作者: samuel2010 時間: 2013-4-11 15:34 標題: ► MineCraft◄ ▇ 投入方塊世界 ▇ 心中建築呈現出來
本帖最後由 samuel2010 於 2013-8-3 20:46 編輯




-----------------------------------------------------------
如果你想長期玩Minecraft、地圖檔定期備份,保障你的建築、
隱定不Lag機,
管理團隊全是大專生或以上
Blazeland歡迎您加入我們這大家庭
------------------------------------------------------------

現存正版帳號:
截至:3/08/2013 8:00PM
現存量:
3
( 入數後,最快可以十五分鐘啟動正版帳號,不用等多個工作天)
成功例子:http://www.blazelandhk.com/forum.php?mod=forumdisplay&fid=71
一般可以用以下IP:
伺服器地址(一)
www.blazelandhk.com
伺服器地址(二)
如你是電訊盈科(PCCW)用戶,請用以下IP:
www.blazelandhk.com:8080

多重系統 多重樂趣

►24小時都可以入Game◄
當你於論壇註冊會員,便等於加了白名單,無需人手加白名單。
註冊完後,請稍後1分鐘,系統會自動加你入伺服器


我們官方網站











近期遊戲內寫照



逆流而上





心慌慌剷雪大戰



雪球保衛戰






跑酷

4月19日晚 活動
(吸引了多達 56位玩家入活動世界參與)




=====================================================================














作者: samuel2010 時間: 2013-4-11 22:55
本帖最後由 samuel2010 於 2013-6-6 11:08 編輯

作者: taipos700i 時間: 2013-4-11 23:07
嘩幾有特色喎 lego咁
作者: samuel2010 時間: 2013-4-11 23:10
回復 3# taipos700i
係. 其實我第1次玩. 一望隻GAME......中伏....點解得8 bit 圖形 .
但玩落去好正. 好寫實
^_^
作者: samuel2010 時間: 2013-4-12 00:10
希望可以快d見到師兄你的作品.
作者: taipos700i 時間: 2013-4-12 07:13
無人回既

作者: 灝 時間: 2013-4-12 09:10
Hkepc 既MineCraft Server都出既一段幾長既時間啦~
由年幾前廿幾人到E加得3,4個人~
我係3,4個人其中一個,有過都轉完去simcity la
所以E道已經無咩人玩MineCraft
作者: samuel2010 時間: 2013-4-12 19:20
回復 7# 灝
55 ! 不要緊吧 !
相信Minecraft仲有佢既吸引之處.
作者: samuel2010 時間: 2013-4-13 00:59
伺服器會繼續更完善. 希望大家可以悅快玩MINECRAFT
作者: 子樂 時間: 2013-4-13 06:41
我入左呀~
不過好難賺到4000
作者: samuel2010 時間: 2013-4-13 09:21
回復 10# 子樂
歡迎你子樂, 是. 那個新手任務的確有點難.
不過兩面睇啦 ! 香港實在太多小學X . 我地管理隊團隊乃防止一D成日破壞的人.
而作出的抉擇. 還望多多見諒.
作者: samuel2010 時間: 2013-4-13 17:18
希望可以憑著熱誠介紹這遊戲給大家
作者: 新用戶 時間: 2013-4-13 21:19
自從我間屋俾人破壞完之後都無玩LU

作者: samuel2010 時間: 2013-4-13 21:23
回復 13# 新用戶
你在我們server被人破壞@@? 還是其他server?
如果是的你可以尋求我們工作人員幫手.
一定會幫你回復破壞. 只要1個指令便可以了.
作者: 新用戶 時間: 2013-4-14 01:52
我係HKEPC果度啫,而家迷上帝國HD版,有時間再玩你地個SERVER~!!
作者: 子樂 時間: 2013-4-14 09:16
張梳化好似成日都停咁既?
作者: samuel2010 時間: 2013-4-14 09:27
回復 15# 新用戶
無問題.我們會隨時歡迎你們:}
作者: samuel2010 時間: 2013-4-14 09:28
回復 16# 子樂
張梳化 ? 我明了= = 原來是SERVER.
因為我地會大約6個鍾左右重啟1次SERVER.
可能你在梳化重啟時入GAME. 所以就入唔到.
重啟為的是令SERVER可以釋放記憶體.
從而令玩家可以暢順D
作者: 子樂 時間: 2013-4-14 09:53
原來係咁~GD
作者: dontcare 時間: 2013-4-14 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2013-4-14 11:42
其實 ricky 重開左 不過只玩 survival
見過之前chrome 係server 開過 PvP 場
作者: samuel2010 時間: 2013-4-14 17:51
回復 19# 子樂
希望有個心來搞好個張梳化,一齊能結識一班志同道合的朋友
作者: samuel2010 時間: 2013-4-14 18:25
回復 21# dom
支持香港有更加好的伺服器! 希望他們會繼續開返.
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 02:28
花左213分鐘成為正式會員
作者: 子樂 時間: 2013-4-15 10:30
真係死左?
作者: idiotricky 時間: 2013-4-15 10:52
我個場無王管架 XD
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 12:56
我玩到今朝5點都冇事
作者: 子樂 時間: 2013-4-15 13:13
今朝好似八九點死到E家~
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 14:04
唔緊要,返工不應遊玩

