作者: ngkf 時間: 2009-3-19 21:58 標題: eeepc 900 死SSD
今天放工前見到部eeepc 900出現delay write fail.心知不妙. 新年前個16G SSD巳經死了一次,換了一次之後又到4G SSD死partition,重裝一次Windows之後個16G SSD今日又再死.
一年都唔夠就死幾次,大家有冇同樣的經驗呢?有的話最後又點解決呢?
作者: sonycliepda 時間: 2009-3-19 22:45
有保養咪拎去換, 無保養咪買條 RunCore 算 la!
作者: jabawack 時間: 2009-3-19 22:56
原帖由 ngkf 於 2009-3-19 21:58 發表
今天放工前見到部eeepc 900出現delay write fail.心知不妙. 新年前個16G SSD巳經死了一次,換了一次之後又到4G SSD死partition,重裝一次Windows之後個16G SSD今日又再死.
一年都唔夠就死幾次,大家有冇同樣的經驗呢?有的話最後又點解決呢?
The ultimate solution is buy another netbook (with hard disk)
作者: ngkf 時間: 2009-3-19 22:57
換過一次了,不過玩唔夠兩個月又再死.而家未過保養當然要換.如果換完再死就唔知點算啦.因為舊年5月買,容乜易過.
作者: ngkf 時間: 2009-3-19 22:59
我都有部MSI u100.唉,都無諗過SSD有咁快有問題.
作者: 4eys 時間: 2009-3-20 11:23 標題: 回覆 1# 的帖子
有事的時候我通常Ghost定兩個partition,data方面盡量寫入SD Card並常backup data到其他地方像外置硬碟或NAS。我部900入過一次廠但SSD都算幾穩定。只是覺得速得太慢都係要上RUNCORE至得。
作者: sonycliepda 時間: 2009-3-20 11:51
通常相同問題再壞, 應該有得 Extend Warranty wo!
作者: jabawack 時間: 2009-3-20 16:42
自已買條 RunCore SSD 係一個辨法, 但你要諗下值唔值得, 因為條 RunCore 用唔到係其他地方, 除非你預你部 EeePC 會用多年, 而一條 RunCore 32GB 要 $9XX, 但一部 30GB o既 SATA SSD drive 都是 $11XX, 不如買過部 netbook 好過 ...
作者: ngkf 時間: 2009-3-20 22:46
多謝大家意見,要佢extend warranty 都係辦法.今日打過上牙石,佢地都係叫我試下先啦.完全唔會話換機.
換過個SSD都係太貴,而且部機唔會裝太多野落去.始終死過幾次都係無信心.
下次買netbook都係等多一代先.
作者: hkpop 時間: 2009-3-21 02:02
想問下樓主平時係點用部機? 有冇用ramdisk?
如果4G & 16G SSD 都一壞再壞, 可能代表你
成日勁用個 SSD...!?
作者: ngkf 時間: 2009-3-21 18:27
有用ramdisk 將個page file,temp files同internet temp 指過去. 仲disable了disk indexing 同 disable windows restore. Download 會落用SD card
SSD應該好得閒.
作者: hkpop 時間: 2009-3-21 22:14
Hm... eeepc 的 SSD 似乎幾化學! -_-
作者: s20021139 時間: 2009-3-21 22:36
其實我仲未見到有好耐用既ssd
e+都諗緊,過多1,2年, 901死ssd既時候會唔會冇錢幫佢replace一個新既
作者: hkpop 時間: 2009-3-22 00:14
其實正常咁用 4G SLC SSD 可以用到幾耐呢!?
作者: s20021139 時間: 2009-3-22 00:24
http://wiki.eeeuser.com/ssd_write_limit
佢呢個比到d參考你, 不過電子儀器好睇運, 有人個幾月就壞,
本人屋企部701由07年12月買到宜家 仍然正常運作
之前見過一個model既ssd話 5G write per day可以有3年命....
作者: ngkf 時間: 2009-3-22 11:37
其實eeePC 900入面D part好有可能用番701個D RMA parts. 因為我幾個同事用701都無我既問題. 因為一個16G SSD最少都幾百元. 我係石牙都會整番好佢放番落D新機度.
有時買電子野,一係買新model,一係要隔個代至出手.今次當作上了一課啦.
作者: bigman0712 時間: 2009-3-22 12:54
原帖由 ngkf 於 2009-3-22 11:37 發表
其實eeePC 900入面D part好有可能用番701個D RMA parts. 因為我幾個同事用701都無我既問題. 因為一個16G SSD最少都幾百元. 我係石牙都會整番好佢放番落D新機度.
有時買電子野,一係買新model,一係要隔個代至出手.今次當作上了一課啦.![]()
之前900upday ssd事件中....牙石回收了不少超慢ssd.....佢地會唔會用返o果D果粒黎幫係整o架.....
可能係我諗多左......但好似圍數不少的.....又些給人玩到半死的.......佢怎樣署置真系一個迷
作者: ngkf 時間: 2009-3-22 17:11
好可能會.始終都係錢來的.整番"好"就用番.
希望無事就算.而家好似在餐廳食野見到碟飯有隻蟲,等緊換.可能換過碟新既,亦都可能係舊個碟.亦有可能係人地之前有問題個碟
作者: Victorychan2002 時間: 2009-3-22 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ngkf 時間: 2009-3-23 09:28
相信要過多一兩代SSD先至會成熟. 因為SSD正常地用都有fregmentation 問題.
仲有死SSD係完全救唔到data,死harddisk 都仲有得救
作者: free888368 時間: 2009-3-23 10:03
C HING有D唔認同你所講,我自己在2006年出左部SONY LAPTOP行SSD,每天使用大概五小時,值到現在也行得走得食得
作者: ngkf 時間: 2009-3-23 14:33
如果我個16G再死,我就睇下有冇錢買Runcore 32G SSD, 畢竟部機舊年買時都要4000元...
一分錢一分貨呢樣野我又唔知點睇. 因為Sony 隻SSD可能係SLC都唔定.
作者: ngkf 時間: 2009-3-23 19:05
牙石剛剛call來,話巳換底版and SSD. 明天取機. 希望無事啦.
作者: s20021139 時間: 2009-3-23 19:08
原帖由 free888368 於 2009-3-23 10:03 發表
C HING有D唔認同你所講,我自己在2006年出左部SONY LAPTOP行SSD,每天使用大概五小時,值到現在也行得走得食得,只是EEEPC價錢實在太平,想唔二死都幾難,所謂一分錢一分貨,比多少少可以玩內D我覺得絕對值得,當然我果陣時一隻16g SSD要五千幾銀
![]()
如果 read居多的話就真係冇問題, 但有太多事例說明, ssd係唔適合用於寫入量多既工作
同埋slc真係比mlc耐用
作者: s20021139 時間: 2009-3-23 19:10
祝你好運
作者: bigman0712 時間: 2009-3-23 23:26
原帖由 free888368 於 2009-3-23 10:03 發表
C HING有D唔認同你所講,我自己在2006年出左部SONY LAPTOP行SSD,每天使用大概五小時,值到現在也行得走得食得,只是EEEPC價錢實在太平,想唔二死都幾難,所謂一分錢一分貨,比多少少可以玩內D我覺得絕對值得,當然我果陣時一隻16g SSD要五千幾銀
![]()
一分錢一分貨之外重加DD運氣....始終都係電子野......


