作者: Rosa 時間: 2018-4-23 12:32 標題: 之前Dota2信長有無人玩
之前AON係Dota2搞左次信長重製,徹底失敗,唔好再討論原因了
原來而加又用Unreal整緊
https://www.facebook.com/Remake.AON/?fref=nf
製作組好似超過一個人,唔好淨係得Damody一條友做就得了
Dota2信長時代,Damody整好稻葉一鐵之後自己落場試玩
開場講左句 自己的新角自己測
果場佢比我一個人殺十次,比其他人殺十幾次,之後稻葉一鐵變得好勁
成事既話有無人有興趣
作者: gn01119056 時間: 2018-4-27 10:11
要搞就註冊商標, 大陸搵水魚投資者
作者: Rosa 時間: 2018-4-27 11:18
佢用Unreal自製的話…好可能
史萊姆係大陸開program公司整左D遊戲,好似兩年都無就成間公司比人買起左
佢本人即刻番香港hea住做
作者: Rosa 時間: 2018-4-27 11:22
今次好似有幾個人搞,做得出有望被收購做商業遊戲
之前dota2果隻,難聽d講得啊傻仔Damody搞
條友比人笑佢直接將戰國basara既3D模組搬過黎
我記得有大谷吉繼 島津義弘
比人插到pk,最後cancel番曬
作者: gn01119056 時間: 2018-4-27 11:23
本帖最後由 gn01119056 於 2018-4-27 11:24 編輯
信長三國都少有名氣, 應該早5年就要搞
而家MOBA, PC都走緊下坡先黎搞太遲了
將來發展方向應該搞隻信長手遊, 簡單電競新玩法
作者: Rosa 時間: 2018-4-27 11:28
咁講法其實手機版都一樣玩到飽和曬XD
我果邊M記 成日見到果三個小學生坐埋一齊打王者榮耀
仲要平排坐…男女男,剛剛好一個嬲字
作者: gn01119056 時間: 2018-4-27 11:44
手機仲未飽和, 仲發展緊, 向上升緊
PC就向下跌
作者: Rosa 時間: 2018-4-27 11:55
之前DOTA2信長,其實玩得既都係懷舊
巔峰都係得400人同時在線
好快就變成有10人同時在線都難,開一場又必需要10人
其實都................係無得做
作者: gn01119056 時間: 2018-4-27 13:08
有得做的, 最大問題係設計得唔好
因為無配對功能, 無支援, 所以先無人玩, 而唔係唔好玩
你話如果STEAM比資源佢搞, 一定搞得起, 同DOTA2一樣
問題係無資源, 而唔係唔好玩
作者: Rosa 時間: 2018-4-27 13:42
不過情況係.....無配對功能, 無支援, 兼唔好玩果下死XD
唔好玩可以改,但唔好玩好難有支援

