Board logo

標題: 想買刺客教條,求意見 [打印本頁]

作者: k107044    時間: 2015-10-14 18:32     標題: 想買刺客教條,求意見

我想買刺客教條係因為有船戰
請問邊個刺客教條船戰內容做得最好?
數位版同門市見到個D有咩分別?門市見到個D貴好多
作者: getterwing    時間: 2015-10-14 20:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tiki360    時間: 2015-10-14 20:12

only black flag 有船戰
作者: chriskbchan    時間: 2015-10-14 21:48

only black flag 有船戰
Tiki360 發表於 2015-10-14 20:12



    No, AC3 都有, 但 AC4 Black Flag 改良咗, 仲要係主線, AC3 少於一半時間有船戰.
作者: k107044    時間: 2015-10-14 21:54

刺客教條:叛變好似都有,but 同black flag 比船戰邊個好D?
作者: getterwing    時間: 2015-10-15 09:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k107044    時間: 2015-10-15 17:11

AC4 Black Flag  點買先便宜
作者: masseffect    時間: 2015-10-15 19:38

AC4 Black Flag  點買先便宜
k107044 發表於 2015-10-15 17:11


點先叫便宜呢..
作者: k107044    時間: 2015-10-15 20:15

回覆 8# masseffect


    under $100?
作者: masseffect    時間: 2015-10-15 20:45

回覆  masseffect


    under $100?
k107044 發表於 2015-10-15 20:15



    steam
作者: 鋼練    時間: 2015-10-15 21:12

船戰應該得AC3,AC4,叛變有,AC4 BLACK FLAG宜家steam做緊特價USD10.19
要買就快,去到16/10
作者: chriskbchan    時間: 2015-10-15 21:19

點先叫便宜呢..
masseffect 發表於 2015-10-15 19:38



    我7月響 Nuuvem 特價買 AC4 Gold Edition (包所有DLC) 都只係 巴幣24.99 ~= USD 6.5 ~= HKD 50
作者: k107044    時間: 2015-10-15 21:45

thank all
作者: k107044    時間: 2015-10-15 21:47

我7月響 Nuuvem 特價買 AC4 Gold Edition (包所有DLC) 都只係 巴幣24.99 ~= USD 6.5 ~= HKD 50 ...
chriskbchan 發表於 2015-10-15 21:19


    宜家仲有冇?
作者: yjfoeg    時間: 2015-10-15 21:54

黑旗Steam特價 US$10.19 (Standard)/13.59(Deluxe) now...
作者: chriskbchan    時間: 2015-10-15 22:11

本帖最後由 chriskbchan 於 2015-10-15 22:24 編輯
宜家仲有冇?
k107044 發表於 2015-10-15 21:47



    完咗,等佢下次再減~
    http://www.nuuvem.com/item/assas ... k-flag-gold-edition
作者: k107044    時間: 2015-10-15 22:34

黑旗Steam特價 US$10.19 (Standard)/13.59(Deluxe) now...
yjfoeg 發表於 2015-10-15 21:54


    兩個有咩分別?邊個抵玩D
作者: kingleo666    時間: 2015-10-19 12:14

刺客教條千其唔好買, 等特價, 實會好平(因為GAMEPLAY太屎無人買)
作者: masseffect    時間: 2015-10-21 23:06

really??? still in steam???

回覆  masseffect
chrispoon206 發表於 2015-10-21 22:46


之前特價..而家好似無左
作者: Adele    時間: 2015-10-21 23:40

Steam月尾Autume Sale, 到時睇下有冇得平?我做大概$7.5咁上下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2