taobao.com/auction/i ... f182d&x_id=0db2


送貨出現問題,可能要 30/4 先收到貨。
作者: Hulk    時間: 2009-4-29 23:53

有沒有check速遞公司.
作者: sanfung    時間: 2009-4-30 00:43

原帖由 kobal 於 2009-4-29 23:12 發表


送貨出現問題,可能要 30/4 先收到貨。

會唔會7寄失ga?
作者: kobal    時間: 2009-4-30 08:54

係我安排送到我公司有問題,唔關賣方或速遞公司事。多謝關心。
作者: kobal    時間: 2009-4-30 21:42

終於收咗貨喇,總共 $450 (人仔)。仲唔該晒  bigman0712 師兄幫我 upgrade 咗個  firmware,enable 咗 GPS,試咗張 card 無問題添。

[ 本帖最後由 kobal 於 2009-5-1 08:44 編輯 ]
作者: sam1990    時間: 2009-5-1 08:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kobal    時間: 2009-5-1 08:46

原帖由 sam1990 於 2009-5-1 08:38 發表
RMB$450,真係超值!
upgrade 個  firmware 難唔難?


一 d 都唔難但有風險
作者: PANGLING    時間: 2009-5-1 09:39

原帖由 kobal 於 2009-5-1 08:46 發表


一 d 都唔難但有風險


C-hing,
May  I know what kind of risk is involved and does it require antenna to receive signal? Thanks.
作者: kobal    時間: 2009-5-1 11:11

原帖由 PANGLING 於 2009-5-1 09:39 發表


C-hing,
May  I know what kind of risk is involved and does it require antenna to receive signal? Thanks.


做任何野都有風險喇,硬件安裝後,上好 driver / software 確保張 8781無題,然後執行一個 exe 檔,好似 upgrade BIOS 咁,通常九成九都成功。

[ 本帖最後由 kobal 於 2009-5-1 11:15 編輯 ]
作者: yytly    時間: 2009-5-1 12:03

原帖由 kobal 於 2009-4-30 21:42 發表
終於收咗貨喇,總共 $450 (人仔)。仲唔該晒  bigman0712 師兄幫我 upgrade 咗個  firmware,enable 咗 GPS,試咗張 card 無問題添。

C hing,想請問一下,U-shape果條係唔係WWAN天線?駛唔駛另外買?GPS嘅天線喺邊度?係唔係一定要裝好喺部notebook先試得到WWAN同GPS?原機插喺USB試唔試到?我怕萬一有問題,賣家話拆過唔肯換。
[attach]839756[/attach]
作者: bigman0712    時間: 2009-5-1 12:16

原帖由 yytly 於 2009-5-1 12:03 發表

C hing,想請問一下,U-shape果條係唔係WWAN天線?駛唔駛另外買?GPS嘅天線喺邊度?係唔係一定要裝好喺部notebook先試得到WWAN同GPS?原機插喺USB試唔試到?我怕萬一有問題,賣家話拆過唔肯換。
839756

有D咩事就還原佢返厰羅....就算刷卡衰左....只要扮儍仔.....無人叫你咁老實話比人知你做過乜的.......除非你拆闌左.......如個唔係就睇唔出有否拆過的..........
作者: kobal    時間: 2009-5-1 12:38

原帖由 yytly 於 2009-5-1 12:03 發表

C hing,想請問一下,U-shape果條係唔係WWAN天線?駛唔駛另外買?GPS嘅天線喺邊度?係唔係一定要裝好喺部notebook先試得到WWAN同GPS?原機插喺USB試唔試到?我怕萬一有問題,賣家話拆過唔肯換。
839756

原機插喺USB試咗先 (無 GPS function),跟住先 upgrade firmware ,之後你拆唔拆裝喺部機內裡面就適除尊便。
至於天線,就用咗同 bigman0712 師兄買嗰條。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... light=%2Bbigman0712
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=2#pid18994042
作者: yytly    時間: 2009-5-1 13:00

原帖由 kobal 於 2009-5-1 12:38 發表

原機插喺USB試咗先 (無 GPS function),跟住先 upgrade firmware ,之後你拆唔拆裝喺部機內裡面就適除尊便。
至於天線,就用咗同 bigman0712 師兄買嗰條。
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1202750&high ...

THX. 點解喺USB無GPS,係天線關係定要up咗firmware先試到?
作者: kobal    時間: 2009-5-1 13:03

原帖由 yytly 於 2009-5-1 13:00 發表

THX. 點解喺USB無GPS,係天線關係定要up咗firmware先試到?

