Board logo

標題: 老任switch今年叫做交左功課啦 [打印本頁]

作者: 餓狼    時間: 2017-11-30 14:35     標題: 老任switch今年叫做交左功課啦

本帖最後由 餓狼 於 2017-11-30 14:39 編輯

一洗之前WiiU 衰氣
公佈switch 時既主打作
荒野之息, Mario, SKYRIM, 到昨日Xeno2 都偷跑
一隻都冇delay 完全冇吹水
老任 甚至 home console 黎講
係個創舉
可能係個紀錄tim~~

唔知2018 switch仲有乜好野 ?

年頭個勢就肯定去晒PS4
作者: KYWERO    時間: 2017-11-30 14:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~chimagun~    時間: 2017-11-30 16:01

直頭算好好
作者: takayo72    時間: 2017-11-30 16:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼    時間: 2017-11-30 16:15

真係wo
有邊部console 發報果陣同一年可以出晒D sell 機招牌game?
以往冇1年以上都唔得啦, 仲要預有D 走數, exclusive 變 cross platform etc

今次switch 發報會用黎做勢, 講過, demo過既game
全部都同一年內都出晒有得玩
真心覺得老任今年good job

又係果句
咁下年呢...??
作者: a39g99    時間: 2017-11-30 16:55

真係wo
有邊部console 發報果陣同一年可以出晒D sell 機招牌game?
以往冇1年以上都唔得啦, 仲要預有D 走數, ...
餓狼 發表於 2017-11-30 16:15


下年先得人驚,今年自家作品都出曬
第三方遊戲廠都無咩聲氣
遊戲機要睇長期趨勢的,開個令頭,但係後繼無力都係死
Wii u當年開頭都唔算差,但之後出曬自家品牌就無曬聲
作者: shinecll    時間: 2017-11-30 18:28

真係wo
有邊部console 發報果陣同一年可以出晒D sell 機招牌game?
以往冇1年以上都唔得啦, 仲要預有D 走數, ...
餓狼 發表於 2017-11-30 16:15
的確係
一年出晒Zelda、Mario、Splatoon呢D皇牌
出年仲可以有咩大作keep住個勢?
作者: ironbluevision    時間: 2017-11-30 22:26

雖則話可以帶出街,有幾多人好似3ds 系列咁成部機帶出街

via HKEPC Reader for Android ...
takayo72 發表於 2017-11-30 16:14


好多同事日日帶返公司玩,我個team連埋我已經有5部
作者: yws    時間: 2017-11-30 23:05

的確係
一年出晒Zelda、Mario、Splatoon呢D皇牌
出年仲可以有咩大作keep住個勢? ...
shinecll 發表於 2017-11-30 18:28


POKEMON, 不過可能後年喇
遲下2020 仲有 日本奧運 加持, 出隻體感GAME又大把人入手

老任股價比未出pokemon:go 之前已經差唔多升左3倍
作者: SLOPE    時間: 2017-11-30 23:33

POKEMON, 不過可能後年喇
遲下2020 仲有 日本奧運 加持, 出隻體感GAME又大把人入手

老任股價比未出pokem ...
yws 發表於 2017-11-30 23:05


真係信股價好過信"擔心"無以為繼
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-1 11:55

最重要係有沒第三廠出GAME...呢次SWITCH真係做到野..
但都證明左其實好多GAME係用不盡PS4/XBOX機能...
可以移植去SWITCH都差唔多...
作者: bam1a    時間: 2017-12-1 13:49

最重要係有沒第三廠出GAME...呢次SWITCH真係做到野..
但都證明左其實好多GAME係用不盡PS4/XBOX機能...
可以 ...
charcsc2000 發表於 1/12/2017 13:55



今年3廠移植作比較多
下年就好似多原創3廠
不過值得一賺嘅係B社,indie類嘅移植質素幾高下,尤其B社隻skyrim真係充分利用dynamic resolution去解決性能問題又不失過多效果犧牲
作者: seasky    時間: 2017-12-1 13:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Paul4340    時間: 2017-12-1 14:30

本帖最後由 Paul4340 於 2017-12-1 14:32 編輯
的確係
一年出晒Zelda、Mario、Splatoon呢D皇牌
出年仲可以有咩大作keep住個勢? ...
shinecll 發表於 2017-11-30 18:28

Zelda, Mario, X2, SP2, MK8D
已經係wiiu3年既出貨量XDDDD
仲有卡比, Yoshi, DK, 銀河戰士4, PKM, 大亂鬥, paper mario, mario party,  動森.
switch應該可以接到Zelda新作同MK9,
又Loop過XD

via HKEPC Reader for Android
作者: shinecll    時間: 2017-12-1 16:00

Zelda, Mario, X2, SP2, MK8D
已經係wiiu3年既出貨量XDDDD
仲有卡比, Yoshi, DK, 銀河戰士4, PKM, 大亂鬥 ...
Paul4340 發表於 2017-12-1 14:30