作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 14:05
回復 28# 子樂
抱歉 ! 由於我仲係1位學生,所以暫時個計劃是每天開放14小時左右. 閒日約下午6時開啟梳化至翌日8時.
星期六日就24小時,希望各位體諒~ 我們會於稍後日子加長開放時間。
作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 14:06
回復 24# Victor9394
哈哈! 歡迎歡迎!
知辛苦便懂珍惜
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 14:57
回復 31# samuel2010
今晚收工有得玩未架?
作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 17:45
回復 32# Victor9394
放心 ! 一定有. 因為我依家放左學了 ^_^
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 17:47
我唔係講你呀,我指SERVER整番好未呀~
作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 18:57
回復 34# Victor9394
SERVER一直都無事.
而我用自己屋企部機當SERVER黎開比你地用.
當我返左學校便要關機.你們便入不了SERVER.
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 21:18
吓, 看到#1寫 24小時都可以入Game, 被昆了
作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 21:32
那個是白名單系統
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 21:38
係咪 http://blazeland.no-ip.org/同SERVER 開時間唔一定同步
作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 21:48
回復 38# Victor9394
請體諒下學生沒有能力開24小時SER. 一來資源不足.二來監管人也不足.
是同步. 如果論壇開了 即代表 SERVER也開了.
作者: Victor9394 時間: 2013-4-15 22:15
唔緊要, 了解既
作者: samuel2010 時間: 2013-4-15 22:54
回復 40# Victor9394
thx >_>~ 謝謝支持!
作者: samuel2010 時間: 2013-4-16 18:35
回復 10# 子樂
請問你在遊戲中叫什麼名字??
作者: 子樂 時間: 2013-4-17 10:35
parrisleung0528
尋晚報警比人爆格果個~
個SERVER真係堅~~人夠多~~~
作者: idiotricky 時間: 2013-4-17 13:12
遲D無咁忙入你SERVER玩
作者: samuel2010 時間: 2013-4-17 18:32
回復 43# 子樂
= = 抱歉~ 香港始終離不開小學X的破壞.
我們會加強教育.
希望少D罪案
作者: samuel2010 時間: 2013-4-17 18:33
回復 44# idiotricky
多謝師兄支持! ^_^ 隨時歡迎你
作者: 子樂 時間: 2013-4-18 09:28
總有幾個係咁...好難避免
同埋我懶鬼間屋起係主城門出面...方便比人爆
尋晚有條友仲誇張....我係間屋燒緊磚..佢係我面前爆我間屋偷豬
不過大部分都好好
上次我就餓死...幾個人即刻teleport過黎請我食西瓜
作者: samuel2010 時間: 2013-4-18 18:14
回復 47# 子樂
^_^~ 嗯 ! 不過都建議行遠d起~
作者: Victor9394 時間: 2013-4-18 18:53
yy: 唔係話唔容許破壞人地屋企架咩??? 雖然我見到有個CHECK邊個破壞既功能, 但真係被破壞又可以點?? 你通常點處理??
我準備起我間 Nether Portal House (地獄之門大屋)
作者: samuel2010 時間: 2013-4-18 19:42
回復 49# Victor9394
不可以破壞.
破壞左. 我可以幫你打指令回復所有破壞.
幾秒充可以回復幾個月前都都可以回復破壞.
系統會自己還原原貌
作者: Victor9394 時間: 2013-4-18 19:44
本帖最後由 Victor9394 於 2013-4-18 19:45 編輯
回復 50# samuel2010
咁我可以放心用 Obsidian block 起又唔怕被挖了
順道建議 Redstone 設為可 sell hand
作者: samuel2010 時間: 2013-4-18 20:20
回復 51# Victor9394
= =red stone 太多了 而且常見.
即使sell hand可能是賣$0.01 每粒= =
因此就不決定了
作者: Victor9394 時間: 2013-4-18 22:03
回復 52# samuel2010
邊夠IRON ORE多, 而且REDSTONE有特別用途, 只係唔覺個SERVER D人用=.=