其實張 card 係未 enable GPS function,upgrade firmware 係 enable 返佢。
作者: yytly    時間: 2009-5-1 13:04

原帖由 bigman0712 於 2009-5-1 12:16 發表

有D咩事就還原佢返厰羅....就算刷卡衰左....只要扮儍仔.....無人叫你咁老實話比人知你做過乜的.......除非你拆闌左.......如個唔係就睇唔出有否拆過的..........

唔該嗮C hing提點。我部係Thinkpad X200,係咪要改BIOS先用得到?
作者: bigman0712    時間: 2009-5-1 13:11

原帖由 yytly 於 2009-5-1 13:04 發表

唔該嗮C hing提點。我部係Thinkpad X200,係咪要改BIOS先用得到?

除非你用原廠的hsdpa卡(IBM或LENOVO的)......如果唔係就要改BIOS至用倒的........因有BIOS鎖的
作者: yytly    時間: 2009-5-1 13:58

原帖由 kobal 於 2009-5-1 13:03 發表

其實張 card 係未 enable GPS function,upgrade firmware 係 enable 返佢。

係唔係呢個官方網站for AT&T個firmware?怕up咗會lock sim
http://www.sierrawireless.com/su ... ds.aspx?id=4,45,1,1
作者: kobal    時間: 2009-5-1 16:03

原帖由 yytly 於 2009-5-1 13:58 發表

係唔係呢個官方網站for AT&T個firmware?怕up咗會lock sim
http://www.sierrawireless.com/su ... downloads.aspx?id=4,45,1,1


呢個啦,噚晚我試都係用佢,唔好用 AT&T 嗰個喇。
http://www.sierrawireless.com/su ... s.aspx?id=20,13,1,1

[ 本帖最後由 kobal 於 2009-5-1 18:11 編輯 ]
作者: yytly    時間: 2009-5-1 16:58

原帖由 kobal 於 2009-5-1 16:03 發表


呢個啦,噚晚我試都係用佢,唔好用 AT&T 嗰個喇。
http://www.sierrawireless.com/su ... ownloads.aspx?id=20,13,1,1

唔該嗮。
http://www.sierrawireless.com/su ... s.aspx?id=20,13,1,1
作者: kobal    時間: 2009-5-1 23:15

嘩 $420 人仔咋
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-8cfd4f589ef1cba297475dbe4c07052a.jhtml?cm_cat=50008090
作者: DeathSon    時間: 2009-5-3 21:05

原帖由 kobal 於 2009-5-1 23:15 發表
嘩 $420 人仔咋
http://item.taobao.com/auction/i ... tml?cm_cat=50008090


好吸引呀....hk$500唔洗
作者: PANGLING    時間: 2009-5-5 12:37

Can anyone advise me that if I do not have 支付宝, how can I buy this device except for going to China? Thanks.
作者: kobal    時間: 2009-5-5 16:04

原帖由 PANGLING 於 2009-5-5 12:37 發表
Can anyone advise me that if I do not have 支付宝, how can I buy this device except for going to China? Thanks.


如果你唔想在淘寶同支付寶登記,咁就搵人幫你訂攞。我之前都係胆粗粗試吓訂,最多就 total lost。
作者: jabawack    時間: 2009-5-5 16:17

原帖由 kobal 於 2009-5-1 16:03 發表


呢個啦,噚晚我試都係用佢,唔好用 AT&T 嗰個喇。
http://www.sierrawireless.com/su ... ownloads.aspx?id=20,13,1,1

Up 這個 firmware 就可以 enable 埋 GPS function 嗎 ?
作者: kobal    時間: 2009-5-5 16:41

原帖由 jabawack 於 2009-5-5 16:17 發表

Up 這個 firmware 就可以 enable 埋 GPS function 嗎 ?


無錯,但我諗你要試咗張卡先,起碼你買咗返嚟都要知得唔得先。跟住先至好 up。

[ 本帖最後由 kobal 於 2009-5-5 17:25 編輯 ]
作者: Hulk    時間: 2009-5-5 17:32

原帖由 kobal 於 2009-5-1 23:15 發表
嘩 $420 人仔咋
http://item.taobao.com/auction/i ... tml?cm_cat=50008090


宝贝类型:二手
作者: kobal    時間: 2009-5-5 18:10

原帖由 Hulk 於 2009-5-5 17:32 發表


宝贝类型:二手


係喎,無留意添,我訂這個係全新$450人仔 ( 連運費 )
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=7#pid19089584

[ 本帖最後由 kobal 於 2009-5-5 18:11 編輯 ]
作者: globobo    時間: 2009-5-5 23:13

原帖由 bigman0712 於 2009-4-21 18:13 發表

買佢係貪佢內裏的mc8781卡......你就咁用唔拆........咁就洗鬼買佢咩.....
你唔介意插住隻3G手指用(條條fung)....咁有好多選擇的.....都係一兩百左右的.......


