作者: cheungchunyu 時間: 2012-6-6 16:07 標題: d3的ching 小心acc被盜
很可惜我個ac已經被盜
而battle net個邊 的回報同 電話都打 唔work同打唔通
為免其他ching有相同的損失 快d 申請佢個加密系統
作者: sckds 時間: 2012-6-6 16:50
很可惜我個ac已經被盜
而battle net個邊 的回報同 電話都打 唔work同打唔通
為免其他ching有相同的損失 快d ...
cheungchunyu 發表於 2012-6-6 16:07
pwd 太簡單 / 試過 外掛 / 成日入 公開房 ?
作者: cheungchunyu 時間: 2012-6-6 16:57
原因係個EMAIL比人HACK左
都唔改PW
之後 我係用比人HACK左個EMAIL 申請有大部分的野比佢睇到 佢就有左我個PW
之後佢改埋我BATTLENETPW
我真係=[唔知點算
作者: 殘雲 時間: 2012-6-6 17:04
樓主有冇整通訊鎖/驗證器?
作者: hellfighter 時間: 2012-6-6 17:06
一開始就應該開埋個手機認證的. 每次入GAME 或者LOGIN BATTLE.NET ,除左PASSWORD 仲要入埋個REAL TIME CODE 先LOGIN 到
作者: dumdum 時間: 2012-6-6 20:04
一開始就應該開埋個手機認證的. 每次入GAME 或者LOGIN BATTLE.NET ,除左PASSWORD 仲要入埋個REAL TIME CODE ...
hellfighter 發表於 2012-6-6 17:06
手機打通鎖果個無用的 要用有CODE果個
作者: Cloak 時間: 2012-6-6 20:07
我諗佢指smartphone個隻手機認證
D3 唔support 打電話個隻認證
作者: indigo 時間: 2012-6-6 20:15
如果佢 hack 左個 email account, 基本上認證已經無用。
作者: dumdum 時間: 2012-6-6 20:17
我信唔過SMARTPHONE果個..因為我唔信個CODE係存係手機度
作者: dumdum 時間: 2012-6-6 20:18
你明顯無認證
作者: indigo 時間: 2012-6-6 20:27
咁可以點認證呢?
作者: dumdum 時間: 2012-6-6 20:30
有EMAIL全ACCESS 次次入BNET都要用佢 看資料都要用
你明顯唔知道佢用個機仔有咩用
作者: indigo 時間: 2012-6-6 20:35
你講緊嗰個驗證器呀?
作者: dumdum 時間: 2012-6-6 20:49
買獨立果個 電話果個有文件可以拎到出來
作者: bibilubi 時間: 2012-6-6 20:52
呢個唔係D3 問題...
係你EMAIL 處理上出問題...
作者: indigo 時間: 2012-6-6 20:53
而家人地話 email 比人 hack 左, 個 hacker 已經可以 bypass 個驗證器.
作者: Voodoo-3 時間: 2012-6-6 20:56
EMAIL ACC 多個人資料應該做好D SECURITY, 我用GMAIL都SET埋雙重驗證, 好似
BNET 個驗證器咁, 又可以用sms收code
作者: dumdum 時間: 2012-6-6 21:00
獨立系統點BYPASS?
作者: indigo 時間: 2012-6-6 21:05
https://tw.battle.net/account/su ... %2Fzh%2Fsecurity%2F
> I lost my authenticator and I want to remove it from my account.
只要無左個 email account 嘅控制權,你有嗰隻驗證器都無用。
作者: asdasdhk2 時間: 2012-6-6 21:07
萬年帳密???
我沒事WOR...
因為EMAIL同密碼都係新開GE..

