Board logo

標題: PS4版PUBG令我有返興趣玩 [打印本頁]

作者: pasu_au_yeung    時間: 2020-9-25 20:18     標題: PS4版PUBG令我有返興趣玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-9-25 23:18

所以都係買PS5好
作者: bobocar    時間: 2020-9-26 01:25

絕對係...喜愛 PVP 的話...console better alot
作者: yanchoki    時間: 2020-9-29 09:51

手制太難玩,要用埋kb mouse轉換器

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 玉塘春    時間: 2020-9-30 16:43

手制太難玩,要用埋kb mouse轉換器

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
yanchoki 發表於 2020-9-29 09:51 AM


kb mouse轉換器會唔會有delay?有邊隻介紹,謝謝
作者: chriskbchan    時間: 2020-9-30 17:08

用kb mouse轉換器算唔算cheat
作者: rockie577    時間: 2020-9-30 17:18

本帖最後由 rockie577 於 2020-9-30 17:19 編輯

免費但冇玩, 係咪得30FPS?

同意PVP console 好過desktop, Apex 同 Fall Guy 都玩左一陣
作者: yanchoki    時間: 2020-9-30 20:33

kb mouse轉換器會唔會有delay?有邊隻介紹,謝謝
玉塘春 發表於 2020-9-30 16:43

xim apex。price.com.hk搵到,我用過,無delay,不過貴咗啲,差唔多成千銀,值唔值自己諗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: HKEPC852    時間: 2020-10-2 17:50

pro機1080p玩落得大約30fps,玩兩場頭都暈埋
作者: pasu_au_yeung    時間: 2020-10-2 19:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dbpaul    時間: 2020-10-5 10:10

PC巨集算唔算出cheat
作者: joslau    時間: 2020-10-5 10:20

https://www.youtube.com/watch?v=2kIOXc_W5Y8

Xbox One都有Hack..唔好太天真
作者: doslam    時間: 2020-10-7 17:42

PC巨集算唔算出cheat
dbpaul 發表於 2020-10-5 10:10



    XBOX OS不同PS4 , PS4版 係唔會有CHEAT
作者: Sun    時間: 2020-10-7 19:31

我都DOWNLOAD左, 其實我手機同手制都唔慣打槍GAME.

學生時代就打電腦用KEYBOARD + MOUSE

我都要去練習場玩下先.
作者: gn01119056    時間: 2020-10-8 08:59

PC已經少左好多作弊, 因為已經無乜人玩
繼續玩既多數都係資深玩家, 作弊長遠唔會有樂趣, 少新人加入
作弊亦唔會玩得耐, 作弊亦唔係免費, 所以現時PC已經少左好多
官方已經講過任何軟硬件巨集/轉換器係當作弊, 但未必會捉你咁解
佢地主要捉穿牆自瞄
PUBG係好玩既, 但開發商係垃圾
PC PUBG入門難度高, 因為繼續玩既都玩左幾年, 個個都好勁
作者: bobopig    時間: 2020-10-9 15:31

Pc版太多cheat

via HKEPC Reader for Android
pasu_au_yeung 發表於 2020-9-25 20:18



    手機得唔得?
作者: 林洋2    時間: 2020-10-11 18:56

PC已經少左好多作弊, 因為已經無乜人玩
繼續玩既多數都係資深玩家, 作弊長遠唔會有樂趣, 少新人加入
作弊亦 ...
gn01119056 發表於 2020-10-8 08:59

果d玩到勁到同外掛冇分別
作者: gn01119056    時間: 2020-10-12 07:13

本帖最後由 gn01119056 於 2020-10-12 09:33 編輯
果d玩到勁到同外掛冇分別
林洋2 發表於 2020-10-11 18:56



外掛主要分兩種,純透視,自瞄
自瞄好快ban現時已經好少,另一種係透視好難捉,甚至有職業都用緊
玩得勁既人靠聽聲預判,會勁過用透視,除非透視既本身都識玩
現時少左外掛,真係勁既人3kd+又唔係多既,但大家都識玩1-2kd,PC係好玩左
現在玩大家有對抗性,而唔係壓倒性
壓槍已經係人都壓到,但身法意識預判聽聲合作... 好多都半桶水
街場又唔會好認真去搶位,都係搵人殺為主
好多經驗細節位其實好重要,所以難入門唔係因為鬥槍輸,係輸經驗
例如點睇水,咩位會有人,點係安全,幾時開唔開槍,補位,幾時要走,合作性
我都明白外掛幾煩,有時見到都直接放棄,以前會連續幾場都有,現時間中會有一場
現時隻GAME已經無乜新人玩,所以少左好多外掛,玩開既又好少會突然玩外掛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2