Board logo

標題: ► MineCraft◄ ▇ 投入方塊世界 ▇ 心中建築呈現出來 [打印本頁]

作者: samuel2010    時間: 2013-4-11 15:34     標題: ► MineCraft◄ ▇ 投入方塊世界 ▇ 心中建築呈現出來

本帖最後由 samuel2010 於 2013-8-3 20:46 編輯








-----------------------------------------------------------



如果你想長期玩Minecraft、地圖檔定期備份,保障你的建築、

隱定不Lag機,

管理團隊全是大專生或以上


Blazeland歡迎您加入我們這大家庭

------------------------------------------------------------






現存正版帳號:


截至:3/08/2013  8:00PM


現存量:

3


( 入數後,最快可以十五分鐘啟動正版帳號,不用等多個工作天)

成功例子:http://www.blazelandhk.com/forum.php?mod=forumdisplay&fid=71





一般可以用以下IP:

伺服器地址(一)


www.blazelandhk.com

伺服器地址(二)
如你是電訊盈科(PCCW)用戶,請用以下IP:

www.blazelandhk.com:8080










多重系統 多重樂趣








24小時都可以入Game

當你於論壇註冊會員,便等於加了白名單,無需人手加白名單。

註冊完後,請稍後1分鐘,系統會自動加你入伺服器






我們官方網站

































近期遊戲內寫照









逆流而上







心慌慌剷雪大戰









雪球保衛戰












跑酷





4月19日晚 活動
(吸引了多達 56位玩家入活動世界參與)











    


=====================================================================
























作者: samuel2010    時間: 2013-4-11 22:55

本帖最後由 samuel2010 於 2013-6-6 11:08 編輯


作者: taipos700i    時間: 2013-4-11 23:07

嘩幾有特色喎  lego咁
作者: samuel2010    時間: 2013-4-11 23:10

回復 3# taipos700i


係.  其實我第1次玩. 一望隻GAME......中伏....點解得8 bit 圖形 .
但玩落去好正. 好寫實

^_^
作者: samuel2010    時間: 2013-4-12 00:10

希望可以快d見到師兄你的作品.
作者: taipos700i    時間: 2013-4-12 07:13

無人回既
作者: 灝    時間: 2013-4-12 09:10

Hkepc 既MineCraft Server都出既一段幾長既時間啦~
由年幾前廿幾人到E加得3,4個人~
我係3,4個人其中一個,有過都轉完去simcity la
所以E道已經無咩人玩MineCraft
作者: samuel2010    時間: 2013-4-12 19:20

回復 7#


55 ! 不要緊吧 !
相信Minecraft仲有佢既吸引之處.
作者: samuel2010    時間: 2013-4-13 00:59

伺服器會繼續更完善. 希望大家可以悅快玩MINECRAFT
作者: 子樂    時間: 2013-4-13 06:41

我入左呀~
不過好難賺到4000
作者: samuel2010    時間: 2013-4-13 09:21

回復 10# 子樂


歡迎你子樂, 是. 那個新手任務的確有點難.
不過兩面睇啦 ! 香港實在太多小學X . 我地管理隊團隊乃防止一D成日破壞的人.
而作出的抉擇. 還望多多見諒.
作者: samuel2010    時間: 2013-4-13 17:18

希望可以憑著熱誠介紹這遊戲給大家
作者: 新用戶    時間: 2013-4-13 21:19

Hkepc 既MineCraft Server都出既一段幾長既時間啦~
由年幾前廿幾人到E加得3,4個人~
我係3,4個人其中一個,有 ...
灝 發表於 2013-4-12 09:10



    自從我間屋俾人破壞完之後都無玩LU
作者: samuel2010    時間: 2013-4-13 21:23

回復 13# 新用戶


   

你在我們server被人破壞@@? 還是其他server?
如果是的你可以尋求我們工作人員幫手.
一定會幫你回復破壞. 只要1個指令便可以了.
作者: 新用戶    時間: 2013-4-14 01:52

