Board logo

標題: d3的ching 小心acc被盜 [打印本頁]

作者: cheungchunyu    時間: 2012-6-6 16:07     標題: d3的ching 小心acc被盜

很可惜我個ac已經被盜
而battle net個邊 的回報同 電話都打 唔work同打唔通
為免其他ching有相同的損失 快d 申請佢個加密系統
作者: sckds    時間: 2012-6-6 16:50

很可惜我個ac已經被盜
而battle net個邊 的回報同 電話都打 唔work同打唔通
為免其他ching有相同的損失 快d ...
cheungchunyu 發表於 2012-6-6 16:07



pwd 太簡單 / 試過 外掛 / 成日入 公開房 ?
作者: cheungchunyu    時間: 2012-6-6 16:57

原因係個EMAIL比人HACK左
都唔改PW
之後 我係用比人HACK左個EMAIL 申請有大部分的野比佢睇到 佢就有左我個PW
之後佢改埋我BATTLENETPW
我真係=[唔知點算
作者: 殘雲    時間: 2012-6-6 17:04

樓主有冇整通訊鎖/驗證器?
作者: hellfighter    時間: 2012-6-6 17:06

一開始就應該開埋個手機認證的. 每次入GAME 或者LOGIN BATTLE.NET ,除左PASSWORD 仲要入埋個REAL TIME CODE 先LOGIN 到
作者: dumdum    時間: 2012-6-6 20:04

一開始就應該開埋個手機認證的. 每次入GAME 或者LOGIN BATTLE.NET ,除左PASSWORD 仲要入埋個REAL TIME CODE ...
hellfighter 發表於 2012-6-6 17:06



    手機打通鎖果個無用的 要用有CODE果個
作者: Cloak    時間: 2012-6-6 20:07

手機打通鎖果個無用的 要用有CODE果個
ono515 發表於 2012-6-6 20:04


我諗佢指smartphone個隻手機認證
D3 唔support 打電話個隻認證
作者: indigo    時間: 2012-6-6 20:15

如果佢 hack 左個 email account, 基本上認證已經無用。
作者: dumdum    時間: 2012-6-6 20:17

我諗佢指smartphone個隻手機認證
D3 唔support 打電話個隻認證
Cloak 發表於 2012-6-6 20:07



   我信唔過SMARTPHONE果個..因為我唔信個CODE係存係手機度
作者: dumdum    時間: 2012-6-6 20:18

如果佢 hack 左個 email account, 基本上認證已經無用。
indigo 發表於 2012-6-6 20:15



    你明顯無認證
作者: indigo    時間: 2012-6-6 20:27

你明顯無認證
ono515 發表於 2012-6-6 20:18



    咁可以點認證呢?
作者: dumdum    時間: 2012-6-6 20:30

咁可以點認證呢?
indigo 發表於 2012-6-6 20:27



    有EMAIL全ACCESS 次次入BNET都要用佢 看資料都要用
你明顯唔知道佢用個機仔有咩用
作者: indigo    時間: 2012-6-6 20:35

你講緊嗰個驗證器呀?
作者: dumdum    時間: 2012-6-6 20:49

你講緊嗰個驗證器呀?
indigo 發表於 2012-6-6 20:35



    買獨立果個 電話果個有文件可以拎到出來
作者: bibilubi    時間: 2012-6-6 20:52

呢個唔係D3 問題...
係你EMAIL 處理上出問題...
作者: indigo    時間: 2012-6-6 20:53

買獨立果個 電話果個有文件可以拎到出來
ono515 發表於 2012-6-6 20:49



    而家人地話 email 比人 hack 左, 個 hacker 已經可以 bypass 個驗證器.
作者: Voodoo-3    時間: 2012-6-6 20:56

EMAIL ACC 多個人資料應該做好D SECURITY, 我用GMAIL都SET埋雙重驗證, 好似
BNET 個驗證器咁, 又可以用sms收code
作者: dumdum    時間: 2012-6-6 21:00

而家人地話 email 比人 hack 左, 個 hacker 已經可以 bypass 個驗證器.
indigo 發表於 2012-6-6 20:53



    獨立系統點BYPASS?
作者: indigo    時間: 2012-6-6 21:05

獨立系統點BYPASS?
ono515 發表於 2012-6-6 21:00



    https://tw.battle.net/account/su ... %2Fzh%2Fsecurity%2F

> I lost my authenticator and I want to remove it from my account.
只要無左個 email account 嘅控制權,你有嗰隻驗證器都無用。
作者: asdasdhk2    時間: 2012-6-6 21:07

萬年帳密???

我沒事WOR...

因為EMAIL同密碼都係新開GE..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2