作者: samuel2010 時間: 2013-4-19 18:59
回復 53# Victor9394
不是. 我們也有不少紅石師呢!
作者: Victor9394 時間: 2013-4-19 23:38
本帖最後由 Victor9394 於 2013-4-19 23:40 編輯
回復 54# samuel2010
SERVER容唔容許建造TRAPS殺人?
仲有怪物生產場?
作者: samuel2010 時間: 2013-4-20 12:35
回復 55# Victor9394
怪物生產 已禁. TRAPS 暫時無話唔比整.但不可離開自己村範圍惡整人
作者: 羊仔 時間: 2013-4-20 21:03
伺服器 so far so good !
想問下伺服器用緊咩寬頻?
作者: 子樂 時間: 2013-4-20 22:44
其實你係咪YY
作者: samuel2010 時間: 2013-4-21 01:46
回復 58# 子樂
我只是代辦宣傳.
作者: samuel2010 時間: 2013-4-21 01:47
回復 57# 羊仔
HKB
作者: samuel2010 時間: 2013-4-25 00:15
各位. 我們正留留1.6版本. 到時會有馬系統!
作者: samuel2010 時間: 2013-4-25 17:42
請問師兄叫什麼名??
作者: samuel2010 時間: 2013-4-26 15:27
推推~不要給它消失風雨中
作者: samuel2010 時間: 2013-4-27 11:01
前言:
我們管理團隊十分重視伺服器可持續發展,我們會不停為伺服器的發展而向上努力。以下將會有我們進行中的發展和未來發展計劃。
BLS Studio
2013-04-26
作者: samuel2010 時間: 2013-4-27 16:18
稍後會教學大家下載遊戲方法.
作者: samuel2010 時間: 2013-4-27 21:47
新增遊戲下載體驗!
作者: samuel2010 時間: 2013-4-28 20:32
<<雪球保衛戰>>將於今晚8:30進行,歡迎各百姓參與(來之前記得清空身上所有物品)
作者: CarmenMe 時間: 2013-4-29 14:17
比心機! 等我考完試都加入 ^^
作者: samuel2010 時間: 2013-4-29 14:41
回復 68# CarmenMe
多謝你CarmenMe ^_^ 等待你
作者: samuel2010 時間: 2013-4-30 11:04
回復 68# CarmenMe
你是女孩子?
作者: iqeq1213 時間: 2013-4-30 18:24
點解要SET 新手要賺錢咁多先入到原世界? 勁難搵錢, SPAWN 點附近要比人掘哂.
作者: samuel2010 時間: 2013-4-30 18:57
本帖最後由 samuel2010 於 2013-4-30 19:33 編輯
回復 71# iqeq1213
新手地圖過幾日會換.
而咁難是用來對付小學雞
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 11:35
回復 71# iqeq1213
希望大家體諒下.
我們希望能提升玩家品質.
作者: dom 時間: 2013-5-1 11:52
ricky 咁你個一路向西點
作者: idiotricky 時間: 2013-5-1 11:53
Server abandoned
作者: dom 時間: 2013-5-1 12:12
本帖最後由 dom 於 2013-5-1 12:16 編輯
想入去望下 , 申請白名單 Reject 左我個 MineCraft ID
定係一定要推薦人
MineCraft ID : newbie_dom <----- 但係官方版login 都受
填白名單申請唔到
Error Message
不接受 少於 3個位的ID
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 12:21
回復 76# dom
newbie_dom
我現在幫你處理.
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 12:23
我們名單中已有你的名字了.
請使用newbie_dom進入伺服器
作者: dom 時間: 2013-5-1 12:41
新仔區 唔係幾明點賺錢
掘到野拿翻城賣?
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 14:05
回復 79# dom
有新手教學論壇:
http://blazeland.no-ip.org/forum.php?mod=viewthread&tid=935
作者: dom 時間: 2013-5-1 14:18
個新手世界 地底好似比人掘過晒
已經轉左陣地三次 連 Iron 都少
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 15:52
回復 81# dom
南方少人去.
而且我們每個月會換1次地圖. 應該呢幾日會換.
作者: DarkPK 時間: 2013-5-1 16:00
我想問下我係你個SEVER個討論區set錯咗學歷
作者: dom 時間: 2013-5-1 17:16
本帖最後由 dom 於 2013-5-1 17:17 編輯
