Board logo

標題: God of War [打印本頁]

作者: googleli    時間: 2018-4-23 11:07     標題: God of War

本帖最後由 googleli 於 2018-4-23 11:11 編輯

真正的神作
除左畫面無敵
(我用1080Ti SLI都感覺上未有PC game做到佢咁靚,
佢簡直係4K HDR示範作,
如果以後有朋友來我家想睇4K HDR laser projector demo,
我會放呢隻game而唔係4K Bluray)
戰鬥系統和音樂,音效均是上佳。
連對話同笑話都幾有深度
整體來說可以話係劃時代作品
雖然我都有玩Zelda: BotW
但大家同係滿分
我覺得God of War值好多
作者: 鋼練    時間: 2018-4-23 11:44

尋日先開game黎玩,真係好靚

自己用2K mon玩1080都覺得好靚

(其他game會矇,唔知關唔關個超級採樣事)
作者: asimo    時間: 2018-4-23 12:39

整左5年, 慢工出細貨
作者: 大玩偶    時間: 2018-4-23 13:12

打埋隻黃金甲 先開打戰神 , 太多Game 堆堆埋玩唔切 !
隻三國無8 買完仲未開 ...
作者: louisfly    時間: 2018-4-23 13:26

好重歐美風格, 已經冇咗前作的味道. 唔明點解會滿分. 抄黑暗之魂. 新主角成個蘇聯佬咁, 一D霸氣都冇.
夾硬食老本出4. 戰神3 先係神作.
作者: 餓狼    時間: 2018-4-23 14:25

今日中午都有2個HK YouTube channel做直播

via HKEPC IR Pro 3.2.0 - Android(2.2.4)
作者: 二師兄    時間: 2018-4-23 15:46

奈玩度如何?
作者: takayo72    時間: 2018-4-23 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jason060188    時間: 2018-4-23 16:50

呢隻可唔可以連線同朋友一齊玩?

via HKEPC Reader for Android
作者: 鋼練    時間: 2018-4-23 16:56

回覆 8# takayo72

無,樓主指PC GAME無邊隻夠佢靚

我覺得巫師3,TOB嗰啲可以有比較既,兩隻都好靚下
作者: 鋼練    時間: 2018-4-23 16:57

回覆 9# jason060188

單機GAME
作者: siuhung    時間: 2018-4-23 21:37

PC版出咗?
takayo72 發表於 2018-4-23 16:38

never  
作者: googleli    時間: 2018-4-23 23:49

真係要比我覺得PC得Assassin’s Creed Origins同FFXV先比得上,Witcher 3 PC版無HDR patch始終爭d.
作者: manhoi    時間: 2018-4-24 02:35

要比畫面嘅話 其實我覺得Assassin's Creed Origins好DD 同一時間畫面show多好多野出黎
但如果係講電影臨場感就GOW4 好好多
作者: rayw    時間: 2018-4-24 03:21

呢隻畫面真係贏曬, 得SONY自己既uncharted 4先比得上
作者: getterwing    時間: 2018-4-24 13:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2018-4-24 13:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getterwing    時間: 2018-4-24 13:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimmyw85    時間: 2018-4-25 02:28

畫面同Gears of War 4 4K+HDR  差唔多, 都值九分以上大作
作者: kezzini    時間: 2018-4-26 13:23

想問難玩嗎? 有冇得較EASY MODE?
怕DARK SOUL果D
作者: 鋼練    時間: 2018-4-26 13:47

回覆 20# kezzini

有,4個難度任揀,簡單/普通/困難可以互換,真係玩唔掂先轉都得

以前超難要爆左困難先有,今集可以直接玩
作者: kezzini    時間: 2018-4-26 17:38

回覆  kezzini

有,4個難度任揀,簡單/普通/困難可以互換,真係玩唔掂先轉都得

以前超難要爆左困難先有,今 ...
鋼練 發表於 2018-4-26 13:47



    太好, 呢隻可以ON LIST
作者: 鋼練    時間: 2018-4-26 18:26

回覆 22# kezzini

戰神正野黎,不過唔知點解銷售量好低

仲少過LABO紙皮
作者: idler    時間: 2018-4-26 19:30

最平做緊幾多?
作者: kezzini    時間: 2018-4-26 23:28

回覆  kezzini

戰神正野黎,不過唔知點解銷售量好低

仲少過LABO紙皮
鋼練 發表於 2018-4-26 18:26


UM...如果戰神好似2B咁的話...
作者: kensmile    時間: 2018-4-27 16:33

回覆  kezzini

戰神正野黎,不過唔知點解銷售量好低

仲少過LABO紙皮
鋼練 發表於 2018-4-26 18:26


香港不嬲都係一個玩潮流跟風之地
SWITCH賣CONCEPT, 新鮮感
GOW呢D舊勁作都係留返俾班FANS先識欣賞

但同時又有FAN屎接受唔到佢改左OPEN WORLD, 沒了以前味道





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2