Board logo

標題: D3 被爆account = =" [有進展,待取回,等天光] [打印本頁]

作者: shingzhk    時間: 2012-5-24 21:31     標題: D3 被爆account = =" [有進展,待取回,等天光]

本帖最後由 shingzhk 於 2012-5-26 19:29 編輯

平時日日都有玩,唯獨琴日~今日都冇玩
岩岩夜晚一開, 見到個Hero素身
入到Game,唔係玩緊個進度, click i , 空白一片
locker 全空, 錢 = $5  

唉,除左改pw
死死氣重玩,應該都冇計
作者: chenght    時間: 2012-5-24 21:32

回復 1# shingzhk


    裝個 blizzard authentication sw in smart phone ma
作者: shingzhk    時間: 2012-5-24 21:39

回復  shingzhk


    裝個 blizzard authentication sw in smart phone ma
chenght 發表於 2012-5-24 21:32


我用緊廢手機,我都想有
作者: chenght    時間: 2012-5-24 21:41

回復 3# shingzhk


    好像有sms 認證 wo
    部部都ok
作者: chenght    時間: 2012-5-24 21:42

回復 3# shingzhk


帳號安全 =>
Battle.net 簡訊安全通知

要是你有玩《暗黑破壞神III》...
若我們偵測到任何異常活動或現金拍賣場交易確認時,我們將發出一則含有驗證代碼的 Battle.net 簡訊安全通知給你。
作者: TEAM6    時間: 2012-5-24 21:42

唔係呀
作者: RentaCheat    時間: 2012-5-24 21:47

我岩岩都係, 8點10分左右被爆ACCOUNT, 我玩左ONLINE GAME 十年, 第1次比人爆ACCOUNT, 好明顯係個SERVER比HACKER HACK左
作者: shingzhk    時間: 2012-5-24 22:04

我都唔明,完全冇開過D咩特別野
個pw都係專用既,點解會被爆

而家打去客服hotline, 電話錄音waiting中
萬年等待中,個waiting list完全冇郁過
作者: wowsan    時間: 2012-5-24 22:07

http://www.eurogamer.net/article ... ld-and-items-stolen

Diablo 3 accounts hacked, gold and items stolen
作者: shingzhk    時間: 2012-5-24 22:42

岩岩打左去CS(電話錄音大約等左1h吧 = =)
用普通話同佢講左一輪,
好彩我當時個認證問題既Answer仲記得 (呼~) and 身份證唔係亂打
而家可以拎返D野, 要等6~12小時

我可以sure今次被爆,一定唔關自己事
一係天台概率被撞入, 一係佢地databased 被hack
勸各位用返安全認證, 唔洗smart phone, 係佢官網register 左個電話number
打去後, 100秒內先可以login自己account

"Battle.net 通訊安全鎖"
作者: kratos    時間: 2012-5-24 22:56

岩岩打左去CS(電話錄音大約等左1h吧 = =)
用普通話同佢講左一輪,
好彩我當時個認證問題既Answer仲記得 (呼 ...
shingzhk 發表於 2012-5-24 22:42



    我想問下整左個通訊鎖之後打咩電話先可以login??
作者: shingzhk    時間: 2012-5-24 22:59

本帖最後由 shingzhk 於 2012-5-24 23:00 編輯
我想問下整左個通訊鎖之後打咩電話先可以login??
kratos 發表於 2012-5-24 22:56

39654666

唔止入Game, login battle.net 都要 (入官網fail時會show呢個number叫你打)

相對地,唔見左部電話就大檸樂 (不過去電訊商apply左,應該好快吧)
作者: kratos    時間: 2012-5-24 23:05

想問下你係咪成日玩public game??
定係完全單刷之下都冇啦啦爆到你account?
作者: amazing_day    時間: 2012-5-24 23:06

改個英文+數字既pwd啦
作者: wowsan    時間: 2012-5-24 23:09

改個英文+數字既pwd啦
amazing_day 發表於 2012-5-24 23:06



    好似官方SERVER被人HACK..
作者: kratos    時間: 2012-5-24 23:09

改個英文+數字既pwd啦
amazing_day 發表於 2012-5-24 23:06



    唔關事
我眼見呢排係好多人比人爆account
因為佢地玩public game有個bug可以睇到人id
個hacker就係靠呢個ID hack你account
唔密碼事
作者: 冷    時間: 2012-5-24 23:12

其實ID 就係email
作者: 殘兵    時間: 2012-5-24 23:39

唔知開唔開事, 我個MYCARD AC 前日都無啦啦SEND左個忘記PW比我,
好在我咩資料都無入,
當初因為想買點而申請, 不過之後無點我就去左2000開心到買點.
作者: 阿勤    時間: 2012-5-24 23:42