回復  新用戶


   

你在我們server被人破壞@@? 還是其他server?
如果是的你可以尋求我們工作人員幫手.
...
samuel2010 發表於 2013-4-13 21:23


我係HKEPC果度啫,而家迷上帝國HD版,有時間再玩你地個SERVER~!!
作者: 子樂    時間: 2013-4-14 09:16

回復  子樂


歡迎你子樂, 是. 那個新手任務的確有點難.
不過兩面睇啦 ! 香港實在太多小學X . 我地管理 ...
samuel2010 發表於 2013-4-13 09:21



    張梳化好似成日都停咁既?
作者: samuel2010    時間: 2013-4-14 09:27

回復 15# 新用戶


無問題.我們會隨時歡迎你們:}
作者: samuel2010    時間: 2013-4-14 09:28

回復 16# 子樂


    張梳化 ?  我明了= = 原來是SERVER.
因為我地會大約6個鍾左右重啟1次SERVER.
可能你在梳化重啟時入GAME. 所以就入唔到.
重啟為的是令SERVER可以釋放記憶體.
從而令玩家可以暢順D
作者: 子樂    時間: 2013-4-14 09:53

回復  子樂


    張梳化 ?  我明了= = 原來是SERVER.
因為我地會大約6個鍾左右重啟1次SERVER.
可能你在梳 ...
samuel2010 發表於 2013-4-14 09:28



    原來係咁~GD
作者: dontcare    時間: 2013-4-14 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2013-4-14 11:42

Hkepc 既MineCraft Server都出既一段幾長既時間啦~
由年幾前廿幾人到E加得3,4個人~
我係3,4個人其中一個,有 ...
灝 發表於 12-4-2013 09:10 AM


其實 ricky 重開左 不過只玩 survival
見過之前chrome 係server 開過 PvP 場  
作者: samuel2010    時間: 2013-4-14 17:51

回復 19# 子樂


    希望有個心來搞好個張梳化,一齊能結識一班志同道合的朋友
作者: samuel2010    時間: 2013-4-14 18:25

回復 21# dom


    支持香港有更加好的伺服器! 希望他們會繼續開返.
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 02:28

花左213分鐘成為正式會員
作者: 子樂    時間: 2013-4-15 10:30

真係死左?
作者: idiotricky    時間: 2013-4-15 10:52

其實 ricky 重開左 不過只玩 survival  
見過之前chrome 係server 開過 PvP 場   ...
dom 發表於 2013-4-14 11:42



我個場無王管架 XD
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 12:56

真係死左?
子樂 發表於 2013-4-15 10:30


我玩到今朝5點都冇事
作者: 子樂    時間: 2013-4-15 13:13

我玩到今朝5點都冇事
Victor9394 發表於 2013-4-15 12:56



    今朝好似八九點死到E家~
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 14:04

今朝好似八九點死到E家~
子樂 發表於 2013-4-15 13:13



    唔緊要,返工不應遊玩 
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 14:05

回復 28# 子樂


  抱歉 ! 由於我仲係1位學生,所以暫時個計劃是每天開放14小時左右. 閒日約下午6時開啟梳化至翌日8時.
星期六日就24小時,希望各位體諒~ 我們會於稍後日子加長開放時間。
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 14:06

回復 24# Victor9394

哈哈! 歡迎歡迎!
     知辛苦便懂珍惜
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 14:57

回復 31# samuel2010


    今晚收工有得玩未架?
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 17:45

回復 32# Victor9394


    放心 ! 一定有.  因為我依家放左學了 ^_^
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 17:47

回復  Victor9394


    放心 ! 一定有.  因為我依家放左學了 ^_^
samuel2010 發表於 2013-4-15 17:45



    我唔係講你呀,我指SERVER整番好未呀~ 
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 18:57

