標題: 鋼鐵雄心4好玩不 [打印本頁]
作者: henry9207 時間: 2017-3-5 15:47 標題: 鋼鐵雄心4好玩不
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ss310251 時間: 2017-3-5 21:12
其實有開過post,不過已經沉左。
策略game,由鋼3開始玩既,我個人都覺得4都幾好玩。
不過每次大更新打左幾次大國/某D小國,都成功征服全球,
就會開始有D悶,等緊佢出殘局DLC。(44年軸心)
識玩之後如果搵到人連機其實會好玩好多,36開局打電腦AI 黎黎去去都係果一兩個戰術就可以嬴。
試過埃塞唔入陣營打到上德國。 XD
作者: henry9207 時間: 2017-3-6 18:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ss310251 時間: 2017-3-7 16:44
本帖最後由 ss310251 於 2017-3-7 16:45 編輯
講複雜,4冇3咁複雜(戰鬥上,可以自動畫線指揮,指揮官只有一層),所以都有唔少老玩家唔中意依樣野。(指揮系統)
不過4係某D地方又會比3多元化左。(國策、生產)
各有各好啦。我就3, 4都有玩。