新出世 係spawn town 落到地下 有野食拿, 記得拿d
之後要行好遠下 先有樹 (近既都老早斬清光
斬多d 木之後 (盡斬)
天黑前你可以整 "Far Lands or Bust" 既 Hidey Hole (tm) 了
因為 唔比擺 Dirt / Wood plank / cobblestone Block + 唔可以起野
唔知幾耐無regen 過新手map, 地底我換左幾個地點向下掘
唔好係 Spawn 附近掘
cave 又好 Raven 又好總係有人去過 (有touch )
整bucket 載水載 Lava
armor up (鐵甲) 後 , 就賣石賣鐵 ingot , 刮 Diamond 刮到夠整 pickaxe
大慨掘左3~4個鐘 賣cobble同賣鐵 都有 1.2K 左右
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 18:33
回復 83# DarkPK
可以呀!!
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 18:41
回復 84# dom
系統物品回收價格
- 賣出物品指令: 把物品手上手上,然後輸入指令/sell hand
黑耀石 obsidian
$ 50
金錠 goldingot
$ 20
燒魚 cookedfish
$ 10
書櫃 bookshelf
$ 20
鐵錠 ironingot
$ 2.5
史萊姆球 slimeball
$ 15
泥 dirt
$ 0.1
鵝卵石 cobblestone
$ 0.2
青金石磚 lapisblock
$ 15
綠寶石 emerald
$ 35
搵黑耀石最快!! ^_^
作者: samuel2010 時間: 2013-5-1 19:23
回復 83# DarkPK
歡迎你呀師兄^_^DarkPK
作者: samuel2010 時間: 2013-5-2 22:35
回復 84# dom
新手MAP會定期轉.放心^_^ 而且我們最終目標是不想新手太快入來正或世界!
特是中意搞搞震的小學X
作者: dom 時間: 2013-5-3 00:17
尋日見到幾個新手自己互助起左臨時屋係新手世界
作者: samuel2010 時間: 2013-5-3 00:27
回復 89# dom
= = ' 唉~~專心D想辦法離開新手世界仲好- -
作者: dom 時間: 2013-5-3 19:41
我睇佢地應該係覺得賺錢太難了
作者: samuel2010 時間: 2013-5-4 00:13
回復 91# dom
哈哈 ! 其實呢幾日又會再加強難度.
完成$6100 元.還要答40條MC題才能入到正式世界
你們快點進到新手世界-3-
作者: dom 時間: 2013-5-4 22:35
oh no
作者: samuel2010 時間: 2013-5-5 02:31
回復 93# dom
雖然在線人數未必會多.但起碼可以保證入得來正式世界的玩家都會珍惜其帳號.
另外.近日伺服器被人DDOS攻擊. 暫時已BLOCK了有關攻擊者IP. 開SERVER真不易.只想開開心心開SER比大家玩- -'
作者: Victor9394 時間: 2013-5-7 14:32
其實唔畀放木板對起屋冇難度,一樣可以用DIRT整密室,唯一難題係新手砍完樹唔放番D樹苗,搞到萬事起頭難。。。
一有木,再到FOOD BANK拎野食,然後就木>石稿,向下掘(勿一字向下),一落地底就唔需要床,根本唔理天昏定地暗,屋都慳埋。
之後石>鋼稿,掘金、藍、綠寶石,遇到鑽石,即整鑽稿 + 一兩桶水,沿著地床搵熔岩,倒水收水,採黑曜石,升級!
採黑曜石係最悶但又要最小心,因為採完可能個格下面都係熔岩,我採到恰著左,跌左落去幾次,好彩有水桶同食物回血。$4000(當時升平民價),我三、四個鐘搞掂,如果唔係花時間搵野食同一開始唔知有食物銀行,應該會更快。
玩到而家反而少左去賺錢,因為花時間搵資源去起自己間屋,起農場,起羊欄豬欄雞欄(欠牛),周圍探險、打怪、將D裝備附魔,採完D野唔會第一時間 /sell hand,會留幾(十)日睇下有冇用先,YY呢個SERVER既整體經濟控制得唔錯,當然經過會見到商店所賣既野係貴得離譜。
DOM兄,你快D升平民啦,我可以SHARE間懸浮紅邊玻璃屋畀你~極近城鎮,極快通道落地面;附近有水源,而家已有過百隻羊同豬,都依然夠派穀物畀佢地,D豬多到要殺
而家等緊幾時整好D附魔裝備入 Nether World,YY你唔好太貴咁賣幾粒 Nether Star 畀我整BEACON啦~
作者: samuel2010 時間: 2013-5-7 18:59
回復 95# Victor9394
新手世界再強化了. 現時不可放置任何BLOCK . 不可用水桶.
另外. 地獄之星可以透過活動時獲得.或網上同人買^^
作者: Victor9394 時間: 2013-5-8 00:50
咁仆左落個窿度點算
Nether Star 整個星期得一個人賣, 有價冇市的價
作者: dom 時間: 2013-5-8 02:56
我已經係平民
只不過呢排比較忙, 你見我連 EPC 都無咩re post 就知
作者: Victor9394 時間: 2013-5-8 06:10
回復 98# dom
幾快手啵~ 你間屋響邊樹?

日頭忙做野
夜晚忙掘野
作者: 子樂 時間: 2013-5-8 13:01
呢幾日大執屋~冇LOGIN過
唔知我間紅石機關屋比人拆哂未~~
PS. 連熔爐都拆到~