頂...我個通訊鎖鎖左我個ACC= ="

打去邊有人傾? 我打左27460352 好耐...
作者: kelvinchi    時間: 2012-5-24 23:52

用手機驗証器是最好, 只要抄下驗証器的回復號碼, 第日換了新手機, 都方便回復成原本的驗証器 , 感覺通訊鎖不太好用, 要打電話的, 手機驗証器只需打密碼就得
作者: shingzhk    時間: 2012-5-25 00:01

頂...我個通訊鎖鎖左我個ACC= ="

打去邊有人傾? 我打左27460352 好耐...
阿勤 發表於 2012-5-24 23:42

係呢個number
我重撥左15min先打得通 (插到入waiting list排隊)
之後放個電話係到1h 左右先有人聽
普通話既, 唔識就覺悟吧
(雖然對方都表明你可以用廣東話, 佢會"努力" 去聽)
作者: 阿勤    時間: 2012-5-25 00:04

用手機驗証器是最好, 只要抄下驗証器的回復號碼, 第日換了新手機, 都方便回復成原本的驗証器 , 感覺通訊鎖 ...
kelvinchi 發表於 2012-5-24 23:52

我係手機驗証器出事= =" 唔知做咩話我唔岩....

唔知係唔係岩岩升級左個OS...
作者: 阿勤    時間: 2012-5-25 00:05

係呢個number
我重撥左15min先打得通 (插到入waiting list排隊)
之後放個電話係到1h 左右先有人聽
普通話 ...
shingzhk 發表於 2012-5-25 00:01

英文可以嗎!?
作者: kelvinchi    時間: 2012-5-25 00:11

我係手機驗証器出事= =" 唔知做咩話我唔岩....

唔知係唔係岩岩升級左個OS... ...
阿勤 發表於 2012-5-25 00:04


其實你有無在升級 OS 之前, 抄下了舊 OS 那個驗証器的回復數字代碼, 和回復驗證碼?
作者: 阿勤    時間: 2012-5-25 00:13

其實你有無在升級 OS 之前, 抄下了舊 OS 那個驗証器的回復數字代碼, 和回復驗證碼? ...
kelvinchi 發表於 2012-5-25 00:11


YES ~!
作者: shingzhk    時間: 2012-5-25 00:14

英文可以嗎!?
阿勤 發表於 2012-5-25 00:05

唔知,不過聽同我講野既人既語氣
唔似識英文

佢話用廣東話都ok, 慢慢講就得
作者: tonylu0983    時間: 2012-5-25 04:53

想問佢另外有個叫
Battle.net 簡訊安全通知
係咪都係同驗證器同樣功能?sms俾我又要唔要俾錢呢?
係咪sms 同驗證器申請晒會好啲呢?
作者: 阿勤    時間: 2012-5-25 07:38

本帖最後由 阿勤 於 2012-5-25 07:57 編輯

由於您註冊姓名與證件不同,請您重新備妥當初註 冊之姓名、安全提問問題、答案後,再次來信或致電客服中心 申請處理,待確認您提供的資料皆正確無誤後,處理人 員將會告知您結果

都登入唔到都還原....啤一聲 有無門市架!?
作者: kratos    時間: 2012-5-25 08:15

係呢個number
我重撥左15min先打得通 (插到入waiting list排隊)
之後放個電話係到1h 左右先有人聽
普通話 ...
shingzhk 發表於 2012-5-25 00:01



   其實係咪你成日玩public game?
定係自己solo都冇啦啦比人hack到?
作者: Stephen Tong    時間: 2012-5-25 08:16

請問隻game條key係咪只可跟一個acc玩?開新acc得唔得?
作者: trfsonic    時間: 2012-5-25 08:43

沒人理我咁解……
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1801502

有人回報用咗手機apps都一樣被爆,加多個sms啦……
作者: HKF91    時間: 2012-5-25 09:15

被爆既係亞洲定美國?
作者: kyohse    時間: 2012-5-25 09:23

被爆既係亞洲定美國?
HKF91 發表於 2012-5-25 09:15



    US server
作者: killuer_edwin    時間: 2012-5-25 10:52

用visa 美國battle net買, 有冇得整認証果D同埋邊個最方便?
作者: shingzhk    時間: 2012-5-25 11:39

其實係咪你成日玩public game?
定係自己solo都冇啦啦比人hack到?
kratos 發表於 2012-5-25 08:15

同Fd玩多,public 都有玩,不過唔多
作者: alexander18    時間: 2012-5-25 11:49

沒人理我咁解……


有人回報用咗手機apps都一樣被爆,加多個sms啦……
trfsonic 發表於 25-5-2012 08:43

唔係哇...手機 app 都爆到...咁 battle.net security 未免會太弱啦吧...
作者: trfsonic    時間: 2012-5-25 11:54