回復 34# Victor9394


SERVER一直都無事.
而我用自己屋企部機當SERVER黎開比你地用.
當我返左學校便要關機.你們便入不了SERVER.
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 21:18

回復  Victor9394


SERVER一直都無事.
而我用自己屋企部機當SERVER黎開比你地用.
當我返左學校便要關機. ...
samuel2010 發表於 2013-4-15 18:57


吓, 看到#1寫 24小時都可以入Game, 被昆了
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 21:32

吓, 看到#1寫 24小時都可以入Game, 被昆了
Victor9394 發表於 2013-4-15 21:18



  那個是白名單系統
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 21:38

那個是白名單系統
samuel2010 發表於 2013-4-15 21:32



    係咪 http://blazeland.no-ip.org/同SERVER 開時間唔一定同步
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 21:48

回復 38# Victor9394


  請體諒下學生沒有能力開24小時SER. 一來資源不足.二來監管人也不足.

是同步. 如果論壇開了 即代表 SERVER也開了.
作者: Victor9394    時間: 2013-4-15 22:15

回復  Victor9394


  請體諒下學生沒有能力開24小時SER. 一來資源不足.二來監管人也不足.

是同步. 如果 ...
samuel2010 發表於 2013-4-15 21:48


唔緊要, 了解既
作者: samuel2010    時間: 2013-4-15 22:54

回復 40# Victor9394


    thx >_>~ 謝謝支持!
作者: samuel2010    時間: 2013-4-16 18:35

回復 10# 子樂


    請問你在遊戲中叫什麼名字??
作者: 子樂    時間: 2013-4-17 10:35

回復  子樂


    請問你在遊戲中叫什麼名字??
samuel2010 發表於 2013-4-16 18:35


parrisleung0528

尋晚報警比人爆格果個~
個SERVER真係堅~~人夠多~~~
作者: idiotricky    時間: 2013-4-17 13:12

遲D無咁忙入你SERVER玩
作者: samuel2010    時間: 2013-4-17 18:32

回復 43# 子樂


=  = 抱歉~ 香港始終離不開小學X的破壞.
我們會加強教育.
希望少D罪案
作者: samuel2010    時間: 2013-4-17 18:33

回復 44# idiotricky


   

多謝師兄支持! ^_^ 隨時歡迎你
作者: 子樂    時間: 2013-4-18 09:28

回復  子樂


=  = 抱歉~ 香港始終離不開小學X的破壞.
我們會加強教育.
希望少D罪案 ...
samuel2010 發表於 2013-4-17 18:32


總有幾個係咁...好難避免
同埋我懶鬼間屋起係主城門出面...方便比人爆

尋晚有條友仲誇張....我係間屋燒緊磚..佢係我面前爆我間屋偷豬

不過大部分都好好
上次我就餓死...幾個人即刻teleport過黎請我食西瓜
作者: samuel2010    時間: 2013-4-18 18:14

回復 47# 子樂


    ^_^~ 嗯 !  不過都建議行遠d起~
作者: Victor9394    時間: 2013-4-18 18:53

yy: 唔係話唔容許破壞人地屋企架咩??? 雖然我見到有個CHECK邊個破壞既功能, 但真係被破壞又可以點?? 你通常點處理??
我準備起我間 Nether Portal House (地獄之門大屋)
作者: samuel2010    時間: 2013-4-18 19:42

回復 49# Victor9394

不可以破壞.
破壞左. 我可以幫你打指令回復所有破壞.
幾秒充可以回復幾個月前都都可以回復破壞.
系統會自己還原原貌
作者: Victor9394    時間: 2013-4-18 19:44

本帖最後由 Victor9394 於 2013-4-18 19:45 編輯

回復 50# samuel2010


    咁我可以放心用 Obsidian block 起又唔怕被挖了 話哂 $50粒

順道建議 Redstone 設為可 sell hand
作者: samuel2010    時間: 2013-4-18 20:20

回復 51# Victor9394


=  =red stone 太多了 而且常見.
即使sell hand可能是賣$0.01 每粒= =
因此就不決定了
作者: Victor9394    時間: 2013-4-18 22:03

