作者: hk_traveller 時間: 2008-12-12 23:24 標題: eeepc 901 10cell 電池
10cell 電池, 不知有沒有人試過?
http://www.engadget.com/2008/12/ ... 1-hammerhead-editi/
作者: diaxiax 時間: 2008-12-12 23:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lalalam 時間: 2008-12-12 23:48
好核突.....
帶出街我驚比人笑:funk:
作者: greatedmond 時間: 2008-12-13 00:08
救命,送比我都唔要:funk:
作者: 800mah 時間: 2008-12-13 02:39
帶兩舊 6-cell 好過啦.. :funk:
作者: stdy 時間: 2008-12-13 04:28
10 cell....成個雙髻鯊咁既樣...
另外今日入手左NC-10, (幫家姐去買o者)
點解佢舊電外形重量aMh都比eeepc 901既細, 但可用時間又相約既?
唔通因為人地係Samsung,有好電留俾自己?
[ 本帖最後由 stdy 於 2008-12-13 04:33 編輯 ]
作者: asum 時間: 2008-12-13 11:08
好似話個LCD用了LED, 省了不小電, 所以塊電容量少了時間keep 到.
作者: 奧米加 時間: 2008-12-13 11:10
會唔會又係之前e字頭果間oem架
作者: stdy 時間: 2008-12-13 11:34
呢隻唔係DIY既咩?
作者: hkcwnet 時間: 2008-12-13 11:40
我覺得901 用6CELL 都夠拉,
作者: rhkl 時間: 2008-12-13 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rhkl 時間: 2008-12-13 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy 時間: 2008-12-13 11:51
都睇到3-4個鐘電視~ good..
如果用netbook只可以用得個零2個鐘就死得~
下下要帶埋牛出街, 煩.
宜家去親UST Library, 見到o的人拎部好重好大部既機, 又要帶埋火牛搵插蘇位先坐得, 真係慘~
作者: Hippo 時間: 2008-12-13 11:54
好肉酸......
作者: BlackBird 時間: 2008-12-13 11:57
無
只係單純用2600+的Cell
作者: rhkl 時間: 2008-12-13 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird 時間: 2008-12-13 12:38
原帖由 rhkl 於 2008-12-13 12:08 發表
不足5W 的用電
http://www.umpcportal.com/2008/11/nc10-battery-life
測量準則?
MSN, WiFi ON, Firefox 4~5 tabs/Ramdisk, 3格光度+ Microsoft IE3
@ idle
[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-13 12:44 編輯 ]
作者: rhkl 時間: 2008-12-13 12:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird 時間: 2008-12-13 12:58
Sub 5對901來講根本唔係難事
你要我當Benchmark跑就先跑個5.3
Wifi off, ext. Mon
作者: DeathSon 時間: 2008-12-13 13:01
我真係唔知
作者: nelvis 時間: 2008-12-13 13:02
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: BlackBird 時間: 2008-12-13 13:32
4.9w
都話過901係現今最恐怖Netbook
[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-13 13:32 編輯 ]
作者: rhkl 時間: 2008-12-13 13:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eva0083hk 時間: 2008-12-13 13:36
樣衰到不能接受...
作者: BlackBird 時間: 2008-12-13 13:36
無用過eeectl
熄埋風扇4.8w都唔難
作者: rhkl 時間: 2008-12-13 13:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boy1628 時間: 2008-12-13 14:28
原帖由 stdy 於 2008-12-13 11:51 發表
都睇到3-4個鐘電視~ good..
如果用netbook只可以用得個零2個鐘就死得~
下下要帶埋牛出街, 煩.
宜家去親UST Library, 見到o的人拎部好重好大部既機, 又要帶埋火牛搵插蘇位先坐得, 真係慘~![]()
非常同意,睇見佢地就辛苦喇!
作者: s_shan 時間: 2008-12-14 01:06
原帖由 stdy 於 2008-12-13 11:51 發表
都睇到3-4個鐘電視~ good..
如果用netbook只可以用得個零2個鐘就死得~
下下要帶埋牛出街, 煩.
宜家去親UST Library, 見到o的人拎部好重好大部既機, 又要帶埋火牛搵插蘇位先坐得, 真係慘~![]()
2睇啦, 呢排考緊試, eeepc 個 screen 實在太細 要溫書好難
作者: keiths 時間: 2008-12-14 10:41
裝甲車