C兄邊度有$200既USB 3G手指賣呀?
作者: whoiam    時間: 2009-5-5 23:57

買了張881U返來要我輸入專用代碼(MEP)已鎖定, 係唔係不是全解呀????
作者: kobal    時間: 2009-5-6 00:26

原帖由 whoiam 於 2009-5-5 23:57 發表
買了張881U返來要我輸入專用代碼(MEP)已鎖定, 係唔係不是全解呀????


睇嚟似鎖咗卡喎,我嗰張試個陣都無d咁喎,你係唔係成張未拆嚟試呀。
作者: jabawack    時間: 2009-5-6 00:29

原帖由 kobal 於 2009-5-5 16:41 發表


無錯,但我諗你要試咗張卡先,起碼你買咗返嚟都要知得唔得先。跟住先至好 up。

試o左卡啦, 係未 update firmware, thank you 哂
作者: kobal    時間: 2009-5-6 00:32

原帖由 globobo 於 2009-5-5 23:13 發表


C兄邊度有$200既USB 3G手指賣呀?

我估 bigman0721 師兄講既係華強北賽格
作者: kobal    時間: 2009-5-6 00:35

原帖由 jabawack 於 2009-5-6 00:29 發表

試o左卡啦, 係未 update firmware, thank you 哂


師兄,你係唔係拆嚟裝入機裡面呀,你裝邊部機呀。
作者: jabawack    時間: 2009-5-6 00:46

原帖由 kobal 於 2009-5-5 18:10 發表


係喎,無留意添,我訂這個係全新$450人仔 ( 連運費 )
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=7#pid19089584

佢寫全新係無意思的, 我買前已睇過, search過, study過 唔少賣家, 最後選定一個牌面上似乎不錯的賣家, 結果件野到來咪又係舊o野, 個殼唔新淨仲有花.  其實呢 d aircard 通常在歐美係跟電訊商的 plan 出的, T 拍上的賣家又有乜可能有大量全新而又廉價o既貨源 ? 所以係 T 拍買o野有風險的, 而選賣家通常都係求件o野好好地冇壞用得, 要好完美又完全合乎佢地 d 描述就要真係好夠彩數. 最後佢寫全新好可能只是新淨, 而寫二手就 ...
作者: jabawack    時間: 2009-5-6 00:47

原帖由 whoiam 於 2009-5-5 23:57 發表
買了張881U返來要我輸入專用代碼(MEP)已鎖定, 係唔係不是全解呀????

你, 好大機會中招了
作者: whoiam    時間: 2009-5-6 00:49

原帖由 kobal 於 2009-5-6 00:26 發表


睇嚟似鎖咗卡喎,我嗰張試個陣都無d咁喎,你係唔係成張未拆嚟試呀。


係呀都未拆, 怎算呀....
作者: jabawack    時間: 2009-5-6 00:50

原帖由 kobal 於 2009-5-6 00:35 發表


師兄,你係唔係拆嚟裝入機裡面呀,你裝邊部機呀。

暫時未有機裝, 而我本身有 U120H & X110 3G. 不過見大家玩得咁開心, 小弟身痕買o左, 其實張 aircard 對我冇用的
作者: kobal    時間: 2009-5-6 00:55

原帖由 whoiam 於 2009-5-6 00:49 發表


係呀都未拆, 怎算呀....


比錢人解鎖啦,或者自己解,EUR$15 ,我自己試過解 Netvigator 個支 USB 。
http://www.dc-unlocker.com/supported_models_1/sierra_aircard
你是否在淘寶買,在淘寶確認收貨未,未既話好似可以退貨,但你要聯絡賣家。

[ 本帖最後由 kobal 於 2009-5-6 01:01 編輯 ]
作者: hongkongdisney    時間: 2009-5-6 01:07

原帖由 whoiam 於 2009-5-6 00:49 發表


係呀都未拆, 怎算呀....

張卡你同邊個賣家買的?

你同佢講鎖卡退貨law....
一係換過張黎...

[ 本帖最後由 hongkongdisney 於 2009-5-6 01:07 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2