回復 52# samuel2010

邊夠IRON ORE多, 而且REDSTONE有特別用途, 只係唔覺個SERVER D人用=.=
作者: samuel2010    時間: 2013-4-19 18:59

回復 53# Victor9394


    不是.  我們也有不少紅石師呢!
作者: Victor9394    時間: 2013-4-19 23:38

本帖最後由 Victor9394 於 2013-4-19 23:40 編輯

回復 54# samuel2010

SERVER容唔容許建造TRAPS殺人?
仲有怪物生產場?
作者: samuel2010    時間: 2013-4-20 12:35

回復 55# Victor9394


    怪物生產 已禁. TRAPS 暫時無話唔比整.但不可離開自己村範圍惡整人
作者: 羊仔    時間: 2013-4-20 21:03

伺服器 so far so good !
想問下伺服器用緊咩寬頻?
作者: 子樂    時間: 2013-4-20 22:44

回復  Victor9394


    怪物生產 已禁. TRAPS 暫時無話唔比整.但不可離開自己村範圍惡整人 ...
samuel2010 發表於 2013-4-20 12:35


其實你係咪YY
作者: samuel2010    時間: 2013-4-21 01:46

回復 58# 子樂


    我只是代辦宣傳.
作者: samuel2010    時間: 2013-4-21 01:47

回復 57# 羊仔


HKB
作者: samuel2010    時間: 2013-4-25 00:15

各位. 我們正留留1.6版本. 到時會有馬系統!
作者: samuel2010    時間: 2013-4-25 17:42

伺服器 so far so good !
想問下伺服器用緊咩寬頻?
羊仔 發表於 2013-4-20 21:03



    請問師兄叫什麼名??
作者: samuel2010    時間: 2013-4-26 15:27

推推~不要給它消失風雨中
作者: samuel2010    時間: 2013-4-27 11:01

前言:
  我們管理團隊十分重視伺服器可持續發展,我們會不停為伺服器的發展而向上努力。以下將會有我們進行中的發展和未來發展計劃。

BLS Studio
2013-04-26
作者: samuel2010    時間: 2013-4-27 16:18

稍後會教學大家下載遊戲方法.
作者: samuel2010    時間: 2013-4-27 21:47

新增遊戲下載體驗!
作者: samuel2010    時間: 2013-4-28 20:32

<<雪球保衛戰>>將於今晚8:30進行,歡迎各百姓參與(來之前記得清空身上所有物品)
作者: CarmenMe    時間: 2013-4-29 14:17

比心機! 等我考完試都加入 ^^
作者: samuel2010    時間: 2013-4-29 14:41

回復 68# CarmenMe


    多謝你CarmenMe ^_^ 等待你
作者: samuel2010    時間: 2013-4-30 11:04

回復 68# CarmenMe


    你是女孩子?
作者: iqeq1213    時間: 2013-4-30 18:24

點解要SET 新手要賺錢咁多先入到原世界?   勁難搵錢,  SPAWN 點附近要比人掘哂.
作者: samuel2010    時間: 2013-4-30 18:57

本帖最後由 samuel2010 於 2013-4-30 19:33 編輯

回復 71# iqeq1213


    新手地圖過幾日會換.