回復 36# alexander18

唔排除當事人部電腦有keylogger
各位都係掃下有沒木馬先再玩好o的
作者: shingzhk    時間: 2012-5-25 11:56

回復  alexander18

唔排除當事人部電腦有keylogger
各位都係掃下有沒木馬先再玩好o的 ...
trfsonic 發表於 2012-5-25 11:54

佢部機有key logger
對方都唔會偷到佢部手機做認證吧
明顯係battle net自己有問題


P.S> 12小時已過, 佢未做野, 一陣又要打去嘈
作者: trfsonic    時間: 2012-5-25 11:58

回復 38# shingzhk

可唔可以實時攞到手機認證個code之後,好似wow咁搶登入?
作者: kelvinchi    時間: 2012-5-25 12:07

本帖最後由 kelvinchi 於 2012-5-25 12:08 編輯
我係手機驗証器出事= =" 唔知做咩話我唔岩....

唔知係唔係岩岩升級左個OS... ...
阿勤 發表於 2012-5-25 00:04


據我估計, 我覺得是你升級 OS 後, 回復成原本的驗証器後, 在輸入驗証碼時, 網頁話你的驗証嗎錯誤, 有可能是你沒有去按下手機上驗証嗎最左下角的 "同步" (呢個就要手機上網才能同步成功, 感覺是令手機驗証器重新和 battle.net 的驗証器同步的原理) 重新同步, 那個 "同步" 選項是當你的驗証碼在網頁上沒有效時才要使用的一項功能, 尤其是手機 os 被升級後, 和回復原本的驗証序號後, 應該要用上的功能 :)
作者: insanity    時間: 2012-5-25 12:10

回復  alexander18

唔排除當事人部電腦有keylogger
各位都係掃下有沒木馬先再玩好o的 ...
trfsonic 發表於 2012-5-25 11:54

有用手機驗證,有KEYLOGGER 都無用
作者: nachi1437    時間: 2012-5-25 13:12

手機驗證真係解決晒?
之前好似話成個account 複製左
咩都唔洗打都入到
詳情唔知
作者: bibilubi    時間: 2012-5-25 13:16

有用手機驗證,有KEYLOGGER 都無用
insanity 發表於 2012-5-25 12:10


HACKER 個GAME CILENT
SKIP左認證果PART
作者: rabbit82047    時間: 2012-5-25 13:45

照睇近期既報似係 session hijack 多 D
完全 bypass 左 authentication ...
作者: cise4832    時間: 2012-5-25 13:58

本帖最後由 cise4832 於 2012-5-25 14:08 編輯

個個都係聽人講...有無人真係用左authenticator都比人hack 先

Blizzard話好多人係比人hack左先加authenticator...
之後再上forum話自己有authenticator

不過以前打wow blizzard都有話過
authenticator防唔到 man in middle attack

最重要係平時上網小心d
作者: cise4832    時間: 2012-5-25 14:07

btw 如果有玩其他bnet game...
可能係一早比人hack左

等到d3出先去改你psw都唔奇
作者: insanity    時間: 2012-5-25 17:02

HACKER 個GAME CILENT
SKIP左認證果PART
bibilubi 發表於 2012-5-25 13:16

點SKIP啊...認證係要SERVER 嗰邊
作者: insanity    時間: 2012-5-25 17:03

照睇近期既報似係 session hijack 多 D
完全 bypass 左 authentication ...
rabbit82047 發表於 2012-5-25 13:45

所以唔多似係因為KEYLOGGER囉..
作者: hotter    時間: 2012-5-25 19:26

用咩方法只有hacker同暴雪知道, 但2方面都唔會講真相
作者: 阿勤    時間: 2012-5-25 19:49

打左幾百個電話都唔通!!!
作者: hksuperyin    時間: 2012-5-26 16:06

me 2, I got hacked.
I reported for over 24 hrs, still no reply.

my char is naked and $0 when I login
作者: shingzhk    時間: 2012-5-26 16:38

me 2, I got hacked.
I reported for over 24 hrs, still no reply.

my char is naked and $0 when I logi ...
hksuperyin 發表於 2012-5-26 16:06

我都超過24h,由發貼前2h, 到今朝先收到confirm email
不過都係叫我上Battle net 禁報告  凸(,,゚Д゚)凸
到而家都未搞惦

回潮後,中間玩果D會乜都冇哂, 搞到我想練新人又唔係, 繼續等又唔係





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2