但呢堆老任自己玩晒
益唔到第三方開發商
繼續Wii/WiiU條舊路
最後都係老任專用機
作者: Rosa    時間: 2017-12-1 17:41

但呢堆老任自己玩晒
益唔到第三方開發商
繼續Wii/WiiU條舊路
最後都係老任專用機 ...
shinecll 發表於 2017-12-1 16:00


無希望就唔會有失望

當初對3DS有希望實在太愚蠢

而加對SW無乜特別希望

總之有機在手,有game就打

預訂左1月28日部機就會比人玩
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-4 11:40

今年3廠移植作比較多
下年就好似多原創3廠
不過值得一賺嘅係B社,indie類嘅移植質素幾高下,尤其B社隻skyr ...
bam1a 發表於 2017-12-1 13:49


B社隻skyrim和DOOM都移植好正....電腦都未必RUN到...但一部SWITCH機仔先玩到...真係估佢唔到...
但都不是沒缺點...

DOOM - 沒中文....和有BUG會沒聲或爆音...B社話要出UPDATE修正....
skyrim - 沒MOD....女角超樣衰....用不到大波妹....
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-4 11:42

無希望就唔會有失望

當初對3DS有希望實在太愚蠢

而加對SW無乜特別希望

總之有機在手,有game就打

預 ...
Rosa 發表於 2017-12-1 17:41


未必...真係好睇第三廠...
SWITCH機能係超越XBOX360....
佢有能力做到PS3果D GAME....係差在廠商肯唔肯投資....
作者: getterwing    時間: 2017-12-4 18:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bam1a    時間: 2017-12-7 14:32

skyrim係    indie?
getterwing 發表於 4/12/2017 20:36



大佬睇逗號啦
作者: 鋼練    時間: 2017-12-7 14:39

回覆 17# charcsc2000

少女卷軸係only on PC

switch就正常玩返上古卷軸啦
作者: bam1a    時間: 2017-12-7 14:42

未必...真係好睇第三廠...
SWITCH機能係超越XBOX360....
佢有能力做到PS3果D GAME....係差在廠商肯唔肯投 ...
charcsc2000 發表於 4/12/2017 13:42



handheld mode佢係比wiiU高少少性能,而docked mode係PS4同wii U之間,但GPU效果處理能力(not性能)同ram速度都有現代化
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-8 13:23

回覆  charcsc2000

少女卷軸係only on PC

switch就正常玩返上古卷軸啦 ...
鋼練 發表於 2017-12-7 14:39


你要明白隨時對住200小時以上....我唔想個人形咁樣衰者....
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-8 13:24

handheld mode佢係比wiiU高少少性能,而docked mode係PS4同wii U之間,但GPU效果處理能力(not性能)同ram速 ...
bam1a 發表於 2017-12-7 14:42


當我玩過DOOM就明白NS沒咩沒可能...就睇廠商肯唔肯做好佢....
作者: erickwok720    時間: 2017-12-8 13:25

剛剛有消息貝姐1+2會出合集再加埋3開發中
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-8 13:31

剛剛有消息貝姐1+2會出合集再加埋3開發中
erickwok720 發表於 2017-12-8 13:25


睇完我都O左咀...出得太快荷包好傷...
作者: Tony_t    時間: 2017-12-8 13:33

老任一年就已經出左咁多game 已經好好
主要睇下第三方會唔會 係Switch 到出game
不過最期待都係Pokemon

via HKEPC Reader for Android
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-8 14:23

老任一年就已經出左咁多game 已經好好
主要睇下第三方會唔會 係Switch 到出game
不過最期待都係Pokemon

vi ...
Tony_t 發表於 2017-12-8 13:33


反而Pokemon個方向應該仲係3DS...果邊多小朋友玩....
作者: 鋼練    時間: 2017-12-8 14:42

回覆 23# charcsc2000

原版根本冇得搞(點整都衰...)一係放棄隻game一係放棄睇樣

以前玩PC版入村第一件事一定係整角色美化+NPC美化,唔係玩唔落去
作者: charcsc2000    時間: 2017-12-8 15:37

回覆  charcsc2000

原版根本冇得搞(點整都衰...)一係放棄隻game一係放棄睇樣

以前玩PC版入村第一件 ...
鋼練 發表於 2017-12-8 14:42


所以我用男角算啦....套個頭盔搞掂...
作者: MAX100    時間: 2017-12-8 16:02

如果出番 red dead redemption 一定買





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2