Board logo

標題: eeepc 901 10cell 電池 [打印本頁]

作者: hk_traveller    時間: 2008-12-12 23:24     標題: eeepc 901 10cell 電池

10cell 電池, 不知有沒有人試過?

http://www.engadget.com/2008/12/ ... 1-hammerhead-editi/
作者: diaxiax    時間: 2008-12-12 23:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lalalam    時間: 2008-12-12 23:48

好核突.....
帶出街我驚比人笑:funk:
作者: greatedmond    時間: 2008-12-13 00:08

救命,送比我都唔要:funk:
作者: 800mah    時間: 2008-12-13 02:39

帶兩舊 6-cell 好過啦.. :funk:
作者: stdy    時間: 2008-12-13 04:28

10 cell....成個雙髻鯊咁既樣...

另外今日入手左NC-10, (幫家姐去買o者)
點解佢舊電外形重量aMh都比eeepc 901既細, 但可用時間又相約既?
唔通因為人地係Samsung,有好電留俾自己?

[ 本帖最後由 stdy 於 2008-12-13 04:33 編輯 ]
作者: asum    時間: 2008-12-13 11:08

好似話個LCD用了LED, 省了不小電, 所以塊電容量少了時間keep 到.
作者: 奧米加    時間: 2008-12-13 11:10

會唔會又係之前e字頭果間oem架
作者: stdy    時間: 2008-12-13 11:34

原帖由 奧米加 於 2008-12-13 11:10 發表
會唔會又係之前e字頭果間oem架


呢隻唔係DIY既咩?
作者: hkcwnet    時間: 2008-12-13 11:40

我覺得901 用6CELL 都夠拉,
作者: rhkl    時間: 2008-12-13 11:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rhkl    時間: 2008-12-13 11:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stdy    時間: 2008-12-13 11:51

原帖由 hkcwnet 於 2008-12-13 11:40 發表
我覺得901 用6CELL 都夠拉,


都睇到3-4個鐘電視~ good..
如果用netbook只可以用得個零2個鐘就死得~
下下要帶埋牛出街, 煩.

宜家去親UST Library, 見到o的人拎部好重好大部既機, 又要帶埋火牛搵插蘇位先坐得, 真係慘~
作者: Hippo    時間: 2008-12-13 11:54

好肉酸......  
作者: BlackBird    時間: 2008-12-13 11:57

原帖由 rhkl 於 2008-12-13 11:50 發表

Samsung 有在hardware 上tune 過機


只係單純用2600+的Cell
作者: rhkl    時間: 2008-12-13 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird    時間: 2008-12-13 12:38

原帖由 rhkl 於 2008-12-13 12:08 發表

不足5W 的用電
http://www.umpcportal.com/2008/11/nc10-battery-life

測量準則?


MSN, WiFi ON, Firefox 4~5 tabs/Ramdisk, 3格光度+ Microsoft IE3
@ idle

[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-13 12:44 編輯 ]
作者: rhkl    時間: 2008-12-13 12:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BlackBird    時間: 2008-12-13 12:58

原帖由 rhkl 於 2008-12-13 12:46 發表

I don't know

Sub 5對901來講根本唔係難事
你要我當Benchmark跑就先跑個5.3
Wifi off, ext. Mon
作者: DeathSon    時間: 2008-12-13 13:01

原帖由 rhkl 於 2008-12-13 11:50 發表

EeePC 全系都係用LED LCD


我真係唔知
作者: nelvis    時間: 2008-12-13 13:02

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: BlackBird    時間: 2008-12-13 13:32

原帖由 rhkl 於 2008-12-13 12:46 發表

I don't know

4.9w
都話過901係現今最恐怖Netbook

[ 本帖最後由 BlackBird 於 2008-12-13 13:32 編輯 ]
作者: rhkl    時間: 2008-12-13 13:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eva0083hk    時間: 2008-12-13 13:36

樣衰到不能接受...
作者: BlackBird    時間: 2008-12-13 13:36

原帖由 rhkl 於 2008-12-13 13:32 發表

我都未試我部900A tim
btw, 900A eeectl 用唔到

無用過eeectl
熄埋風扇4.8w都唔難
作者: rhkl    時間: 2008-12-13 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boy1628    時間: 2008-12-13 14:28

原帖由 stdy 於 2008-12-13 11:51 發表


都睇到3-4個鐘電視~ good..
如果用netbook只可以用得個零2個鐘就死得~
下下要帶埋牛出街, 煩.

宜家去親UST Library, 見到o的人拎部好重好大部既機, 又要帶埋火牛搵插蘇位先坐得, 真係慘~

非常同意,睇見佢地就辛苦喇!
作者: s_shan    時間: 2008-12-14 01:06

原帖由 stdy 於 2008-12-13 11:51 發表


都睇到3-4個鐘電視~ good..
如果用netbook只可以用得個零2個鐘就死得~
下下要帶埋牛出街, 煩.

宜家去親UST Library, 見到o的人拎部好重好大部既機, 又要帶埋火牛搵插蘇位先坐得, 真係慘~


2睇啦, 呢排考緊試, eeepc 個 screen 實在太細 要溫書好難
作者: keiths    時間: 2008-12-14 10:41

裝甲車





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2