而咁難是用來對付小學雞
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 11:35

回復 71# iqeq1213

希望大家體諒下.
我們希望能提升玩家品質.
作者: dom    時間: 2013-5-1 11:52

遲D無咁忙入你SERVER玩
idiotricky 發表於 17-4-2013 01:12 PM


ricky 咁你個一路向西點
作者: idiotricky    時間: 2013-5-1 11:53

ricky 咁你個一路向西點
dom 發表於 2013-5-1 11:52


Server abandoned
作者: dom    時間: 2013-5-1 12:12

本帖最後由 dom 於 2013-5-1 12:16 編輯

想入去望下 , 申請白名單 Reject 左我個 MineCraft ID
定係一定要推薦人

MineCraft ID  : newbie_dom  <----- 但係官方版login 都受
填白名單申請唔到

Error Message
不接受 少於 3個位的ID
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 12:21

回復 76# dom


newbie_dom

我現在幫你處理.
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 12:23

想入去望下 , 申請白名單 Reject 左我個 MineCraft ID
定係一定要推薦人

MineCraft ID  : ne ...
dom 發表於 2013-5-1 12:12



   


我們名單中已有你的名字了.
請使用newbie_dom進入伺服器
作者: dom    時間: 2013-5-1 12:41

新仔區 唔係幾明點賺錢
掘到野拿翻城賣?
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 14:05

回復 79# dom


    有新手教學論壇:
http://blazeland.no-ip.org/forum.php?mod=viewthread&tid=935
作者: dom    時間: 2013-5-1 14:18

個新手世界 地底好似比人掘過晒
已經轉左陣地三次 連 Iron 都少
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 15:52

回復 81# dom


    南方少人去.
而且我們每個月會換1次地圖. 應該呢幾日會換.
作者: DarkPK    時間: 2013-5-1 16:00

我想問下我係你個SEVER個討論區set錯咗學歷有冇可能改返
作者: dom    時間: 2013-5-1 17:16

本帖最後由 dom 於 2013-5-1 17:17 編輯

新出世 係spawn town 落到地下 有野食拿, 記得拿d  
之後要行好遠下 先有樹  (近既都老早斬清光 )
斬多d 木之後  (盡斬)
天黑前你可以整 "Far Lands or Bust" 既 Hidey Hole (tm) 了
因為 唔比擺 Dirt / Wood plank / cobblestone Block  + 唔可以起野

唔知幾耐無regen 過新手map, 地底我換左幾個地點向下掘
唔好係 Spawn 附近掘
cave 又好 Raven 又好總係有人去過  (有touch )
整bucket 載水載 Lava
armor up (鐵甲) 後 , 就賣石賣鐵 ingot , 刮 Diamond 刮到夠整 pickaxe

大慨掘左3~4個鐘 賣cobble同賣鐵 都有 1.2K 左右
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 18:33

回復 83# DarkPK


    可以呀!!
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 18:41

回復 84# dom


系統物品回收價格


黑耀石 obsidian  $ 50

金錠 goldingot
  $ 20
燒魚 cookedfish
  $ 10

書櫃 bookshelf
  $ 20

鐵錠 ironingot
  $ 2.5

史萊姆球 slimeball
  $ 15
泥 dirt
  $ 0.1

鵝卵石 cobblestone
  $ 0.2

青金石磚 lapisblock
  $ 15

綠寶石 emerald
  $ 35



搵黑耀石最快!! ^_^
作者: samuel2010    時間: 2013-5-1 19:23

回復 83# DarkPK


    歡迎你呀師兄^_^DarkPK
作者: samuel2010    時間: 2013-5-2 22:35

回復 84# dom


    新手MAP會定期轉.放心^_^ 而且我們最終目標是不想新手太快入來正或世界!
特是中意搞搞震的小學X
作者: dom    時間: 2013-5-3 00:17

回復  dom


    新手MAP會定期轉.放心^_^ 而且我們最終目標是不想新手太快入來正或世界!
特是中意搞搞震 ...
samuel2010 發表於 2-5-2013 10:35 PM


尋日見到幾個新手自己互助起左臨時屋係新手世界
作者: samuel2010    時間: 2013-5-3 00:27

回復 89# dom


    = = ' 唉~~專心D想辦法離開新手世界仲好- -
作者: dom    時間: 2013-5-3 19:41

回復  dom


    = = ' 唉~~專心D想辦法離開新手世界仲好- -
samuel2010 發表於 3-5-2013 12:27 AM


我睇佢地應該係覺得賺錢太難了
作者: samuel2010    時間: 2013-5-4 00:13

回復 91# dom

哈哈 ! 其實呢幾日又會再加強難度.
完成$6100 元.還要答40條MC題才能入到正式世界

你們快點進到新手世界-3-
作者: dom    時間: 2013-5-4 22:35

回復  dom

哈哈 ! 其實呢幾日又會再加強難度.
完成$6100 元.還要答40條MC題才能入到正式世界

你們快點進 ...
samuel2010 發表於 4-5-2013 12:13 AM


oh no
作者: samuel2010    時間: 2013-5-5 02:31

回復 93# dom


    雖然在線人數未必會多.但起碼可以保證入得來正式世界的玩家都會珍惜其帳號.
另外.近日伺服器被人DDOS攻擊. 暫時已BLOCK了有關攻擊者IP. 開SERVER真不易.只想開開心心開SER比大家玩- -'
作者: Victor9394    時間: 2013-5-7 14:32

其實唔畀放木板對起屋冇難度,一樣可以用DIRT整密室,唯一難題係新手砍完樹唔放番D樹苗,搞到萬事起頭難。。。
一有木,再到FOOD BANK拎野食,然後就木>石稿,向下掘(勿一字向下),一落地底就唔需要床,根本唔理天昏定地暗,屋都慳埋。

之後石>鋼稿,掘金、藍、綠寶石,遇到鑽石,即整鑽稿 + 一兩桶水,沿著地床搵熔岩,倒水收水,採黑曜石,升級!

採黑曜石係最悶但又要最小心,因為採完可能個格下面都係熔岩,我採到恰著左,跌左落去幾次,好彩有水桶同食物回血。$4000(當時升平民價),我三、四個鐘搞掂,如果唔係花時間搵野食同一開始唔知有食物銀行,應該會更快。

玩到而家反而少左去賺錢,因為花時間搵資源去起自己間屋,起農場,起羊欄豬欄雞欄(欠牛),周圍探險、打怪、將D裝備附魔,採完D野唔會第一時間 /sell hand,會留幾(十)日睇下有冇用先,YY呢個SERVER既整體經濟控制得唔錯,當然經過會見到商店所賣既野係貴得離譜。

DOM兄,你快D升平民啦,我可以SHARE間懸浮紅邊玻璃屋畀你~極近城鎮,極快通道落地面;附近有水源,而家已有過百隻羊同豬,都依然夠派穀物畀佢地,D豬多到要殺 

而家等緊幾時整好D附魔裝備入 Nether World,YY你唔好太貴咁賣幾粒 Nether Star 畀我整BEACON啦~
作者: samuel2010    時間: 2013-5-7 18:59

回復 95# Victor9394


    新手世界再強化了. 現時不可放置任何BLOCK . 不可用水桶.

另外. 地獄之星可以透過活動時獲得.或網上同人買^^
作者: Victor9394    時間: 2013-5-8 00:50

咁仆左落個窿度點算 太狠了吧!

Nether Star 整個星期得一個人賣, 有價冇市的價
作者: dom    時間: 2013-5-8 02:56

其實唔畀放木板對起屋冇難度,一樣可以用DIRT整密室,唯一難題係新手砍完樹唔放番D樹苗,搞到萬事起頭 ...
Victor9394 發表於 7-5-2013 02:32 PM


我已經係平民
只不過呢排比較忙, 你見我連 EPC 都無咩re post 就知
作者: Victor9394    時間: 2013-5-8 06:10

回復 98# dom
幾快手啵~ 你間屋響邊樹?
日頭忙做野
夜晚忙掘野
作者: 子樂    時間: 2013-5-8 13:01

呢幾日大執屋~冇LOGIN過
唔知我間紅石機關屋比人拆哂未~~

PS. 連熔爐都拆到~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2